Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rodja

S5 Haze Op Cocos - 1800W

Recommended Posts

Gaat primagoedoke hier, ze staan er gezond bij. Net zou ik er wel in doen nu.

 

Wat geef je aan voeding nu? En is alles weggedieft onderin?

 

Succes verder.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onderin is al flink gedieft, maar er kan misschien nog wat meer van af

Aan voeding geef ik nu alleen hypro A+B, ec 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet beter dan ec 1.4 max !! Blijven ze gewoon mooi groen :) less is more.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieven en kansloze onderste takjes weghalen is een gevoel zeg ik altijd maar. Op een gegeven moment weet je wel wat het wel en niet haalt, dat geld ook voor de topjes waar nooit meer licht op komt. Weghalen die handel, vreet allemaal energie weg voor de rest.

 

Bij Haze is het gewas meestal meer open, en hoef je misschien minder weg te halen omdat er meer licht op komt.

 

Haze stek of Haze zaad zit ook weer veel vegetatie verschil in.

 

Je ziet het zelf het beste omdat je er iedere dag met je neus tussen zit.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

325g +veel fluf in een 1m2 tent.

maar waren zaadplanten, 2 van de 9 planten brachten bijna de helft van het totale gewicht op.. nooit meer zaadkweek voor mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit x gwn over de 1.5k heen dan😜. Als jr alles goed in de gaten houdt moet lukken. Ziet er allemaal zeer potent uit.

 

Hoe hoog ga je de ec op laten lopen deze ronde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aardig dat je me dat gunt :)

 

Maar 1.5k is iets te optimistisch voor deze tent, het rendement zal nooit optimaal zijn met 3 lampen op 2,8 m2. Heb wat verslagen gevonden van gasten met 3x600 in een DR240W en die trokken hooguit rond de 1.3 eruit, en dat met meer ervaring dan ik. Ach ik zie 't allemaal wel, ik kweek vooral voor de fun.

 

Wat betreft de ec ga ik ongeveer jouw schema aanhouden en daarnaast goed naar de planten blijven kijken. Deze ronde gebruik ik helaas geen regulator (zo'n flesje is duurder dan een flesje Dom Perignon :|) wel Aptus CaMg, super PK, en K boost. Volgende ronde wel regulator en ben nu al benieuwd of dat veel in grammen scheelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt wel goed joh! Amnees weegt ook lekker door op de schaal he. Ik heb weleens gehad dat ik dacht wordt 1.5 uit eindelijk 2 bv. Ziet er allemaal goed uit iig.

 

Neefje van me pakte trouwens 2.2 uit zo'n tent. En hij deed zonder ec ph meten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halverwege week 3

 

Heb nu een aantal beurten ec 1.7 gegeven. Het blad begint meer te glimmen maar vooral de planten in het midden direct onder een lamp blijven lichter groen. Iemand een idee hoe ik ze donkerder krijg?

 

Misschien CaMg toevoegen of toch gewoon ec verhogen.

 

Zoals je op de foto kunt zien wordt het geleidelijk wat donkerder, dus nog ff geduld hebben zou ook nog een optie kunnen zijn.

 

gallery_42960_18015_505320.jpg

 

gallery_42960_18015_2231809.jpg

 

gallery_42960_18015_1216523.jpg

 

gallery_42960_18015_1050887.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Rodja, wiet is geduld!

 

Komt wel goed hoor, less is more he, en dat gaat vaak wel op met deze hobby. Ze moeten nog wel even, en wat heb je er aan als je straks een voedingsblokkade hebt door overvoeding, kost je alleen maar grammen.

 

Gaat goed man, wordt een mooie ronde hoor, let op mijn woorden.

 

 

Grtz,

El oro

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Rodja, op naar de 5k, moet kunnen in zo'n tent. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rodja

 

regulator is fucking duur .. ik gebruik het ook niet wel de rest van aptus je planten zien er mooi uit veel succes up to 5k :3,75=

 

 

mvg mapitolover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

5k?

 

Die vat ik ff niet :P

5 kilo, moet lukken, ik heb een neefje die 100 kilo uit zo'n tent trok. :D

 

up to 5k :3,75=

Lol daar doe ik het overigens niet meer voor weg. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

5k?

 

Die vat ik ff niet :P

5 kilo, moet lukken, ik heb een neefje die 100 kilo uit zo'n tent trok. :D

 

up to 5k :3,75=

Lol daar doe ik het overigens niet meer voor weg. ;)

 

Ja weet het is veel, maar 1.5 moet kunnen toch met zulke potente plantjes? Als je geduld hebt en hem niet te vroeg eraf haalt. Was ook maar 1 x zo hoog.

Vind het dom als je daar over zou gaan liegen, deze had ik samen met hem geknipt dus het is niet van horen van.

 

Ik denk dat hij bedoelt nat gewicht 5(:3.75).

 

Zijn trouwens meerdere hier op het forum die hebben laten zien dat je boven de 700gr de m2 kan draaien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 2.2 van je neefje was uit een 240x240 tent neem ik aan? Dat is een mooie score.

 

Meer dan 2 kilo uit een 240x120 lukt misschien als de kweker het eerst even verzwaart met een combinatie van loodgruis, glasscherven en een paar bussen haarlak :likken:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, loodzware wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry jongens, jullie hebben helemaal gelijk dacht dat hij een 2.4x1.2 tent had. Blijkt 3x1.5 hij leek niet echt groot maar dat was die dus wel.

 

Dus dan valt het gewicht wel mee.

 

Als je per watt rekent is wel veel, per m2 is het gemiddeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook die tent teachme :D 3m x 1.5 ik had op dit forum gelezen ene kweker de naam ben ik vergeten 3x1000watt en 2.75 kg 11 weken of so

 

hoeveel lampen gebruiktje je neeffie bij die 2.2kg ?

 

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moet ik zelf een x zon test doen in 2.4x1.2 tent en dan gwn 2.2 eraf trekken😜. Denk niet dat het onmogelijk.

 

Ohja 1.3 van 2.88 m2 vind ik slechte score.

Ik draaide zelf in 3x3 tent 5.4. Dat midden in de zomer met hitte golf alles, zonder opti.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

3x600= 1800 watt :D dus je neeffie is dan wel een uitzondering ouwe hij heeft 1.22per wat gekweekt (boven de gemiddelde die hier kweekt)

 

we zitten nu bij rodja de forum dus we moeten niet meer over je neefje hebben :D

 

 

mvg mapitolover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...