Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dejerry

32X Exotic Cheese 2X 600 Watt 240X120X200

Recommended Posts

Ik krijg als het goed is zaterdag een tweede tent van een vriend dus dan kan ik ze verdelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg als het goed is zaterdag een tweede tent van een vriend dus dan kan ik ze verdelen!

slimme zet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2e tent gaat helaas niet door omdat er veel spullen missen.

 

Wat adviseren jullie? Gaan snoeien, zo houden of een deel weggooien wat ik erg zonde vind omdat ze allemaal mooi zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je genoeg capaciteit op je afzuiging om er een tentje aan vast te plakken? Dus zodat je alleen tentje en lamp nodig hebt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1200 kuub dus niet voldoende!

 

Hoe krijg ik de hoogste opbrengst door het zo te lagen staan of er een aantal weggooien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren Dag 28 12/12

 

Temp:

 

Dag 28 graden

Nacht 19 graden

 

 

Ik heb er 6 weggegooid erg zonde maar was niet anders!

 

gallery_25770_19111_164996.jpg

 

gallery_25770_19111_64765.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zonder die 6 nog steeds aardig gezellig uit. Hoe doe je t met de ventilatie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het inderdaad nu gewoon goed gevuld!

 

Op de foto zie je bovenin de tent 2 clip fans!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop het ook! Hoe weet je of het genoeg is?

 

Ik heb nog wel een tafelventilator maar daar is geen plek meer voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ik het doe is mijn hand beetje nat maken, op verschillende plekken tussen de planten steken en checken of je t voelt.

 

Persoonlijk zou ik zeggen, nog 1 eruit en daar die vent neerpleuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet om in het verleden terug te vallen.,, told you so. (spees cees ==>zaad direct 12/12 ),pagina 2

(had je meer SOG gehad, met bijna alleen hoofdtoppen en weinig zijgroei)

 

Geeft niks, nu is alleen het probleem dat ze nog niet uitgegroeid zijn, ik hoop dat je genoeg hoogte overhoudt, onderste 25cm kun je nu al weggooien, beter voor de ventilatie, beetje mishandelen ,steken ze daar misschien wat energie in, maar vergroot weer je de kans op herma's.

Al met al een wijze les, komt verder absoluut goed met die planties,

 

(btw die fannetjes wordt hem niet , ik persoonlijk laat mijn fans gewoon over die planten bulderen vol gas , dan maar een klauwblaadje hier en daar, zie ze graag bewegen zeg maar in de ventilatie stroom, tip die boxfan 30cm, roterend is de bom ook in kleine hokjes)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de 3e ventilator onderste boven in de tent opgehangen. Moet wel goed gaan zo! Wat zijn eigenlijk de symptomen van slechte ventilatie?

 

Had ze inderdaad beter gelijk op 12/12 kunnen zetten. Ga de volgende keer ook voor stekken. Ik haal nu de dode en slechte bladeren onder aan de plant weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rot en schimmels kunnen het gevolg zijn van slechte luchtcirculatie. de vochtige lucht blijft namelijk terplekken hangen wat een broeihaard voor schimmels betekend. wel kijken dat je niet rechtstreeks op de dames blaast, vinden ze niet confortabel.

 

wat is afstand van lamp tot plant als ik vragen mag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja logisch inderdaad. Met die 3e tafelventilator erbij moet het wel goed gaan is genoeg circulatie in de tent!

 

De afstand tussen de top van de plant en de lamp zit op sommige plekken op 30cm maar ze hebben hier blijkbaar totaal geen last van!

 

@ Robinalberts

 

Ik zou wel adviseren om ze minimaal toch een weekje voor te groeien of langer en wat minder planten neerzetten.

 

 

FOTO UPDATE DAG 32 12/12

 

gallery_25770_19111_65120.jpg

 

gallery_25770_19111_60843.jpg

 

gallery_25770_19111_104888.jpg

 

gallery_25770_19111_70124.jpg

 

gallery_25770_19111_52808.jpg

 

 

Had eerst de VSA's op multiplex geschroefd nu maar effe op een gipsplaatje geschroefd slaapt toch iets lekkerder!

 

gallery_25770_19111_70265.jpg

Edited by dejerry
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) ja zijn enge dingen kheb me tijd je terug maar digitale aan geschaft stuk veiliger .

en je planten staan er ook mooi bij aardig gestrekt ook voor een cheese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeker! Maar er kan denk weinig echt misgaan op een gipsplaat met blusser! En als het misgaat gaat zo'n vsa denk ik ook niet echt branden maar smeulen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wel :) ik heb zelf ook nog nooit gehad dat zo traffo in de fik is gegaan ik heb wel 1 x gehad dat de kabel die naar me lamp liep helemaal weg gefikt was oeps :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O waardoor is dat gekomen dan? Heb je daar enig idee van..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...