Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GrowingP

10 X Super Lemon Haze

Recommended Posts

waarschijnlijk wordt dit niet eens zo'n slecht rondje :)

ondanks alle commotie...

 

ik gok op +/-250 g goeie wiet, bij een betere bezetting was het zeker meer geweest

succes iig met de laatste weken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beaker,

 

Bedankt dat je je nog inzet voor dit topic.

 

Rodja,

 

De 4 grote vind ik ook niet zo slecht gaan.

Is jammer dat ik er in het begin een paar vern*piep* hebt, want anders was ik toch wel heel benieuwd hoe ver dit zou komen met 8-10 gelijke planten in 15 liter.

Gaat eigenlijk om die 4 planten en alles wat ik nog van die kleintjes afhaal is bonus.

 

Denk ook die richting op als er geen ongedierte komt.

Moet nog wel een week of 6.

 

Thnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gok op +/-250 g goeie wiet, bij een betere bezetting was het zeker meer geweest

Misschien haalt hij dat en zo ja, dan verlaag ik de dosis voeding misschien wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,mss dat je ergens een weegschaaltje kan regelen zodat we toch het eindgewicht kunnen weten.

Planten staan er best goed bij (voor wat ze hebben meegemaakt) vind ik,welke week zit je nu?

Hoeveel drinken ze ongeveer/dag?

Heb je al een oplossing voor je knipprobleem i.v.m. plaatsgebrek?

Hoe ga je ze knippen? Zorg maar dat je van die wegwerp handschoentjes in huis hebt.

Wat bedoel je met een schakelaar in je vorige post aan mij gericht?

 

Succes verder ...

Edited by blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de 4e week, want ben er 7 februari mee begonnen.

Dus 3 weken en 4 dagen.

Geef de grote ongeveer een liter en kleintjes wat minder.

Knippen al gedaan.

 

Was een algemene reactie betreft die schakelaar, omdat als ik maar blijf luisteren naar iedereen het geld blijft kosten.

En wat de kleintjes betreft ik denk dat die juist wel meer opleveren door die te laten staan.

Kan ze wel weghalen en dan hebben de grote meer ruimte, maar die zijn toch beperkt tot hun 15 liter potten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beaker,

 

Bedankt dat je je nog inzet voor dit topic.

 

 

Alles heeft natuurlijk zijn grenzen GrowingP en dit was ECHT de laatste keer dat dit topic is opgeschoond.

 

Ik heb het er ook met de andere mods over gehad en we hebben het volgende besloten:

Als er nu nog provocerend en/of off-topic gereageerd wordt in dit topic, gaat die persoon 2 weken op de bank.

 

Dit geldt dus voor iedereen en ik hoop echt dat het niet nodig zal zijn!

 

Groeten Beaker

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat op pagina 27....... ;-)

 

Plantjes staan er naar omstandigheden idd goed bij moet ik zeggen, probeer dat zo te houden!

Denk dat je wel op moet letten met de voeding icm de buffer tablets maar dat is al gezegd volgens mij.

 

Good luck...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beaker,

 

Harde uitspraken. :|

Wel volkomen begrijpelijk en zal het topic alleen maar ten goede komen.

"Stiekem" vind je als liefhebber van het plantje dit ook wel een interessant topic, juist omdat het afwijkt ;) :D

 

Gorilla,

 

Weet niet of topgroei in etappes gaat of volkomen geleidelijk groeit, maar heb toch de indruk dat er een paar dikke toppen aan gaan komen. :D

Voeding word sowieso 1 week niet gegeven en daarna 1 ml per liter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals overal staat te lezen in bijna ieder voedingsschema. gaat topgroei in fase s

Welke fase s moet je maar even opzoeken.

 

En waar baseer je die 1 ml/l op ? Je gaat nu straks de periode in namelijk dat de plant wel een beetje kan gebruiken wil je tenminste "dikke" toppen krijgen..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voeding gaat in fases, maar hoe een top groeit ben ik nergens tegen gekomen.

1 ml omdat 2 blijkbaar te veel was. gezien de verbrande puntjes. :)

 

Waarom luister je niet naar Beaker eigenlijk?

Niet dat ik je weg wil jagen, maar vraag het me toch af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes zit leven in wat deze week teveel is kan volgende week zomaar te weinig zijn.

 

Je moest eens weten wat ik mezelf allemaal afvraag maar dat is off topic en je hebt een duidelijk verzoek gehad om het on topic te houden

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De sannietabs zouden moeten voldoen.

Daarnaast is het mogelijk er minimale voeding bij te geven.

Dus het zou goed moeten zitten.

Je reacties zijn helaas te vaag om er wat mee te kunnen.

 

Correctie: wij hebben een duidelijk verzoek gehad ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor je iedere keer zeggen dat je planten zijn beperkt tot hun 15liter potten maar waar baseer je dat op.

Ook een plant in een 15liter pot kan flink dorst hebben.

Check zwemvis zijn topic, die had 6liter potten, maar wel een oogst om jaloers van te worden :dribble:

Edited by Iceberg2k
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In alle kweekverslagen waar met weinig planten word gekweekt zie ik grote potten om beter te wortelen.

Neem aan dat dat grote wortelsysteem nodig is om per plant meer grammen te kweken.

Zal er zeker in kijken, thnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een grotere pot heeft zeker voordelen en je krijgt er ook een wat grotere plant door maar het staat niet garant voor een hogere opbrengst. zolang je aan de behoeftes van de plant voldoet krijg je ook in kleinere potten hele dikke toppen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agent orange bedoelt dat je planten in een begin stadium minder voeding nodig kunnen hebben dan in een later stadium.

 

Even een voorbeeld dat je wel MOET snappen.

Als je een baby twee volle borden stamppot boerenkool door z'n strotje stampt gaat het niet goed. Terwijl hij 20 jaar later een bouwvakker is die niet genoeg heeft aan twee bordjes... :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shelby,

 

Ik begrijp agent orange volledig hoor.

Maar het blijft natte vingerwerk, niemand weet wat die minimale voeding bij de tabs inhoud.

En tot nu toe hadden ze verbrande puntjes.

Dus dan kan ik doorgaan met hetzelfde geven en hopen dat de puntjes niet meer verbranden of toch even verminderen.

 

En verminderen moet sowieso prima zijn gezien de tabs al voldoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx shelby..:)

 

@growingp dat is precies de reden dat k je al een aantal maal heb gezecht niet je fles als lijdend middel te gebruiken maar naar je planten te kijken.

Je hebt nu bij gele planten volop voeding gegeven ondanks die verbrande puntjes gaan ze daar wel langzaam aan wennen.

Door die verbrande puntjes zet jij ze ineens op een honger dieet een week lang..

Met als gevolg honger..

 

Die tabs zijn voornamelijk voor de groei in de bloei heeft je plant behoefte aan andere voeding

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus jou advies is de exacte hoeveelheid voeding blijven geven en de plantjes, zullen er vanzelf aan wennen en optimaal van bloeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is in ieder geval wel wat ik bij mijn plantjes doe.

Ik geef ze vanaf begin aan al een waarde van 1.4

Ik kweek dan niet op potgrond maar het komt in principe op het zelfde neer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het advies is inderdaad om de exacte hoeveelheid voeding te geven. Maar niet wat op de fles staat, maar wat de planten aangeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad.

Misschien ben je zelf 'n vreetschuur, wil niet zeggen dat je planten dat ook zijn....

Een hond lijkt vaak op z'n baasje, bij planten gaat die theorie niet op.

No offence GrowingP... :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is dus natte vingerwerk en uitproberen.

Zal straks weer geven dan.

 

Iceberg2k,

 

Hoe denk je dat ik op het idee kwam van cacao en bananenschillen hahaha.

Ben zeker een vreetschuur, maar wel gezonde voeding en daarom zie ik er ook uit als een levende god :)

 

Morgen weer junkdag (dan mag ik zondigen)denk dat ik ga voor lamsshoarma van de turk op turks brood met knoflooksaus en rode uiensaus :D

Woensdag had ik zooo'n zin in M&M's dus die had ik toen ook genomen hahahaha.

Verder zit ik zelf wel op een kweek/groeischema :D

 

P.S Beaker neem aan dat je dit soort off topic niet erg vind, maar dat het je vooral de sfeer bedoelt met off topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No problem. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk niet, hij is dat andere gezeik zat en vele anderen ook al vanaf bladzijde 4...........maar zo'n dingen zijn gewoon leuk en kunnen goed in een verslag! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...