Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Melovesgreen

93 X 11 Liter Potten Pp Kweektent Dr240 Eerste Kweek!

Recommended Posts

De actieve inblaas is geinstaleerd en met succes is de temp verlaagd. Hij heeft 2 standen een van 400m3 en een van 800m3 op zn hoogste stand verlaagde hij de tent zn temp tot 22 graden dus heb k m nu op de lage stand gezet. Op de warmere dagen zal ik m misschien wel op de hoge stand zetten. Had dit vanaf t begin moeten doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's!

 

en zonder hps please

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehh je inblaas draait dus apart ? Hoe heb je je afzuiger geregeld dan ? .. als je afzuiger straks om 18:00 langzamer gaat draaien omdat de kacheltjes uitgaan.. blijft dan je inblaas op 400m3 door draaien ? Zal je tentje iig lekker bol gaan staan.. 1 voordeel meer ruimte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de omgeving naar hennep mag ruiken, dan niet nee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neenee zit een tijdschakelaar op jongens daar had ik al aan gedacht! Om 6 uur gaat de inblaas uit, ik zal vanavond fotos plaatsen heb nu even de tijd er niet voor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooow dus,,

Met dat tijdklokje,

heb je of voor het licht aan gaat ff een bolle tent,

omdat de inblaas net ff wat eerder aan gaat,,,,,

Of aan het einde van het licht,

als de inblaas net iets langer door draait..

 

Valt best mee dus..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt toch niet uit.. staat toch niet bij hem thuis..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's!

 

en zonder hps please

 

Inderdaad.

Wordt het niet eens tijd voor wat pic's ?!

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij gaat pas om 10 uur aan en om 6 uit, anders wordt het jn de ochtend te fris in de tent. Stop met de domme vooroordelen rocker en agent. maar ik zal m nog wel aanpassen zodatdie 17:45 al uitgaat

 

En is het beter als ik m op een aparte fancontroler zet zodat als et warmer wordt dan een bepaald graden dat die dan harder blaast?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je blijft mensen hier als dom beoordelen, maar volgens mij ben je zelf ook niet echt slim.......

Je had je toch zo goed ingelezen???

Welke DOMBO begint er dan met 93!!!!!!!! planten onder 2400 watt :whistle:

En al die vragen die je stelt, dat kun je gewoon allemaal vinden als je LEEST. Als je er echt interesse in had gehad had je dat al wel gedaan, maar jij denkt alleen aan de pegels. En dat mag, maar ga dan niet heel stoer een verslagje bijhouden van je gepruts, en dan mensen die beter kunnen kweken als dat jij waarschijnlijk ooit zult kunnen uit gaan maken voor 'domme mensen' , wat voor reacties verwacht je zelf dan???

 

Succes nog met je kerncentrale!

 

 

P.s. mss is het verstandig om de eerste joint van die wiet niet zelf aan te steken, voor je het weet ontploft het :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ter correctie is het 3000 watt en als het kon zou het nog meer zijn. En ja ik denk alleen aan de pegels aangezien ik niet ziveel wiet zelf kan roken. Stoer een verslage bijhouden? Wat is hier stoer aan als ik mag vragen??? Maargoed ik ga gewoon niet meer reageren op deze negatieve comments.

 

En Rodja ik heb vandaag snel een oaar fotos kunnen maken die zal ik er zo opzetten en morgen neem ik er een paar zonder hps!! Let wel op de vlekjes dje je op sommige bladeren kunt zien is dus nog van het bayernspulletje..... Komt er niet gemakkelijk af allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een schaar krijg je het wel weg hoor, doen er wel meer op die manier.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar denk nie dat zoveel bladeren eraf knippen goed zal doen voor de plant ofwel vakman? Zit aardig wat op

Share this post


Link to post
Share on other sites

:head_hurts_kr: :oeps :no

 

 

 

:withstupid: :jump:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de blaadjes gaan hangen van droogheid, dan moet je vaker water gaan geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst gaf ik ze rond de 75 liter water om de 2 dagen nu geef ik ze de hele vat van 100 liter dat moet wel voldoende zijn toch?

 

En de dierentuin is denk ik onder controle als ik onder blaadjes kijk zie ik veel rode mijten rondlopen maar geen spint meer maar dat ga ik morgen beter bekijken en ik blijf doorgaan met roofmijten uitzetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als t goed draait kan t zomaar 100 liter per dag gaan worden hoor... die PP die ik vorige ronde had staan zaten er bij die 2x per dag 3/4 liter nodig hadden op 11 liter.

Ik kieperde doordeweeks gewoon elke dag 15 liter water in de bakken met daarin 16 dames.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja langzamerhand beginnen ze wel meer te drinken dat merk ik ook eerst was de grond nog vochtig altijd nu niet meer vandaar dat ik meer ben gaan geven maar morgen ga ik weer langs de dames en als ik dan zie dag ze al wat droger zijn dan geef ik ze nog eat te drinken erbij. Mn planten zijn ook aan de korte kant vandaar dat ze denk ik mknder drinken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...