Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

Ben je d`r weer ? :wOOt

 

Nee hoor :no beter !

 

Groeten....

 

EDIT; Ik zie net dat ik reactie nr. 900 plaats.

100 to go

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn dat de topic weer boven water is :no

 

John weer bedankt kerel.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag de laatste voeding voor Kush 1, de sativa krijgt nog minimaal tot het einde van de week voeding. Daarna afgezuurd water uiteraard. Geef als laatste ook shotje Vitrasol mee. Gewoon effe proberen.

 

Kush 1 is een beetje fluffy, in tegenstelling tot kush2, die nog steeds volledig wit en en inmiddels weer een nieuwe golf bloemetjes aanmaakt. Lijkt wel of die nooit met bloeien stopt.. De haartjes van Kush1 zijn aardig bruin (en niet van het vocht :specool) en de trichomes beginnen zo links en rechts amber te kleuren, niet op de nog steeds vers vormende bloemetjes natuurlijk. Het zijn wel doorzetters hoor!

 

Kush 1. Nog steeds nieuwe bloemetjes. derde internode bloei inmiddels...?

gallery_5211_120_312506.jpg

 

 

gallery_5211_120_176432.jpg

gallery_5211_120_577157.jpg

 

 

gallery_5211_120_297761.jpg

gallery_5211_120_346438.jpg

 

Kush2 blijft maar wit en groeien. Compacte toppen bij deze pheno, verwacht er meer van dan kush1

gallery_5211_120_449514.jpg

 

 

gallery_5211_120_46221.jpg

 

 

 

De powerplantjes gaan lekker :smoke Na wat rot eruit gehaald te hebben gisteren vandaag geen problemen. Veel trichomes vormen zich inmioddels, toppen worden aardig dik, takken gaan hangen. Niet zo vol als vorig jaar trouwens.

gallery_5211_120_492461.jpg

gallery_5211_120_120204.jpg

 

 

 

En de sativa.. tja.. wat moet ik daar nou nog over zeggen... Dikke toppen. Hangende takken.

gallery_5211_120_41457.jpg

gallery_5211_120_50558.jpg

 

 

gallery_5211_120_469507.jpg

 

(dit is dus niet de hoofdtop he ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd :specool

 

 

Nog steeds nieuwe bloemetjes. derde internode bloei inmiddels

 

Hehe, nu weet ik hou dat heet, zie het ook gebeuren bij een plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) gelukkig alles weer terug gelijk weer eens de hele topic lezen.

 

Lijkt wel of de foto`s steeds mooier worden petje af vooral voor de tijd die je er in steekt Wahzzup :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtig weeral

 

nu staan onze powergirls wel ongeveer gelijk denk ik

 

de luchtvochtigheid is hier momenteel zeer hoog

dat wordt morgen weer zenuwachtig rondlopen tot ik terug thuis ben :specool

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk momenteel ook elke dag en heb ze nu even onder het afdak staan.

Echt nat worden is geen optie meer, scheuren de takken, die nat worden, uit de stam.

Twee kunen geoost worden, maar liever nog een paar dagen, maar het is telkens overwegen en kijken, toch ?

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks everyone :specool

 

@patpot: Ja we gaan redelijk gelijk op patpot ;)

 

@ria: ja maar ik besluit liever wel op tijd om op te houden met voeding.. Als laatste krijgen ze in de laatste week dit jaar alleen nog wat vitrasol. Experimentje, ga het bij de PP bij de een wel en de ander niet doen, kijken of ik verschil merk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

budrot. Ach ja, het lijkt zo onschuldig deze top

gallery_5211_120_570557.jpg

 

 

Maar als je wat beter kijkt...

gallery_5211_120_329508.jpg

 

en de top open maakt..

gallery_5211_120_104030.jpg

 

dan zie je dit:

gallery_5211_120_244594.jpg

 

gallery_5211_120_36573.jpg

 

gallery_5211_120_210159.jpg

 

Vanaf daar gaat het hard! Knippen die hap...

Je begrijpt, het is bijna ondoenlijk om die hele grote planten goed bij te houden. Duimen maar!

 

(had de grote bladeren er al afgeknipt voor de foto's)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo. nou heb ik eens een vraagje voor de geachte forumnleden.

 

Mijn Kush1 begint goed rijp te worden als ik de trichomes zie, maar dat kreng blijft maar nieuwe bloeien en bloeien.. Het houdt nooit op! Dit is week 9 al... Nou was augustus natuurlijk niet zo best. Hoe lang ga je door, da's de vraag. Hier een plaatje van gisteren, Kush1 bud met veel nieuwe bloei. Onderin is het nog heftiger. Wat vinden jullie, lekker laten bloeien nog een tijdje?

gallery_5211_120_312506.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

die nieuwe bloemen blijven aanmaken heb ik met men mexican sativa en men early skunk ook voor.

de mexican staat nu 10 weken en de skunk 9 weken te bloeien :specool

zal het toch aan het weer liggen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lastig te zien. Je zegt dat ie door bloeit. Dat zijn waarschijnlijk de laatste pogingen van de plant om toch bevrucht te worden.

 

Misschien als je de plant in z'n geheel ziet dat je dan beter kan beoordelen. Bovendien is een iets te vroeg geoogste plant niet veel slechter. Je wordt er meer high dan stoned van toch!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe zit het met de vergeling van de bladeren,whazzup ?

Ik denk dat als dat in een heel vergevorderd stadium is je niet veel topvorming meer kan verwachten.

Of heb ik het fout en heb je voor topvorming niet altijd fotosynthese nodig ?

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dat gebruik ik in de bloei niet meer hoor kobuz, althans niet zo ver in de bloei, de eerste twee weken nog maar dan niet meer.

 

Het grappige is dat de haartjes van die nieuwe bloei erg snel verkleuren overigens, maar nog steeds worden er nieuwe bloemetjes gevormd. Ik heb toch maar vandaag nog een laatste keer voeding gegeven, eens kijken hoe het zich ontwikkelt komende week, sta klaar om haar te kappen over een weekje. De trichomes van de bovenste toppen zijn vrijwel klaar. Ik ga haar in gedeelten oogsten zodat de onderste toppen nog even kunnen doorgroeien.

 

De bladeren zijn overigens wel aan het verkleuren maar ze heeft er nog veel hoor. Goed gevoed gedurende de bloei. Dat zal nu wel snel minder worden als ik de voeding stop.

 

Zal morgen een totaaltje geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er nog leven in de laderen zit zou ik ook op de trichodingesen :specool af gaan.

Vandaag een mailtje gehad van kloek postzegelhandel;

De status van uw order is als volgt aangepast:

Nieuwe status: Is verstuurd

 

Dus de rest van deze oogst kan ik ook oogsten zoals het hoort,koekeloeren naar de trichodingesen.......

 

Spannende tijden nu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...