Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CaveDave

Red Poison Auto's Onder 180 Watt Spectrabox

Recommended Posts

Wat bizar dat ze zo verschillen. Ze zien er wel echt heerlijk uit hoor.Was altijd een beetje anti- autoflower, maar moet zeggen dat de automazar en automassive bud van buiten afgelopen jaar erg goed smaken. Laatste loodjes (en hopelijk nog wat extra grammen) kerel!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow dat is voor het eerst dat ik een dergelijk plaatje zie..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ga je ze nog vaker kweken, denk je?

 

Dat hangt een beetje af van de opbrengst en natuurlijk de smaak en werking. De komende rondjes liggen al vast maar het is een leuke plant om te kweken, zeker als je van gekleurde soortjes houdt. Dus ik sluit zeker niet uit dat ik ze nog een keer ga zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En we zijn weer een weekje verder, 8 weken na opkomst.

Weinig te melden behalve dan dat de plantjes echt gevoelig zijn voor de meegegeven voeding dus die kan je beter wat lager in de EC houden dan normaal. Hoewel ik al een stuk lager zit dan het schema vertonen de planten toch verbrande bladpuntjes. Vanaf nu ga ik enkel kraanwater geven omdat het lijkt dat er toch een aantal planten na 10 weken klaar gaan zijn. 3 planten zijn al behoorlijk aan het vergelen (ik hoop omdat de planten op het einde zijn). De trichjes zijn al behoorlijk milky maar we wachten natuurlijk op amber.

Kan ik trouwens een plant deels knippen (bijvoorbeeld de hoofdcola) en de rest laten staan om nog wat verder te rijpen?

 

En natuurlijk mogen de plaatjes niet ontbreken.

 

gallery_46643_19190_999658.jpg

gallery_46643_19190_2362521.jpg

De "tussenin" plant..... probeert een kleurtje te krijgen maar het lukt net niet...

gallery_46643_19190_1637194.jpg

gallery_46643_19190_1010912.jpg

gallery_46643_19190_1218718.jpg

gallery_46643_19190_1288703.jpg

 

A bientôt mes amis!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

die twee twin towers zien er wel erg lekker uit :icecream:

 

gebeurd er nog wat onder het bladerdek?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Huff''n''Puff : Yup,ze worden veel harder die paarsgeslagen knuppels :lol: de vergeler is al langsgeweest.

Ze zingen de laatste nootjes,of leggen de laatste loodjes.

Of hebben gele pootjes :huh:

 

@ Deef : Wow man,ze willen mooi he?

Laat ze maar lekker geel worden in het blad,lekker leegmaken die bladeren!

Misschien toch maar eens bestellen bij sweetseeds,ze hebben veel gekke paarse autoflowerwiet he?

 

Zoals black cream,bloody skunk en dat soort juweeltjes....

Goede breeder dus,want het is nog een vrij uniform gewas vind ik persoonlijk Dave.

 

Het kan altijd beter,maar dit is zeker niet verkeerd

Eigenlijk wel top...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Huff, thnx! Die zijn nog mooi aangekomen in de laatste 5 dagen eej? Als dat tempo nog even wil aanhouden de komende 2 weken........

 

Onder het bladerdek zijn dingen gebeurd die het ledlicht niet konden verdragen...... Er heeft er zich een massaslachting afgespeeld tegen de fluffy topjes/annex veredeld knipafval. Tevens zijn de Chinese blaadjes constant uitgeroeid. Ik hoop dat dat nog wat effect heeft op de wel potente toppen.

 

@ Collie, ik ben zeker ook niet ontevreden, het is toch een mooi veldje geworden. Toch verwacht ik geen superopbrengst en ik mag blij zijn als ik mijn vorige resultaat benader (100 gram) Maar goed, de weegschaal zal het laten zien.

 

De mannen van Sweet Seeds hebben inderdaad een aardige collectie Red Versions, Dark Devil en Devil Cream Auto ontbreken nog in je lijstje :P. Maar ook in de andere soorten hebben ze aan aantal spannende plantjes. Het doorbladeren van hun catalogus doet me iedere keer watertanden.....

 

Laat de herfst maar komen......

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf die gekleurde toppenzee!

 

Je kunt in delen oogsten dat doe ik ook als nodig..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je kunt in delen oogsten (als je de ruimte hebt), deed ik buiten ook altijd aangezien de hoofdtop vaker eerder klaar was (bij mij dan). Dikken nu inderdaad goed aan, ook nog genoeg witte haartjes maar 2 weken lijkt me een mooi streven voor een aantal inderdaad :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraagje...... Alle planten op 1 na zijn nu aan het vergelen en sommige bladeren zijn echt aan het verdorren. Is er nu extra gevaar voor toprot waar de bladeren uitdrogen? De top zou nog wel even mogen voor mijn gevoel alleen de bladeren zijn al ver heen. Moet ik die bladeren nu weghalen voor de zekerheid?

 

gallery_46643_19190_1778284.jpg

 

Alvast weer hartelijk dank!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze verschrompelen/eraf vallen haal ze je weg, dit is prima

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen!

 

De dorre bladeren leveren geen extra gevaar voor toprot.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Huff en Dilago, Thnx! De antwoorden die ik nodig had........... Kan ik weer met een gerust hart slapen.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt prachtig inderdaad! Ik zelf haal de bladeren die helemaal geel zijn er al af, het grootste is dan al leeg getrokken en hete scheelt weer knip werk ;) Voor rot kun je elke dag toch even checken, dan ben je er altijd op tijd bij :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jaymaestro, Thnx! Ik ben ook echt benieuwd, vooral naar de smaak. Ik ben eigenlijk alleen maar de populaire wietsoortjes (White Widow, Amnesia, Northerlight) uit de CS gewend en daarom was mijn eerste kweekje dus ook van die soorten. Pas hier op het forum las ik over al die fruitige soortjes en kon me daar geen voorstelling van maken maar nu ik de heerlijke geur uit het tentje opsnuif kan ik niet wachten........

 

@Greenforfun, wat een mooie kleurtjes eej? Nadeel van die rooie soort is volgens mij wel dat toprot moeilijker te zien is. Ik weet ook niet echt waar ik op moet letten omdat ik het nog nooit "live" gezien heb en de foto's die je erover vindt zijn vaak al veel verder dan alleen het begin van toprot. Dus ik zit hier een beetje met samengeknepen billen, hoewel de LV en de temp dik in orde is. Maar goed, voor een amateur als ik lijkt het me toch een mooi resultaat tot nu toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plant trekt de bladeren leeg,niet gevaarlijk WEL goed....

Volgens het boekje Dave,zo goed gaat het..... :tu

 

Toprot >>>>dan gaat een blaadje in een top,zomaar slaphangen.......

Trek dan het blaadje met nerf,steel en al eruit.

Bekijk em goed,is ie papperig?>>>budrot.

 

Die dorre shit gaat niet schimmelen,= te droog.

Bovendien heb jij je planten minimaal beschadigd,dus minder wonden waardoor de schimmel je plant in kan trekken.

Je temp en LV zijn goed dus no worry's Dave.

 

Jij krijgt geen toprot jongen,dat weet ik bijna zeker.

Dus er is extra nachtrust voor Dave gereserveerd vannacht,sleep tight!

 

Jah Bless!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt vet uit :yummy:

Sweet Seeds nu al een aantal keer zelf gedraaid en gezien bij anderen; toch altijd een leuk resultaat hoor (zonder herma's);

Ze verdienen zeker een plaatsje bij de betere zaadbanken.

 

Die Led die je hebt hangen doet ook z'n werk precies, vorig rondje had je ook mooie buds in je tentje.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Crimson Fart, Thnx! Het is inderdaad weer een mooi kweekje geworden. Je moet het natuurlijk wel een beetje in verhouding zien. Het zijn geen flessen cola zoals je hier ziet in de grotere tenten met betere lampen. 0,36m2 is echt wel het maximale wat je met deze lamp kunt belichten en dan doet ie gewoon zijn werk, ook in de diepte. Met 120 watt netto vermogen in combinatie met de 6,5 liter potjes moet je natuurlijk ook geen monsterplanten verwachten. Vandaar de keuze voor een SOG. Sweet Seeds is zeker een breeder waar ik nog een keer een ronde mee ga draaien. De Red Poison is een hele leuke plant om te kweken omdat het net allemaal wat anders is dan die groene oerwouden hier op het forum. Ook erg mooi hoor, ik volg alle verslagen hier op het forum en geniet net zo hard van andermans kweekjes maar ik ben nu eenmaal erg gecharmeerd van die gekleurde soortjes.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En Rob houdt van mannen...... :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vakman, ik hou toch echt van de vrouwtjesplantjes hoor....... :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kweek deef

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...