Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CaveDave

Red Poison Auto's Onder 180 Watt Spectrabox

Recommended Posts

Nu t wat voller komt lijken de dames zich ook wel wat prettiger te voelen... misschien toch wat te negatief geweest op t eerste gezicht.

 

Ben benieuwd naar t vervolg :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo apart zagen ze er idd niet echt heel spectaculair uit maar nu zo met het netje erboven lijkt het toch alweer goed te gaan he :showoff: Ook leuk om dat paarsige te zien in de toppen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi.rood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien ik morgen waarschijnlijk geen tijd zal hebben voor de wekelijkse update, de stand van zaken........ Ik ben weer helemaal enthousiast! Wat een prachtige kleuren!! Het eerste echte rood begint zich ook te laten zien..... De plantjes beginnen echt te zuipen nu en ik moet nu iedere dag water geven, 400ml per dag. De volgende batch voedingswater gaat iets omhoog in de bloom en de volledige dosis Green Sensation.

 

gallery_46643_19190_1116276.jpg

gallery_46643_19190_51862.jpg

gallery_46643_19190_1555209.jpg

gallery_46643_19190_314821.jpg

gallery_46643_19190_2558905.jpg

gallery_46643_19190_1513169.jpg

 

Bien à vous!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch nog een beetje witte kerst in huize Cave Dave.........

gallery_46643_19190_455319.jpg

gallery_46643_19190_1061359.jpg

 

:icecream: :icecream: :icecream:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de laatste update voor 2016, 7 weken na opkomst, nog 3 weken te gaan alleen geloof ik dat niet echt. Ze zullen nog wel wat langer moeten. Afgelopen week voeding gegeven EC 1.4 en dat lijkt teveel van het goede voor deze auto's dus we gaan weer even op het kraanwater over. Wel geef ik Green Sensation mee omdat dat echt een additief is buiten de voeding om. Ik denk dat de planten zich goed ontwikkelen en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De Red Poison is wel een hele mooie plant en de geur die uit het tentje komt belooft een lekker wietje te worden. Heel fruitig...... Dus ik ben benieuwd.

 

gallery_46643_19190_361909.jpg

gallery_46643_19190_28851.jpg

gallery_46643_19190_518309.jpg

gallery_46643_19190_3287204.jpg

gallery_46643_19190_1413406.jpg

gallery_46643_19190_15204.jpg

 

Ik wens iedereen een geweldig uiteinde en een vruchtbaar 2017! Pas op de vingertjes want het wordt zo lastig knippen met je ellebogen........ Tot volgend jaar!!!

 

:wave:

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit dave!

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moooie kleurtjes Deef !

 

Gaan lekker he? :tu

 

Toch nog net even wat verschil in de bloeiwijze he?

Die rechtsonder doet het rustiger aan als die anderen :whistle:

 

Maar we zullen zien wat het brengt :icecream:

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Collie! Het gaat niet verkeerd denk ik. Er zit inderdaad wel wat verschil tussen de planten onderling. Ik onderscheid nu 3 soorten, de echte rode, de geheel groene en een versie die er tussen in zit. De groene planten vormen voornamelijk een hoofdcola en blijven echt achter op de zijtakken. Die rechtsonder gaat inderdaad wat langzamer maar lijkt qua bouw wel op de rode planten. Er gaan volgens mij wel planten eerder klaar zijn dus alles tegelijk drogen zal er wel niet in zitten. Nadeel van zaad..... Maar het veldje is aardig bijgetrokken volgens mij dus ik ben benieuwd naar het resultaat, maar vooral de smaak.

 

gallery_46643_19190_1111273.jpg

gallery_46643_19190_1469875.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben benieuwd naar het resultaat, maar vooral de smaak.

 

Valt er nog niks te ruiken, dan?

Dat geeft vaak wel een indicatie.

Anders even aan een topje wrijven.

Ben benieuwd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FOTH, Het eerste wat in me opkomt zijn aardbeien, maar dan de snoepjesaardbeiengeur (als je begrijpt wat ik bedoel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar alle vier hetzelfde?

Ik heb de plantjes nog niet individueel beoordeeld maar dat is wat overheerst en uit de tent komt als de deur opengaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik weleens doe is wat trichs van een blaadje wrijven en ruiken,zo kun je 'vers' toch individuele pheno's spotten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, vandaag maar eens mijn neus tussen de plantjes gestoken. De aardbeien zijn echt afkomstig van de rode planten en die overheerst. De groene planten zijn meer citrusachtig terwijl de plant er tussenin echt doet denken aan een naaldbomenbos. Kortom behoorlijke verschillen tussen de verschillende pheno's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aardbeien zijn echt afkomstig van de rode planten en die overheerst. De groene planten zijn meer citrusachtig terwijl de plant er tussenin echt doet denken aan een naaldbomenbos. Kortom behoorlijke verschillen tussen de verschillende pheno's.

 

Dat is interessante materie.

Ik ben benieuwd of dat in alle gevallen zo is, bij die red poison.

Of de aarbeiengeur altijd gekoppeld is aan de rode kleur.

Ga je ze nog vaker kweken, denk je?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn inderdaad dus plantjes die ruiken zoals ze eruit zien,lekker... :icecream:

Grappig van die aardbei...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...