Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo solomine,

 

Ziet er echt super uit!

Zit zelf ook met k2 zaailingen onder tl alleen bloei ik onder HPS. Ze staan nu een ruime week en zijn een cm of 8, maar als ik dit lees zet ik ze morgen gelijk op 12 uur!! zelfs voor het verpotten naar 7L!

 

Ben erg benieuwd naar het resultaat van afbloeien onder tl's! (misschien voor m'n volgende kweek?? :smoke )

 

Ga vooral zo door ik blijf je volgen!

 

Gr. Ed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo het gaat opschieten hieronder hetzelfde topje als de foto hiervoor

 

med_gallery_7242_228_784904.jpg

 

 

je kan hieronder zien tot er genoeg topvorming is

 

med_gallery_7242_228_1116941.jpg

 

 

Als ik niet oplet groeien ze tussen de buizen door, maar geeft gelukkig geen schade. Temparatuur ligt daar op 30 graden ( tegen de buizen aan ).

 

med_gallery_7242_228_727230.jpg

 

 

Als ik zou kijk gaat het allemaal prima, alleen de hoogte van deze k2 soort valt me een beetje tegen. Bij de volgende ronde probeer ik ze wat kleiner te houden aangezien ze nu op 1 m hoog zijn en deze 4 damens bijna uit het hokje groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_7242_228_1246089.jpg

 

 

Zou vandaag weer een dagje verder, het gaat nog steeds lekker zonder al te veel problemen. Op de hoogte na dan. Het kost echt mooite om het allemaal binnen de kast te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit...

misschien wat stengels knakken die de lampen in groeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomas je hebt helemaal gelijk, ik knak en buig iedere dag wel een beetje. Als ik dit niet doe groeien ze boven en tussen de tl's door. Dat is weer een punt voor de volgende ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten solomine

 

K2 is een plant met vooral veel indica in zich.

Deze planten lijken me best wel wat sativa trekjes te vertonen!

Waar komt het zaad vandaan?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar heb je helemaal gelijk in sanny, en zo dacht ik er dus ook over.

 

Ik heb deze zaden van alien en het waren de Nirvana K2 Zaden. Ik had er wel een beetje op gehoopt tot ze niet zo groot zouden worden. Maar gelijk een aanpassing voor de volgende ronden

 

Ik denk zelf als ik niet met buigen en knakken was begonnen tot ze nu tussen de 1.30 en 1.5m geweest zouden zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Indica kenmerken zijn ver te zoeken inderdaad , maar dit kan toch komen door een tekort aan licht . De bladvingers zijn eigenlijk wat te smal ook .

 

Hoe groot is de afstand tussen de buizen onderling ? en waarom heb je trouwens geen Tl 830 's gekozen? of zijn die er niet voor HF VSA's ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of dit een echte k2 is zou ik natuurlijk niet weten, het stond wel op de verpakking. Maar een tekort aan licht ? Ik denk zelf tot er aan de bovenkant genoeg licht is. Het is wel zo tot je het gewoon sterk ziet af zwakken. Zelf zat ik eraan te denken tot het daardoor kwam.

De lichtsterkte die snel afneemt en de plant daardoor wil groeien

 

 

Maar de onderligen afstand is van de buizen is zo'n 18 mm. En waarom ik voor 827 heb gekozen is omdat daar meer rood licht in zit als bij 830. Ik heb nog zitten twijfelen om een combinatie van verschillende buizen 830 en 827.

 

Voor de VSA's die ik gebruik kan je de normale buizen gebruiken het einige verschil is het rendement en de temparatuur ( ook van de buizen )

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_7242_228_201227.jpg

 

 

Hier op deze foto zie je ze toch wat strekken . De pas ontluikte zaailingen hoeven niet aan licht te wennen en kunnen gelijk heel dicht op de TL's ( blaadjes op een paar milimete rafstand van de buis het liefst )

 

Misschien een idee om dat de volgende ronde eens te proberen. Je zal het effect zeker goed zien .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je voor de groeifase beter alles 33 of 830 kunt nemen, dat houdt de internodes ook wat korter in combinatie met wat langer licht. Voor de bloei zie ik veel een combinatie inderdaad (met 50 / 50 33 / 827 of 1/3 / 2/3 verhouding 33 / 827).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je niet 840 voor de groeifase in plaats van 830,Wazzup 830 is juist bloei geschikt .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedoel je niet 840 voor de groeifase in plaats van 830,Wazzup 830 is juist bloei geschikt .

Ja, helemaal gelijk! Ik goochel weer eens met nummers, ik haal ze altijd door elkaar. 830 is ook warm. Thanks Atmo! Zal het uit mijn hoofd gaan leren! :specool

 

kleuren 33 / 840 specifiek groei

kleuren 827 / 830 specifiek bloei

 

En liefst een combinatie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na vandaag even goed naar mijn planten gekeken te hebben zie ik een paarblaadjes met wat roest bruine plekken........Zelf denk ik aan een beetje overvoeding (staat ook bij bladproblemen )

med_gallery_7242_228_182347.jpg

 

 

Dit ga ik zeker nog even in de gaten houden.

 

Verder gaat alles nog steeds lekker hieronder nog wat foto's van vandaag

 

med_gallery_7242_228_4859.jpg

 

 

med_gallery_7242_228_186556.jpg

 

 

med_gallery_7242_228_151288.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker solomine ! :specool

 

k2 altijd een lekker rokertje gevonden :P dus veel plezier als je plantjes klaar zijn met bloeien :blink:

 

greetz thug ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes staan er mooi bij hoor. Ik ben benieuwd hoeveel je er van af gaat halen. In ieder geval veel suc6 en keep up the good work!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo het gaat lekker,

 

med_gallery_7242_228_111698.jpg

 

 

En nog 2 foto's van een aardige knak die ik gegeven had om een beetje een egaal veldje te krijgen

 

med_gallery_7242_228_94401.jpg

 

 

med_gallery_7242_228_76163.jpg

 

Deze uitlopers doen gewoon goed mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag me niet waarom, maar dit topic heb ik dus compleet gemist... Helaas mag ik wel zeggen, want het is een zeer verzorgd kweekje. Petje af hoor Solomine! :specool

 

Even over die K2, het is inderdaad een wit soortje maar het meerendeel van de genen is afkomstig van de net zo befaamde White Widow. Bedenk hierbij dat WW voor zo'n 60% uit sativa en 40% indica bestaat en het wordt meteen duidelijk waar die sativa-trekjes bij jouw planten vandaan komen.

 

Succes verder! :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mad Scientist

 

Ik heb zeker een hoop sativa eigenschappen. Ik had toch op een wat kleinere plant gehoopt, maar nu het zover is.

 

Het gaat prima en de topjes beginnen lekker te ruiken.

 

Ik heb me de afgelopen dagen rustig met water en voeding gehouden. De planten zijn er goed en toe en de bladeren zijn mooi donker groen

 

med_gallery_7242_228_291427.jpg

 

 

med_gallery_7242_228_190421.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zekers een hele mooie kweek solomine, t verslag van de kweek mag er overigen ook zijn! Nu wachter tot de toppen wat dichter gaan worden.. als het goed is zal ook dat gaan lukken (y) ga zo door!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Solomine,

Keep up the good work man, ik denk dat vele TL-kwekers jaloers op je zullen zijn.

Zou je soms eens een fotootje kunnen maken van je koolstoffilter en je afzuiger? Ik zie hem nergens, ook niet in de bouwdoos.

Thanx,

Peyo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...