Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Afghany Warrior

De Hollandse Joint !! The Dutch Joint !!

Recommended Posts

Ik kan je zeggen, die momenten.. dan is die idiaal! :o nog in de aanbieding ook hierzo.. mooi werk..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dat is inderdaad heel erg lastig dan, maar het lukt me uiteindelijk wel met het nodige gekke bekken getrek :rofl

 

Toen ik net begon met blowen en nog niet zo goed kon draaien of een vriend draaide, en de joint dan strak aan het schudden was zeg maar, dat dan het zeer pijnlijke moment aanbrak dat de tip eruit vloog en je laatste inhoud er achteraan op de grond viel. :o Dat waren zware tijden geloof me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit het toetsenbord van je laptop niet helemaal verstopt :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik begrijp wat je bedoelt Stickz, met dat je tip eruit pleurt met het schudden.. inderdaad zeer lastig is dat :o

Maarja nu gebeurd me dat niet meer zo snel, en als ik zie dat ie een beetje losjes is draai ik hem opnieuw :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
zit het toetsenbord van je laptop niet helemaal verstopt :rofl

Het valt mee, maar mocht ik eens zonder komen kan ik em altijd even op de kophouden en zo genoeg verzamelen voor een zoethoudertje.. :o

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dat is nog niks dan wat ik had mee gemaakt

 

stonden met 4 man op een schoolpleintje jointje te roken

iedereen beetje sucken en toen kreeg de ''koper'' het terug

laat die idioot het in een rooster vallen met water eronder

oke, dat zal niet weer gebeuren denk je

dus de ''koper'' denkt draai er nog 1 (hij had 5je bij zich)

dus hij verkuimelen enzo

in 1x uit het niets een windvlaag

alles weg :o :rofl ;)

 

het is dat het ze eigen shit was

maar ik kon dit me zelf niet vergeven

hoe kreeg hij het voor elkaar

 

 

en btw noem het ff de koper

zodat jullie weten dat het ZIJN shit was die HIJZELF liet vallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, zielig voor hem.

kan je toch ergens op de plee gaan draaien op je school.

Ervaring vertelt dat buiten draaien met wind nogal lastig kan zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KUT!! was bijna klaar met fotoverslag, inclusief uitleg. Druk ik per ongeluk op terug, hoppa, weg post. dommage pindafromage. Maar goed dat ik geen zin heb om aan de studie te gaan.....

 

NOg een keer:

 

We pakken de first aid kit er even bij

Foto=3YQF6M7C.jpg

 

Wij hebben nodig:

een zakje k2 wiet van de shop (volgend wil ik ze zelf kweken), tipjes en smoking master. Een mooie oplossing voor niet binnenste buiten te kunnen draaien. Veel minder vloei dan smoking slim.

Foto=XIDODQVQ.jpg

 

Ik hou van dunne jointjes dus ik draai dan ook dunne tipjes, die ik dichtlik. Eerst de ene kant op draaien en dan de andere, zou hou je een mooie S in het midden

Foto=WFG6JQQE.jpg

 

Als je in kleermakerszit zit kom je je enkels wel eens tegen :blink:

Foto=VLFK6DJT.jpg

 

Zo te zien moet ik bijna weer naar de shop :P

Foto=H3ULSY3C.jpg

 

Netjes verkruimelen. Dichtdraaien is niet het moeilijkste, maar het netjes verdelen van je shit

Foto=V8XU86ZL.jpg

 

Zoals jullie kunnen zien heb ik niet veel wiet nodig, dit is nog aan de ruime kant voor mij alleen (draai liever 2 stikkies, dan een dikke joint)

Foto=ABDEIHWU.jpg

 

Peukie derbij. Moet zeggen dat ik tijdje terug een pure heb gedraaid (filmpje nog kleiner maken) en dat beviel me zeer goed. Was wel gelijk van de pat! :D

Foto=3GSHT6UN.jpg

 

In het begin relekst roken, zodat vriendin ook een hijsje wilt, laaste hijsjes lekker sterk.

Foto=PDXQHMKX.jpg

 

Iedereen vraagt zich altijd af waar ik in $#@*&naam mee bezig ben als ik bezig ben met draaien

Foto=88RL4AR3.jpg

 

Gaat dit ooit nog goed komen vragen ze dan...

Foto=ALVA4OQW.jpg

 

En dan zeg ik: JAzeker komt dat nog goed!

Foto=87NFOI8Q.jpg

Foto=X4JJMGKQ.jpg

 

edit: check avatar voor compilatie, inclusief inpakken en behind the screen shots :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe :D vet bewaar doosje'!! ik doe het zelf in zo'n tupperware zeepbakje die ik 100 jaar geleden mee op kamp kreeg..

 

vet dunne joint whaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok mijn jointje van vandaag.

 

Vloeitje+

gallery_6387_141_1826.jpg

Tippie en wat shag erbij

gallery_6387_141_17311.jpg

Half grammetje wiet

gallery_6387_141_13302.jpg

Hup erbij

gallery_6387_141_24904.jpg

ff draaien,... En klaar!

gallery_6387_141_18547.jpg

 

:specool :verrygood

 

Even verplaats naar het juiste topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo, hoe kom je aan hasholie? kan je dat ook gewoon halen

bij cofeeshops? of smartshops ofzo?

 

ziet er trouwens echt ziek uit die joints :verrygood :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olie == harddrugs en niet toegestaan in NL.

 

Zelf maken of een goeie kennis hebben... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ook nog weleens een keer BHO scoren bij iemand.

Ik weet ook al wie dat kan regelen voor me denk ik :verrygood .

Lijkt me heerlijk, 80 % THC gehalte naar binnen zuigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat BHO heb ik vorig jaar ook zelf gemaakt, heftig kleverig enzo, dacht dat het niet in orde was, en werd ook heftig gaar van het roken daarvan. (rollen is moeilijker) maar ik had het niet in een koperen pijp gegooid, maar pvc, dus vertrouwde het niet qua schadelijke stoffen en heb dus alles maar in een cake gegooid. Dit jaar weer voor herhaling vatbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vandaag leer ik jullie nog maar een keer hoe je een echte joint draait, in dit geval niet a la Afgany, maar á la kees...

 

Al komt dat redelijk overeen met TAW's manier...

 

Hehe, nou dit is wat je nodig hebt:

 

*Klein grammetje wiet...

*Lekker assortiment olie...

*2 tipjes van formaat...

*Vloei, maakt me geen donder uit welke...

*Een té mooie grinder...

 

Nouja dat had ik dus niet op hoeven noemen maar had ik ook gewoon als foto kunnen laten zien.

gallery_9137_4028_1354175.jpg

 

Nouja, eerst rol je twee tipjes, één met een M-etje er in en één zonder...

gallery_9137_4028_120397.jpg

 

Dan schuif je die zonder M-etje er in een stukje onder de vorige, zodat je een dubbele hebt en rol je deze er alsnog overheen, dan heb je iets pink diks...

gallery_9137_4028_90105.jpg

 

We smeren een beetje olie op het vloeitje, let op een beetje, want als je te veel doet ben je in walhalla.

gallery_9137_4028_483108.jpg

 

Toen ik dit zag werd ik een beetje panisch, lijkt wel een beetje weinig :verrygood .

gallery_9137_4028_26946.jpg

 

Nou het bleek achteraf toch nog wel mee te vallen, natuurlijk eerst het schaaltje even gezero'd...

gallery_9137_4028_1123946.jpg

 

Zo, we smijten er een beetje wiet in, een beetje veel natuurlijk, en NATUURLIJK zonder tabak, want wie verpest z'n joint nou met dat satanskruid ?

gallery_9137_4028_1312647.jpg

 

Zo, dit is hem dan, in geval van politie, even omdraaien om de pisvlek te maskeren.

gallery_9137_4028_658295.jpg

 

Kijk mama, 0,00.

gallery_9137_4028_672488.jpg

 

Zo, 1,00g.

gallery_9137_4028_1428124.jpg

 

Er zit dus 0,78g SMMxShack van Slotty in deze toeter en 0,22g hasjolie van Kees in deze joint die inmiddels door de onschuldige bijstander is omgedoopt tot 'Excalibur'. Geweldig, deze genotsknuppel, ja deze heeft dusdanig formaat dat dit een knuppel genoemd mag worden wordt straks onder hevig protest ontstoken, doch, na enkele trekjes zal dit protest zijn afgezwakt tot een blij gekakel van kneiterstonede kennissen. Ik blaat lekker wat rond, beste avond mensen.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht eigenlijk dat het vrij normaal was om zoiets te rollen/roken, al gebruik ik geen olie ofzo.

 

Ik doe altijd alleen wat shag/marlboro aan het einde (tegen de tip aan) van de joint, aangezien ze daar toch vaak vies worden gooi je alleen wat tabak weg, geen wiet. Verder maak ik altijd een keurig M'etje in het tipje, ik vind dat je het tipje echt kan vergelijken met het fundament van een huis; hoe beter de tip des te makkenlijker rolt hij keurig dicht.

 

Ik doe gemiddeld 0,5 gram in een joint, vaak nog iets meer. Daar rook je ook gerust 4 van op een avond, vervolgens krijg je een dikke vreetkick en heb je uiteindelijk vooral zin om te slapen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwah zonder olie gaat er ruim anderhalve gram in, meer kan het vloeitje niet hebben...

 

Met olie gaat er tot een grammetje in, afhankelijk van de stemming...

 

Gisteravond zijn er 4 doorheen gegaan...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie pic's van lekekr dikke joints.

 

Eindelijk begrijp ik hoe ik binnestebuiten moet rollen, heb het nooit gesnapt maar nu dus wel en het smaakt inderdaad lekerder. Viva the dutchie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...