Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ozzoes

Op De Koffie Bij Ozzoes... Wouten.

Recommended Posts

WTF! Klote-wouten! ik hoop dat hun moeder trots is......... :no

Alcohol mag je stoken/zuipen wat je wilt,maar een paar plantjes in de tuin o jee!

Weet je of er geluld is? of dat zo een bijdehant agentje heeft geroken rond je grond? of buren?

Scheelt dat er geen lampen op hingen,dan doen ze vaak extra moeilijk.

Zeg gewoon dat je bezig was met genetische selectie van rassen,je moet toch weten wat het word voordat je het kan selecteren?

Mij hadden ze gedreigd uit mijn koophuis te gooien voor 3 maanden+gas/water/licht eraf... is uiteindelijk 2 jaar voorwaardelijk geworden,in november afgelopen.

Ik hoop dat je geen te harde billenkoek krijgt,en je er uit kan lullen.

 

Sterkte Ozzoes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ie wel n paar kilo compensatiemateriaal kan gebruiken..

 

nou kom op dan, iedereen die wat kan missen mag een klein zakje doneren

help die jongen de winter door!

 

wie weet krijgen we er volgend jaar weer zo'n mooi topic voor terug :)

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het meer is omdat er tegenwoordig een zootje grafvolk rondhangt hier die denken alles te weten en beter te kunnen

De ergste zijn die die niet eens een foto van een brandnetel in hun album hebben staan.

 

 

Sterkte 0z!

Edited by P H donner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat mij opvalt is dat een x-aantal mensen niet meer op dit forum post, beschrijft etc. Vreemd.......

 

Nou ja, sinds er een bepaalde wet van kracht is die stelt dat je geen hennep telers mag helpen, ook niet met kennis, zijn bepaalde mensen niet meer aanwezig. Lijkt mij gewoon 'logisch'.

 

je mag geen grootschalige henneptelers helpen met materiaal en info volgens die nieuwe wet, dus het word een beetje overtrokken als daar die zogenaamde goed doeners voor weg blijven, sterker nog eigenlijk zijn het dan gewoon een paar vooraf jankerds.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het meer is omdat er tegenwoordig een zootje grafvolk rondhangt hier die denken alles te weten en beter te kunnen

De ergste zijn die die niet eens een foto van een brandnetel in hun album hebben, en vooral aan zelfbevrediging doen! daar zijn het natuurlijk ook mannen voor, Uhm!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan niet weten wat iemands situatie is ( ik heb bijvoorbeeld redenen om geen fotos van mijn planten te posten)

 

 

als je toch je eigen idee wil doordrammen en iemands fotos wil zien voor je wil aannemen wat er getypt is juist is ,

dan zal je verder geen boeken zonder plaatjes lezen gok ik zo.

 

succes daarmee

 

:) x

Edited by MeneerJansen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aller eerst, zou een mod het stukje KK kunnen verwijderen uit de topic titel?

Excuses hiervoor, was op dat momment nogal over me zeik en heb er even niet goed over nagedacht.

 

 

95 planten voor eigen gebruik gaat niemand geloven of t moeten reguliere AFjes zijn waarvan de mannen nog weg moeten..

Ik zou het er bij een eventueel verhoor op houden dat je er normaal 5 zet maar in dit geval benaderd bent door de "elementen" waarover je ivm eigen veiligheid geen info kunt verstrekken. Het land loopt over van de "slachtoffers" dus waarom zou je je niet als een oostindische opwerpen als t vuur aan de schenen staat? ;)

 

Kunt ook vol trots van je mooie werk eerlijkheid betrachten maar dan gaat je kop sowiezo op t hakblok.

 

Er is een hoop zware criminaliteit in NL. Stuur ze maar in n richting waar je niks mee te maken hebt/wil hebben, maar waarvoor ze in beginsel wel het monopoly op geweld voor hebben.

 

95 kasplanten.. Baas! :D

 

Gaat niet door, maar dank voor het mee denken.

 

er waren maar 20- kas planten, de rest stond er buiten of in de oude kas, meer een afdak.

 

Kut zeg! Sterkte!

 

Zeker kut, thanks!

 

Zwijgen, er zaten geen verboden vruchten aan? Volhouden dat het voor de vezels is en voor touw dat het 't ras USO31 betreft en andere rassen ten behoeve van vogelvoer etc.

 

Zweigen gaat niet in mijn situatie, maar thanks voor het mee denken!

 

balen man, sterkte.

 

Zeker weten weetje, maar t is wat t is.. denk ik dan maar..

 

Jammer,jammer

 

Maar jezelf wel afvragen hoe dit kan

 

Wat mij opvalt is dat een x-aantal mensen niet meer op dit forum post, beschrijft etc. Vreemd.......

 

Tja.. hoe dit kan, wil ik niet eens weten. Zit ik straks vast voor iets heel anders..

 

Ik denk dat het meer is omdat er tegenwoordig een zootje grafvolk rondhangt hier die denken alles te weten en beter te kunnen.

 

 

 

Damn oz....sterkte gozer.

 

Thanks maat!

 

Ozzoes! Klote man! Ik wens je veel succes en hoop je snel eens op een meeting te ontmoeten.

 

Heey MM, Thanks maat! Ik hoop t ook, al zijn de meeste meetings nogal ver van mijn huis, en niet vanuit deze site gehost..

 

Sterkte Ozzoes... als er iets is wat we kunnen doen, laat het ons weten alsjeblieft.

 

heey Mitsz, thanks! Als je 2 kilo wiet heb rond slingeren of de roverheid hun ogen kan openen...

 

Denk dat ie wel n paar kilo compensatiemateriaal kan gebruiken..

 

2.5 kilo zou welkom zijn, maar da heb niemand rond slingeren:P

 

WTF! Klote-wouten! ik hoop dat hun moeder trots is......... :no

Alcohol mag je stoken/zuipen wat je wilt,maar een paar plantjes in de tuin o jee!

Weet je of er geluld is? of dat zo een bijdehant agentje heeft geroken rond je grond? of buren?

Scheelt dat er geen lampen op hingen,dan doen ze vaak extra moeilijk.

Zeg gewoon dat je bezig was met genetische selectie van rassen,je moet toch weten wat het word voordat je het kan selecteren?

Mij hadden ze gedreigd uit mijn koophuis te gooien voor 3 maanden+gas/water/licht eraf... is uiteindelijk 2 jaar voorwaardelijk geworden,in november afgelopen.

Ik hoop dat je geen te harde billenkoek krijgt,en je er uit kan lullen.

 

Sterkte Ozzoes!

 

Heey Collie,

 

JUIST, dat is nu precies iets wat mij dwars zit.. alcohol legaal, en wiet illegaal. HOE kun je dat moraal verantwoorden..

 

Ik heb het niemand verteld, maar het was niet bepaald ontzichtbaar.

 

Ik hoop ook dat mijn billen gespaard worden..

 

Thanks!

 

 

nou kom op dan, iedereen die wat kan missen mag een klein zakje doneren

help die jongen de winter door!

 

wie weet krijgen we er volgend jaar weer zo'n mooi topic voor terug :)

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Hahaha, wie weet, maar zo'n uitgebreide kweek als ik dit jaar had, zullen me ouders nooit meer accepteren, ik zal moeten uitwijken naar de bossen..

 

 

Hoe is het met Ozzoes? beetje van de schrik bekomen..

 

De schrik moet nog door dringen denk.. voor nu mis ik vooral de dames.. haat ik de weken (nu dus) waar ik vanaf de winter al naar uit kijk, en kan ik niet wachten tot het volgende seizoen, als ik mijn wraak neem.

 

Ik denk dat het meer is omdat er tegenwoordig een zootje grafvolk rondhangt hier die denken alles te weten en beter te kunnen

De ergste zijn die die niet eens een foto van een brandnetel in hun album hebben staan.

 

 

Sterkte 0z!

 

Thanks!

 

Ozzoes,

Je bent online... stand van zaken??

 

Jup benk inderdaad, bij deze dus een update.

 

Dus..

 

Ik en mijn ouders zijn immidels verhoord, dat ging wel goed opzich.

 

Gezien de situatie hierzo, mijn vader heeft een eigen bedrijf, heb ik een eerlijk verhaal verteld wat betreft de 95 aangetroffen planten, en heb ik de aangetroffen hoeveelheid wiet, 600+ gram, ook eerlijk verklaard als zijnde afkomstig van 10 a 12 planten, ik ben wel zo dom geweest 2 oogsten te noemen, wat dus de waarheid is, maar niet had gehoeven.

 

Vanuit het verhoor gaat het dus om 95 buiten planten, 1kg natte wiet, 600 gram droge wiet, afkomstig uit een oogst van 10 tot 12 planten, 2 oogsten..

 

Afgelopen vrijdag kregen we alle 3 een brief, we worden uitgenodigd voor een TOM zitting (tegen de mensen aan wie ik PM's gestuurd had, het is dus een TOM en geen TON zitting.).

 

Mijn advocaat noemde dit goed nieuws, en dat er waarschijnlijk geen ontginning zal plaats vinden van 25.000 euro, dit was haar meest rooskleurige schatting van het bedrag.

 

Vooralsnog goed nieuws.

 

Verder ga ik gewoon door met mijn ding, ik weiger mij er bij neer te leggen.

 

Er staan alweer nieuwe plantjes in de kas, en oh god, het zijn er geen 5. (Dit jaar komen ze echt niet meer)

 

Volgend jaar zal ik systematisch het bos uit hollen en vol pleuren met wiet,

 

Mijn aars, moet nodig gekust worden,

 

En ik vind de roverheid wel een geschikte kandidaat,

 

Om mijn harige,

 

witte,

 

dikke,

 

reet,

 

eens flink te kussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

Stront zijt gij en tot stront zult gij wederkeren.

Ik wens je vol behaarde blanke reedt de mooiste wraakactie die je maar wensen kan.

In n gemeenteplantsoen uiteraard.. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog net niet spontaan alle rotondes vol gezaaid.

 

Thanks pik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even apeldoorn bellen? Nogmaals sterkte man, ik vind het erg rottig voor je.. :(

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook man oh man wat was ik benieuwd naar mijn beste wiet ooit!

 

Nogmaald danku

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Innde brief genoemd in mijn uitgebreide post hier boven sprak men trouwens over een geringe hoeveelheid voor eigen gebruik.... goed nieuws dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat t volstond met verschillende soortjes spreekt ook in je voordeel.

 

Desalniettemin.. De tyfus voor ze!

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben toch wel ergens beetje benieuwd naar het volgende

Hoeveel mensen hebben de laatste tijd te maken gehad met rips en invallen?

Je ziet in de krant niet veel , heb het idee dat de media maar topje van isberg publiceren.

 

Ik ken twee mensen op dit forum die beroofd zijn geweest door de staat danwel rippers.

Het is een fors aandeel van mijn beperkte friendslist op dit forum, en dat staat me toch wel een beetje tegen...

Daarom ben ik wel erg benieuwd hoe dat bij anderen is

Ik ben me ervan bewust dat het niet iets is waar iedereen vrij over communiceert , maar nee heb ik ja kan ik krijgen

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 4 x geript en dit jaar gaan ze vast ook weer langskomen alleen zijn ze te laat..:) Vorig jaar nog alleen zijn de eikels langs t mooiste heengelopen.. Nog dom ook. Enige risico is mn zaadrun nog verdoeme maar denk dat k die naar binnen ga halen.

Lelijkste is dat je weet dat t iemand uit je verleden -van toen ik nog een klein fluitje was- is anders ga je t niet weten..

 

De 3 werkplaatsen van naasten die door overlijden of eindigen bedrijf verhuurd zijn zijn alle 3 opgerold waarvan de ene 2x achter elkaar en 1 na gewapende rip. Die kloodtzakken zijn iig gewapend gepakt dus zullen wel n flinke duw krijgen. Van de 3 verhuurde loodsen, 3 n kwekerij is toch stof tot nadenken iig..

 

Mochten er eventuele ripperts meelezen; Je gaat bij n heterdaadje met n ketting aan je poot de kelder in. Laat je gvd met n druppel op je kop paar maanden naar k3 luisteren. In het weekeind ga je de verhuur in in het aidsdragend stokkebos waarbij je rubberloos met n virus kan knuffelen. Eerloze galbakken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keep your eye on the prize Ozzoes!

Goed dat je je oorlogstactiek veranderd,guerilla warfare!

Gewoon met dubbele motivatie aan de slag!

 

Kick ass! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

het zijn nog dikwijls je eigen vrienden of familie ook die je verraden , altijd is iemand aan het lullen ,door de jaren heen zullen het er veel weten van je , je zogenaamde vrienden .

In het vervolg Ozzoes zeg niks meer tegen niemand in je buurt , ook niet tegen vrienden of familie , mooi zelf je gang gaan , je zal zien dat een keer iemand aan je vraagt , doe je nog wat aan de kweek , dan weet jij zat , zo stom zijn de mensen dat ze zich zelf verraden .

Gewoon de bossen in , als je daar een mooie spot gevonden hebt en er makkelijk ongeziens kan komen , dan kan jij zat kweken met de autoflowers .

het ga je goed he

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mochten er eventuele ripperts meelezen; Je gaat bij n heterdaadje met n ketting aan je poot de kelder in. Laat je gvd met n druppel op je kop paar maanden naar k3 luisteren.

Er lezen rippers mee (tenminste kwekers die zo heten). Dat laatste is wel een hele erge straf :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ozzoes: Niet verkeerd opvatten wanneer alles achter de rug is wat je straf ook mag zijn

jij bent duidelijk genaaid! Jij hebt een wolf in schapenkleding rond hangen kijk heel goed uit!

 

Iemand kan zijn opgepakt en heeft jou voor de leeuwen gegooid ruil strafvermindering

lijkt mij zeer onwaarschijnlijk maar goed niet bekend met je "vrienden" kringen.

 

Meer aannemelijk politie heeft meer bevoegdheid simpel adres achter halen I.P adres

bullshit "privacy" iedereen wie zich bezig houd met hennep loopt risico nooit vergeten!

 

Jij bent slachtoffer geworden van het nieuw beleid mag ik je een tip geven

zoek de media op vergeet niet de kracht van social media!

 

Stel jezelf de vraag verberg je niets (commercieel handel) juiste motivaties gezondheid

wie kan jou wat maken. Het OM in verlegenheid brengen helpt meer mensen uit de "kast"!

 

Zolang niemand geweldloos verzet bied blijft het door gaan genoeg van keyboard strijders

mijn plan klaar liggen. Wanneer wordt binnengevallen gelijk delen melden op social media!

 

Wil nog het volgende kenbaar maken wij hebben het goed verknalt hennep van tegenwoordig

heeft een veel te hoog THC gehalte. Kijk daarom niet raar op van het het hedendaags beleid!

 

Wanneer wij medicinaal gaan kweken wordt ieder waker uit de halusinatie back to reality

jaren geleeft in onwerkelijkheid! Tijden zijn veranderd zijn in oorlog met Rusland en China!

 

Kort gezegd Ozzoes jij wordt hard met de neus op de feiten gedrukt laat je niet gek maken

leer van deze situatie. Kweek verantwoord voor eigen gebruik samenleving is niet ver genoeg.

 

Wat jij zegt flikker het bos vol precies wat justitie wil iedereen bang maken zodat wij fouten maken

niet vergeten houden je in de gaten. Telefoon gps kan op afstand gemakkelijk worden aangezet!

 

Ieder wie denk mij pakt justitie niet moet heel goed begrijpen wij vechten tegen geloofsovertuiging

vergelijkbaar IS (islamitisch staat). Bereid zijn vechten tot de "dood" laat niemand jou vlam doven!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...