Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

kortom uber geile vette shit :lol:

 

Anyways, hier een update.

 

De sativa gaat best!!

gallery_5211_120_174947.jpg

 

 

Van de Kushes twee foto's om te laten zien hoe onstuimig die tweede lading bloemen is:

gallery_5211_120_517595.jpg

 

 

Ook in de topjes meer aan de binnenkant van de plant:

gallery_5211_120_515729.jpg

 

 

Maar wat me nog het meest verbaast is de PP. Binnen twee dagen glimmen er plots trichomes...

gallery_5211_120_376925.jpg

 

gallery_5211_120_128608.jpg

 

gallery_5211_120_161250.jpg

 

 

Het gaat héél hard met de PP. Dames hebben vandaag effe 10 liter weggewerkt... (excl de pp's uiteraard, alleen de 2 HK en MS)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey whazzup,

 

gaat lekker of niet, te gek gewoon voor je.

mijn buitenkweek gaat minder... vanmiddag 2 toppen met rot bespeurd en eruit gehaald en 1 plant (van de 3) loopt erg ver achter en ik zie het somber in.

 

de overige 2 doen het goed, en lopen net iets achter als jou kush.

 

 

ga lekker door whazzup, gaat echt goed komen.

 

groetjes G!rly

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, ja gaat lekker, tnx :wacko: hoewel.. die pp's die moeten nog wel effe hoor....

 

anyways. Had het al wel eens op internet ergens gezien: Glass vloe van 100% cellulose, uit Brazilië. Vage shit! Vanavond effe twee pakjes meegenomen bij koffie en dromen (en een klein beetje Warlock voor de smaak :lol: ).

gallery_5211_120_206053.jpg

 

 

Het is heel smalle vloe, maar het is onwijs sterk. Je kunt er aan trekken met 2 handen maar je krijgt het echt niet gescheurd! Het is ook niet gegomd, dit plakt zodra het vochtig wordt, uitkijken met bewaren dus ook. Het rollen gaat eigenlijk verbazend eenvoudig, alleen het wordt een lange dunne, of je moet twee vloeitjes aan elkaar maken. Plakt uitstekend! Moest effe wennen hoor, dit is mijn eerste.

gallery_5211_120_52883.jpg

 

 

Brandt mooi weg, ruikt niet, ik proef het ook niet eigenlijk, lijkt of de smaak van de tabak en de wiet wat beter tot zijn recht komt. Zou eens een vergelijkingstest moeten doen met dezelfde inhoud. Wel gaaf om te zien wat er in je joint gebeurt :wacko:

gallery_5211_120_97955.jpg

 

gallery_5211_120_216435.jpg

 

gallery_5211_120_478885.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vandaag in een kush trouwens vreemde kleine zwarte vliegjes op de aarde gezien. Beviel me niks, zag zo links en rechts ook iets lopen.

 

Ik zag ze bij mij ook een paar dagen geleden een rondedansje maken op de keien.

 

Je hoeft je niet druk te maken want deze beessies kunnen alleen bij jonge aanplant schade doen. Je lost het probleem niet met Spruzit op, je doodt hooguit de springers maar de eitjes komen zo weer tot leven elke keer als je een plons water over die grond gooit. Je hebt het probleem niet als de bovenlaag droog is. Je kan dus voor de toekomst dit verhelpen om bij je plant vanaf jongs af aan een stuk PVC buis bij de stek te sten. Dat wordt je trechter als je water gaat geven. Daarmee blijft de bovenlaag droog en dat scheelt toch wel.

 

Maar zoals ik al zei, ook ik heb ze en die van mij zitten uiteraard allemaal bij de druppelgaten van de slangen :lol: Ik maak me er niet druk om, buiten lopen nou ook eenmaal beessies die ze wel weer opeten. Paar koude nachies misschien en dan geven ze de pijp wel aan maarten.

 

Die vloei is net plastic, stinkt dat niet? Warlock heeee, dat is een ander soortje van de breeder waar ik een partij Exile zaden van heb gekregen. Daar ben ik nou mee bezig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zag ze bij mij ook een paar dagen geleden een rondedansje maken op de keien.

 

Je hoeft je niet druk te maken want deze beessies kunnen alleen bij jonge aanplant schade doen.

tnx :lol:

Die vloei is net plastic, stinkt dat niet? Warlock heeee, dat is een ander soortje van de breeder waar ik een partij Exile zaden van heb gekregen. Daar ben ik nou mee bezig.

Nee, 100% biologisch product, cellulose. Ruikt niet.

 

Ja, Magus Genetics. Onze vriend Gerrit Slot :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, daar is wat tussengekomen, wilde het combineren met een bezoekje aan mijn broer (die heeft daar een grote klipper) maar die was er dat weekend niet dus effe uitgesteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben pas bij Gerrit geweest. Gezellige vent waar je best een praatje mee kan maken. Hij is wel van de old skool maar daar is niks mee. Me maatje en ik zijn bezig met 2 strains van hem Double Dutch en de Exile. De Exiles zijn al aan het ontkiemen. Van de 70 zijn er na 3 dagen al ca 50 ontkiemd. Ik weet alleen nog niet of ik hier nog een verslag van maak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel leuk man :wacko: Zijn mooie soortjes, Rich heeft een Biddy Early staan, ook van Magus.

 

In zijn topic had iemand laatste een truuk: vries je verse top effe in en laat hem dan drogen, dat gaat sneller. Inderdaad. Errgisteren ingevroren, gisteren op mijn monitor geleg, vandaag crispy en droog (kijk maar, takje is gebroken)! Ga zo even een topje vroege Mexican Sativa roken :wacko:

 

De top is crispy droog, maar wel een stuk donkerder dan via gewoon drogen. Een impressie, rookimpressie morgen :lol:

 

gallery_5211_120_548286.jpg

 

 

gallery_5211_120_316174.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisterenavond na al dat Warlock en Amnesia geweld was het moeilijk een vroege top te beoordelen. Vanmorgen is dat wat makkelijker hehe. Beetje hard op de keel, smaakt wat groen (maar te verwachten). In vergelijking met de eerder (natuurlijk) gedroogde wiet valt de smaak me wat tegen. Ze ruiken wel goed, maar zien er ook niet zo mooi uit (donkergroen, een beetje hetzelfde effect wat je krijgt met watercure maar dan mét alle bladgroen er nog in en niet zo zacht). De smaak en rookervaring zal zeker nog verbeteren naarmate het wat langer ligt. Het is overigens iets groener dan op de foto, was met kunstlicht. De high is echt sativa overigens, de potentie is er al, dit was geen hele grote mooie top overigens dus dat belooft wat!

 

Voorlopige conclusie: Om effe snel een topje te drogen werkt het perfect, maar verwacht niet te veel van de smaak en het uiterlijk.

 

Ben wel erg lekker high momenteel overigens. Dat belooft nog wat van de sativa. Vorzichtig geschatte opbrengst van de plant 1,5 - 2 ons als ik de toppen tel. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, dat wordt het zeker wel

als het weer blijft zoals het nu is, zeker

 

ik denk dat er voor de smaak niets beter is dan het de tijd te gunnen

 

greetz p

 

edit:

 

net even de cam bekeken en het ziet er goed uit ginder

 

planten op je webcam staan ook volledig stil nu

net een foto, zo weinig wind is er

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het is redelijk rustig momenteel.

 

Overigens even vergelijkend warenonderzoek gedaan met een normaal gedroogd topje (net droog). Deze top is gesneden vanwege de rotgevoeligheid: aan de basis zie je het gele gedeelte van het steeltje waar eerder een rotte top heeft gezeten. Deze is weggeknipt waarna opnieuw een top aan dat steeltje ging rotten. Dus deze is "preventief geruimd".

gallery_5211_120_422436.jpg

 

gallery_5211_120_111121.jpg

 

gallery_5211_120_422436.jpg

 

 

Smaakt uiteraard ook nog wat groen, maar ruikt een heel stuk lekkerder tijdens het roken en smaakt ook wat zoeter. Zit meer smaak aan, de top uit de vriezer was wat meer "peperig" als u begrijpt wat wij bedoelen. Het effect is ongeveer hetzelfde, hoewel het iets sterker aanvoelt. Wellicht komt dat ook omdat deze top ietsje eerder is geoogst maar in ieder geval een dag langer rustig gedroogd is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Glass vloe van 100% cellulose

 

Interresant, biologisch..... kan ik er dan ook vanuit gaan dat het minder schadelijk is als de doorsnee vloei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm, vage vloei , ziet er in iig wel vet uit! ben nou ook wat topjes aan het drogen van een verduisterde stek , heb ook gelijk maar een topje in de vriezer gegooid , hopen op een lekkere :lol:

 

Schaapie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Interresant, biologisch..... kan ik er dan ook vanuit gaan dat het minder schadelijk is als de doorsnee vloei ?

Ik heb geen idee! er zit in ieder geval ook geen gom meer op.

 

mmm, vage vloei , ziet er in iig wel vet uit! ben nou ook wat topjes aan het drogen van een verduisterde stek , heb ook gelijk maar een topje in de vriezer gegooid , hopen op een lekkere :lol:

Mijn ervaring is dat gewoon drogen toch lekkerder is :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hennep is overigens van huis uit een plant met een hoog gehalte aan cellulose.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup....

 

Wat een vage vloei heb je daar!!

Ziet er wel gaaf uit overigens hoor!

Wat kostte 1 zo'n pakkie glas vloe??

 

En wij hier op het forum zouden graag een preview willen zien van de sativa..

 

Met Kerstballen en slingers en lampjes erin!!! :lol:

 

Lijkt me zo gaaf om die plant volgehangen te zien met de kerst rommel!!! hahaha :wacko:

Vooral s'avonds met de lampjes aan! Helemaal geweldig

 

Ik heb een project titel voor je:

VERSIER JE SATIVA

Kan toch wel ff paar minuten voor de fotoshoot????

 

Verstoor je hun bloeiritme echt niet mee imo.........

 

Haal die shit van zolder en maak ons happy!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol komt er an hoor, miss_whazzup moet de zooi nog effe vinden op zolder :lol:

 

Vloei kost 2,50 voor 50 (da's 2 x meer vloei dan een gewoon pakje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag expeditie naar Friesland in het kader van de inburgering :lol:

 

Hier een overzichtje van de tuin momenteel, werd weer eens tijd..

gallery_5211_120_568038.jpg

 

 

 

Gaat hard met de PP!!

gallery_5211_120_342206.jpg

 

De toppen zitten er al aardig in.

gallery_5211_120_529987.jpg

 

 

 

Kushes, de twee phenos weer goed zichtbaar. Allebei 1 takje bestoven dus nu nog de soorten netjes uit elkaar houden straks voor de beste zaadjes!

gallery_5211_120_367040.jpg

 

En de kerstboom begint al aardig af te bloeien. Begint al aardig zijn blaadjes te verbruiken :wacko::

gallery_5211_120_594604.jpg

 

Snowy we are on our way!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...