Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Guest wiet61

Inderdaad. Ze kunnen zo veel zeggen.

 

Zie je ook aan die easy's.

 

Ja ook die zijn klote , maar de gold rush ,is toch goed johnny ondanks hij wat later is , maar te laat volgens de boeken .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Bedankt voor de reactie,s jongens , ik wilde even kwijt dat ik moeilijk op dit forum kan , het duurt lang voor het geopend word , zeker minuten , ergens anders heb ik er geen last van , wat het is weet ik niet .

Ik wilde een update plaatsen , maar het ging niet , dus daar zal ik het mee moeten doen , ik wilde het graag afmaken maar door de ene of andere oorzaak gaat het niet goed , jammer maar helaas , touwens reactie,s komen er toch niet , het is een dooie boel geworden hier . aan het begin en het eind zie je een paar mensen .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

de gold rush bomen die er nog staan , de wiet is redelijk goed ondanks ze niet heel veel zon kregen , daar ben ik in de fout gegaan daar , niet verwacht trouwens .Omdat in het voorjaar de zon er wel scheen , geen rekening gehouden dat de zon daalt , hahah

gallery_846_187_1343179.jpg

gallery_846_187_3502.jpg

gallery_846_187_2021420.jpg

 

de scheve toren van pza is ook lekker bezig , wel flink laat .

gallery_846_187_204373.jpg

 

 

gallery_846_187_2049782.jpg

gallery_846_187_175424.jpg

deze plant heb ik nu gekapt ,lekkere harde wiet , wel klein , maarv toch

gallery_846_187_748831.jpggallery_846_187_517991.jpg

 

Dit duurde maar een half uur pffffffffff

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfde probleem hier wiet61. kom niet goed op de site.al een paar dagen niet. toevallig nu wel goed geladen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

zelfde probleem hier wiet61. kom niet goed op de site.al een paar dagen niet. toevallig nu wel goed geladen.

 

Juist je word er gek van , graag of niet natuurlijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag naar de heribeispot geweest , waar ook grapefruit staat 2 stuks ,

en ik was aan genaamd verrast , mooie topjes aan de heri , en lekker hard ,

wel klein , maar dat geeft niks , ook de grapefruits waren lekker aan het bloeien , waarvan de toppen kei en kei hard waren ,

ze moeten nog wel een week of twee a drie , maar nu ziet het er al zeer goed uit , en dat zonder een spoor van rot .

 

Ook de easy,s waren lekker bezig , die ook nog een week of 3 moeten , daar precies

hetzelfde verhaal , bijna geen rot , en lekkere harde toppen nu al , jammer dat ze

niet eerder aan het bloeien waren , dan hadden het hele grote geworden , twwe van de 5 lopen wat weken achter , die moeten tot

het einde van nov , ik laat ze gewoon staan , zijn ze eerfder goed , gaan ze er eerder uit .

 

een heri

 

gallery_846_187_459783.jpg

 

wat lekkere harde topjes ervan

 

gallery_846_187_712824.jpg

 

nog een heri.

gallery_846_187_1253224.jpg

 

de grapefruits met lekkere harde toppen nu al , en ze moeten nog ongeveer twee a3 weken

 

gallery_846_187_1747983.jpg

 

gallery_846_187_376253.jpg

 

nog een heri

gallery_846_187_2151842.jpg

 

lekker harde top van de grapefrui

gallery_846_187_1484924.jpg

 

en nog een

 

gallery_846_187_1383214.jpg

 

de grape nog eens van dichtbij .

gallery_846_187_205352.jpg

 

een mooie easy sativa.

 

gallery_846_187_587909.jpg

 

easy top

gallery_846_187_559104.jpg

 

gallery_846_187_2014696.jpg

 

gallery_846_187_1039317.jpg

 

gallery_846_187_216867.jpg

 

hier allemaal bij elkaar

 

gallery_846_187_440694.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig weer woet61, ik geniet!

 

Beste knotsen zo te zien!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Prachtig weer woet61, ik geniet!

 

Beste knotsen zo te zien!

 

Het gaat langzaam de goede kant op natuurlijk , en dat moet ook , de laatste loodjes duren lang hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker, maar wie nie halverwege komt bereikt ook nooit t einde;)

 

Al zit ik al semi gespannen naar elke update te kijken met rippers in gedachte... moe nie denken hoe da bij elk bezoek is voor jullie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er allemaal nog prima uit ondanks dat we laat zijn dit jaar. mijn laatste planten staan ook nog. alleen staan jou planten er nog mooi vol groen bij. alleen heb je ook wel last van fanleaves die afsterven maar dat is normaal maar mijn dames hebben het niet lekker gehad de laatste periode denk dat ik ze overvoed heb. maargoed daar leren we weer van. volgend jaar ga ik ook knallen heb al 2 planten gehad die droog 60/70 gram opgeleverd hebben. de rest hang nog te drogen of moet nog geoogst worden. maar nu snap ik dat jullie veel meer planten zetten. op guarilla de helft kan je weg knippen.

 

ik zal dit weekend ook weer een update plaatsen. ben telkens te druk met knippen in die paar uurtjes licht die ik maar kan pakken naast me werk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Jazeker, maar wie nie halverwege komt bereikt ook nooit t einde;)

 

Al zit ik al semi gespannen naar elke update te kijken met rippers in gedachte... moe nie denken hoe da bij elk bezoek is voor jullie

 

Juist dat word volgend jaar nog veel spannender , dan gaat er honderden n de grond in , samen met maatje LTGS , we gaan een homerun slaan , let maar op .

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF WAT EEN DOOIE BOEL HIER :rtfm: :rtfm: :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou t noe durven maat, zo groots in de bossen.. en godzijndank zal ik hopelijk nooit de boasen in hoeven voor me eigen rook waar, enkel wat selectie veldjes volgend jaar ( autos)

 

Best enen dooie boel, maar je plaatjes zijn ook vanzelf sprekend en je info sluitend..

 

Dus wa kunnen we reageren behalve awwwwwww wat mooi;)

 

Als je nou domme dingen liet zien of neer typte.. moe je maar is kijk hpe hrt soms storm ken lopen in bepaalde topics; )

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh? Waarom durf je niet in het bos te kweken? Ik zou toch denken beter 80 in het bos dan naast huis. Je loopt het bos uit en weg is het risico. Thuis heb je 24/7 risico.

 

Iedereen is hartstikke druk momenteel denk ik. Iedereen oogst nu wat en is nog snel even aan het spotten voor volgend seizoen.

Ik ben ook de hele week al druk druk druk :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar zullen wij het nou druk mee hebben. :wave:

 

Eat sleep knip repeat. :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Waar zullen wij het nou druk mee hebben. :wave:

 

Eat sleep knip repeat. :whistle:

schijnbaar niet want nu word er wel gereageerd :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Even een korte pauze ingelast :likken:

dat hoort er ook bij , het weer zit niet echt mee man , wat een kut zooi , vlot het een beetje daar voor jullie .

Mooie planten daar hoor , wij gaan volgend jaar ook knallen , een zelfde plaats als jullie hebben we gevonden .

Waar dat te volgen is weet je wel .

 

Waar zullen wij het nou druk mee hebben. :wave:

 

Eat sleep knip repeat. :whistle:

Niet je maat alles laten doen he Johnny , dan word je wel niet moe , het zal veel werk zijn allemaal , wel heel laat natuurlijk , maar wat geeft het als je goed scoort nietwaar , succes ermee .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké dan heb je iig een spot waar niemand komt! Ben heel benieuwd naar jullie immense project volgend jaar!

 

Het was super koud en nat van de week. Maar het was wel te doen in nadat we even een tentje hadden opgezet met relaxte stoeltjes en een kacheltje :innocent: Dan wil het wel vlotten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik zou t noe durven maat, zo groots in de bossen.. en godzijndank zal ik hopelijk nooit de boasen in hoeven voor me eigen rook waar, enkel wat selectie veldjes volgend jaar ( autos)

 

Best enen dooie boel, maar je plaatjes zijn ook vanzelf sprekend en je info sluitend..

 

Dus wa kunnen we reageren behalve awwwwwww wat mooi;)

 

Als je nou domme dingen liet zien of neer typte.. moe je maar is kijk hpe hrt soms storm ken lopen in bepaalde topics; )

 

Waarom durf jij niet in de bossen te gaan , ik zit er soms nog s,nachts , ik heb nergens schrik voor , gewoon het bos in gaan of ergens een mooie plek scoren , en graven maar , kom op man , zet planten neer , je hoeft nergens schrik voor te hebben , zien ze je , dan heb je ze gevonden , en verder niks .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Oké dan heb je iig een spot waar niemand komt! Ben heel benieuwd naar jullie immense project volgend jaar!

 

Het was super koud en nat van de week. Maar het was wel te doen in nadat we even een tentje hadden opgezet met relaxte stoeltjes en een kacheltje :innocent: Dan wil het wel vlotten.

Kan je mooi lekker warm zitten sigaret in de mond , en draaien maar , af en toe wat luchten , en nieuwe voorraad halen , dat is slim .

Dat lukt trouwens alleen in de middel of noware .

Wij hebben mooie spots gevonden , waar al vele jaren niemand komt , een rauwe zooi , natuurlijk hou ik het in de gaten , soms even gaan kijken he , ook moet ik er nog iets neergooien , al sdat weg is , of aan geraakt , dan weet je zat .

Luf was aan het graven in het voorjaar , stond er ineens iemand naast hem die met zo,n metaaldetector rond aan het lopen was , dus alles voor jan met de korte achternaam geweest .

Die soort mannen zie je overal , bij miojn kwam er een langs op een 30 meten in het voorjaar toen ik aan het graven was , ook met zo,n klote ding , overal lopen ze , hebben jullie daar geen last van dan .

Hier is natuurlijk meer gevochten en zo , dus meer te vinden , een mooie grote spot midden in de bramen is nog het mooiste , daar lopen ze niet rond als het goed is .

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel last van een man die 's nachts ff zijn rare oosterse verdedigings sport gaat doen. denkje dat er niemand in het bos is kom je zo'n kerel tegen met een soort van stok.

en dan kijken ze je aan zo van wat moet jij hier in het bos. terwijl ik het zelfde dacht natuurlijk:p dus weet dat die kerel ook best in de buurt van me planten komt steeds. en hij vertelde me dat die 3x per week wel in het bos te vinden is s avonds. wordt allemaal weer wat met de voorbereidingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou t noe durven maat, zo groots in de bossen.. en godzijndank zal ik hopelijk nooit de boasen in hoeven voor me eigen rook waar, enkel wat selectie veldjes volgend jaar ( autos)

 

Best enen dooie boel, maar je plaatjes zijn ook vanzelf sprekend en je info sluitend..

 

Dus wa kunnen we reageren behalve awwwwwww wat mooi;)

 

Als je nou domme dingen liet zien of neer typte.. moe je maar is kijk hpe hrt soms storm ken lopen in bepaalde topics; )

 

Waarom durf jij niet in de bossen te gaan , ik zit er soms nog s,nachts , ik heb nergens schrik voor , gewoon het bos in gaan of ergens een mooie plek scoren , en graven maar , kom op man , zet planten neer , je hoeft nergens schrik voor te hebben , zien ze je , dan heb je ze gevonden , en verder niks .

 

Ik heb mega sexy lang golvend haar een een mooi kale strakke poepert! Mij nie gezien...

 

Nee das het hele probleem nie. Zoals ik aangaf komen er een aantal selectie veldjes in de bosse voor me autos, maar me eigen gebruik gaat ergens anders gebeuren.

 

80 planten komen ook nie meer thuis nee.. niet 1 meer in de tuin vermoed ik.

 

Qua nirt durven bedoelde ik enkel zon mega veld ivm rippers e.d.

 

Ga nu al elke keer met hart in de keel naar me mini bos spotje.. (ben dan ook 5x aan huis geript ofzo.. of was t 3..)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ozzoes , een mooi kale strakke poepert , dat is niet erg interessant voor me :rofl :rofl Misschien zijn er hier die dat wel vinden , ik niet als je niet erg vind :rtfm: :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...