Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

egomaniac

Geen Zaden Meer

Recommended Posts

weerstand, activisme..?

 

Helaas is dit de bittere vrucht van het gebrek aan verzet.

met 3 en halve activist in dit land

kom je geen stap verder,

En dit is zeker niet vanuit de growsector te verwachten,

in het verleden niet en nu niet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat als je verzet biedt de autoriteiten je in de gaten gaan houden zoals bij Doede, veel mensen willen liever in alle rust kweken omdat ze geen zin hebben in rechtszaken ookal zouden ze die winnen.

Respect voor mensen zoals Doede die dit wel doen, maar ik kan zeker ook begrijpen waarom veel mensen dit niet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap daar niets van

ik vind mensen lui en kortzichtig wat dat betreft.

als je voor de centen draait kun je niets beginnen,that's a fact.

maar als consument of homegrower kan er meer gebeuren dan niets

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerlijk gezegd, Nederland zit in een zeer diepe winterslaap...ze worden Geneukt op verschillende manieren en toch verzetten doen ze niet

 

Laten we alleen maar de vb geven van de gecrashte vliegtuig MH17, al die bezuinigingen...en toch blijven ze voort slapen.

 

Vind spijtig, er waren genoeg momenten om een duidelijk bericht te sturen naar de regering van ; genoeg is genoeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nederlanders zijn inderdaad nogal zombieachtig de laatste jaren,

Mede dankzij al die social media en internet worden ze dom gehouden en afgeleid van belangrijke zaken,

de helft heeft het niet eens door dat ze genaaid en kaalgeplukt worden .

 

behalve ik dan,ik wil wel voor mezelf opkomen,en voor mijn levensvisie/stijl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nederlanders zijn inderdaad nogal zombieachtig de laatste jaren,

Mede dankzij al die social media en internet worden ze dom gehouden en afgeleid van belangrijke zaken,

de helft heeft het niet eens door dat ze genaaid en kaalgeplukt worden .

 

behalve ik dan,ik wil wel voor mezelf opkomen,en voor mijn levensvisie/stijl

 

Begin dan maar eens je naam, adres en sofinr. te posten want aan anonieme toetsenbordwarriors hebben we niks, aldus uw aller verzetsstrijder Doede de Jong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen zaad meer???? Dus niemand in NL is meer in staat om een mannetje en een vrouwtje bij elkaar te zetten omdat 1 figuur een regel op papier heeft gezet?

 

Ik betwijfel dat soort uitlatingen. Volgens mij liggen er nog 10000000 zaden in NL en in de rest van de wereld nog veel meer en daar kunnen we er ongelimiteerd veel van maken, dus ja, misschien jammer dat je er geen 100 online kan bestellen, maar 'geen zaden meer' is echt ruiterlijk overtrokken. Ga eens naar buiten, ontmoet wat mensen, vast dat er 1 zaad heeft, kan niet anders.

 

Ik dacht dat blowers creatieve mensen waren... Kom op jongens!!!! Schouders eronder nondejuu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij liggen er nog 10000000 zaden in NL.

Ga eens naar buiten, ontmoet wat mensen, vast dat er 1 zaad heeft, kan niet anders.

 

Heb een zak vol zaad :whistling , lopen er buiten nog veel meer van rond :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

in Amsterdam zijn er meerdere zaadshops waar je naar binnen kunt lopen

verkopen zij aan de balie wel zaden in grotere hoeveelheden?

 

In de buurt van het Red Light District zijn er meerdere te vinden

Of zijn deze zaadwinkels ook gesloten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een klote zooitje ineens zeg, en dat Sannie ook ineens is gestopt,...ook al had hij de zaden nooit lang op voorraad

valt me echt zwaar tegen,...is er dan niemand die een proef proces durft uit te lokken,....5 zaden mag dus vindt het allemaal maar een stel

lafaards,..jaren dik verdienen aan klanten en dan ineens laten ze je barsten.

Klote land !!

 

 

Ik dacht dat blowers creatieve mensen waren... Kom op jongens!!!! Schouders eronder nondejuu!

 

Oja nu hebben wij het gedaan zeker,...loop op de juiste mensen te klagen, daar in Den Haag, en niet iedereen wil het risico lopen rotzooi aan te schaffen,

contacten zat maar als het over zaden gaat zijn vertrouwen en reputatie toch erg belangrijk.

 

Zowiezo dom die lui die hier lopen te stoefen dat ze zakken vol zaad hebben,..steek ze lekker in je reet dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk eerder dat Ponix bedoelde dat je nog steeds overal onbeperkt zaden kan kopen behalve in Nederland. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moet je het zaad verkopen als delicatesse. Lekker voor op je zelgebakken broodjes, en heel voedzaam. Per 300 gram. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het moet ga ik mijn eigen zaden maken,daar gaat het niet om.

 

maar zou toch vrij moeten zijn om 5 zaden te bestellen in nederland ,

Zamnesia verstuurd niks meer,rqs ook,sannie,en zo word de lijst langer.

 

gaat om het principe,ze willen de grote mannen zo stoppen,maar pakken hobbykwekers juist ,

pure discriminatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja die nieuwe wet streef zijn doel heeeel ver voorbij ,ik ben blij :yummy: want het loont steeds meer om te kweken ,de vraag is er ,de pakkans nog steeds hetzelfde ,en de prijs schiet omhoog ,heb in geen jaren tot nu toe nog nooit zoveel euro voor mijn kiloknallers gehad :whistle: .....moet toegeven voor de brood kweker is het een goede wet het loont nu nog meer dan een half jaar geleden en voor de buiten kwekers geld aan het eind van de zomer dat ze waarschijnlijk het dubbele krijgen voor hun kilo buiten wiet :dribble: ,en zaad is overal te krijgen je moet alleen ff een buitenlandse site bezoeken en je bestelling daar ff doen of gewoon op growshopmarktplaats ff kijken of zelf een kruising maken een volle zaadplant levert je toch wel meer dan 500+ zaadjes en die verkoop je de site die ik net omschreven heb :jump:

of ff het ruilen zonder huilen topic bezoeken staan ook de meeste soorten wel in te vinden of een ruilmeeting organiseren daar doet de wet niks tegen je verkoop niks je ruilt voor je hobby ......

 

en volgens een andere topic die ik aangemaakt heb kom seedcity steeds voorbij dus voor de genen die moeilijk aan zaadjes kunnen komen ga daar een een kijkje nemen .......ZIJ doen nog niet zo moeilijk ......succes !

Edited by wallythc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik lees bij dutch passion per klant 6 zaden

 

Per 1 Maart is in Nederland een nieuw artikel aan de Opiumwet toegevoegd. Vanwege dit nieuwe wetsartikel verkopen wij vanaf heden maximaal 6 zaden per klant.

Wanneer u meer dan 6 zaden in uw winkelmandje stopt, zult u de bestelling niet kunnen afronden. Mocht dit onverhoopt wel lukken, zal de bestelling alsnog door ons geannuleerd worden.

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op wietzaadjes tot max 25 zaden per klant, maar kan je er ook nog gratis bij krijgen als je boven een bepaald bedrag besteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf bestel ik m'n zaden altijd bij Growerschoice, prima webshop en goede service.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oja nu hebben wij het gedaan zeker,...loop op de juiste mensen te klagen,

 

Ik klaag niet. Ik constateer alleen dat sommige mensen janken als kleine kinderen wiens speelgoed is afgepakt en dat terwijl er nog zoveel meer mooi speelgoed beschikbaar is om mee te spelen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordeel van dus in belgie wonen is gevonden xd

Een van de weinige voordelen dat wel D:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter bier lijkt me zeker ook een voordeel. Hier in Holland denken te veel mensen nog steeds dat Heineken het beste bier is. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen regering voor x maanden met als gevolg: praktisch geen economische crisis. :whistle:

 

België is een gidsland!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klein beetje oftopic, maar de nieuwe wet heeft misschien nog meer gevolgen:

Vandaag in het nieuws dat er 750 kg(dacht ik) kunstmest is besteld op een verkeerde naam. Je kunt hier natuurlijk een bom mee maken, maar als je favoriete growshop dicht is?

 

Of is dat teveel kunstmest voor een groen veld?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij Azarius ondanks max 5 zaden gewoon meer besteld en gekregen. Bij 420shop kun je ook volop zaden bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...