Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ozzoes

Op De Koffie Bij Ozzoes... Wouten.

Recommended Posts

WTF! Klote-wouten! ik hoop dat hun moeder trots is......... :no

Alcohol mag je stoken/zuipen wat je wilt,maar een paar plantjes in de tuin o jee!

Weet je of er geluld is? of dat zo een bijdehant agentje heeft geroken rond je grond? of buren?

Scheelt dat er geen lampen op hingen,dan doen ze vaak extra moeilijk.

Zeg gewoon dat je bezig was met genetische selectie van rassen,je moet toch weten wat het word voordat je het kan selecteren?

Mij hadden ze gedreigd uit mijn koophuis te gooien voor 3 maanden+gas/water/licht eraf... is uiteindelijk 2 jaar voorwaardelijk geworden,in november afgelopen.

Ik hoop dat je geen te harde billenkoek krijgt,en je er uit kan lullen.

 

Sterkte Ozzoes!

En waarmee ben je dan gepakt als ik vragen mag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat t volstond met verschillende soortjes spreekt ook in je voordeel.

 

Desalniettemin.. De tyfus voor ze!

 

Feitelijk alles wat men aantrof spreekt in mijn voordeel.. mannen, verschillende soorten, bevruchten toppen, totale chaos.. niet sneaky ofzo..

 

@Ozzoes

Bedankt voor de update en succes met de afhandeling

 

np

 

ben toch wel ergens beetje benieuwd naar het volgende

Hoeveel mensen hebben de laatste tijd te maken gehad met rips en invallen?

Je ziet in de krant niet veel , heb het idee dat de media maar topje van isberg publiceren.

 

Ik ken twee mensen op dit forum die beroofd zijn geweest door de staat danwel rippers.

Het is een fors aandeel van mijn beperkte friendslist op dit forum, en dat staat me toch wel een beetje tegen...

Daarom ben ik wel erg benieuwd hoe dat bij anderen is

Ik ben me ervan bewust dat het niet iets is waar iedereen vrij over communiceert , maar nee heb ik ja kan ik krijgen

 

Geen idee..

 

Ik ben 4 x geript en dit jaar gaan ze vast ook weer langskomen alleen zijn ze te laat.. :) Vorig jaar nog alleen zijn de eikels langs t mooiste heengelopen.. Nog dom ook. Enige risico is mn zaadrun nog verdoeme maar denk dat k die naar binnen ga halen.

Lelijkste is dat je weet dat t iemand uit je verleden -van toen ik nog een klein fluitje was- is anders ga je t niet weten..

 

De 3 werkplaatsen van naasten die door overlijden of eindigen bedrijf verhuurd zijn zijn alle 3 opgerold waarvan de ene 2x achter elkaar en 1 na gewapende rip. Die kloodtzakken zijn iig gewapend gepakt dus zullen wel n flinke duw krijgen. Van de 3 verhuurde loodsen, 3 n kwekerij is toch stof tot nadenken iig..

 

Mochten er eventuele ripperts meelezen; Je gaat bij n heterdaadje met n ketting aan je poot de kelder in. Laat je gvd met n druppel op je kop paar maanden naar k3 luisteren. In het weekeind ga je de verhuur in in het aidsdragend stokkebos waarbij je rubberloos met n virus kan knuffelen. Eerloze galbakken.

 

Riipers zijn inderdaad uitschot, met of zonder blauwe petten.

 

 

Keep your eye on the prize Ozzoes!

Goed dat je je oorlogstactiek veranderd,guerilla warfare!

Gewoon met dubbele motivatie aan de slag!

 

Kick ass! :tu

 

Jup, ga het nier niet bij laten zitten natuurlijk.

 

het zijn nog dikwijls je eigen vrienden of familie ook die je verraden , altijd is iemand aan het lullen ,door de jaren heen zullen het er veel weten van je , je zogenaamde vrienden .

In het vervolg Ozzoes zeg niks meer tegen niemand in je buurt , ook niet tegen vrienden of familie , mooi zelf je gang gaan , je zal zien dat een keer iemand aan je vraagt , doe je nog wat aan de kweek , dan weet jij zat , zo stom zijn de mensen dat ze zich zelf verraden .

Gewoon de bossen in , als je daar een mooie spot gevonden hebt en er makkelijk ongeziens kan komen , dan kan jij zat kweken met de autoflowers .

het ga je goed he

 

Wiet61, ik ben geen flapuit, niemand wist het. Mijn vrienden dachten dat ik een goede dealer had en mijn relaties duurde meestal tot oogst tijd, omdat ik nooit wou verklaren waarom ik geen tijd had. Eigenlijk de enige die het wisten waren mijn ouders, en rijkswaterstaat, de lokale boeren en wandelaars over de dijk achter mijn kas. Op persoonlijk gebied hield ik het prima verborgen, maar de locatie was niet bepaald sneaky. Dit zijn geen van alle mijn veraderds geweest, kom ik zo even op.

 

@Ozzoes: Niet verkeerd opvatten wanneer alles achter de rug is wat je straf ook mag zijn

jij bent duidelijk genaaid! Jij hebt een wolf in schapenkleding rond hangen kijk heel goed uit!

 

Iemand kan zijn opgepakt en heeft jou voor de leeuwen gegooid ruil strafvermindering

lijkt mij zeer onwaarschijnlijk maar goed niet bekend met je "vrienden" kringen.

 

Meer aannemelijk politie heeft meer bevoegdheid simpel adres achter halen I.P adres

bullshit "privacy" iedereen wie zich bezig houd met hennep loopt risico nooit vergeten!

 

Jij bent slachtoffer geworden van het nieuw beleid mag ik je een tip geven

zoek de media op vergeet niet de kracht van social media!

 

Stel jezelf de vraag verberg je niets (commercieel handel) juiste motivaties gezondheid

wie kan jou wat maken. Het OM in verlegenheid brengen helpt meer mensen uit de "kast"!

 

Zolang niemand geweldloos verzet bied blijft het door gaan genoeg van keyboard strijders

mijn plan klaar liggen. Wanneer wordt binnengevallen gelijk delen melden op social media!

 

Wil nog het volgende kenbaar maken wij hebben het goed verknalt hennep van tegenwoordig

heeft een veel te hoog THC gehalte. Kijk daarom niet raar op van het het hedendaags beleid!

 

Wanneer wij medicinaal gaan kweken wordt ieder waker uit de halusinatie back to reality

jaren geleeft in onwerkelijkheid! Tijden zijn veranderd zijn in oorlog met Rusland en China!

 

Kort gezegd Ozzoes jij wordt hard met de neus op de feiten gedrukt laat je niet gek maken

leer van deze situatie. Kweek verantwoord voor eigen gebruik samenleving is niet ver genoeg.

 

Wat jij zegt flikker het bos vol precies wat justitie wil iedereen bang maken zodat wij fouten maken

niet vergeten houden je in de gaten. Telefoon gps kan op afstand gemakkelijk worden aangezet!

 

Ieder wie denk mij pakt justitie niet moet heel goed begrijpen wij vechten tegen geloofsovertuiging

vergelijkbaar IS (islamitisch staat). Bereid zijn vechten tot de "dood" laat niemand jou vlam doven!

 

Ja mijn zaak zou denk een mooi voorbeeld zijn van een hobbyist zonder enig oog op winst, maar ik kan die keuze enkel voor mezelf maken om de media op te zoeken, niet voor mijn ouders en die zitten daar echt niet op te wachten.

 

De enige manier dat ik commercieel wil telen is als ik dat legaal kan doen, zonder gestressed door het leven te hoeven gaan of mijn omgeving niet te kunnen vertrouwen, dat is simpel weg niet wat ik wil.

 

WTF! Klote-wouten! ik hoop dat hun moeder trots is......... :no

Alcohol mag je stoken/zuipen wat je wilt,maar een paar plantjes in de tuin o jee!

Weet je of er geluld is? of dat zo een bijdehant agentje heeft geroken rond je grond? of buren?

Scheelt dat er geen lampen op hingen,dan doen ze vaak extra moeilijk.

Zeg gewoon dat je bezig was met genetische selectie van rassen,je moet toch weten wat het word voordat je het kan selecteren?

Mij hadden ze gedreigd uit mijn koophuis te gooien voor 3 maanden+gas/water/licht eraf... is uiteindelijk 2 jaar voorwaardelijk geworden,in november afgelopen.

Ik hoop dat je geen te harde billenkoek krijgt,en je er uit kan lullen.

 

Sterkte Ozzoes!

 

Oej das helemaal zuur als ze je uit je huis flikkeren!

 

Das inderdaad een groot deel van de verklaring, ik was inderdaad bezig met selecteren.

 

 

Okey, 2 december is de dag, dat men mij gaat vrijspreken, (elke andere uitspraak zou belachelijk zijn :likken: )

 

Roken jullie er eentje op mijn?

 

Overigens ben ik gepakt door een mafkees welke een GEO Cashe kwam zoeken achter mijn kas, die lag daar kennelijk verstopt.. hij vond de kas nogal interesant en is toen nog eens beter wezen kijken heeft vervolgens de politie gebeld en een verklaring afgelgd. Deze is s'avonds om 3 uur s'nachts (doen ze dat altijd rondt deze tijd of worden we eerst nog even geobserveerd wanneer we slapen gaan? Om 3 uur slaapt meestal namelijk iedereen hier zo'n beetje..) wezen kijken en de volgende dag zijn ze overdag koffie wezen drinken..

 

Dus woensdag D-day..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZeM0p,

may the cannaforce be with you!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks heren

 

De cNnaforce waa idd met mij.

 

Later meer maar: voorwaardelijk sepo.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

kickuh it is!

beterz

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sepo met 95 planten? Dat doe je goed. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie jij er toevallig zo uit ?

 

Kelly-Brook-lingerie-2.jpg

 

Lol, nee,

mooi werk kerel. Het is je gegund !

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie jij er toevallig zo uit ?

 

Kelly-Brook-lingerie-2.jpg

 

Lol, nee,

mooi werk kerel. Het is je gegund !

 

Helaas niet, mijn advocaat komt wel in de buurt hahaha.

 

 

Okey, even een samenvatting van de gehele zaak:

 

Deze zomer kweekte ik in totaal 95 planten verspreid over 2 kassen op 1 locatie. De grote kas was uitgerust met zwenk ventilatoren en 1500 m³/uur afzuiging. Ten tijde van de inval was ik net begonnen met oogsten en het grote oogsten zou gaan plaats vinden binnen een week.

 

Bij de inval trof men aan:

iets minder dan 1 Kg wiet, wat nog over was van de vorige buiten oogst.

Henneppoeder

Stekken

2 kassen

drogende wiet, ongeveer een kg in huidige staat.

diverse mannelijke wiet planten.

wiet planten verspreid door het hele huis.

wiet verspreid door het hele huis, van de vriezer tot de kelder tot de zolder.

 

wat heeft men niet gevonden, en was dus ook niet aanwezig?

 

Gripzakjes.

Gram weegschaal.

Een georganiseerde teelt.

Dure spullen

Geld

Stroom aftap praktijken.

 

Na de inval heb ik contact gezocht met een advocate:

 

Kvds advocaten in haarlem heb mij prima geholpen..

 

Mr. R.P.M.Kocken had ik.

 

Dit was een prima vrouw, kundig en goed bereikbaar (bellen/appen op achterlijke tijden zelfs)

 

 

Dit contact heb ik gezocht in afwachting van het verhoor van mij en mijn ouders.

 

Het advies van haar luide om 1 eerdere oogst te bekken aangezien deze overduidelijk was en het OM echt niet achterlijk is. Beter feiten aandragen als dat men veronderstellingen gaat nemen. Deze route zijn we dus ook gaan varen.

 

Na het verhoor werd ik uitgenodigd voor een TOM zitting. Deze bestaan in diversre vormen, de vorm welke op mij is toegepast houdt in dat er een gesprek volgt met een officier van justitie welke vervolgens een straf voorstel doet waar men wel of niet mee akkoord kan gaan.

 

Na lang afwachten was dit gesprek er eindelijk,

 

Zoals uit alles bleek ging het om een hobby, en voorziening van mijn moeder in medicinale wiet i.v.m. pijn stilling.

Ik heb mijn hele verhaal gedaan, waar ik mee bezig was en waarom ik dit zelf MOET doen en niet naar de CS kan, los van het financiële plaatje. Tevens heb ik hem mijn dromen voor de toekomst uitgelegd, en hoe ik daar momenteel aan werk. Dat een strafblad een groot probleem zal gaan vormen in mijn toekomst en dat ik dus bezig was met selecteren en het maken van zaad, vandaar ook de mannen.

 

het feit dat er nooit handel heeft plaats gevonden is ook nogmaals duidelijk benaderukt.

 

De conclusie die de man trok, was dat wiet mij energie geeft omdat het mijn passie is. Hij vergeleek het met hemzelf en een ingewikkeld juridish vraag stuk, daar wordt hij warm van. Ook was hij er van overtuigd dat er geen handel heeft plaats gevonden, en dat ook nooit het doel was geweest. Dit motiveerde hij met het grote scala aan diverse soorten, de aanwezigheid van mannen voor zaadwinning en de algehele onproffesionele aanpak van de kweek.

 

Na een korte schorsing van zo'n 15 minuten waarin de beste man even heeft overlegd met collega's volgde het oordeel:

 

Er zijn geen wetten die daad werkelijk van toepassing zijn op mijn aangezien er geen voordeel of gevaarlijke situaties zijn ontstaan. Mijn dromen in acht nemende, koos de man er voor mijn ouders wat zwaarder te straffen als eigenlijk nodig, en mij op die manier mee te nemen in deze staf. Wat voor mij persoonlijk zeer mild uit valt.

 

De conclusie is dat ik een voorwaardelijk sepot heb gekregen van 1 jaar, dit houdt simpelweg in dat ik enkel een probleem heb als ik om wat voor redenen dan ook in contact kom met justitie.

 

Natuurlijk is het allemaal kut, en had ik het graag anders gezien, maar in huize ozzoes zijn we zeer tevreden met de afloop.

 

Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben, ik heb in ieder geval zeker wat gehad aan dit topic. Allemaal ontzettend bedankt voor de steun!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eind goed al goed..........

 

:tu

 

vraag me toch nog af of je je DNA af moet geven.........

Edited by P H donner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes Ozzoes,

Vingerafdruk waarsch wel maar DNA afgeven is me met andere dingen ook nog niet voorgevallen. Of ze moeten je koffiebekertje uit de cel checken natuurlijk..

 

Op naar 2016. Wel lekker spannend nu zo voor jou.. :D

Edited by Fl13r3flu1t3r
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top Ozzoes,

Dan ben je milder aangepakt dan ik.....gelukkig.

Ik had twee jaar voorwaardelijk sepot strafje,en ben nu weer binnen aan het knutselen.(auto medgom)

Als je nog autoflower zaden ter donatie wilt hebben kun je het aan mij vragen,ik zeg toch wel ja :whistle:

 

 

Never give up and never give in. :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier ook nog wel wat reg knutselmateriaal in af vorm mocht je verder willen prullen.

Alles voor de burgerlijke ongehoorzaamheid eh. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aller eerst, zou een mod het stukje KK kunnen verwijderen uit de topic titel?

Excuses hiervoor, was op dat momment nogal over me zeik en heb er even niet goed over nagedacht.

Beter laat dan, maar de titel is aangepast. :whistle:

 

En natuurlijk gefeliciteerd dat het nog met een sisser is afgelopen. :tu

 

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel manuren heeft politie en justitie in het totaal verspild aan deze zaak?

De boete is voor de belastingbetaler.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo rollen ze.

Als je t zo bekijkt verdient de rechterlijke macht ook vrijwel alleen aan drugsgeld en zijn ze daarmee in overtreding met zichzelf..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eind goed al goed..........

 

:tu

 

vraag me toch nog af of je je DNA af moet geven.........

 

zo ist Ph!

 

nope geen dna materiaal hoeven af te staan!

 

Netjes Ozzoes,

Vingerafdruk waarsch wel maar DNA afgeven is me met andere dingen ook nog niet voorgevallen. Of ze moeten je koffiebekertje uit de cel checken natuurlijk..

 

Op naar 2016. Wel lekker spannend nu zo voor jou.. :D

 

thanks flierefluiter!

nope ook niet, helemaal niks! zo serieus werd t allemaal niet genomen.

 

iedereen wist we hebben hier geen grote vis te pakken, gewoon een mafkees:P

 

Top Ozzoes,

Dan ben je milder aangepakt dan ik.....gelukkig.

Ik had twee jaar voorwaardelijk sepot strafje,en ben nu weer binnen aan het knutselen.(auto medgom)

Als je nog autoflower zaden ter donatie wilt hebben kun je het aan mij vragen,ik zeg toch wel ja :whistle:

 

 

Never give up and never give in. :tu

 

haha gellukig dan maar! maar ik had ook geen lampen e.d. dan ziet het er al gauw proffesioneler uit als bij mij natuurlijk.

 

waardeer je aanbod zeer, en in mijn plannen is nog ruimte voor 1 goede autoflower soort (waar ik mee mag kruizen en tot een eind product mag komen, wat dan MIJN kruizing is. Uiteraard creds where it's due.

 

Pm me anders maar, hebben we t er over.

 

Heb hier ook nog wel wat reg knutselmateriaal in af vorm mocht je verder willen prullen.

Alles voor de burgerlijke ongehoorzaamheid eh. ;)

 

bovenstaande geldt ook voor jouw:)

 

Aller eerst, zou een mod het stukje KK kunnen verwijderen uit de topic titel?

Excuses hiervoor, was op dat momment nogal over me zeik en heb er even niet goed over nagedacht.

Beter laat dan, maar de titel is aangepast. :whistle:

 

En natuurlijk gefeliciteerd dat het nog met een sisser is afgelopen. :tu

 

Groeten Beaker :spliff:

 

bedankt beaker. dat een mod de post mist snap ik. dat het echter toegestaan wordt door mods als titel verbijsterd me dan weer.. genoeg mensen hierzo die dat als naar kunnen ervaren...

 

maarja mijn fout in basis, thanks anyway,

 

me loves sissers hehe,

Hoeveel manuren heeft politie en justitie in het totaal verspild aan deze zaak?

De boete is voor de belastingbetaler.

 

absoluut + mijn advocaat kosten:) worden ook vergoed..

 

Zo rollen ze.

Als je t zo bekijkt verdient de rechterlijke macht ook vrijwel alleen aan drugsgeld en zijn ze daarmee in overtreding met zichzelf..

 

als je t zo bekijkt was ik een groot probleem.. gaat inmiddels 3kg+ doorheen op jaar basis dus da zijn een hoop gemiste inkomsten. gellukig heb ik sinds de inval nog geen shop hoeven bezoeken voor serieuze hoeveelheden.

 

 

ben jij er vanaf gekomen zonder strafblad? en je ouders wel

of allemaal zonder strafblad?

 

na een jaar, hebben we allemaal geen strafblad. hij had er ook voor kunnen kiezen mijn ouders directt te seponeren en mij wel te straffen. iedereen is gellukig met deze beslissing.

 

 

 

 

 

 

wat ik nog moet toevoegen:

 

er lag een 20 cm dik medish dossier op tafel van mijn moeder, ongeopend is dit gebleven..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facking justitiële nazi's!

 

Kan ik vandaag ff snel naar zaandam voor een focking brief.

 

Kost me maar 2 uur heen 2 uur terug plus een uur wachten. Kut ov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...