Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

hehe mooi nou kan ik er mee stoppen dus :lol:

 

tnx Bambo :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: gefeliciteerd whazzup :wacko:

 

20000 vieuwers is volgens mij de grootste draad op wf tot nu toe.

Klasse man,je bent een voorbeeld hoe je een draad in leven weet te houden.

 

Wietforum is blij je in het team te hebben :wacko:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

20115 alweer :wacko:

 

Je topic lijkt wel een miniforum op ons forum, hehehehe.

Het was gezellig in je wietparadijs. In de juiste ambiance een blowtje roken. Enne, voor de Kerst kunnen we op de homepage wel een mooie foto verwachten van je Sativa kerstboom toch? Lijkt me wel een strak plan.

 

Ben nog enigzins wazig en moet straks bakkie gaan doen bij een oudere dame :lol: en daarna nog naar de tandarts voor het vervangen van een vulling wat misschien een zenuwbehandeling wordt. Ik hoop dat ik nog even een poosje wazig blijf :wacko:

 

Was het maar vast drie uur vanmiddag, dan steek ik er lekker 1 op als troost.

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik reageer wel niet zo vaak in de buitentopics maar volg de meeste wel, net als deze :lol:

Idd een feli waard met zoveel vieuwers :wacko:

Niet te vergeten de prachtige foto's die deze topic het volgen een extra stimulans geven.

 

En Miss_J, s6 bij de tandarts :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent de groene koning whazzup :lol:

 

Het lijkt me echt leuk als je testen gaat doen van hele speciale soortjes.

Voor breeders ofzo en daar een film/verslag van maakt.

gefeliciteerd met je TOP vieuws.

greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx allemaal :wacko: Tja, het gaat eigenlijk vanzelf he.

 

Gisterenavond een gezellig samenzijn gehad met Mad en Miss_J in de groene tuin, had de dames speciaal nog even langer buiten laten staan. Miss_J SAGE & Sour, TAW Afghaan en Shack stond op het menu. We hebben het ons goed laten smaken :lol: dus eigenlijk hebben we het al een beetje gevierd.

 

De plantjes zijn bewonderd en met Miss_J's creatieve inspiratie gaan we nu toch maar de "kerstboom" echt optuigen voor de kerstkaart :wacko:

 

Nog een leuke: Vanmorgen komt de glazenwasser weer langs (sorry guys, jullie hebben hem weer gemist!) en die was danig onder de indruk van de sativa, de mooiste plant die hij tot nu toe gezien heeft. Hij is zelf ook grower (indoor) maar zit nog niet op internet. Koppie koffie gedrinken, was op zoek naar een cutter, effe naar mijn shop gestuurd.

gallery_5211_120_41056.jpg

 

Over die plantjes gesproken: Het is werkelijk een genot om te zien hoe die toppen zwellen momenteel! Gisteren geen fotootjes meer geplaatst, zal er zo een paar van gisteren nog uploaden. We hebben uitvoerig gekeken naar de bloei van de Kushes, inderdaad, alles lijkt op een tweede internode bloei. Maar ook de sativa toppen beginnen nu aardig te zwellen.

 

Straks een paar foto's.

 

Wel beste topic bezoekers, hartelijk dank voor jullie trouwe bezoek en ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het even mee zit haal ik vandaag de 10000 views.

Het is maar de helft maar toch :wacko:

Belangrijk is het niet. Gewoon een leuke bijkomstigheid.

 

30000 ga je ook halen. Let op mijn woorden.....

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dames en heren, daar zijn ze dan, de zwellende kush toppen en als ik ze vergelijk met vandaag dan zijn ze alweer gezwollen!

 

Anyways. 18+ stuff hier.

 

De Sativa gisteren van boven gezien. Goed te zien hoe mooi symmetrisch die plant is, bijna vierkant!

gallery_5211_120_407950.jpg

 

 

MAUW MAUW.. Main Coons zijn erg "vocaal" - zo werd ik gisteren geroepen, foto vanuit de werkkamer. Die dromerige blik komt denk ik van de heftige geuren, hoewel de Kush wat minder ruikt dan de Sativa. Tekkie shut up! :wacko:

gallery_5211_120_244677.jpg

 

Spreekt verder voor zich... Prachtig die tweede lading nieuwe bloemetjes! Allemaal jong groen.

gallery_5211_120_545153.jpg

 

gallery_5211_120_200267.jpg

 

gallery_5211_120_379898.jpg

 

gallery_5211_120_312935.jpg

 

 

Zwellende toppen

gallery_5211_120_487094.jpg

gallery_5211_120_378851.jpg

gallery_5211_120_595640.jpg

gallery_5211_120_429763.jpg

 

gallery_5211_120_610053.jpg

 

 

En niet kwijlen op je toetsenbord :lol:

 

 

 

@ Rich: gefeliciteerd man! 10.000 is een hele hoop hoor, vergis je niet! Het gaat vanzelf he, als je maar voldoet aan de de PYT (Pimp Your Topic) regels he. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die foto van de sativa van boven gezien heb je zeker door de glazenwasser laten nemen ?

Of toch vanuit het raam ?

 

Bedankt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn leven gewaagd voor jullie (en mijn camera ook) door uit het raam te gaan hangen :lol:

 

Omdat de thread zo hard gaat hier nogmaals

, scheelt terugbladeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, blijft goed gaan. Mooi zo, ben benieuwd naar hoe het bestuiven is gegaan. Nooit gedacht dat je een deel van de plant wel zaden kan laten maken en andere delen niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn leven gewaagd voor jullie (en mijn camera ook) door uit het raam te gaan hangen :wacko:

 

 

Foute actie hoor !

Stel je voor dat je op haar was gevallen ? Doodzonde toch ! :lol:

 

Doeidoei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp wel dat die plantenals een trein gaat als je tegen ze praat , je hebt een rustgevende stem misschien werkt dat goed op een plantje. Hahaha vette film , leuk gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx voor de reacties allemaal.. en het houdt maar niet op, ben iedere dag weer benieuwd wat ik nu weer zie als ik thuis kom :lol:

 

Vandaag in een kush trouwens vreemde kleine zwarte vliegjes op de aarde gezien. Beviel me niks, zag zo links en rechts ook iets lopen. Voorzichtig een klein beetje spruzit gespoten en ja, ik weet het, niet voor je aarde, maar daar komt het normaal ook in terecht als je je bladeren zeiknat maakt. Hielp wel, niks meer gezien daarna..

 

Dat slepen met die Sativa gaat overigens wel zijn tol eisen.. niet aan de Sativa maar aan mijn rug lol. Toch maar volhouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat slepen met die Sativa gaat overigens wel zijn tol eisen.. niet aan de Sativa maar aan mijn rug lol. Toch maar volhouden.

 

straks genoeg medicijn voorhanden, als alles eenmaal geoogst en gedroogd is :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, zelfs nu al.. maakte gisterenmiddag de fout om wat topjes die we met rot hadden uitgeknipt en gedroogd te roken. Dat was een héle grote fout lol. Een paar uur als een garnaal geweest. Belooft nog wat voor de rest van de oogst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar wel lekker whazzup :lol:

 

greetz bjorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die vliegjes kom ik volgens mij ook wel eens tegen op mijn grond. Zijn dat niet gewoon fruitvliegjes die niks kwaad doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou kunnen Kobuz, maar het risico neem ik niet... Fruitvliegjes zitten volgens mij niet zozeer op vochtige grond overigens. De bovenkant van je aarde drooghouden is een goede preventie voor dit soort suckers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...