Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

je hebt toch wel een extra rode haren in je planten zitten??? :smoke

Ik heb een rode maine coon en ik zag dat er bij jou ook zo'n soort monster rondsloop. ;)

Ik vind het werkelijk waar een ramp al dat haar overal :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ach, het waren oo kde zorgenplantjes met TMV, lang niet zo groot geworden als vorig jaar ondanks een veel betere verzorging en voeding. Zonde van het geld wat je er in stopt op die manier. Bubbelen maar en dan héél goed

 

Als het je zorgenkindjes waren heb je toch goed gedaan, jammer maar wie weet wat er anders uit had gekomen. Bubbelse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surprise.. Degene met de minste rot (ook het minste ver) tóch binnen gezet! Moest wel de hoofdtop eruit knippen want anders paste het niet. Nou ja, kijken wat ie doet.

gallery_5211_120_4449.jpg

Armzalig dun hoofdtopje, de andere zijn een stuk dikken maar goed, deze mag nog even en dit gaat toch de bubbleator in.

gallery_5211_120_407336.jpg

 

Deze twee staan klaar om geslacht te worden. Blumats uit.jason2.gif

gallery_5211_120_286088.jpg

 

Doorkijkje naar buiten....

gallery_5211_120_463246.jpg

 

De topjes zijn echter al wel lekker aan het worden. Dit is de plant binnen. THC voldoende op PP.

gallery_5211_120_147091.jpg

 

gallery_5211_120_653718.jpg

 

Nou, inmiddels wel druk in huis.

 

Wat betreft die vriezer: da's dus een van de redenen waarom ik er eentje binnen zet, kan ik het in twee etappes doen. Eerste deze twee, en kijken wat de pp binnen doet. Ik verwacht niet, gezien de ervaringen, dat er veel rot bijkomt nu. Maar of ze mooi afbloeien is de vraag. Duimen maar!

 

hehe kom je bubbelen mad?

 

Goed opletten patpot!

 

Ik heb twéé maine coons tosainu. Je zal ze straks wel zien met de oogst...

 

Wordt vervolgd!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe kom je bubbelen mad?

Lijkt me gezellig, maar m'n weekend wordt in beslag genomen door paintball en hockey... Ja ja, ik kan met alle soorten stickies overweg. ;)

 

Maar volgende week ben ik de uwe, mocht je nog ergens hulp bij kunnen gebruiken. Alvast veel sterkte met het knippen en bubbelen! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, geweldig, zo'n mega pp in de woonkamer! Vind je vrouw dat wel goed :specool

 

Sorry, toch weer ff offtopic

 

@ Mad: Paar jaar terug waren we op hockey toernooi. Een iemand was lopend en bellend een jointje aan het draaien en toen viel zijn hockeystick tussen zijn armen vandaan. Dus hij: "kut, mijn stick valt" om vervolgens gelijk te zeggen: "neeeeee, niet die stick!" ;)

 

mm, gevalletje "had je bij moeten zijn" denk ik....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tís toch zonde he.. ze staan er zo mooi bij..

gallery_5211_120_612395.jpg

 

 

gallery_5211_120_157204.jpg

 

 

But die they must.

 

Gelukkig heb ik nog mooie kush en sativa toppen. Om een indruk te geven van de grootte heb ik er een pakje sigaretten achter gehouden.

 

Kush1

gallery_5211_120_98487.jpg

gallery_5211_120_594454.jpg

Sativa

gallery_5211_120_303139.jpg

gallery_5211_120_716843.jpg

gallery_5211_120_303139.jpg

 

oh en Miss_whazzup vindt het prima hoor. Zette hem binnen en zei: "Ik heb een verrassing voor je beneden... " :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je binnen niet ergens een ouwe lamp liggen, zodat je ze daar effe onder kan zetten???

 

dit is echt zonde hoor, maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk! :specool

 

 

ik ga je knipfilm zeker weer bekijken!

 

wees gegroet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe voor all duidelijkheid: 2 van de 3 pp's gaan er morgen aan, zijn niet meer te redden, en het wordt regenachtig komende week dus helaas. De rest staat gewoon bij slecht weer binnen. Ze zijn overigens zo hoog dat ik niet zou weten waar ik je onder een lamp zou moeten zetten lol. Kan er beneden nog wel effe 4 tls naast zetten maar dat schiet ook niet echt op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben zowiezo bang dat die ene die je binnen hebt staan het niet zo lekker zal doen, mist toch een hoop licht.. Of staat ie alleen binnen in het geval van regen/nacht? (lekker voor je rug, dat gesleep met die volle bakken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ whazzup: eey ik weet niet of het schadelijk is voor het eindresultaat, maar ik wil toch ff melden dat er in het ijs van de visboer vaak zout wordt verwerkt om het ijs mooier te maken. ik zou dus voor de ijsklontjes van de mac gaan. :specool

 

succes morgen,

 

t visboerke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfooee succes morge whazzup...!!

 

spijtig van de pp's maar de kush & sativa zien er goddelijk uit..

 

:specool ga je morge ff chekke!

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die PP was een verkeerde keuze, als je volgend jaar weer een binnenbloeiertje buiten zet kan je beter in de 8 weeks soorten zoeken. En ik zou toch ook eens aan een hydrosysteempje voor buiten denken, dat scheelt je ook nog wat in tijd en opbrengst :smoke Ik wi je met alle plezier helpen. Zelfs als je geen stroom in de tuin hebt zijn er pompen die op zonnecellen werken. Makkelijker kan niet.

 

Maar man om alles in je huiskamer te zetten :specool Me maat en ik lagen helemaal dubbel van het lachen. Zal wel flink meuren in huis ;) en och als je er lang genoeg in zit, ruik je ook niks meer.... Vinden je buren dat ook zo leuk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dr G: hehe thanks for the tip. Heb het ook maar een keer gedaan, moet eerlijk zeggen, heb er niks van gemerkt. Wellicht toch goed ijs gehad.

 

@tomas: Ach ook binnen krijgen ze nog wel veel licht voor het raam hoor, zon staat laag. En beter binnen langzaam aan dan buiten rotten. Laat ze gewoon wat langer staan.

 

@bambo: lol ik had niet veel keus, wilde weer stekken, volgend jaar dus niet meer. Maar volgend jaar pak ik het helemaal anders aan: vroeg binnen beginnen, vroeg verduisteren eind juni en dat gewoon volhouden. Lijkt een goed recept, met bijvoorbeeld Double Fun. Maar ik heb hier nu ook Knight Templar en Killa Queen.. En met het kweken in de zomer zonder kans op budrot durf ik die ook wel aan hoor :bier. Ga deze winter de moeders selecteren en dan vanaf maart / april binnen opkweken, mei naar buiten. En ik ben eigenlijk wel een beetje verknocht aan aarde hoewel ik het best wel wil progeren eigenlijk volgend jaar! Al was het maat voor de ervaring en ik kan er weer een leuk verslagje van schrijven.

 

Anyways.. was effe in Den Haag vandaag en ik kon het niet laten om even bij Koffie & Dromen binnen te lopen. Aanbevolen: NYC diesel. Kon die top echt niet laten liggen, foto's nadat ik hem al mishandeld had om een jointje te draaien :specool (mad: zal wel wat bewaren voor volgende week ;) - deze is echt lekker)

 

gallery_5211_120_243593.jpg

 

gallery_5211_120_384762.jpg

 

 

 

bijna vergeten... Bambo: buren aan de ene kant zijn er een half uur in de drie weken en mijn andere buurman volgt het met belangstelling! De deur staat wel de hele dag open. En met mooi weer staan er drie buiten. lol je zou het nu eens moeten zien met een PP, de Sativa én de twee kushes binnen!! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Whazzup, wakker worden!!!!!!!!

 

Het is inmiddels 10:25 en heb even op de cam gekeken maar ik denk dat die NYD er gister ingehakt heeft. Nog geen live verslag van de oogst, ghegheghe :specool

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whazzup, wakker worden!!!!!!!!

 

Het is inmiddels 10:25 en heb even op de cam gekeken maar ik denk dat die NYD er gister ingehakt heeft. Nog geen live verslag van de oogst, ghegheghe :smoke

:bier hehe net wakker inderdaad - en het was die verduivelde NYCD :specool

 

Effe de camera aan het regelen en dan geht es los! Hasta la pasta! ;)

 

Enneh.. de Tilapia ligt al klaar in de koelkast TAW :no

Share this post


Link to post
Share on other sites
:( hehe net wakker inderdaad - en het was die verduivelde NYCD :smoke

 

Effe de camera aan het regelen en dan geht es los! Hasta la pasta! :bier

 

Enneh.. de Tilapia ligt al klaar in de koelkast TAW ;)

 

vandaag de hele bomenzooi omhakken...lukt dat in 1 dag :specool

 

ik zou nog keertje langskome hehe :( kom ik je vandaag wel tehulp schieten als het je niet meer in je 1tje lukt :no

 

greetz thug ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laat de knipversterking zich melden bij Whazzup :smoke

kan ie wel gebruiken volgens mij als ik ze planten zo zie...niet normaal..

 

bomen gewoon ! :specool

 

greetz thug ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zit iedereen met popcorn op schoot te kijken. :specool

Tis in elk geval druk want ik kan niet connecten naar de cam.

 

EtK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij zit iedereen met popcorn op schoot te kijken. ;)

Tis in elk geval druk want ik kan niet connecten naar de cam.

 

EtK

ik kan de cam inderdaad ook niet bereiken..

 

jammerjammer..

 

greetz thug :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze twee doet whazzup single handed lol. Cam is up!! Go for it! (wat interface problemen met de osprey card)

 

Ben zo buiten... Mooi plaatje he.. 300 kb/s

 

effe nog een koppie koffie en een pafke en dan gaan we van start. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...