Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Afghany Warrior

De Hollandse Joint !! The Dutch Joint !!

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Ik ga een uitgebreide topic openen over hoe een Hollandse joint er uit kan zien.

Uiteraard zijn er verschillende technieken en vulstylen voor ...

Maar ik laat het zien zo als ik het graag doe..

 

De joint materialen:

 

1)1,0 gram of meer hollandse indoor bio weed uit eigen kweek.

2) De Smoking Hemp vloei.

3) De speciale kartonnen tip.

4) De B.H.O. olie pot.

5) De strijker.

6) De handen.

 

bho0012ik.jpg

 

Verkruimelde verse I/O Afghany 1,3 gram ...

 

bho0029hl.jpg

 

De tip is erg belangrijk ik vind de kartonnetjes uit de shop te zacht, ik hou van harde kartonnetjes zoals vroeger de kaft ook was van de vloei. Ik gebruik nu van die Vista Print visite kaartjes ... perfect !!

 

bho0056oa.jpg

 

El Acite ... oftewel de oliepot ! met strijkstok ( popnagel) Er hangt al een druppel aan, deze kan je een beetje verwarmen zodat hij nog beter uit smeert.

 

bho0075bu.jpg

 

Even smeren maar ....

 

bho0100vn.jpg

 

Overdreven dikke streep ... maar ja .... wiet en filter erop vorm geven en rollen maar.

Klein detail ? We rollen uiteraard binnenste buiten traditie gewijs !!

bho0123iy.jpg

 

Bijna klaar even voorzichtig afscheuren ... het gevaarlijkste moment ..

 

 

bho0134sw.jpg

 

Het resultaat dat menig buitenlander heeft doen vloeren, en nog steeds vele hollanders neer doet gaan.

Extreem sterke joint voor een doorgewinterde poker .....

 

bho0141fz.jpg

 

Wie heeft er de ballen om deze joint op te roken ?!!!!!

Op de eerst volgende meeting ligt ie klaar voor je .....

 

Ik steek deze alvast aan als jullie het niet erg vinden. :verrygood

 

 

 

Pekolow

 

 

Nog even een paar echte fotos van de hollandse BHO killer joint !!

 

oli10095qe.jpg

 

oli10108tx.jpg

 

oli10125en.jpg

 

:nerd

 

 

Ja daar zijn we weer onvermoeibaar, de ene foto na de andere ...

 

uberposter ADHD'er Der Peker heeft weer een knalharde ranzig dikke lange Dutch joint gerolt ...

Puur met een lijntje Ice erop ......

 

 

 

joi10aj.jpg

 

joi20dd.jpg

 

joi37ij.jpg

 

 

 

;)

 

:P

 

The Afghany Warrior

Edited by The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

 

Allemachtig... Die is dodelijk man! :P

 

Ik moet echt helemaal niks meer te doen hebben en niemand meer onder ogen hoeven komen wil ik zoiets oproken, maar voor die bijzondere momenten lijkt het me wel kicke! :verrygood Even voor de duidelijkheid, hasjolie staat op Lijst 1 van de Opiumwet he, en is dus geclassificeerd als hard-drugs. Goed dat je erbij zet dat dit niet voor de gemiddelde blower is.

 

Ik ben gestopt met roken en kan daarom even geen fotoverslag maken van hoe ik normaal gesproken een joint rol, maar zoals je hieruit zult begrijpen deed ik er voorheen altijd een klein beetje sigarettenshag door (een bijna-reefer dus). Ik denk dat ik vanaf nu op kleine vloei overstap en puur ga roken, maar ik zal nog maar een keer beschrijven hoe ik het voorheen jarenlang gedaan heb.

 

Men neme een tip uit een tippenboekje, liefst chloorvrij en zonder drukinkt. Ik scheur daar een stuk af, vouw hem in een Z en rol hem op. Dan neem ik een zo dun mogelijk vloeitje, voorheen altijd Smoking Slim (die gouden) en leg deze ondersteboven want ook ik draai altijd binnenstebuiten. Echt, dit verschil proef je. Dan tip erin, klein beetje shag bij de tip en nog wat sliertjes verspreid over het vloeitje. Wiet in de grinder (zoveel meer geur en smaak dan wanneer je het met je handen doet), takjes eruit vissen, hoppa in die joint ermee en dan nog wat flarden shag er overheen. Dichtrollen, natlikken, overgebleven stuk vloe omvouwen en voorzichtig afscheuren. Eventueel papier bij uiteinde van de tip wegbranden en roken maar.

 

Klinkt nogal omslachtig maar na 15 jaar wordt het routine, geloof me... ;)

 

Cool topic Pekolow! Hopelijk weten we straks hoe Nederland z'n jointjes draait. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk beste blowers, potheads, hasjkikkers !! :P

 

Met zo'n joint doe je wel ff natuurlijk, doorgeven s er zowiezo al niet bij.

Delen doe ik niet aan ... je rolt je eigen vieze tabaksjoint maar ... :lol:

 

Dus niemand die mijn joint kan verkrachten=LEES:

 

- oververhitten :verrygood

- nat pijpen :nerd

- dichtknijpen :P

- doorgeven aan nog een andere verkrachter ;)

Deze joint valt eigenlijk onder de category: cigars hand rolled from cuba ....

 

 

Een trekje, nog een klein trekje en laten afkoelen .... zo werkt dat duurt misschien wel 3 uur voordat deze Tomahawk erdoor heen is.

 

Swim

 

:lol:

Edited by The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel mooie joint hoor pekolow :verrygood

 

mijn manier van draaien :

 

Pak Smoking slim, de gouden vloei en rol een mooie tip in de vorm van een M,

tabak, shag of sigarettentabak, in de vloei gooien wiet crummen in een grinder en dan er goed overheen verspreiden, beetje orienterend rollen en dan vanaf de tip dichtrollen (ik rol niet binnenstebuiten).

het dichtplakken doe ik van bovenaf telkens een stukje naar beneden werken, als ie dan af is, aanstampen door met de tip bijv. op de tafel te tikken en de joint nog ff bij het uiteinde beet te pakken en te slingeren een paar keer, vloei dichtvouwen, afscheuren.. En de fik erin :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chill,

 

ik ben begonnen met het oefenen op een potlood ....

Binnenste buiten draaien is lastigv vooral met oude gekrulde vloei ..

Neem altijd goede vloei en oefen op een potlood of nog beter een joint buisje ..

 

Succes ... waar blijven de fotos ?

 

Pekolow ...

 

ps: en de data ... hoeveel gram douw jij erin ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ps: en de data ... hoeveel gram douw jij erin ?

 

Owja! Glad vergeten. Meestal 0,4 gram denk ik, maar daar rookte ik er dan wel 6 van op een avond... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel gram ik erin pleur zou ik niet precies weten, al zorg ik dat de tabak helemaal bedekt is met wiet. Ik schat zo'n 0.8 gram. gemiddeld, ze zijn iig wel goed gevuld :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nog een foto van een joint die ik net gedraaid heb, en nu aan 't smoken ben :P

met geroosterde sigarettentabak)

Blauwe Smoking vloei gebruikt, had Slim niet meer... :verrygood

_______________________

 

Close Up

 

foto03954zh.jpg

 

Met liniaal erbij ;) alsof het om een lijk gaat :P

 

foto03960ch.jpg

 

Dichtgedraaid

 

foto03973tz.jpg

 

maarja, omdat dit topic over de hollandse joint gaat, zou het leuk zijn als er meer mensen hun jointjes plaatsen toch pekolow

 

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik smoke pas vanaf begin zomer 2005, dus ik kan nog niet geweldig draaien. Maar het lukt al aardig.

 

Draai niet binnenstebuiten ofzo, snap echt niet hoe dat moet :nerd

 

Mijn gereedschap :verrygood :

Marlboro Peukie

Smoking Slim (Blauw)

Tippapiertje

Wiet, ongeveer halve gram

 

Laatste joint die k gedraait heb:

 

Foto=8ZDH34OO.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnenste buiten rollen ?

 

Oefening 1:

 

Neem een hard rond lang object, potlood, buisje, jointkokertje ..

neem een vloeitje en draai deze om, en vouw deze opnieuw.

Bepaal aan welke kant je filter komt ( linkshandige kunnen een filter aan de andere zijde plaatsen)

het oefenen kan voorlopig zonder filter.

 

Oefening 2:

 

Als dit na enkele succesvolle pogingen is gelukt dan kun je gaan oefenen met filtewr en vulling ..

Mijn ervaring is dat pure weed het lekkerst rolt ... dus ook oefent ...

 

Het goed verkruimelen en verwijderen van kleine harde takjes of tabaksresten moeten eruit gehaald worden.

Het is belangrijk dat je op het volgende let:

 

Probeer de plakrrand, die dus als eerste naar binnen moet tijdens het rollen en vormen van de inhoud wordt vermeden, deze moet zo glad en gaaf mogelijk blijven voor de echte poging tot insteek.

Daarom prefereer ik de groene hemp boven de silver en blauwe lijn .. rijste vloei is te dun ...

Slim vloei zijn te smal, vooral met dikke joints kan ik met die silver en blauw bijna niet draaien.

 

De pakjes vloei moet je dus heel goed bewaren tegen vocht en het kartonnetje aan de voorzijde is wel heilig.

Zonder goede platte rechte plakrand wordt het erg moeilijk. Ik leg de vloei altijd droog weg en leg er iets zwaars op.

 

Oefening baart kunst ...

Niet geschoten is altijd mis ..

 

Succes ermee ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een trekje, nog een klein trekje en laten afkoelen .... zo werkt dat duurt misschien wel 3 uur voordat deze Tomahawk erdoor heen is.

 

bweh, een joint uit laten gaan? niet bij mij in de buurt. Dan rol ik ze wel kleiner...

 

Binnenste buiten rollen ?

[...]

Het goed verkruimelen en verwijderen van kleine harde takjes of tabaksresten moeten eruit gehaald worden.

Verkruimel het echter niet te fijn (gebeurt vaak met heel erg droge wiet), dan tik je m later namelijk aan, en dan wordt makkelijk te strak en rookt het niet lekker.

 

Probeer de plakrrand, die dus als eerste naar binnen moet tijdens het rollen en vormen van de inhoud wordt vermeden, deze moet zo glad en gaaf mogelijk blijven voor de echte poging tot insteek.

Daarom prefereer ik de groene hemp boven de silver en blauwe lijn .. rijste vloei is te dun ...

lang leve de dunne vloei!

Voor t oefenen is het idd wel handige als je een strak vloeitje hebt, maar voor een echt roker gaat het toch gewoon net zo goed me een totaal verfrommeld vloeitje? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste binnestebuiten joint lukte met een vervrommeld vloeitje (Had geen zin om nieuwe vloei te pakken na wat pogingen de plakrand 'ongekreukt' onder het vloei te krijgen).

 

En hoezo is de zgn. slim vloei niet goed voor het draaien van binnestebuiten joints? :verrygood

... Want daarmee draai ik meestal mijn binnestebuiten joints. De zwarte vloei (Deluxe) van Kingsize smoking uiteraard.

 

Meestal als ik buiten ben draai ik ze toch liever normaal :nerd Kan ik lekker snel in een minuut, misschien 2, een joint tevoorschijn toveren, vandaar ook de dunne vloei.

 

Binnenkort maak ik ook wel ff een pic :P.

 

Trouwens, als je erg droge wiet heb ... dan kun je hem beter door een grinder halen, dan krijg je echt mooie stukjes waar je fantastisch mee kunt draaien ;) (althans, als je niet van die takjes in je stuff hebt zitten). En je pure joint gaat nog eens minder snel uit ook omdat je wiet lekker droog is (brand wel wat sneller).

 

Toch rook ik liever mijn jointjes met tabak, niet zozeer om het effect ... het effect van een pure joint vind ik vele malen leuker (heerlijk dat zweverige gevoel), maar meer om het hoesten. Ik blow nu ondertussen (nog maar) een jaartje, rook daarnaast nog eens normaal zware shag en moet helaas flink hoesten van de meeste pure wietjes (na 3 hijzen lukt het mij niet meer, dan kan ik geen rook meer inhaleren omdat ik continu hoest, deze hoest is nog nooit verminderd sinds ik vanaf het begin blow, misschien als ik wat vaker puur rook).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja toch, is altijd leuk, om je creatie te tonen :nerd

en ik bedoel, kunnen jullie ook enkele voordelen van binnenstebuiten draaien geven, want normaal of binnenstebuiten, volgens mij niet echt verschil qua roken ofzo. En je moet het nog goed kunnen ook :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chilty,

 

Waarom zou iemand aanzienlijk meer moeite doen om een jointje te rollen als je het verschil niet zou proeven.

Sommige nemen de moeite om toch nog iets van het vloeitje aftescheuren alvorens te rollen.

Dan is het verschil nog kleiner ... maar rook maar is een compleet afgescheurd vloeitje op in je pijp.

 

:verrygood

 

Voor mij liever geen papiertje teveel en geen tabak aub ...

 

 

Maar hoe laat begint het joint gebeuren bij jou ?

 

Swim

Edited by The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent er wel optijd bij met je jointje,mij net iets tevroeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, ja, ik had er ff zin in, dan zit je zo op wietforum en dan denk je, ik heb de spullen, dus ging ik maar ff een jonk draaien :verrygood maar in de avond vind ik het zelf het leukst :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik smorgens een paf rook,moet ik zeker weten dat ik die dag niks meer hoef

tedoen.want dan ben ik ook de hele dag stoned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zow, hier mijn joint binnestebuiten gedraaid met kingsize Deluxe (zwart, extra dun). Kwaliteit is echter niet zo best, kon mijn digitale camera niet vinden dus moest de webcam gebruiken.

 

gallery_5994_61_7987.jpg

 

Ik ga hem nu ff oproken :nerd

 

Edit: Was puur btw :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar rook je altijd puur dan pekolow ?

 

 

Omdat je van tabak alleen maar slomer en lelijker wordt ...

Omdat je van tabak alleen maar minder oud wordt en uiteindelijk alleen maar uit je bek stinkt.

Omdat je van tabak rimpels en bruine tanden krijgt ...

Omdat tabak nergens toe leidt alleen maar de dood ....

 

 

TABAK is vergif, net zoals Vertimec, landbouw gif wat ten strengste verboden is ....

 

TABAK is ons opgedrongen door de wereldmarkt .... want wat is de laatste wens van een soldaat die sterft in de film ?

 

Juist hij vraagt om een sigaretje .... ( denk daar maar is heel diep over na.)

 

The Afghany Warrior

Edited by The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben het helemaal met je eens pekolow, alleen denk dat als ik een pure in me eentje rook dat ik dan van me stokkie ga :verrygood hoelang doe je met zo'n raket in je eentje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...