Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Afghany Warrior

De Hollandse Joint !! The Dutch Joint !!

Recommended Posts

de meest gekke joint die ik ooit heb gezien en gerookt was een blow gedraaid van 100 gram wiet en een pakje marlboro en 20 smokingvloeis aan elkaar,ruim 1 meter lang er 15 cm in doorsnede.heel de oudjaars nacht over gedaan.jammer genoeg geen fotos,die wel gemaakt zijn,maar niet in mijn bezit.misschien komen de fotos nog. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de smoking vloei was op, dus t is een gewoon vloeitje geworden, een mini jointje :D

met buitenwiet van vorig jaar.. jointJE

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je 100 gram wiet in een joint stopt, vind ik het zonde, kun je beter +- 150 gewone joints van draaien!

 

lijkt me een veel beter plan, en het rook ook nog beter :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jij draaid wel écht joints waar je knetter van word pekolow!

 

Puur met een lijn ice of BHO....lig je niet al op de vloer na een halve? ( aangezien je hem niet deelt) :D :D

Dit heeft niks temaken met het feit dat er tabak in zit of niet, het gaat erom dat bij de verbranding van wiet veel meer teer vrijkomt dan bij de verbranding van tabak, dus een pure joint is in dat opzicht een stuk slechter voor je dan een jointje gemixed met tabak...aan de andere kant zit er nicotine en bestrijdingsmiddelen in tabak die weer aan de schadelijkheid en verslaving meehelpen.

Maar een pure joint is over het algemeen een stuk zwaarder op je longen.

 

ja, maar de combi tabak en wiet is ook weer extra schadelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicotine ?

 

Ik heb het iedere keer weer voorbij zien komen ..

 

De bewering dat tabak eigenlijk helemaal niet schadelijk is ...

Het zou de teer zijn die schadelijk is ..

 

Ik wil nu even duidelijkheid hebben ..

 

Nicotine is samen met de teer en de bestrijdingsmiddelen een dodelijk goedje.

 

Pure joint slopen je lichaam ...

Gemengde joints ook !!

 

Ik heb het echt nooit willen weten wat me tegemoet komt .. cannabis vergiftiging ?

 

Iedere mening is welkom ..

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk hier zelf liever niet over na weetje ik smoke toch niet zoveel jointjes.. miss 1 in de 3 dagen.. of als ik een tijdje niets heb 1 in de 2 weken. Maar al die bullshit over tjah het is schadelijk.. jongens dit wisten we toch allang dat rook(maaknietuitwelk) zowiezo slecht is voor onze longetjes maarjah..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vetste joints, Afghani... gelukkig rook je ze puur!

 

Typisch ik ben meer sativas gaan roken sinds ik met tabak gestopt ben... van indicas word ik snel te stoned...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haai Swammie SWIM,

 

'k ben blij dat ik niet de enige ben die graag van een jointje extra geniet :whistling

 

ppBHO op vloei

 

gallery_6276_83_19893.jpg

 

een beetje ppp

 

gallery_6276_83_39442.jpg

 

ppp

 

 

gallery_6276_83_122644.jpg

 

Beetje tabak

 

gallery_6276_83_17032.jpg

 

2 soortjes kiff

gallery_6276_83_254869.jpg

 

kiff gaat in jointje

 

gallery_6276_83_29637.jpg

 

 

nog beetje ppp bovenop

 

gallery_6276_83_56066.jpg

 

jointje klaar

 

gallery_6276_83_7041.jpg

 

jointje in 1x op <_<

 

gallery_6276_83_54953.jpg

 

 

Vrede & Respect

 

Berre

Edited by Berre

Share this post


Link to post
Share on other sites

@berre

 

die zal vast wel lekker gesmaakt hebben :whistling <_<

 

maar lijkt het op de foto zo of is je tipje best wel lang?

is dit een persoonlijke voorkeur?

of is hij zo minder warm of wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die joint is ook killing zeg! Olie'tje, klein beetje tabak, hoopie skuff en nog een dikke laag wiet <_< kan niet beter lijkt mij :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de leuke reacties … :whistling

De meeste joints smaken mij (te veel zelfs, want kkan er niet afblijven)

Ik maak mijn tipjes steeds zelf en afhankelijk van de voorraad, de stemming, het aantal blowers, … kunnen deze variëren van 3 tot 8 cm. Dus geen speciale betekenis.

De wiet is kaswiet met een actieve relaxte high (geen knalwiet) die zacht rookt … dus dat valt wel mee.

Ik heb TAW al1 x ontmoet, voor mij in slechte omstandigheden , maar dat is een ander verhaal…, maar toen hij op een onbewaakt moment zijn joint in de asbak legde … was hij ff later verwonderd dat die al op was. Met Berre in de buurt moet je geen (kwaliteit)joints in de asbak leggen… en het was een lekker (half) jointje. Ik gebruik heel weinig tabak in mijn joints omdat ik meen te mogen besluiten dat met pure wietjoints ik veelal moet hoesten.

Maar ik heb dit zeker niet ervaren met TAW’s jointje, dus klasse !

 

TAW heeft het ook al meermaals over spekkies gehad, nu heb ik de eer gehad deze te mogen proeven en ja hoor the real thing ! Wat zurige smaak, stevig effect, wat bodyload, een heel mooie dikke top trouwens, …

Dat was heel lang geleden dat ik deze nog eens mogen proeven heb.

Ik heb ook nog een ander sample mogen proeven … vermoedelijk afghaan : heel zachte smaak, relaxte high/stoned, lekker rokertje, … Deze genoot mijn voorkeur.

Vroeg of laat, laat ik je toch eens proeven van mijn nederige wiet(producten).

Kben dan heel benieuwd naar je RE… nog een slaapmutsje roken

 

Mvg

 

Berre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Berre,

 

Overdrijven is ook een vak he ...

Je bent nu wel highscore houder, hier kan ik niet aan tippen.

 

Prachtige reportage, mooie fotos, goed verhaal, kortom een toppertje.

 

Ik hoop dat je lekker bent uitgeslapen na dat jointje.

 

ik ga er nu nog ff eentje rollen !~!

 

Laterzzzzzz

 

 

:whistling

 

 

ps: inderdaad zo was mijn jointje op ... daar vallen de meeste van om maar Berre keek me aan en glimlachte ..

Edited by The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, wat een topverhaal :whistling

Ik denk dat ik in de zomervakantie toch ook wel met puur ga experimenteren, khoor wel vaak dat men veel hoest, ik hoop dat ik niet zoveel ervan zal hoesten en lekker high word :smoke .

 

Smook ze <_<

 

Chilltyperiod

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF!!! <_< Hoe lang heb je getraind om die joint in één keer op te roken??!!?!! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef mij die joint en ik ben wel ff een uurtje of twee zoet <_< Volgens mij voel je 'm al als je één trek ervan neemt joh :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cypress Hill : ik blow al 23j.

@Swim : jah man ... ik overdrijf waarschijnlijk wel, toch rook ik enkel als ik er zin in heb en soms heb ik reuze zin :whistling De joint was er één van 5 à 7 die ik rookte tijdens die blowsessie, de andere waren wel zonder kiff of zonder wiet. 'Nadeel' van dit soort gebruik : je hebt veel wiet nodig, dus zelfvoorziening is een noodzaak. Ik zou zeggen zolang je vrijheid om te doen wat je moet en wil doen, niet beperkt wordt door het blowen, het OK is. ALs je blowen als last of beperkend of verslavend beschouwd, stop dan een periode en besluit dan hoe je verder wilt omgaan met cannabis.

:whistling

:smoke

<_< :D

Mvg

 

Berre

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...