Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Miss_J

Hoe Roken We Het Nu, Dat Wietje?

Puur, met tabak of anders?  

179 members have voted

  1. 1. Hoe rook jij meestal je wiet?

    • Puur in vloei
      18
    • Met tabak in vloei
      128
    • Puur in een pijpje
      4
    • Met tabak in een chillum
      0
    • Puur in een waterpijp
      10
    • Vaporizer
      11
    • Ik eet het
      3
    • Anders
      5


Recommended Posts

Guest Miss_J

Ik kreeg van Ni-G de vraag om deze poll op te zetten. Ik vond het een prima idee dus, bij deze! :specool Copywright is voor Ni-G :j

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

k rook ook met tabak.

helaas, maar vind puur niet lekker. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rook over het algemeen m'n wiet met een klein laagje tabak. Maar op z'n tijd rook ik ook wel puur. Vroeger rookte ik alleen maar waterpijp maar nadat m'n laatste (heb er 3 gehad) is gebroken heb ik eigenlijk nooit meer een nieuwe gekocht :specool Hmm misschien tijd voor een nieuwe :j

 

Wat ik nog wel geregeld doe is turkse waterpijp met hasj. Daar kan je me echt altijd voor wakker maken :no :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon de standaard tabak + wiet combi.

de verdeling wiet / tabak ligt eraan hoe ik me wil voelen

(dat kan zijn 1/4 tabak, 3/4 wiet maar ook 1/2, 1/2 enz.)

heel af en toe een pure, maar in principe niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal met tabak, ik rook alleen pure als ik geen peuken meer heb :specool

 

heel soms uit de waterpijp, heb er zelf geen een, maar als ik met een paar maten ga chillen neemt soms iemand zo'n zlefgemaakt ding mee.

 

o, what the fuck is een chillum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel Miss J voor het aanmaken van deze poll.

ik was namelijk wel eens benieuwd wat hier op het forum de gewoonte is.

ik rol meestal gewoon met een laagje tabak.

verhouding 50-50.

goed dat je die andere keuze opties er ook bij hebt geplaatst.

maar ik vroeg me net zoals De Banaan ook al af wtf een chillum is.

groetjes nigel.

 

o, what the fuck is een chillum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook het...in een vloei met tabak en dan in een zelfgemaakte waterpijp gestopt ^^

das eens wat anders dan een gewoon jointje:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een klein beetje tabak meestal, dat ie zeg maar net de goeie grote heeft en niet steeds uit gaat :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met een klein beetje tabak meestal, dat ie zeg maar net de goeie grote heeft en niet steeds uit gaat :(

 

 

i agree op die manier zijn ze het lekkerst ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon puur in een vloei, het effeckt is 1000 keer beter dan met tabak. Dat hij uitgaat vind ik niet zo erg dat ben ik dan toch meestal vergeten, en veel te goed gehumeurd om mij daar aan te storen. Tabak moeten ze verbieden. Dat is wiet verspulling met tabak

Share this post


Link to post
Share on other sites
. Tabak moeten ze verbieden. Dat is wiet verspulling met tabak

ja ik denk dat de meesten wel weten dat tabak niet zoon lekker spul is maar het probleem is dat hier ook een aantal(waaronder mij) zit die altijd pure joints zich niet kunnen veroorloven^^

oh ja en een chillum is (ben ni zeker) zon ding dat je op je waterpijp kunt monteren om een jointje in te doen of zo

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja ik denk dat de meesten wel weten dat tabak niet zoon lekker spul is maar het probleem is dat hier ook een aantal(waaronder mij) zit die altijd pure joints zich niet kunnen veroorloven^^

oh ja en een chillum is (ben ni zeker) zon ding dat je op je waterpijp kunt monteren om een jointje in te doen of zo

 

Dan liever een dag zonder dan 2 dagen met tabak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dun laagje tabak, dik laagje wiet erop, en nog een dun gedraait staafje hasj erbovenop ;)

Draai ze bijna altijd cocktail, blijft toch het lekkerst vind ik :whistling

 

Jah guide & protect ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook altijd mijn joint met shag en weed.in de waterpijp rook ik pure hasj,dat is het lekkerste :whistling

 

gemiddeld wel 10 gram per dag(samen met mijn man).heb wel een vraagje,wie weet hoeik een glazen waterpijp schoon kan maken??? reaktie via pb of dit topic,groet patricia73 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"hasj en wiet ;) ;)

 

(staat er trouwens niet bij) :whistling "

 

Dun laagje tabak, dik laagje wiet erop, en nog een dun gedraait staafje hasj erbovenop :)

Draai ze bijna altijd cocktail, blijft toch het lekkerst vind ik B)

 

Wel dus :D

 

5 gram de man PER dag is wel erg veel idd :bier

 

 

Jah peace :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

puur in vaporiser

puur in vloetje

puur in pijpje (geld ook voor hash)

 

;)

 

(en uuhm, 5 gram per dag lukt wel ja... :whistling )

 

;) Dagga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo,

 

Ik vind dit een interessant topic, dus ik heb deze maar weer eens uit het spreekwoordelijke slijk getrokken.

 

Meestal rol ik mijn jointje gewoon van hennepvloei (oh yeah :bier ) en draai hem lekker met alleen maar wiet. Tabak vind ik smerig eigenlijk, en zo proef je de wiet tenminste een beetje, als de wiet te versmaden is natuurlijk. Meestal gaat er 0.5 gram in als het niet zo'n sterk wietje is, en tot 1 gram als het een wat minder sterk wietje is, maar dan is deze meneer daarna ook lekker aan het bankzitten.

 

Ook rook ik wel eens waterpijp, ook enkel puur. Ik heb nu een miniwaterpijpje voor als ik ff snel wil roken zonder te rollen maar die gebruik ik de laatste tijd niet zoveel meer omdat rollen toch eigenlijk sneller gaat dan het pijpje vullen. Wordt wel tijd voor een grote pijp met 4 slangen ofzo. Ik ben altijd wel een persoon dat van kwaliteit houdt, wellicht laat ik een nieuwe blazen op specificatie...

 

Natuurlijk rook ik ook wel eens een klassiek voorgedraaid jointje van de coffeeshop met vrienden en dat beetje tabak dat daar in zit verwaarlozen we maar, maar de smaak daarvan is bagger vind ik, dat doen we dus alleen voor de gezelligheid.

 

Argumenten als hij brand te snel in of wil helemaal niet branden vind ik raar, als ik gedraaid heb blijft ie prima aan en ik heb nog nooit een inbrander gehad.

 

Ik wil denken over een vaporizer, omdat ik dan binnen kan blijven zonder dat het huis gaat stinken, tenminste, beter. Maar wil er eerst eens één uitproberen, anders dan ga ik liever aan de waterpijp hangen voor ik een miskoop doe, die dingen blijven prijzig...

 

Maar goed, misschien snappen jullie dat ik het interessant vind, dit topic.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...