Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

nah amnesia stekken zijn allemaal hetzelfde. als ze goed aanslaan moet je ze niet zo overdreven lang geven anders kost het je juist grammen. met genoeg diepte in je gewas kun je hoog scoren, te lang voorgroeien en het wordt een dichte jungle met te gestrekte hoofdtoppen.

nee hoor ik ken amnesia soortjes die klein blijven bijvoorbeeld amnesia/cheese blijven veel kleiner dan de gewone amnesia en s5 kan ook redelijk klein blijven als je ze niet genoeg groei geeft en er zijn er nog zat, hoe kan jij nu zeggen dat ze allemaal het zelfde zijn? hoe ben je daar zo zeker van?

 

@ mapito lover, als ze al redelijk op lengte zijn zou je dat zeker kunnen doen als je pas in dag 11 groei zit waarom niet?? vertel mij dat dan eens waarom dat niet zou kunnen eens kijken kijken of jij zon goede kweker bent :lol:

 

@Jack,: zodra je een plant 2de x gaat toppen. krijg je kleine topjes in deze stadium omdat je dan niet verder laat groeien, het is slecht voor de plant

 

omdat de plant dan niet kan ontwikkelen omdat die maar 12 daglicht uren krijgt ten tweede ik heb genoeg planten. dit zijn geen 5 dat je nog een x

 

gaat toppen en dan nog een x keer

 

waarom ga je een plant 2x toppen als je al zoveel planten hebt gezet ?

 

1x toppen is voldoende. voor de groei ga ik misschien celremmers gebruiken als knakken niet meer helpt .

 

Hey mapitolover31 gaat lekker man :)

 

Spuit je nog met bestrijdingsmiddelen tegen ongedierte? Of heb je dat in de groei al gedaan? Want je komt nu niet zo makkelijk meer bij de achterste planten.

 

En foto's zonder HPS zou ook wel leuk zijn :)

 

@klaver90, : ik heb groeidag 3 + 7 en dag 12 gespoten met antispint combimiddel :D

 

ik zie mooi groen overal dus ik maak me geen zorgen over beesjes.

 

fotos met hps ga ik doen :tu

 

 

mvg mapitolover

Edited by mapitolover31
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mapito,

 

kwa kleur staan ze er lekker bij man! ik zou wel ff goed blad weg halen, dat groeit straks toch wel weer terug.

remt de groei ook ietsjes.

maar denk dat, dat meer persoonlijk is. als ik goed overschakel dief of pluk ik nooit blad.

ben ik iets te laat doe ik het wel altijd en zelfs dan vind ik nog dat ik te weinig diepte heb.

 

maar snap dat je daar misschien geen zin meer in hebt, omdat je het net al hebt hangen.

ik ben weleens onder het net gaan zitten om te plukken haha, paar potten eruit en dan heen en weer schuiven.

 

gr teachme

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mapito,

 

kwa kleur staan ze er lekker bij man! ik zou wel ff goed blad weg halen, dat groeit straks toch wel weer terug.

remt de groei ook ietsjes.

maar denk dat, dat meer persoonlijk is. als ik goed overschakel dief of pluk ik nooit blad.

ben ik iets te laat doe ik het wel altijd en zelfs dan vind ik nog dat ik te weinig diepte heb.

 

maar snap dat je daar misschien geen zin meer in hebt, omdat je het net al hebt hangen.

ik ben weleens onder het net gaan zitten om te plukken haha, paar potten eruit en dan heen en weer schuiven.

 

gr teachme

 

dat pot heen en weer schuiven :D ik heb dat gedaan met knakken maar dieven heb ik niet gedaan en heb de ruimte er niet

 

ik moet de tent weer in en zoals je zegt een paar potten eruit halen een voor een elke plant bestuderen en dieven :

 

elke plant appart behandelen das te veel werk alles eruit halen zie ik niet zitten :lol:

 

ik heb celremmers binnen maar heb nog niet goed uitgezocht hoe en wat :D

 

 

 

gallery_38205_18600_1295490.jpg

 

is dit wel een goed product iemand evaring ?

 

mvg mapitolover

Edited by mapitolover31

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update BloeiDag 15 foto lampuit nacht..

 

gallery_38205_18600_7819.jpg

 

De eerste helft tot midden gespoten met growregulator en die andere helft niet gewoon geknakt die andere helft dus we gaan het zien het verschil,

 

Mvg mapitolover

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

die moet je een paar keer spuiten heb het in het verleden ook gebruikt stopte pas echt met groeien naar 3 keer spuiten heb ik het wel over zaad planten die in verhouding sterker zijn dan stekken dus daar zou het verschil kunnen liggen, hou er wel rekening mee dat je opgekruld klauw achtig blad (kan) krijgen dus niet schrikken als dat gebeurd. weet uit het verleden dat er veel mensen zijn op het forum die daar niet over te spreken waren ik zelf heb er niet echt problemen in ondervonden.

Edited by jack white
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel Jack

 

Heren BloeiDag 17

 

ik heb 2 planten eruit gehaald om helemaal achterin te kunnen komen

 

Airsock verhoogd die bijna tegen de filter aan Komt en alle planten geknakt die over de netten zijn en

 

ik denk dat ik te veel geknakt hebt maar we gaan het zien

 

gallery_38205_18600_5689.jpg

 

gallery_38205_18600_211067.jpg

 

gallery_38205_18600_223061.jpg

 

gallery_38205_18600_1056124.jpg

 

gallery_38205_18600_812589.jpg

 

gallery_38205_18600_1319805.jpg

 

Ik geef momenteel 2 x per week water van onderen 2x 50 liter

 

bijvoorbeeld maandag en donderdag of vrijdag maar ik zie dat ze meer

 

Drinken en ik denk dat ik de hoeveelheid iets ga opschroeven naar 60liter per x.

 

Dat was het dan voor deze x

 

Mvg mapitolover

Edited by mapitolover31
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scherp hoor hidronesia i was all THE time whaiting for this reaction and i can't change or move the airsock becauze it is little bit to late and i can not in THE growroom. NeXT time i change de place from richt to left Thanks for THE good reaction

 

 

Mvg mapitolover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er netjes uit! heeft het groeistop hormoon goed zijn werking gedaan? ben heel benieuwd naar je ervaring.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er netjes uit! heeft het groeistop hormoon goed zijn werking gedaan? ben heel benieuwd naar je ervaring.

 

ik zeg je eerlijk jack ik kan het nu niet vergelijken maar het heeft wel een beetje geholpen maar heb ook veel geknakt dus ik weet het niet.

 

ik heb maar 1x gespoten en alleen maar de eerste helft 1 liter max ik durfde niet alles erop te spuiten waar ik bij kon en de andere helft heb ik niet gedaan.

 

ik ga je laten weten als het zover is en ik kan het vergelijken met niet gespoten planten.

 

Update voor Rodja.......maar ik gluur mee.

 

;

Nette kweek, mooi kleurtje ook.

)

 

dankjewel sativied komt wel goed denk ik :D

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, misschien een beetje donkergroen maar als ze maar gezond blijven.

Succes!

:icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zit je iets te hoog in de voeding.

 

Ziet er verder prima uit! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee van te weinig voeding worden de bladeren geel.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja even een keer geen voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gwn alleen nog water geven vanaf nu, je zal nu wel ergens begin week 8 zitten?

dan zou ik ze gwn afgezuurd water geven tot einde.

zit nog genoeg voeding in de plant, trekt die zichzelf lekker leeg die laatste 2 weken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jongens heb nu inmiddels 2 waterbeurtjes gegeven in een week

 

bloeidag 57

 

fotos

 

gallery_38205_18600_655759.jpg

 

gallery_38205_18600_141378.jpg

 

gallery_38205_18600_1791820.jpg

 

gallery_38205_18600_603517.jpg

 

gallery_38205_18600_509674.jpg

 

gallery_38205_18600_256914.jpg

 

gallery_38205_18600_208321.jpg

 

mvg mapitolover

Edited by mapitolover31
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit Mapito :tu ik ben benieuwd of je ook deze ronde meer gaat halen of dat het ongeveer het zelfde blijft.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...