Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GrowingP

10 X Super Lemon Haze

Recommended Posts

zeker die kleintjes behouden, staat zo leuk tussen de grote plantjes.

dat vind ik nou ook :icecream:

 

maar even serieus, ben je niet bang dat je bloeiende planten overgroeid worden door de anderen?

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloeiende planten overgroeit door de kleintjes? :huh:

Ik ga sowieso blad weghalen, daar wil ik overzicht mee creëren, ga ik woensdag doen denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is echt lachen :D :verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik zie vind ik zo slecht nog niet, nog steeds kawasaki groen maar wel topjes in aanmaak.

Die kleintjes staan er echt voor de sier, daar haal je zeker niets meer vanaf.

Ik zou ook de betere planten de ruimte geven, maar het is jouw feestje.

Ben zo benieuwd of het straks naar chocolade banaan smaakt... :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch een beetje verbrande puntjes....

Nee echt.... ? Hoe is t mogelijk...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor teken is dat kawasaki groen dan, tekortkoming van iets?

 

Agent orange,

 

Te veel voeding toch, dus ga daar even mee stoppen. :)

 

Edit: Net een zooitje blad weggehaald.

Edited by GrowingP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google t even kawasaki groen cannabis :)

 

Jongen je doet of je alle wijsheid in pacht heb met jou levenservaring.. zeikt iedereen af als ze commentaar hebben maar uiteindelijk toch nog vragen stellen..

 

Mensen hebben je al 100 x wat verteld en dan nog ... duh wat zou t toch kunnen zijn he .

 

Een donker gekleurd blad is je vroegtijdig aangegeven sterker nog voordat je begon te voeden is je al gezecht doe er voorzichtig mee een week later kom je ehh beetje verbrande topjes ... hoef ik niet spiritueel voor te zijn heb ook geen glazen bol ben niet helderziend maar zelfs een blinde zag t aankomen.. dat heet ervaring..

 

Ook zonder glazen bol zie k nog veel meer narigheid voor je ..

Ondanks al mijn goede bedoelingen want die waren er wel degelijk alleen een persoon als jij valt niet door te dringen.

Heb t netjes geprobeerd heb t sarcastisch geprobeerd heb t grof geprobeerd maar op heen enkele manier valt er in die botte kop van je door te dringen..

 

Alsbje het nog een paar weken gaat redden weet ik al dat de vraag komt... er zit wat pluis in mn top en de blaadjes in de top laten los wat zou dat nou kunnen zijn ? .

 

Tsja ik weet t niet hoor en kawasaki groen is een mooie kleur ...

 

En waarom blad weghalen als je genoeg ruimte hebt..

Jou bladeren zorgen voor de energie voor je toppen ei..

 

 

Maar ja deze sukkel zecht maar wat ik heb t alleen op jou voorzien volg je werk je tegen kraak je af enz enz ...stuur mn vriendjes ook nog eens naar je topic om je af te zeiken en allemaal in de hoop om je topic te sluiten...

 

Jaja... enige wat ik heb geprobeerd is je duidelijk maken dat het niet vanzelf gaat.. maar nu weet je ik lag me stuk...

Ik zou vanavond weer gewoon 2 ml voeding geven en een beetje pk mischien zelfs nog een extra banaan in de aarde beetje cacao over je planten strooien als bladvoeding..

 

Alles heb je volledig aan jezelf te danken want het is jou kweek jij doet wat jezelf wilt en jij bent verantwoordelijk... toch ??

 

En over 6 weken is t janken of krijgt dan t hele forum de schuld omdat ze je genaait hebben omdat je een paar smerige niet rookbare topjes hebt geoogst...

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal ik doen, wist niet dat het een echte term was, dacht dat iceberg dat zelf zo noemde.

 

Heb nog nooit iemand de schuld gegeven van mijn eigen beslissingen.

Ik maak mijn eigen beslissingen en neem daar volledige verantwoording voor.

 

Bladeren weghalen zit wel degelijk een goede theorie achter http://www.rollingstoned.nl/30-meer-oogst-door-snoeien/

Verder wil ik je aanraden je onverwerkte emotie en drama voor je te houden, want ik heb geen interesse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jou intresse intreseerd mij absoluut niet maar dat wist je al ik blijf hier komen en reageren of je dat nu wilt of niet dat je niets met de info doet dat wist ik al maar ik blijf ze geven mischien dat t doordringt bij je..

 

Kom ook niet met linkjes van rolling stoned we zitten hier op wietforum anders donder je daar maar naar toe.

 

Ipv jezelf zo defensief op te stellen zou ik als k jou was mezelf eens voor de plantjes gaan intreseren en alsnog eens wat gaan lezen over voeding e.d en over het kweken in het algemeen enige wat je doet is ouwehoeren ... zoals k al zei k begrijp t wel aangezien je van plantjes de ballen verstand hebt ... en juist dat zou k als k jou was eens gaan veranderen dat is namelijk t geen wat er hier gebeurt..

 

Praten en discuseren over kweken als je dan daar aan wilt deelnemen is t mischien wel handig dat je zelf ook t 1 en ander weet over planten

 

Suc6 met je kawasaki groen ... :P

 

Jankerd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kawasaki groen is geen term, enkel een omschrijving

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is nu benzine halen om t te verhelpen... :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een geniaal verslag ik ben ook een beginertje een keer gedraaid met led vanalles tegen gehad maar toch wel wat te roken gehad maar bij sommige dingen die ik vandaag heb gelezen denk ik van beetje jamer wel sportief dat een aantal mensen willen blijven helpen zet die eigenwijs heid aan de kant hier weten ze het wel ik luister en lees er ook graag naar heren allen bedankt voor het lees en les materiaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeker niet verkeerd uit GrowingP. Let wel op je voeding. Met Sannietabs hoef je eigenlijk de eerste 2 weken niet, of minimaal bij te voeden, vandaar de verbrande puntjes denk ik. Je zou kunnen overwegen om een week alleen water te geven. Als je toch voeding meegeeft doenHoef dan minimaal.

 

Ik ben overigens wel benieuwd naar je temperaturen in je tent. Je moet een beetje pro-actief denken dus het nu al het proberen op te lossen. Straks als de temperaturen stijgen buiten (van het weekend geloof ik al) krijg je een probleem als de het nu al 30 graden is.

Hoe hoog staat je afzuiging nu? Als hij nu voluit staat en het is nog steeds 30 graden zou ik alvast me gaan oriënteren voor een sterkere afzuiger.

Met warm weer wordt de lucht ook vochtiger let daar dus ook op.

Als je nu niet aan deze dingen gaat denken loop je straks achter de feiten aan.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk trouwens dar AgentOrange het wel goed bedoelt althans het gedeelte over toprot. Naarmate je kweek vordert is het wel zaak om te letten op toprot. Trek zachtjes aan de blaadjes op je toppen, laten deze makkelijk los, dan en je naar alle waarschijnlijk last van rot. Rot komt van binnenuit en is dus niet gelijk zichtbaar aan de buitenkant. Hoe dikkere toppen hoe groter de kans op rot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil inderdaad 1 week geen voeding geven.

De reden dat ik toch (minimaal) voeding gaf was omdat ik natuurlijk minder goede aarde had en er ook vanuit ging dat de tabs hun weg nog moeten vinden zeg maar.

 

Afzuiger staat voluit en er moet inderdaad een andere komen.

Maar zolang het buiten niet warmer dan 21 graden word (kamertemperatuur) maakt het niks uit dat de temperaturen iets stijgen.

Agent orange is op zoek naar leedvermaak en dat hij er ook nuttige info tussen geeft is vooral tactiek.

Dat over toprot wil die ook alleen maar mee zeggen van dat alles nog in de soep kan lopen en dat ik vooral niet te veel mag genieten van het proces.

Maar hij gaat zijn gang maar, want mij boeit het echt niet.

 

Bedankt voor de tips!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen kan gezegd worden dat het beter gaat dan verwacht, wat dat betreft vind ik dat je het wel goed doet. Maar als ik je kweek vergelijk met een beginner als Iceberg2k vind ik wel dat hij het beter oppakt.

 

De link die je gaf over het verwijderen van blad vond ik interessant, maar ik weet niet of ik het durven zou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik meer budget had was het ook beter gegaan, zo simpel is het.

Zal vanavond weer wat foto's maken.

Dan zien jullie hoe de planten er nu bij staan na het verwijderen van blad.

 

Vond het ook een interessant artikel.

Wil dat de volgende ronde ook toepassen samen met de lantaarnpaal techniek en wat betere spullen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jongen allemaal tactiek om jou in t slecht dag licht te stellen..

 

Wat een sneu persoon ben je toch..

 

K probeer t konstant alleen over je plantje s te houden maar ja dat s allemaal tactiek..

 

Volgens mij heb jij gewoon een beetje grootheidswaanzin.. weetje ben al die tijd nog bezig geweest om je je plantjes te laten begrijpen maar nu ... nu wacht k gewoon af je komt vanzelf op de koffie..

 

En ja k zal nu t hardst lachen als je op je muil gaat en geloof me dat zal je gaan..

Al die grootspraak dat je t ons wel even zal laten zien en 750 gr gaat oogsten..

 

Normaal leren mensen van hun eerste run jij daarentegen zal nog wel een paar jaar bezig zijn voordat je fatsoenlijk kan kweken..

 

Mzzxlll

Share this post


Link to post
Share on other sites

@growingp

 

Jij hebt het de hele tijd over budget maar ik denk als jij je beter had voorbereid en voor de kweek had bepaald wat noodzaak en bijzaak is, dan had je een betere basis gehad om te starten en dan zat je nu niet te klooien met cacao en bananen.

Jij kan immers met 1sneetje droog brood ook niet de hele dag door komen.

Wat ik bedoel is dat de juiste grond en voeding het fundament is voor een goede kweek, en dan hebben we 't over hooguit 2 tientjes.

En met een beetje denkwerk valt dat heus wel ergens te verdienen.

En ik denk dat jij stiekem toch ook wel die conclusie kunt trekken, maar dat maakt niet uit want we leren (bijna) allemaal en die ervaring neem je mee voor je evt. volgende ronde.

Edited by Iceberg2k
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tips die je gehad hebt hebben niets met budget te maken,

wel met het feit dat het je opbrengst kon verhogen....

Kleinjes weg,grote planten ruimte geven,wat kost dat?

Juist,niets.... Maar nu wel,nl grammen...

Ben toch benieuwd wat je eraf haalt,je maakt je verslag toch af met eindgewicht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agent orange,

 

Wat een drama.

Iedereen gaat wel een keer op zijn muil, vind ik niet erg, is alleen maar leerzaam.

(Succesvolle) mensen die nooit op hun muil zijn gegaan bestaan niet.

Als je je daar druk om moet gaan maken heb je geen leven meer. :)

 

Grootspraak? 750 gram? whahahahaha dat heb ik nooit gedacht hoor.

 

Iceberg2k,

 

Maar het budget werd al continu overschreden is niet enkel 2 tientjes.

Dit is nou eenmaal niet de best georganiseerde kweek, so be it, my choice.

Aan mezelf geef ik veel geld uit aan voeding en vind ik ook wel wat belangrijker dan wat plantjes.

 

Blowke,

 

Zeker wel, aarde schakelaar etc etc, het kost allemaal geld en als je al de eindjes aan elkaar moet knopen moet je keuzes maken.

Heb geen goeie weegschaal daarvoor...

Zal kijken of ik daar een oplossing voor kan vinden.

 

Voor de liefhebbers nog een fotootje. :D

En er is dus blad vanaf gehaald.

 

gallery_40695_17805_1300909.jpg

Edited by Beaker
Ongepast taalgebruik verwijderd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik je reactie lees kan ik maar 1 ding concluderen.

Begrijpend lezen is te moeilijk voor je, daarom doe je ook niets met adviezen.

I rest my case...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GrowingP: let s.v.p. op je taalgebruik.

 

@agent orange: zou je s.v.p. uit dit topic weg willen blijven?

Ik neem aan dat ik niet meer hoef toe te lichten waarom ik je dat vraag.

 

Verder zou het fijn zijn als iedereen gewoon on-topic blijft en niet meer op de man speelt.

 

Groeten Beaker

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iceberg2k

 

+1

had het niet beter kunnen zeggen!

Edited by michel t

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...