Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GrowingP

10 X Super Lemon Haze

Recommended Posts

En reclame voor mij als merk.

Ik vind het dan ook een schande dat ik niet allerlei mooie dingen aangeboden krijg door leveranciers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk daar kan ik dan misschien nog wat mee. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als hier geen 300 gram droog of meer af komt... eet ik mijn eigen schoen op.

 

Aj....

Dat is een hele gevaarlijke uitspraak..

Je bent er nog lang niet.......!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal de lamp nakijken al zou ik het vreemd vinden als die er uit zich zelf uit kruipt

De lamp wordt warm en koelt dan weer af enz enz, daardoor zet het ijzer uit en krimpt het, dan willen dingen wel eens aan de loop gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_40695_17805_751470.jpg

 

gallery_40695_17805_2157519.jpg

 

Deze takken vallen gewoon om zo zwaar zijn ze :D

 

gallery_40695_17805_16819.jpg

 

Zou heel veel foto's moeten maken om alles zichtbaar te krijgen maar ik vind het een hele berg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2de foto rechtertop met die wat vergeelde/verbrande bladeren,wat is dat geel bovenaan in je top?

Grote van toppen zegt niets,het is de compaktheid wat het doet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geel bovenaan in de top, ik zie niks :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de gele verbrande bladeren, maar ik weet niet welk ander geel hij bedoeld.

Ik word er ook enigsins opgewonden van. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja,ik dacht eerder dat ik banaantjes zie ,maar zal wel gezichtsbedrog zijn.... je weet toch wat banaantjes zijn he growingp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teveel voeding lijkt het niet op, eerder dat ze te droog gestaan hebben en dat er daardoor een te hoge ec in de aarde is "ontstaan".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banaantjes zijn zaad volgens mij toch?

Zal er dan toch eens goed naar kijken.

Te droog denk ik niet, want geef ze een liter per plant en de grond is altijd wel een beetje vochtig.

 

Wat wel zo is is dat die top dichterbij de lamp stond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch wel knap dat growingpp het zover heeft geschopt op puur geluk.

Snap alleen niet waarom niemand meld dat hij de omgevallen steeltje toch beter even kan stutten met een stok.

En dat die doorbuigen onder het gewicht omdat ze teveel gestrekt zijn in de groei.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahah nee maatje, niks geluk, skills, keiharde skills. B)

 

Planten waren volgens mij ook niet gestrekt, integendeel zelfs, waren vrij breed.

Maja als je zulke dikke toppen kweekt als ik zijn daar weinig takken tegen opgewassen. :jump:

Planten die er later bij kwamen waren overigens wel gestrekt, misschien schept dit de verwarring.

 

Beetje kinderachtig om me naam te verdraaien, maar heb je wel gemist.

Zou je me niet meer in de steek willen laten? :hug:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ondersteunde de boel ook altijd als et begon door te hangen want we willen natuurlijk dat de plant alle energie in de bud steekt en niet bezig is met de boel omhoog proberen te houden na et zonnetje toe mvg xl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja growingpp jou skills doen me idd erg versteld staan..

Ondanks die skills zou k toch maar blij zijn dat je met enkele tips van wietforum iets gedaan hebt anders hadden jou skills er toch iets anders uitgezien..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik probeer me echt een gezicht voor te stellen achter al die zure berichten van jou. :rofl

 

Lijkt me nog al vanzelfsprekend dat ik tips overneem.

Maar ben tegelijkertijd ook blij dat ik ondanks bepaalde adviezen van stoppen toch heb door gezet.

Hoe goed een advies ook is, uiteindelijk gaat het erom dat je er zelf achter kan staan.

 

Is gewoon al zo'n 25.000 keer in dit topic gekeken :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ growingp,

 

in banaantjes zit stuifmeel en daarna krijg je zaad in je toppen en dat is echt wel k.t ,

ah oke,dan is die top mss een beetje verbrand door de warmte,ken dat?

Foto's zijn ook wel wat onduidelijk,mss daarom dat het zo lijkt.

Volgende keer mss een netje spannen.

 

succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zou goed kunnen.

Foto's zijn inderdaad niet heel duidelijk.

 

Wil volgende keer scroggen ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoelde een netje ter ondersteuning van je toppen,

web-it ofzo heten die dacht ik,

persoonlijk vind ik ze gemakkelijk en kosten niets,6 euro dacht ik,is ook een hele tijd geleden dat ik ze kocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teveel voeding lijkt het niet op, eerder dat ze te droog gestaan hebben en dat er daardoor een te hoge ec in de aarde is "ontstaan".

 

Overvoeding heeft dezelfde symptomen(verbrande bladpunten) als een te hoge ec, aangezien de ec(electrical conductivity) wordt veroorzaakt door de aanwezigheid van voeding. Een te hoge ec betekend dus dat er teveel voeding is. Of dat nou komt doordat de plant de voeding niet goed op kan nemen dmv zuurstoftekort, watertekort of zoutophoping of een verkeerde ph en het daardoor gaat ophopen of dat je er zelf teveel voeding ingegooid hebt is dan weer een ander verhaal.

 

Het verschil tussen een te hoge ec en overvoeding is minstens zo groot als het verschil tussen een ui en een siepel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plakt allemaal lekker, zal morgen wat mooie foto's proberen te maken zodat jullie misschien kunnen zien hoever de bloei is.

 

Beetje jammer dat het weer buiten zo slecht blijft, durf de super skunk auto nog niet buiten te zetten,

Hopelijk over een weekje beter, al vrees ik het ergste.

 

Heeft honing bij de wortels zin voor beter wortelen, of doet het alleen iets bij het steeltje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, overvoeding heeft dezelfde symptomen, enkel als de plant goed gevoed is, dan zijn de bladeren donkergroen, daar lijkt het hier niet op, ze zijn, voor zover ik kan zien, eerder aan de lichte kant op de foto's.

In het geval dat de aarde te droog staat en daardoor de ec te hoog is, hoef je dus niet minder voeding te geven maar enkel regelmatiger water.

In het geval dat de bladeren donkergroen zijn en de ec te hoog is, dan moet je wel voeding minderen.

Het kan inderdaad ook nog komen doordat de plant de voeding niet goed op neemt door een verkeerde ph waarde, dan moet je kijken hoe het komt dat de ph-waarde niet juist is.

 

Het verschil tussen een hoge ec en overvoeding is qua manier van oplossen dus niet altijd hetzelfde als een siepel en een ui.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...