Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

Geen idee. Heb je vraag niet eens gezien. Toen was het topic al weg. Een euro voor een liter wietolie?? Waar gaat dat over? Biodiesel? :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie morgen mono.. staat er allemaal in hoor. :no Heb je weer van de BHO gesnoept?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Goedemorgen iedereen (na jah de meesten slapen nog, maar toch.... lol)

Ik kreeg in de gauwigheid nog mee vanmorgen dat JD zich vanavond op het recoveren van je topic gaat storten. Is nog een hele klus aangezien meestal hele backups terug gezet worden en niet 1 onderdeeltje. Dat wordt dus een avondje alleen op de bank voor Miss_J. Maar dat heb ik dan wel weer over voor een supertopic als dat van jou Whazzup :wOOt

 

Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Maar het zal wel ff vlooien worden.

Onze Stijlloos zat zeker nog met zijn gedachten bij zonnige stranden toen'ie het recordtopic weg gooide, dat zal hij nog wel een paar keer moeten horen vrees ik. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe dat zal ie zeker nog wel een tijdje moeten horen Miss_J - Alle vertrouwen in JD.. Zet hem op maar gebruik wel de juiste karakterset he - anders moet ik alle accentjes weer goed zetten. Stuur de rekening maar naar stilo :no

 

Niet te veel BHO snoepen TAW dan kom je vanzelf weer overeind :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bekeek net je live cam en ik zag det er een finke rukwind staat zeg, zoals het spreek woord al zegt:hoge "bomen"vangen veel wind.

 

mZZL :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, bekijk het vanaf de positieve kant, dit is nu tenminste wat overzichtelijker dan al die pagina's in je vorige topic :no

 

 

allways look at.. tralalala :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch is dit een wel heel radicale oplossing Epiteh :no Maar ik denk dat ie ook wel weer bovenwater te krijgen is, iedergeval alvast succes daarbij JD! En blijven updaten hea Whazzup :wOOt lekker plaatjes kijken...

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic weer teruggehaald van de backup. Was vanwege een iets te grondige opruimactie verwijderd :no

 

Ik heb topic wel even op slot gezet, omdat Whazzup was doorgestart in een nieuw topic. Aan whazzup de keuze of hij beide topics wil samenvoegen en deze dan weer openstellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yay JD RULEZ :no

 

Ik ben er weer dames en heren! Wel een dagje posts weg maar ach.. op zo'n topic wie mist dat he..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha, gelukkig maar! :no

heel mooi werk JD :wOOt

en veel succes met de dames whazzup :smoke

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoiets als het werd even wazig maar nu zie ik alles weer :wOOt..

goeie zaak want dit verslag is geen verslag meer....

maar een documentaire van hoge kwaliteit :smoke

:no

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal ff paar honderd keer f5-en zodat je die views ook weer terug hebt :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx allemaal :wOOt laatste anderhalf uur aan wat anders besteed: Mijn meesterwerk lol:

 

Deel twee van de BHO extractie

 

heb er nog dikke vingers van. Lees wel eerst even Deel 1 natuurlijk he :smoke

 

En dat alles te vinden in DIT TOPIC van TAW

 

enjoy :no ik ga er effe eentje nemen, heb ik wel verdiend! Nou vooruit.. nog eentje dan lol

gallery_5211_628_243758.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor, niet zo raar. De berichten die zijn gemaakt op de dag vóór de back-up ben ik gewoon kwijt. En gezien deze berichten net voor de back-up gemaakt werden zijn ze dus helaas verloren gegaan, ook de mijne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...