Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GrowingP

10 X Super Lemon Haze

Recommended Posts

Wat betreft de oplossing heb je wel gelijk Bosrand. Maar ik vind de bladeren er eigenlijk toch wel redelijk groen uitzien. Als het inderdaad een blokkade was geweest had ik eerder algehele chlorose verwacht, of op zijn minst tekenen van kaliumgebrek ipv verbrande bladpunten. Die zie ik niet zo op het eerste gezicht. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de foto`s niet altijd even duidelijk vind. Een cameraupgrade zou een aanrader zijn GP :P

 

Overigens neem ik ook in de conclusie mee dat GP de bodem heeft verrijkt met materialen die rond deze periode wel beschikbaar zouden moeten worden, maar dit in het begin van de bloei niet waren. Er is toen bijgevoed met bio-mineraal als ik me niet vergis. Eigenlijk draait de plant dan momenteel bio+bio-mineraal. Misschien een beetje veel van het goede, maar onvermijdelijk in dit geval. Het is ook een redelijk logische verklaring voor die verbrande punten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk idd Dat de bananeschillen en andere prut nu lekker gaan werken.

Daarmee creëer je nu een overvoeding.

Je had er bovendien ook nog tabs in gedaan toch..

Dat is dan 3 dubbel..

 

Dat gaat dadelijk een hoop snottoppen geven..

 

En die 25000 views..... :) Waarom zouden die er nou zijn hé? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bananenschillen en prut zullen sowieso langzaam voeding afgeven, dus daar maak ik me niet druk om.

Maak me sowieso niet druk haha.

Zal de boel in de gaten moeten blijven houden, wat altijd moet.

Lijkt me in ieder geval geen reden om te wijzigen, want het gaat nog steeds vrij goed.

 

Die 25.000 views zijn omdat mensen het ook interessant vinden hoe dingen gaan die buiten het boekje en de regels vallen.

Is toch wat spannender dan iedereen die ongeveer hetzelfde doet.

En natuurlijk ook mensen die niks beters te doen hebben en sensatie zoeken. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig dit!! Gewoon doorgaan:p laat ze maar lekker praten het is een plant het groeit vanzelf wel hoop op een goeie oogst voor je, en zie de eerste ronde maar als leermoment;)

 

Mvg

 

Toppert

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oude rocker die 25.000 views kom echt alleen doordat hij de skills in de vingers heeft hoor... echt waar hoor :)

 

K vraag me toch af waarom growingpp die intresse heeft in mij als persoon.. wil maar jointje s roken met me en wiet van zn oogst delen enz. heeft al eens t idee gehad dat k van de andere sexe ben

 

Terwijl k t echt alleen over zn plantjes heb .. als je ook het topic na leest zijn de meeste verwijderde post s zn eigen posts en niet die van mij..

Dus snap niet wat hij nou eigenlijk van me wilt..

Heb wel eens gezechd dat t een bitch is mischien heeft hij dat toch te persoonlijk opgevat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je weet echt uit gekkigheid niet meer wat je moet verzinnen he hahahaha.

 

Misschien kan je beter jezelf afvragen wat jij van mij wilt aangezien je aangegeven had (per pm oa) mij totaal niet te mogen, maar wel altijd de aandacht naar je toe wilt trekken in mijn topics.

Dat laat je hier weer uitstekend zien.

Vergeet niet dat je mij volgde in mijn topics, ik jou niet.

Is niet voor niks dat de mod jou al minimaal 3 keer verzocht heeft uit dit topic weg te blijven, maar in jou belevenis vind je nog steeds dat je vooral on topic gaat.

 

De reden dat ik vriendelijk tegen je doe is omdat ik vooral te doen heb met je, want je geeft nogal wat signalen af dat je vrij ongelukkig bent.

Ook dat je liever geen of weinig vrienden wilt omdat dat veiliger is is vrij ongezond om een ander voornbeeld te noemen.

Dat gehaat naar mij voel je alleen zelf en ook dat lijk je niet te begrijpen.

 

Geloof het of niet maar er zijn er ook een flink aantal die wel liefde hebben voor dit plantje en hier toch kijken omdat ze het interessant vinden als dingen anders gaan dan zou horen.

 

Probeer on topic te blijven want ik blijf niet op dit soort reacties reageren wat je ook prima per pm kan doen als je aandacht zoekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb wel eens gezechd dat t een bitch is mischien heeft hij dat toch te persoonlijk opgevat

 

lol! "Je bent een bitch! Maareh, vat het niet persoonlijk op hoor!"

 

Gezegd met chd..

 

 

Niks persoonlijks joh. We zijn allemaal zo beroerd in onze eigen moedertaal ;)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stroomstoring in Noord Holland gehad net.

Lamp is 8 uur aangedaan en van 9.45 tot 11.10 uit, hoe erg is dit in deze fase van de bloei?

 

Overwoog nog de planten in me kamer te zetten hahaha of lampen uit de laat omdat ik niet weet wat ik moet doen in zo'n geval.

Wat kan ik het beste doen mocht ik ooit weer problemen met de stroom krijgen?

Edited by GrowingP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat kan ik het beste doen mocht ik ooit weer problemen met de stroom krijgen?

 

Niet in paniek raken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, gestopt met hyperventileren, en nu? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De klok gelijk zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon de klok weer aanzetten, stroomuitval kan je niet voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar doordat de stroom uitviel en het sowieso 1.5 uur donker was, is het juist dan bijv niet beter de planten te laten slapen ipv een 2 x keer te laten schrikken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor in een toekomstige stroomstoring een aggregaatje in je hokje ernaast zetten daaro. :punk:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat kan ik het beste doen mocht ik ooit weer problemen met de stroom krijgen?

 

Niet in paniek raken.

 

Dus eerst een :j opsteken alvorens na te denken en dan pas te doen :icecool

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor in een toekomstige stroomstoring een aggregaatje in je hokje ernaast zetten daaro. :punk:

 

Die zijn best duur. En je moet dan ook nog geluk hebben dat je thuis bent als de stroom uitvalt..

 

Zon lamp met batterij, die aangaat als de stroom uitvalt lijkt me beter, mss niet genoeg om te groeien maar wel genoeg om ze niet te hard te laten stressen

 

Grtz Dr Greenthumb

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is meer dat ik me afvroeg of je in bepaalde gevallen beter kan kiezen de plant toch te laten slapen als de stroom uitgevallen is of bijv je planten gewoon in je woonkamer zetten waar een beetje zonlicht is.

Puur om meer zicht te krijgen wat het beste is als je het lichtschema doorbreekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf zou de natuur nabootsen. Zoals laatst met die zonsverduistering die gelukkig meeviel. Maar in het ergste geval krijgen

die plantjes in de natuur dan ook amper licht. De dag en uren draaien gewoon door. Zou dat met jou plantjes ook gewoon doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zonsverduistering die gelukkig meeviel.

 

Gelukkig wel, zeg,

stel je voor...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zonsverduistering die gelukkig meeviel.

 

Gelukkig wel, zeg,

stel je voor...

:likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net met wat stokken de toppen recht proberen te zetten, want het pleurt allemaal om van het gewicht van mijn mega toppen. :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoor je je planten dan steeds? Of wanneer is je lamp aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Storen?

lamp is aan van 8.00 tot 20.00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten uit fem zaad houden daar niet van als je tijdens de nachturen steeds de tent openrits om wat stokken te plaatsen,foto's te maken,enz....

Maar jij draaid overdag zeg je nu,ik dacht gelezen te hebben dat je lamp savonds aan ging..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope is altijd overdag geweest en in de nacht laat ik ze inderdaad met rust.

Zelfs foto's maak ik binnen 1 minuut na dat de lamp uit gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...