Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rodja

S5 Haze Op Cocos - 1800W

Recommended Posts

+1 bos!

Groene vingers krijg je niet via studie aan je handjes krijgen hoor die krijg je van moeder natuur en ja wij groene vinger dombo's hebben nog betere resultaten dan de profi's ook als je het echte sommetje maakt :whistle:

 

@coco

Heel hard gaan roepen wat een ander allemaal wel niet zou moeten doen waar jij als profi *!$ toch wel zou motte weten dat jouw tomate niet zo groeie als die bij de buurman in zijn kassie en hij helemaal niet zit te wachten op wat jij allemaal als speelgoed hanteerd dus roepen is wel heel mooi, helpen doe je er niet mee en echt ingaan op wat er nu zou spelen en binnen zijn mogelijkheden zoeken naar oplossing is hoe ik profi werk zie en dat mis ik een beetje bij jouw want je valt anderen aan op wat hun proberen in te brengen, schaam je prof we moeten het van jouw leren toch?

 

 

On topic dan maar weer:

ik las over rot en aan de toppen te zien is het een volle s5 maar dan wel 1 die al zo ergens eind week 8 al om kan en dus ook meer zo benaderd moet worden en deze waren aan de overdreven foxtails bezig.

Ga je volgende keer weer met deze genetica aan de gang (uit zelfde hoek weg) ga dan uit van max 8.5 wk en laat ze liever te droog dan te nat staan en pas op met hoe je voeding gaat geven, ze kunnen veel hebben maar lager gaan zitten pikken ze niet en als je met net niet ideale omstandigheden zit dan slaat oa door het guteren wel rot toe vanaf eind week 7 en dan ook nog eens bovenin de plant en niet onderop waar ik heel soms (1x in de afgelopen 6jr) wat rot terugvondt omdat ik de s5 inmiddels wel een beetje ken.

 

Tegen de tijd dat die foxtails er bij mij op komen zit ik al richting oogst want veel langer laten staan brengt niet veel en de wiet wordt erg zwaar ook qua roken en als er iets in je klimaat niet helemaal lekker zit en je hebt ze flink gevoedt dan blijven ze nadat de lampen uit zijn te lang in overdrive staan en guteren dan best wel, combineer dat met een wat lastiger te handlen RH en rot die anders geen bodem vindt krijgt zomaar een ideale gelegenheid.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag Rodja en wat lostchild zegt, uitgaan van 8,5 week.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

matig draaien is toch juist een goede reden om het klimaat stabieler te maken?

 

heb al een deel gewogen, dat is al 5 ons,

het wordt dus hopelijk ietsje meer

ik denk dat het matige draaien ook mede komt door te vroeg oogsten probeer ze echt 67 dagen bloei te geven scheelt echt een hoop, maar bij jou was dat jammer genoeg onmogelijk door het rot echt kut dus! volgende keer beter!
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

matig draaien is toch juist een goede reden om het klimaat stabieler te maken?

 

heb al een deel gewogen, dat is al 5 ons,

het wordt dus hopelijk ietsje meer

ik denk dat het matige draaien ook mede komt door te vroeg oogsten probeer ze echt 67 dagen bloei te geven scheelt echt een hoop, maar bij jou was dat jammer genoeg onmogelijk door het rot echt kut dus! volgende keer beter!

 

In de laatste 3 weken maak je 50% van het gewicht, tel uit je winst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals verwacht heb ik niet het maximale uit m'n stroom gehaald,

maar ben toch enigszins blij met 9,1 ons kwaliteitshaze :)

 

De volgende ronde wordt weer met dit prachtige soortje. Daarvan komt waarschijnlijk geen verslag, het wordt anders een beetje eentonig. Misschien ga ik later dit jaar op een andere locatie stoeien met eb en vloed op rfx, dan ga ik er wel weer een bijhouden.

 

Alle volgers bedankt!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar kan je voorlopig wel even van roken! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals verwacht heb ik niet het maximale uit m'n stroom gehaald,

maar ben toch enigszins blij met 9,1 ons kwaliteitshaze :)

 

De volgende ronde wordt weer met dit prachtige soortje. Daarvan komt waarschijnlijk geen verslag, het wordt anders een beetje eentonig. Misschien ga ik later dit jaar op een andere locatie stoeien met eb en vloed op rfx, dan ga ik er wel weer een bijhouden.

 

Alle volgers bedankt!

het is je gegund, succes met roken :smoke
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rodja: Jammer dat je verslag op deze manier afgesloten moet worden.

Ik heb hem zo goed als mogelijk opgeschoond. ;)

 

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuw kweekje

 

15 neesjes/s5 in 18 liters aarde

2x dimlux 230v

2x master son-t greenpower 400 Watt

zelfde tent, maar kweekoppervlak 1.20 x 1.90

 

heb nog genoeg hypro A+B over, aardevoeding ga ik niet kopen.

ook leuk: ik ga geen extra PK boosters of bloeiboosters toevoegen, eens kijken wat dat oplevert.

wel ga ik de hele run silica meegeven.

 

de greenpowers draaien geboost op 440w, einddoelstelling: 7,5 ons :)

 

gallery_42960_18322_3039599.jpg

Edited by Rodja
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes maar weer! Meer oppervlakte is meer gewicht.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn trouwste volgers zijn weer van de partij :)

 

 

 

De spint is trouwens ook weer van de partij, onze kleine vrinden en hun eitjes zijn rijkelijk aanwezig. Deze keer hebben ze zelfs hun tripsmaatjes meegenomen, extra gezellig. Omdat ik niet de slechtste ben krijgen ze morgen een lekkere welkomstborrel met ijskoude cocktails: cantack met ijs.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Rodja waarom gebruik je niet die jiffie potjes daar kunnen ze zich door heen wortelen en hoef je ze niet eruit te halen bij het om potten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd of je de tripsen er onder krijgt, lukt mij vooralsnog niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat vraag ik me dus ook af.

Heb ook wat vertimec liggen wat ik vorige ronde niet durfde te gebruiken. Misschien toch maar een keertje toepassen voordat die tripsen zich uitbreiden, ze zitten nu op elk plantje.

 

@jack geen idee, had deze nog liggen. heb ook wel eens in een verslag hier gezien dat die dingen soms iets te stevig zijn, waardoor het doorwortelen trager verloopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tripsen kom je ook met Vertimec niet van af, zijn ze resistent voor heb ik begrepen. Wat je er tegen kan doen zijn eigenlijk twee dingen: helemaal overnieuw beginnen uit zaad, of de plaag in bedwang proberen te houden met roofwantsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vertimec dood alleen volwassen spint en trips niet de eieren daarom samen mengen met nissorun en afwisselen met apolo en envidor om residentie te voorkomen alles 100% zeker weten dood, anders dubbele dosering floramite heb je ook alles meteen dood. waarom durf je dat niet te gebruiken Rodja? veiligheid masker op met filter patronen veiligheid bril op en handschoenen aan en je loopt geen gevaar.

begin aub niet aan die bio rotzooi dat kost niet alleen een hoop geld maar daar krijg je het echt niet 100% mee weg je houd het alleen als je geluk hebt onder controle houd er ook rekening mee dat je in de zomer zit en spint en trips verdubbelen zich in deze tijd nog sneller!, beter in 1 keer goed spuiten dan tot het einde in de stres zitten met die kut beesten.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tripsen kom je ook met Vertimec niet van af, zijn ze resistent voor heb ik begrepen. Wat je er tegen kan doen zijn eigenlijk twee dingen: helemaal overnieuw beginnen uit zaad, of de plaag in bedwang proberen te houden met roofwantsen.

ja als je alleen Vertimec spuit kom je er idd niet vanaf als 7 dagen later de eitjes uitkomen heeft niks met resistent te maken maar meer met domheid :lol: en roofwanten gaan kapot als het een keer lekker warm buiten is als afgelopen week en je hebt 35 graden in je hokje spint en trips breid zich daarbij nog beter uit en dan helpen die paar roofwantsen ook niet meer ;) Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je het met bio bestrijdingsmiddelen nooit helemaal weg krijgt ben ik 100% met je eens. Het helpt weinig tot niet. Echter met die chemische troep spuiten zie ik ook niet zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dilago,hoezo niet? je hebt toch nog geen toppen erin en in de groente en fruit industrie wordt het ook gebruikt, ik zie hier absoluut het probleem niet van in als je er toch nog geen topjes in hebt, ik heb er nog nooit problemen mee gehad en plantjes groeien en bloeien gewoon lekker door zonder raare verschijnselen, maar goed ieder zijn ding ik ben er liever in een keer vanaf en hou me dan bezig met kweken in plaats van een plaag onder controlle te houden.

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar we roken de groenten niet op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar we roken de groenten niet op.

je spuit toch niet met toppen erin?? wat is het probleem dan???????? dat spul kan nooit in je vrucht komen, goed lezen Dilago :blink: Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat had ik wel gelezen, zelfs dan nog blijft het op de plant die het in zich opneemt en zo komt het in je toppen. Of weet jij 100% zeker dat de plant niks van dat gif inneemt? Goed nadenken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...