Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

Ik weet niet of ik nu blij moet zijn dat mn plant nog niet zover is met dit iets slechtere weer,..

of niet?

Heb ergens horen zeggen dat de wind weer gunstig gaat staan..

voor warmere temperaturen en meer zon.

 

Die top van jou is nog niet klaar.. en nu al nasty rot helemaal op de steel gewoon.

Wel voordeel van groen dat je et hoedanook goed ziet :specool

Bij die paarse was het pluizig grijs.

 

Het is inderdaad ondoenlijk dat zoeken met zulke grote planten,..

kost veel tijd en dat heb ik niet overdag...

nog steeds mooie planten en fotoos trouwens ;)

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secondsun wrote: Ik weet niet of ik nu blij moet zijn dat mn plant nog niet zover is met dit iets slechtere weer,..

of niet?

 

Same here...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heren heren... zijn we er weer? Zo halen we de 1000 posts wel he... :specool

 

Ik had al veel eerder gemeld wat de status van de trichomes is. En ja ik weet hoe dat werkt. Dat is ook het punt niet. Het was eigenlijk meer dat ik verrast werd door die bloei zo laat. Wellicht laatste stuiptrekking maar wat vollere toppen zou wel goed van pas komen bij Kush 1. Maar wil je daar gelukkiger van worden moeten die nieuwe bloemetjes wel als de sodemieter rijpen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enigste is elke dag goed bekijken en jouw stadium en meer kun je niet doen.

Ik heb er 1`geknipt vandaag en hoewel hij er ongeschonden uitzag, zaten er hier en daar toch schimmels.

Je hebt zo weinig keuze en maar hopen op het beste.

Ik heb met eind juli en eind sept., zoveel geluk gehad dit jaar, dat vaagt alle mislukte buitenkweken weer uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Ria, schimmel heb ik de minste last van in mijn kushes en sativa, die overnachten binnen (meurt lekker in huis). Tja, het zal wel een bubble party worden voor de pp. Ach, ook lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou bij gebrek aan advies zelf maar een beslissing genomen, gebaseerd op een artikel van Cees over tweede internode bloei. Volgende week gaat ie plat! Nu alleen nog afgezuurd water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee whazzup ja ik wou het ook net ff zeggen over dat van cees maar je bent er zelf al achter gekomen :no :smoke Wel een goed teken, want dat betekent dat je hem goed heb opgevoed maar dat was al te verwachten :bier ;)

 

Keep Up The Good Work! :specool

 

Greetz,

 

Pindaboy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excuses Whazzup, maar het lag er allemaal zo dik op :specool

 

Anyway, jammer dat je zelf geen advies kan krijgen. Ik had het graag gegeven, maar helaas kan ik dat beter aan anderen over laten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kweekfreak: ja staat dit weekend op het programma w00t.gif

 

@spaceindonees: hehe ik had het al gelezen maar dacht dat er wellicht nog andere verlichtte zielen waren met buitenkweek ervaring wat dat betreft. Maar bedankt in ieder geval!! :specool

 

@kobuz: nah no worries, ben er zelf bij hoor, als het te veel wordt dan flikker ik het er gewoon af Dr_Evil.gif. Zo zie je maar weer Kobuz, heb de wijsheid ook echt niet in pacht hoor :bier

 

Affijn, er werd gevraagd hoe mijn kush erbij stond. Nou, zo dus! Heeft een paar gele blaadjes gehad maar is flink gevoerd tijdens de bloei, dus zelfs in een kleine pot nog lekker groen. Nou had ik hem ook al wat klein gehouden, dus da's een mooie balans. De PP die ik los had staan is in een grotere pot gegaan en die heeft het bij neef tot nu toe ook nog steeds lekker groen gehouden! Kortom, pot moet goed zijn afgestemd op de plantgrootte.

gallery_5211_120_452507.jpg

De toppen zijn heel anders van vorm dan kush2. Ben benieuwd welke phenos andere Hindu Kush kwekers nog zijn tegengekomen.

gallery_5211_120_391463.jpg

 

gallery_5211_120_5222.jpg

gallery_5211_120_296263.jpg

 

Ter vergelijking de veel compactere toppen van Kush2, die nog lang niet zover zijn:

gallery_5211_120_62770.jpg

gallery_5211_120_147051.jpg

 

gallery_5211_120_453352.jpg

en ze worden nog steeds dikker, nieuwe bloei kruipt er gewoon uit

gallery_5211_120_105768.jpg

 

De sativa dan! Denk niet dat ik er veel knipwerk aan heb lolbruce_h4h.gif

gallery_5211_120_367252.jpg

om een idee te geven: die toppen zijn dus zo dik als de breedte van een pakje marlboro.

gallery_5211_120_567130.jpg

 

gallery_5211_120_409518.jpg

 

De hoofdtop:

gallery_5211_120_214968.jpg

 

Nou dat was het weer lieve wietbuiskinderen ;)

 

Net even een klein jointje pp gerookt, rot topje, op mijn monitor gedroogd :smoke dat wordt een lekker stuffie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
@kweekfreak: ja staat dit weekend op het programma w00t.gif

 

 

:specool

Zit de aankomende 14 dagen wel in het buitenland voor een welverdiende zonvakantie dus ik zie de kerstboom wel als ik weer back home ben.

 

Wat je Kush1 betreft, nu ik de gehele plant zo heb kunnen bekijken en wat betere budshots heb gezien, zeg ik; ;) Of in ieder geval nog ff paar dagen laten staan.

 

Die Kush2 is er nog lang niet aan toe op je foto's te zien :smoke En je sativa ook nog niet hoor!

 

Succes met het hakken en tot over een kleine 14 dagen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kush1 mag van mij nog een week aan de trichomes te zien, ik wil daar alles uit persen wat er in zit en een goed stoned wietje van maken. Kush 2 dus nog wel een week of 2 - hehe tot na je vakantie! En dat kan ook want hij staat als het slecht is gewoon binnen en beide kushes en de sativa geen enkel root plekje meer gehad sinds die tijd :specool

 

De sativa is inderdaad een echte langbloeier. Die kan je bij wijze van spreken oogsten als ie al zijn blaadjes heeft laten vallen. Lekker laten zwellen. Nog even en vrijwel alle eindtoppen zijn bijna polsdik. Dat wordt het high wietje.

 

En dan de PP.. tja.. als ik daar al rijpe toppen kan afhalen bewaar ik er een paar om te roken, want eerlijk is eerlijk een goeie pp is ook niet te versmaden, maar het meeste gaat naar de ice-hash productie, in 3 kwaliteiten. Dan heb ik voorlopig de keuze uit 3 soortjes wiet en 3 kwaliteiten ice. Nou.. daar moet ik wel mee wegkomen denk ik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals verwacht... de PP is nog lang niet klaar maar de toprot grijpt om zich heen. Nog eerder dan vorig jaar overigens. En het ziet er komende week niet naar uit dat er enige verbetering komt, dus helaas. Ze moeten om. Alles in vacuumzakken en zo snel mogelijk de vriezer in morgen voor de bubble.

gallery_5211_120_17750.jpg

Zonde hoor :specool het ging zo lekker. Werden mooie toppen, en ze groeiden nog zo mooi.

 

Helaas. Toppen zijn nog lang niet klaar, zeker nog een week of 3-4 te gaan. Maar de weersvoorspelling laat niet toe dat ik toch nog een weekje wacht. Daarna zal het ongetwijfeld weer 3 weken fantastisch zijn, maar ik heb vorig jaar gezien wat het met mijn oogst deed en geleerd. Knippen die hap!

 

Wat ik nog wel ga proberen is om er ééntje te redden door hem terug te knippen en met een aantal toppen binnen af te laten bloeien. Maar dat er morgen weer geknipt gaat worden is een feit!

gallery_5211_120_823725.jpg

gallery_5211_120_99087.jpg

gallery_5211_120_249695.jpg

 

gallery_5211_120_39995.jpg

 

gallery_5211_120_515378.jpg

 

gallery_5211_120_243124.jpg

 

 

Affijn, pak de popcorn er maar weer bij want we gaan knippen buiten als het even mee zit met het weer morgen. Uiteraard wordt een en ander weer gefilmd, de cam zal speciaal voor de oogst in een wat hogere bandbreedte draaien, en wellicht zelfs van een ander camerastandpunt en in ieder geval met een andere camera (de JVC gaat er aan vastgekoppeld worden). Mja, dus wel het een en ander aan voorbereiding vandaag en vanavond ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks. nou ja, daarna weer een mooi bubble verslagje. Zal ook wel weer tegen vallen maar belooft in ieder geval hele vette plakkerige bubble van die vroege wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde van de pp's Whazzup! Maar gelukkig heb je wel de tools om er iets moois van te maken. Die kush toppen zien er trouwens super uit! Aan dat weer te zien blijven mijn planten binnen staan, hoop dat ze de topontwikkeling doorzetten! Zal vrienden maar waarschuwen dat ze op moeten passen met het weer, die planten zijn al wat verder namelijk.

 

En die evil smilie! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg jammer,whazzup ! :specool

 

Ik heb zelf net alle ijsblokjesbakjes van de blokker opgekocht.

Als het bij mij dan fout gaat kan ik aan de slag met de ice o-later

 

Je hebt daar een grote vriezer zeker ? Of 1 extra ?

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er maar naar uit die toprot.

Zonde dat het juist je pp is

 

 

Knipse

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kobuz: ja grote fan van Evil hehe Dr_Evil.gif

 

@rich: ijsklontjesbakjes?? neuh.. voor een paar euro heb ik een hele vuilniszak ijs van McDonalds! Of voor een flesje wijn een hele bak vers ijs van de visboer :specool Verder gaat het spul in vacuumzakken, geknipt blijft er niet zo veel over en ik hoef ook niet zo heftig te knippen, blaadjes mogen er aan blijven als ik er toch bubble van ga maken. Ben niet van plan om dit gewoon te gaan roken.

 

@snsie: Ach, het waren oo kde zorgenplantjes met TMV, lang niet zo groot geworden als vorig jaar ondanks een veel betere verzorging en voeding. Zonde van het geld wat je er in stopt op die manier. Bubbelen maar en dan héél goed rijpen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeh

 

jammer is dat

 

hier begint het nu ook plots op 1 plant

 

en in een andere rupsjes :specool

 

damn

 

maar ik ga voorlopig nog wachten

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie pics weer Whazzup! Op die laatste 3 na dan... Brrr ik krijg kippevel bij het zien van die pluisjes en bruine meuk... :specool

 

Hopelijk valt de schade mee en houdt de rest het nog even vol. ;) Keep up the good work! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...