Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ik weet dat je graag sneller wil zijn met deze opzet begrijpelijk ook , maar ik zal ze toch nog even laten groeien doe je dat niet ga je er spijt van krijgen,haastige spoed is zelden goed moet je maar denken..

 

ps: die grond planten gaan duidelijk een stuk beter waren ze allemaal zo had je zeker de klok kunnen omzetten misschien beter om de volgende keer alleen grond te doen cocos is een vak apart en moet je kunnen en de tijd voor hebben, grond hoef je niet veel over na te denken wat in deze maatschappij behoorlijk goed van pas komt tenminste in mij geval :D

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jack: mijn gevoel zegt knallen ermee :D de klok heb ik op 12/12 staan ...

 

we zien het wel en over cocos .. cocos moet je gelijk voeden, dat houd in gelijk vanaf dag 1 voeding meegeven en aarde hoef dat

 

niet dus dat was het fout anders zou je het verschil niet zien maar ieder zijn eigen ding.

 

ik begon met voeding na de eerste 9 dagen daarom zie je ook verschil op aarde en cocos

Edited by mapitolover31

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jack: mijn gevoel zegt knallen ermee :D de klok heb ik op 12/12 staan ...

 

we zien het wel en over cocos .. cocos moet je gelijk voeden, dat houd in gelijk vanaf dag 1 voeding meegeven en aarde hoef dat

 

niet dus dat was het fout anders zou je het verschil niet zien maar ieder zijn eigen ding.

 

ik begon met voeding na de eerste 9 dagen daarom zie je ook verschil op aarde en cocos

ja en daarom had je ook de klok nu nog niet moeten omzetten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jack ik heb het nog een dag verlengd en dat is geworden 14'dagen groei en leven nu op BloeiDag 1

 

Ik gebruik hypro a en b

 

Heb de net gespannen en 2 meet lat van 60cm vanaf de lampen aangezien ik er niet meer in ga in mijn tent

 

Fotos

 

gallery_38205_18600_2826589.jpg

 

gallery_38205_18600_1641183.jpg

 

gallery_38205_18600_959788.jpg

 

gallery_38205_18600_1641491.jpg

 

Mvg mapitolover

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die staan er prima bij! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

girls look strong and healthy.

 

maybe next time u can put in some more pots,, in the front I see some empty space.

 

hidro

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf zou ik de plantjes nog wat uit elkaar buigen met de takjes.Dan komt er vanuit het midden nog wat groeien.Omdat het licht er dan mooi bij ken.Zeven daagjes nog en stap voor stap een uur minder.Tot je op 12/12 zit.En dan knallen met die hap.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jack thanks komt goed. :D

 

@dilago nog een happy end zou lekker zijn :D

 

@hidronesia, this is the first time that i do more than 5plants ,

 

so maybe the next time and about empty space i am not worry..

 

@weedrunner, planten moet ik knakken anders komen ze tegen de lamp aan en

 

ga over paar dagen hoofdtop knakken die over de net zijn zodat de zei takken ook even hoog worden.

 

bloeidag 6 zo groeien te hard naar mijn gevoel. wat vinden jullie ervan ?

 

gallery_38205_18600_2390698.jpg

 

gallery_38205_18600_1414089.jpg

 

gallery_38205_18600_2072341.jpg

 

gallery_38205_18600_1378609.jpg

 

gallery_38205_18600_1600259.jpg

 

gallery_38205_18600_1934625.jpg

 

gallery_38205_18600_1543042.jpg

 

mvg mapitolover

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het begin is goed en dat is het halve werk. ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je ze te snel vind groeien kan je de uitschieters gerust nog eens toppen dan staan ze ook even stil en krijg je een mooi gevulde plant miss kom je zelfs nog potten eruit het halen ivm verdrukking

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is het op cocos. In het begin zie ik ook dat ze weinig doen, maar dan zijn ze druk bezig onder de cocos.

Gaan ze eenmaal van boven iets laten zien, dan gaan ze hard. Harder dan op aarde vind ik zelf.

In het begin op cocos ook vaak ietsjes te laat geschakeld naar 12/12

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb ook net zoals dit gekocht hup zo de prullebsk in tyfuszooi als je t uit mekaar trekt rolt t zo terug de knoop in daaaag ga wel voor iets fatsoenlijks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn sowieso te laat geschakeld ja.. denk een dag of 4/5.

Edited by supernoob
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die koekebakker heeft ook gelijk, :lol: wat wil je dan het risico nemen dat ze te klein blijven? zijn er genoeg hier op het forum die dat hebben, supernood kan wel roepen te lang op 18/6 maar hij weet helemaal niet met welk soortje je precies te maken hebt haze zijn veel soorten en kruisingen van op de markt sommige blijven gewoon echt klein en als je dan te vroeg omschakelt krijg je het echt niet vol, worden ze te groot kan je altijd nog toppen wat ik ook al eerder aan gaf of knakken of buigen, te klein doe je niks meer dan is het huilen en gaat het je behoorlijk grammen kosten. als je slim bent doe je bij de eerste topjes die door het net komen ze meteen plat leggen op het net met een bandje je zult zien dat je een mooi gelijk veld krijgt.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah amnesia stekken zijn allemaal hetzelfde. als ze goed aanslaan moet je ze niet zo overdreven lang geven anders kost het je juist grammen. met genoeg diepte in je gewas kun je hoog scoren, te lang voorgroeien en het wordt een dichte jungle met te gestrekte hoofdtoppen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens iedereen weet te lang voorgroeien heeft negatieve invloed op je eindresultaat laten we daarover maar niet discuseren ...

he

ik heb ze behoorlijk geknakt... kijken of het helpt met het remmen van groeien.

 

en toppen in de bloei op dag 11 ? voor de 2de x ? ik vraag me echt af of je dan wel ok bent jack serieus soms denk ik dat je helemaal geen \

 

verstand hebt van kweken 2de x toppen met zoveel planten ? :D

 

 

bloeidag 11

 

gallery_38205_18600_533812.jpg

 

gallery_38205_18600_2191107.jpg

 

gallery_38205_18600_1293118.jpg

 

gallery_38205_18600_445941.jpg

 

gallery_38205_18600_926753.jpg

 

gallery_38205_18600_1116697.jpg

 

gallery_38205_18600_1199046.jpg

Edited by mapitolover31
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah amnesia stekken zijn allemaal hetzelfde. als ze goed aanslaan moet je ze niet zo overdreven lang geven anders kost het je juist grammen. met genoeg diepte in je gewas kun je hoog scoren, te lang voorgroeien en het wordt een dichte jungle met te gestrekte hoofdtoppen.

nee hoor ik ken amnesia soortjes die klein blijven bijvoorbeeld amnesia/cheese blijven veel kleiner dan de gewone amnesia en s5 kan ook redelijk klein blijven als je ze niet genoeg groei geeft en er zijn er nog zat, hoe kan jij nu zeggen dat ze allemaal het zelfde zijn? hoe ben je daar zo zeker van?

 

@ mapito lover, als ze al redelijk op lengte zijn zou je dat zeker kunnen doen als je pas in dag 11 groei zit waarom niet?? vertel mij dat dan eens waarom dat niet zou kunnen eens kijken kijken of jij zon goede kweker bent :lol:

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mapitolover31 gaat lekker man :)

 

Spuit je nog met bestrijdingsmiddelen tegen ongedierte? Of heb je dat in de groei al gedaan? Want je komt nu niet zo makkelijk meer bij de achterste planten.

 

En foto's zonder HPS zou ook wel leuk zijn :)

Edited by klaver90
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...