Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GolovaRaoul

Misselijkheid & Overgeven

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ook ik houd wel s van een jointje op een mooie avond, maar ik heb gemerkt als ik best veel rook, dat het in mijn hoofd zo hard gaat draaien dat ik er misselijk van wordt. Ik voel me niet meer heel geweldig, en meestal eindigt het verhaal dat ik meerdere keren moet kotsen. Ik heb dit leen soms, voor mijn idee als ik te veel heb gerookt?

 

Wat kan ik eraan doen om de duizeligheid tegen te gaan? Voor mijn idee is dit de oorzaak van ook mijn misselijkheid. Hoe Lan ik dit voorkomen? Kan ik hier iets tegen doen?

 

Alvast bedankt voor de reacties ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minder roken en je grenzen leren kennen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien niet afgerijpt of andere chemicalien.

duizelig ben ik nog nooit geworden van wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misselijk ben ik er nog nooit van geworden, maar ik voel inderdaad soms ook wel wat duizeligheid als ik stoned opsta. Dat is ook wel logisch omdat wiet je bloeddruk kan verlagen.

 

Deze vraag is wel een beetje zoals die mop "Dokter als ik mijn arm zo hoog optil dan doet het zeer", "Nou dan moet je dat niet doen!".

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom, rook je dan zoveel, als je weet dat je er misselijk en overgeven van doet?

 

Sommige mensen hebben dat ook met bv. drank..

Die gooien zich helemaal vol, terwijl ze weten dat ze er "ziek" van worden.

Ik begrijp dat nooit...??

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is er bij Raoul ook drank in het spel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

drank en wiet is een no go, en waarom zou je zoveel smoken, begin met weinig en als je dan kan lachen en goede gesprekken kan hebben met vrienden is het toch prima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tabak kan ook misselijkheid opwekken

eerder dan dat cannabis misselijkheid dempt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Swap: wiet en drank een no go, hoe kom je daar nu weer bij? Net als ik door drank al voel dat ik ga moeten kotsen, en ik rook er een vette pure spliff op kan ik gemakkelijk in slaap vallen zonder eerst heel de boel onder te kotsen.

Heb ook nog nooit slechtgevaren door het roken tijdens het drinken. Echter wel van enkel drank.

Ik denk dat alle downers,uppers, hallucinogenenn en designerdrugs op elke persoon een andere uitwerking hebben, maar ik heb daar ook verder niet erg veel verstand van :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk vind ik de combi van drank en wiet geweldig. De rustgevende werking van wiet wordt versterkt door alcohol zonder dat je zoveel moet drinken dat je de ochtend daarna volkomen brak ben.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tabak kan ook misselijkheid opwekken

+ 1.

 

Tabak zit vol met additieven zoals drop en suiker, reken maar dat je daar ziek van wordt door daar veel van te roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat kan ik eraan doen om de duizeligheid tegen te gaan?

Gezond eten.

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd minder roken en als het daarvoor al te laat is, iets met veel suiker erin nuttigen zoals een sportdrankje, bijv. AA-drink o.i.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...