Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

med_gallery_7242_228_100976.jpg

 

 

med_gallery_7242_228_37332.jpg

 

Zoals jullie kunnen zien worden de toppen al wat voller en beginnen lekker te ruiken en te plakken

 

het gaat nog steeds erg goed, het enige wat mijn vandaag opviel waren toch wat paarse steeltjes. Op zich maak ik me hier niet zo druk over, maar ik ben bang tot het een te groot temparatuurs verschil is. Op het moment dat de lampen uitgaan zakt de temparatuur vrij snel van 28 naar zo'n 20

 

@peyo De afzuiger die ik gebruik is een pijp ventilator die je ook voor de badkamer kan gebruiken deze voldoet meer als voldoende in zo'n hokkie.........En verder 2 10 cm pc ventilatoren en nog een 4 tal kleinere

 

De pijp van de afzuiging komt uit in een ander hokje waar een filtertje hangt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mi643

ziet er allemaal lekker uit.. :smoke

maar..bruine puntjes aan je bladeren???

 

 

met groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat zie je goed, ik ben wat ruuim met de voeding omgegaan.

 

Ben daar wel mee bezig om wat minder te geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hier nog wat foto's van wat topjes. Je ziet ook duidelijk wat verbrande bladpuntjes duidelijk te veel voeding.

 

Maar verder mag ik nog niet klagen

 

med_gallery_7242_228_284625.jpg

 

med_gallery_7242_228_97855.jpg

 

 

med_gallery_7242_228_233160.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_7242_228_287800.jpg

 

med_gallery_7242_228_87966.jpg

 

 

med_gallery_7242_228_1133947.jpg

 

 

Zo hier weer een paar nieuwe foto's.

 

Er beginnen zich een paar gele bladeren te vertonen, ik hoop niet tot het erger word. Tot nu toe zijn het er maar een paar dus ik maak me nog niet echt druk.

 

En hoe vinden jullie tot het eruit ziet ( voor onder tl ) ?????? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker zo te zien. ;)

 

Het valt me wel op dat de toppen vrij luchtig blijven. Ik ben benieuwd of dat aan de verlichting of aan de soort ligt. Kun je de volgende fotoshoot een overzichts-shot maken?

 

Succes met het vervolg maar weer. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een overzichts-shot zit er even niet in aangezien ik via de bovenkant nergens meer bij kan, het is allemaal wat aan de krappe kant. De damens zijn veel te groot gevorden.

 

Tot de toppen nog wat luchtig zijn klopt, maar ze beginnen nu wel harder en voller te worden.

Ik zal vandaag of morgen weer een nieuwe foto plaatsen

 

Wat mij nu wel duidelijk is geworden is tot de ventilatie in mijn hok veel beter moet. Je kan gewoon zien waar de luchtstromen lopen. Het is zo tot er weinig ruimte is tussen de lampen en de planten en tot ik in die ruimte meer zou moeten ventileren. Niet vanwege de temparatuur maar vanwege de co2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mi643

het ziet er allemaal lekker uit...hoe gaat het voor de rest met je planten?voeding nu goed en niet teveel stress door het knakken en buigen?

 

 

met groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_7242_228_172297.jpg

 

 

Hier een overzicht van de linkerkant van de kast

 

Met de voeding zit ik nu een beetje aan de lage kant, bij mijn volgende kweek wil ik daarom ook een ec meter gaan gebruiken. Dat met het blote oog werkt niet echt.

 

En over de stress,

 

Ja er zijn duidelijk wat paarse steeltjes te zien, waarschijnlijk door het buigen maar de temparatuur heeft ook invloed naar mijn idee aangezien de temp lampen aan do'n 27 a 28 is en lampen uit zo rond de 20. Maar zodra de lampen uit gaan zakt de temp te snel naar mijn idee. Hoe ik dit moet oplossen weet ik nog niet echt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo staat wel erg vol daar zeg.

Pas je op voor rot, want in zo'n oerwoud met iets te weinig ventilatie heb je wel een groter risico.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is de meest sexy TL kweek die ik ooit heb gezien.

kkan nie w8 tot ik kan beginnen met de mijne.

 

keep up the good work solomine

 

grtz irri

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mi643

anders ik wel...hoe gaat het met de toppen? worden ze al wat harder?

 

 

met groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker, de toppen zijn behoorlijk in volume toegenomen. En ruiken behoorlijk en zijn kleverig. Ja het ziet er heerlijk uit.

 

met attitude wil ik me niet vergelijken, dat is er 1 volgens het boekje. En dat is deze nog niet.

 

Er zijn nog teveel zaken niet helemaal goed verlopen maar ik denk zeker wel een aardige opbrengs te hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag is het dan zover, de damens gaan naar de kapper.

 

 

Ik zou ze liever nog 1 weekje laten staan, maar aangezien 80% rijp is ben ik er vandaag maar mee begonnen. Om gewoon rustig de opbrengst te kunnen drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo das een leuke opbrengst voor een tl kweek enig idee hoeveel gram het nat is ? en is het niet wat vroeg het ziet er nog aardig wit uit.

 

grzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit ben erg benieuwd hoeveel het uiteindelijk is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het nat niet gewogen. ik wacht wel even tot het droog is.

 

Er zitten lekkere stevige toppen tussen, maar ook wel wat mindere. Omdat het hokje erg vol was en de tl's dicht op de planten hingen is er vooral in het midden minder geventileerd. Dat heeft dus duidelijk gevolgen op de toppen gehad

 

Te vroeg zijn deze damens zeker niet omgegaan, ze hadden zeker nog iets langer kunnen staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Droog is het 127 gram geworden minnus 1 topje die ik er al een dagje of wat eerder had geknipt

 

Zelf vind ik het zeker niet slecht, na alle tegenslagen dan, en het blijft tl natuurlijk

 

En dan doel ik voornamelijk op de hoogte en de luchtverplaatsing in mijn hok. Waarschijnlijk had ik ze beter nog een weekje kunnen laten staan voor nog wat dikkere toppen.

 

Ik ga vanavond direct beginnen met de aanpassingen. Voornamelijk om de lucht circulatie wat beter te krijgen, twee ventilatoren moeten daar voor zorgen.

 

Ook komt er een aanpassing in het frame met buizen, de boven kant gaat eraf en er staan 8 reflex buizen te wachten, ik heb er 8 kleur 840 en 8 kleur 830 staan waar ik de volgende kweek wil beginnen

 

Verder ben ik van plan om na 1 week groei nog 2 a 3 weken met de 840 kleur te werken en zodra de groei er helemaal uit is de 830 kleur te gaan gebruiken. Ik wil deze keer lage planten

 

Dus op naar de volgende K2 ronde op zaad, die ik morgen hoop te starten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...