Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Melovesgreen

93 X 11 Liter Potten Pp Kweektent Dr240 Eerste Kweek!

Recommended Posts

ziet er zo wel mooi uit

pk erbij kan geen kwaad is meer de hoeveelheid die je erbij gooit waar het vanaf hangt denk ik

is gewoon fosfor/kalium met wat toevoegingen vaak

dit zal ook in je 1-component voeding zitten

kijk maar even is maar een suggestie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu nog PK????

zou ik niet doen..

 

PK geef je mee in de 2e fase bloei.

Niet te vroeg, de bloei moet over de hele plant er echt in zitten en ook vooral niet te veel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond ze er ook goed bijstaan en heb ook even een paar toppen gecontroleerd door middel van erin te knijpen en ze zijn best hard dus niet zo fluffy als ze zeiden. Maar dan heb ik wel over de grote toppen boven ennniet die onderaan zitten.

 

Dus oude rocker je vind het geen slimme idee om er pk bij te doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee maar dat zit denk ik toch ook wel gewoon in mijn boeding? Aangezien het alles in 1 is van hypro terra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet iemanf anders hier ook een week van te voren de nachttemperatuur naar beneden halen en koud water geven aan de plantjes voor meer harsaanmaak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet iemanf anders hier ook een week van te voren de nachttemperatuur naar beneden halen en koud water geven aan de plantjes voor meer harsaanmaak?

 

ik doe dit ook. koud water geven tenminste dan, maar of het werkt weet ik niet het is bij mij meer luiheid de laatste week de kantjes er af lopen :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja mijn vat is gewoon verwarmd maar las het op rollingstoned en paar andere sites dat het de plant doet schrikken dat ze dood gaan waardoor ze dus meer hars en thc gaan produceren... Dat staat ook gelijk aan meeer gewocht en ja meer thc altijd welkom!! Maar heeft iemand dus hiermee ervaring of is het gewoon een sprookje

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij betekent meer ( hars ) niet meer thc. de trichomen bevatten een aantal % thc nu wil dat niet betekenen dat met meer trichomen de thc waarde ook stijgt

 

of zeg ik nu iets stoms?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet iemanf anders hier ook een week van te voren de nachttemperatuur naar beneden halen en koud water geven aan de plantjes voor meer harsaanmaak?

 

Jij leest toch zoveel??

En dan toch zo'n vraag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet iemanf anders hier ook een week van te voren de nachttemperatuur naar beneden halen en koud water geven aan de plantjes voor meer harsaanmaak?

 

Jij leest toch zoveel??

En dan toch zo'n vraag?

 

Ik vraag het zodat bijv. een ervaren kweker zoals jij misschien je ervaring daarover kan delen als je dat hebt geprobeerd.

Ik denk dat ik het wel ga proberen,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb daar meermalen een betoog voor gehouden ja..

Er zijn ruim voldoende reacties hier op het forum, waarin daarover wordt gesproken..

Ff zoeken gaan jonge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het even nagezocht op het forum en jij vind dat dus wel werkt en ik zie dat koala dit ook heeft toegepast en er zeer over te spreken is, ik wil het best graag proberen maar kan dit ook problemen meebrengen oude rocker? Wil de laaste week dan koud water meegeven en de nachtemp laten zakken tot ongeveer 13 graden ofzo? Wat vind jij ervan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe dat graag..

Laatste 2 weken krijgt ze alleen nog schoon water,

Dan gooi ik langzaam maar zeker de temperatuur naar beneden

en de dag korter.

Waarna ik zelfs de laatste 2 dagen. 48 uur minimaal helemaal donker zet en zo koud mogelijk..

 

Met een beetje mazzel wordt ze pimpelpaars.. :book:

 

En dan heb je een stukje groengoud in je handen.

 

Maar,

Ik die dit alleen als de run goed verlopen is.

Als er stress is geweest, zoals ruim voldoende bij jou nu..

Is de kans op top rot veeeel groter.

Al zul jij dat weer minder hebben met je luchtige topjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1, weinig aan bovenstaande toe te voegen.

Ik steel ook een uur licht, verlaag ook de temperatuur iets indien mogelijk, hang de lampen wat hoger als dat past, en heb deze x zelfs de Ralight lampen gewisseld voor GE's die naar mijn idee wat meer geel licht geven.

Ook voor de oogst minstens een hele dag geen licht, water en warmte meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denken jullie dat dit de oogst vergroot? Lampen hoger kan ik me iets bij voorstellen omdat de planten wellicht minder verdampen, maar wat voor mechanisme stellen jullie voor dat dit zou helpen voor bijvoorbeeld kwaliteit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kaak wil je juist niet je lampen zo laag mogenlijk zodat ze zo veel mogenlijk verdampen?

in mijn ogen is meer verdampen meer drinken dus meer bouwstoffen voor meer opbrengst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer verdampen en dus meer drinken is volgens mij niet gelijk aan meer voeding opnemen en meer groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragon, tegen het eind van de kweek kan een plant misschien minder water opnemen en als de lampen er dan dicht ophangen kan ze mss minder verdampen en dus erg warm worden. Ik zou de lamp iets hoger hangen in de laatste week of twee om ze minder warmte stres te laten ondervinden.

 

Verdamping kan volgens mij ook puur plaats vinden om te verkoelen en dan kost het de plant juist meer energie. Twiet ik ben het met je eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon alles hetzelfde houden. Die planten groeien gewoon door. Met licht..water en co2. Niet meer en niet minder. Enkel de voeding en hoeveelheid water. Je plant vertelt je vanzelf wanneer ze niks meer moet of wil. De tijd is dan aangebroken. Ken 8 weken zijn maar ook 9 of 10 weken.

Edited by WeedRunner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is t niet weer eens tijd voor een update met foto s zonder hps verlichting..

 

Of is de laatste post gedaan nu de buit bijna binnen is ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_45762_18708_230875.png

 

 

Denk dat de ts toch met een sponsje bezig is om dat "bayer" goedje er af te halen

 

....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...