Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CaveDave

Red Poison Auto's Onder 180 Watt Spectrabox

Recommended Posts

Ziet er goed uit CD, mooie kleurtjes :-)! Heb hier al wat zaad van in de koelkast liggen, ga kijken hoe ze het buiten doen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

....maar nu ik de heerlijke geur uit het tentje opsnuif kan ik niet wachten........

 

 

Knip er maar vast een topje uit, dan heb je binnenkort al wat om te proeven.

Wie houdt je tegen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je gelijk in FOTH maar ik moet die discipline maar eventjes opbrengen hoor! En zoals een oud Chinees gezegde luidt: 耐心是一种美德,你不能杀瘦肉猪

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is niets mis met het iedere paar dagen/week afknippen van een stukje, te labelen, drogen, curen en nadien heb je bijvoorbeeld 5 verschillende topjes, van verschillende mate van rijpheid, zo kun je het verschil proeven want smaken veranderen ook

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begrijp ik Huff maar ik ben allang blij dat er iets rookbaars uit het tentje komt. Ik was altijd afhankelijk van die luizige CS wiet en dan is het roken van je eigen spul toch veel lekkerderderder.......Dus ik ga echt nog niet pretenderen verschillende smaaknuances in fases van rijpheid te kunnen proeven....... Potent en zoveel mogelijk is het credo hier en de verfijning komt later wel

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jaymaestro: Of de autoflowervariant van pinapple chunk? Auto pineapple express?

Lekker veel&wit en een topper qua high,zeker 1 v/d betere autoflower soorten die ik heb gehad.

Hij moet denk ik even denken,wat hij zijn tent zal schenken.

Zolang de bloemetjes zich maar met hars doordrenken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De volgende ronde geen autoflowers meer, je hebt nu wel genoeg ervaring om ze zo te laten groeien hoe jij dat graag wil toch :dribble: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jaymeastro, Dat staat tegenwoordig al in 80% van de tentjes dus dat had sowieso niet gebeurd. Er zijn nog zoveel mooie soortjes....

 

@Greenforfun, Eerlijk gezegd is mijn opstelling niet geschikt om fem of reg te draaien. Het is allemaal erg basic en dat zou een aantal aanpassingen nodig hebben. In mijn achterhoofd borrelt al wel een ideetje voor een nieuwe opstelling met een grotere oppervlakte en een zelfbouwlamp. Maar dat is een financiële rib uit mijn lijf en daar moet ik dus voor sparen. Daarom hou ik me voorlopig nog maar bij de autoflowertjes, dat is al moeilijk genoeg :innocent:

 

@Collie, Gij moogt nie meer rajen.......... Ananas it is.......

 

@Huff, Inderdaad en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op....

 

@Topic....... Bijna........

 

gallery_46643_19190_80863.jpg

gallery_46643_19190_183524.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo zou je tentje niet geschikt zijn voor andere soorten? juist door te toppen kun je veel winst halen! ik kan voor de komende 5 jaar genoeg soortjes noemen :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit Dave !

 

Je toppen hebben veel weg van de Black Devil die een maatje in z'n tuinkas had staan:

gallery_44813_18236_2320048.jpg

 

gallery_44813_18236_584814.jpg

 

In mijn achterhoofd borrelt al wel een ideetje voor een nieuwe opstelling met een grotere oppervlakte...

Geloof dat dit voor het meerendeel van de members hier het geval is :lol:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Crimson, Sow die is inderdaad erg donker en ziet er zelfs een beetje vreemd uit. Apart! Smaakte die een beetje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prachtig mooi uit, straks hoef je niet meer naar de coffeeshop!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dilago, Bij de CS hebben ze me al 3 maanden niet meer gezien......En hoewel de bodem van mijn potjes langzaam zichtbaar wordt hoop ik dat zo te houden. Dat betekent wel dat de plantjes nu wel onderhand klaar moeten zijn zodat ze drogen kunnen voordat het allemaal op is..... Ach ik kan nog altijd mijn knipafval wegvapen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey CD, die PP was maar een grapje hoor. Ben je er al uit voor de volgende ronde? Sweet seeds heeft zeker nog een paar mooie soortjes zag ik!

 

Edit: oh en gast geloof me, je kunt elke soort aan in dit tentje hoor. Lekker toppen, knakken en je zou er zelfs een Thai in kwijt kunnen.

Edited by Jaymaestro
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Huff en Jaymaestro, Ik ben een beetje bang voor de lichtdichtheid van het tentje. De inlaat zou dan ook lichtdicht gemaakt moeten worden en dan ben ik bang dat de capaciteit van de afzuiging te klein wordt. Komt nog bij dat deze onhandige Harrie in staat is om tijdens de "nacht" in een onbewaakt moment de tent open te trekken om te kijken of ze water nodig hebben. En ik heb geen zin de hermakoning van dit forum te worden :innocent: :innocent: :whistle: Mijn stash is nog niet groot genoeg om eens een ronde halverwege af te breken en opnieuw te beginnen. Het gaat een keer gebeuren hoor dat ik met de grote jongens mee ga spelen maar op dit moment denk ik dat auto's het beste bij mij passen.

 

In de volgende ronde gaan er nootjes van onze vrind Collie Weed op de pijnbank. Het gaat zijn fameuze autootje Pineapple Express worden waar Mr. Weed zelf dolenthousiast over is.... Ik ben benieuwd want ik heb ze geprobeerd aan de vogeltjes te voeren ('t zijn kouwe nachies) maar die moesten ze niet hebben :likken: :likken: :wave:

 

Alle gekheid op een boomstam........ Het lijkt me weer een mooi soortje om te draaien en ook daar ga ik weer een verslagje van bijhouden.

 

@Topic: Vandaag staan de plantjes 10 weken en volgens Sweet Seeds zouden ze nu klaar moeten zijn. :rtfm:. Ik spot echter nog geen amber dus ze mogen nog even blijven staan

 

gallery_46643_19190_1806868.jpg

 

Ze doet haar naam wel eer aan............

 

gallery_46643_19190_2586773.jpg

 

De hakbijl is geslepen en staat te wachten......... :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie bloemen :icecream:

 

 

pvc buisje panty en klaar is de inlaat?

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere passievruchten :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet zo bescheiden dave;) Heerlijke buds weer :icecream:

 

 

Btw @ Crimson die black devil ziet er toch niet echt heel aantrekkelijk uit toch? Was ie wel lekker?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor. Collie is inderdaad aardig positief over zijn Pineappeltje, dus mijn interesse is ook gewekt. Ga zeker volgen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 72 dagen de eerste amber gespot op de rode planten en besloten deze als eerste om te leggen met de bedoeling de andere planten nog wat meer tijd te geven.Nadat de rode planten uit de tent waren het restant van de planten bekeken en besloten alles om te gooien. Vooral de groene planten hebben zeer matig gepresteerd en ik verwachtte ook geen grote verbeteringen meer. Enkel de plant die er tussenin zat had nog wat extra potentie als ze wat langer had gestaan maar om de tent nu draaiende te houden voor 1 plant vond ik wat overdreven. Dan kan ik beter proberen zo snel mogelijk de nieuwe ronde te starten en genoegen nemen met een mindere opbrengst.

Alles hangt nu te drogen en ik ben de nieuwe ronde nu aan het voorbereiden zodat zodra deze ronde droog is de nieuwe plantjes de tent in kunnen (na eerst een grondige schoonmaak natuurlijk) Ik verwacht ook niet een hogere opbrengst dan de vorige ronde dus wat dat betreft heeft een SOG me niet gebracht wat ik hoopte.

 

gallery_46643_19190_2642522.jpg

 

Conclusie: De Red Poison Auto is een leuke plant om te kweken echter zit er veel verschil tussen de rode pheno's en de plantjes die de rode eigenschap niet hebben meegekregen. De plant die tussen deze 2 pheno's in zat ontwikkelde zich goed echter deze was een stuk trager dan de rode. De rode planten ontwikkelen mooie compacte toppen ook aan de zijtakken. De groene ontwikkelen zich voornamelijk in de hoofdtoppen en blijven achter op de zijtakken, ondanks dat 1 van de groene het beste in het licht stond. Kortom, deze strain is duidelijk nog niet stabiel genoeg. Wil je dus enkel rode plantjes in je tent zul je dus extra plantjes moeten zetten en selecteren op het moment dat de dames in de bloei gaan. Sweet Seeds heeft de Red Family volgens mij ook ontwikkeld als speciale uitgave i.v.m. hun jubileum en misschien dat het voor deze strain nog wat te vroeg was. Ik ga zeker nog eens een ronde draaien van deze breeder.

 

Volgt nu nog het droog resultaat en een rookverslagje (daar ben ik zelf erg benieuwd naar want ze ruiken echt heerlijk!) en dan gaan we beginnen aan Collie's Adventure. Gewoon weer met 4 plantjes in de tent, ga nog wel op zoek naar een iets grotere pot ( 30 cm2) om de ruimte in mijn tent optimaal te benutten. Verdere details hierover in een nieuw verslagje.

 

Iedereen weer enorm bedankt voor het volgen en de altijd nuttige adviezen. Altijd lekker om zoveel extra kennis achter de hand te hebben! ik hoop jullie weer te zien in mijn nieuwe topic en we gaan voor een nieuw record met de ananasjes van Collie Weed!

 

Bien à vous, mes amis!!

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de groene plantjes geknipt en in de pot gestopt............ 23,6 hele grammen :thumbsdown: :thumbsdown: Dat zijn 3 planten....... de helft was alleen maar goed als knipafval. De hoofdtoppen brachten nog enigszins wat gewicht in de schaal.... Toch wel een beetje balen maar ach....... Ik heb wel lekker veel knipafval en daar kun je ook leuke dingen mee doen. De rode topjes moeten nog 2 dagen denk ik en daar gaat wel een stuk meer vanaf komen gelukkig maar een topronde gaat dit zeker niet worden......

 

Natuurlijk al wel puur jointje gedraaid van de groene anorexia topjes en dat valt toch niet tegen..... een heerlijke haai, niet te zwaar, een prima wietje voor overdag. De smaak is iets wat ik jaren geleden al eens geproefd heb en het eerste wat me te binnen schiet is de oude Skunk of de Sensi uit die tijd. Citroen. Prima te roken, zacht op de keel, nog wel wat groen maar goed, curen doet ook nog veel aan de smaak. Na het knippen de hond uitgelaten met een flinke wandeling in het bos...... Sooooooooow de lucht die in de knipruimte hing toen ik terug kwam was om door te snijden............. Toch wel een puntje om rekening mee te houden.....

 

De kniphasj bezorgt me een vreetkick en ik heb besloten friet speciaal met frikandellen speciaal te eten.... niets meer, niets minder.......... uien zijn toch ook groenten?

 

Saluutjes, morgen gaan de Hawai-nootjes van Collie in de kokosplugjes en worden de potten ingewaterd waar de meisjes na het wortelen definitief ingaan, zodat ze zo snel mogelijk weer het tentje inkunnen. Nieuwe rrrrrrrrrrrrronde, nieuwwwwwwe kansen..........

 

Ik zal de droogresultaten en het rookverslagje van de rooie rakkers natuurlijk hier nog even posten en hoop jullie te zien in mijn nieuwe topic!

 

Laterz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj das wel erg jammer van de opbrengt, hoe staat het met de rode?

 

succes met de pizza hawai :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frikandellen speciaal :dribble: , hou stil aub!

:yummy: :yummy: :yummy: :yummy: :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...