Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

dames en heren het is zover...

 

derde ronde is begonnen, alleen heb mijn twijfels over de klok omschakelen.

 

opstelling qua lampen en afzuiging is zelfde gebleven alleen wat aanpassingen gedaan.

 

 

planten staan nu 10 dagen in de groei op cocos en paar op aarde .

 

gallery_38205_18600_428494.jpg

 

gallery_38205_18600_2819904.jpg

 

gallery_38205_18600_1046070.jpg

 

gallery_38205_18600_2793330.jpg

 

morgen ga ik de klok naar 12/12 zetten.

 

wat zeggen jullie?

 

 

mvg mapitolover

Edited by mapitolover31
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had deze keer geen zin meer in een lange voorgroei? :D

 

Leuk, ik volg je weer.

 

Zijn de planten getopt? Zo ja dan zou ik nog ff wachten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Mapitolover, je vorige kweekverslag had een open einde meende ik me te herinneren, deze keer hoop ik op een happy end!

 

Veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rodja, Klopt helemaal... had geen zin in5 weken voorgroei.. heb het 2 x gedaan is echt hele proces,

 

planten heb ik op dag 5 getopt, ik laat ze nog een dag staan dan maar.

 

@Jack White, zo'n gevoel heb ik ook maar het gaat toch om de eindresultaat we zullen zien neem je plekje welkom :likken:

 

@Dilago, Vorige kweekverslag heb ik heel veel geleerd en je kan met 5 planten ook een hele tent vullen alleen dat vraagt heel

 

veel liefde en geduld en het duurt langer dan een gewone kweekverslag met meer risico dat het eindresultaat minder word. ik had

 

1,2 kilo uitgehaald dat zie ik niet zo terug bij iemand anders ik denk zelfs als ik het nu doe dat ik makkelijk 1,5 tot 1,6 haal met 5

 

plantjes maar daar heb ik even geen zin in :mobile: ook welkom

 

@Klaver90&@GanjaRanja bedankt voor het volgen

 

ik laat ze nog even staan voor alle positieve reacties

 

mvg mapitolover

Edited by mapitolover31
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol boefje some years ago my nick was hidrochronic..now hidronesia hahha from mapitolover to cocolover eh?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt hidronesia :D

 

Boefje030@ dat was de doel maar is nooit wat van terecht gekomen, wou eigenlijk mapito gebruiken als medium maar ik kreeg dit

 

in me handen gedauwd door de gs.

 

maar in de toekomst wil ik dat ook uitproberen. (Mapito) misschien de volgende ronde.

 

ik heb de klok per 1 - 12 om 12/12 gezet

 

 

mvg mapitolover

Edited by mapitolover31
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat niet een beetje te vroeg op 12/12 mapito? hoop dat je het vol gaat krijgen..

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,2 kilo is een mooie score, je had er 3 x 600watt boven hangen toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jack: de reden dat de aarde harder is gegaan is puur omdat ik vergeten was om gelijk al voeding te geven want heb nooit op

 

cocos gekweekt en aarde heeft meer buffer meer mineralen en cocos is andere soort medium dat moet je vanaf dag 1 al gelijk

 

voeden ..

 

vandaag eerste voeding meegegeven tot nu toe alleen wortelstimulator :shifty: wel een hele grote blunder maar komt wel goed hoop ik.

 

@klaver90 ik heb de advies gekregen om tot de wortels van onderen zichtbaar zijn van boven te geven.. tot nu toe ook gedaan

 

nog een waterbeurt vanaf boven en dan volop van onderen ... ik heb een zeil gezet voor eventueel lekage's :D

 

ik gebruik 18 literpots en geef om de 3 dagen 2 liter per plant zodra ik zie zeil is droog na 3 dagen weer vol gooien.

 

 

mvg mapitolover

Edited by mapitolover31

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nog even terugschakelen naar 18 uur totdat je cocosplanten wat meer gegeten hebben, ze missen nu power.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,2 kilo is een mooie score, je had er 3 x 600watt boven hangen toch?

 

yep 3 x 600 met 5 weken voorgroei. kwam bijna tegen de 40graden in de zomer de laatste 2 weken en daarvoor rond de 35 grade :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nog even terugschakelen naar 18 uur totdat je cocosplanten wat meer gegeten hebben, ze missen nu power.

 

ja heb ik gedaan 24/24 :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khoop niet dat je nog steeds met dezelfde afzuigers etc werkt en weer met die temps gaat stoeien zou zonde zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khoop niet dat je nog steeds met dezelfde afzuigers etc werkt en weer met die temps gaat stoeien zou zonde zijn

 

@El capitano: ik heb wat aanpassingen gedaan maar ik gebruik zelfde afzuigers nog en in de zomer was het te warm buiten en dat was ook de probleem eigenlijk. als het buiten 30 32 graden is en in huis ook dan is het moeilijk om met 3x600 je tempratuur onder controle te houden met 1500m3 afzuiger., in de winter is het geen probleem

 

 

Update:

 

Groeidag 13

gallery_38205_18600_1849538.jpg

 

gallery_38205_18600_1091846.jpg

 

gallery_38205_18600_2304951.jpg

 

gallery_38205_18600_200916.jpg

 

gallery_38205_18600_463113.jpg

 

na knakke en buigen (sommige groei de harder dan andere dus) gelijk de zelfde lengte weer en sommige potten verplaatst

 

gallery_38205_18600_462249.jpg

 

gallery_38205_18600_11438.jpg

 

gallery_38205_18600_1052189.jpg

 

gallery_38205_18600_1733579.jpg

 

nou 13 dagen voorgroei vind ik wel voldoende ik ga de klok naar 12/12 zetten ..

 

wat vinden jullie ?

 

 

mvg mapitolover

Edited by mapitolover31

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet helemaal denk ik, want je hebt de potten niet strak tegen elkaar aanstaan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet helemaal denk ik, want je hebt de potten niet strak tegen elkaar aanstaan.

@Dilago:

ja opzich kan ik nog een dagje erbij doen dan heb ik 2 weken voorgroei gehad maar word dat niet overkill ? met zoveel planten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze teveel doorgroeien kan je er altijd een paar uitzetten, maar als het niet dicht groeit kost het je grammen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze teveel doorgroeien kan je er altijd een paar uitzetten, maar als het niet dicht groeit kost het je grammen.

 

ja ik kijk naar me veld en het veld is ongeveer 70% a 75% Vol met bladeren als ik kijk naar mijn ruimte en planten denk ik wel dat het

 

kan maar misschien dat je ook gelijk hebt. ik heb me twijfels :shifty:

Edited by mapitolover31

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon omschakelen dan, want ik was de vorige keer alweer te laat en had de boel te vol.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...