Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Guest wiet61

ja juist, hartstikke handig zo'n ding!

ga er ook een maken denk ik, ff wat afvalhout bij de bouwmarkt scoren :whistle:

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

Moet ik er een voor je maken , 22 euro materiaal , dat zijn de kosten toch niet , ongeveer 180 cm hoog ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een mannetje bij de bouwmarkt dus ik kan het nog veel goedkoper :likken:

 

maar leef je uit zou ik zeggen, dan gaan we eens op bezoek bij mijn bomen in het bos..

kunnen we die trap gelijk nuttig maken!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed daar wiet61!

 

Lees af en toe mee maar echt een mooie topic weer dit jaar.

 

Ging je nou proberen de S5 fem te maken? Volgens mij is dat al eens gedaan en dat werden herma's, kan alleen de topic zo 123 meer vinden.

 

Succes verder!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gaat goed daar wiet61!

 

Lees af en toe mee maar echt een mooie topic weer dit jaar.

 

Ging je nou proberen de S5 fem te maken? Volgens mij is dat al eens gedaan en dat werden herma's, kan alleen de topic zo 123 meer vinden.

 

Succes verder!!!

 

Hee maatje ben je er ook , nee ik ga de s5 niet fem maken , want dat zijn steks van een moederplant , de zaden ervan zijn er niet , alleen een kruising , di ik nu aan het maken ben , ik kruis hem met maf .

Ik dacht dat je ziek was , kijk eens naar je mail , je weet waar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij rotte de heribei bij de vleet dit jaar, maarja was er maar eentje van de partij dit jaar in een kuip. Had ik er maar 300 weggezet in de m dit jaar dan had ik nu dikke pegels in me zak haha! Maar als ik jou zo heb gezien daarmee johnny met die heribei dan ben ik blij dat ik niet ook groot ben gegaan ermee. Maar nu heb je wel de reguliere en dat telt zeker! Vooralsnog geen rot in de pheno 1 Johnny :) Pheno 2 heb ik helaas niet staan, maar zoals je al aangeeft misschien ook maar beter van niet.

 

Ik ben nog steeds niet overtuigd van die Goldrush, en female seeds moet met een hele goede reden komen anders komen die er ook niet meer in.

Zoveel zadenboeren met zoveel soortjes en niet 1 die een beetje fatsoenlijk de beweringen naleeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hack je bent toch niet in de war met de easy sativa? of vind je ze nu allebei bagger :lol:

ik weet het ook niet zo goed meer hoor. alles wat ik van deze soorten afwist kan nu overboord want ze veranderen ze telkens!

eigenlijk moeten ze erbij zetten van welke batch je de zaden geleverd krijgt,

als je dan ziet dat het een andere batch is kun je ze mooi links laten liggen.

of iig een ander het testwerk laten doen :likken:

 

we hebben gewoon onze eigen zaden nodig man! goede reg. maar nog veel betere fem.

zelf geselecteerd, zelf vermeerderd, zelf getest, en zelf weten welke batch enz..

je kan niemand meer vertrouwen in die zaden handel!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Luf helemaal waar dit , ik ben ook teleurgesteld in die planten , het had al klaar moeten wezen , maar ze staan pas een paar weken in bloei , wat een klote zooi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gewoon teleurgesteld want ik heb ze echt neer gezet voor de uniformiteit en dan met name oogsttijd en kwalitatief product, nu kan je 3 keer naar je spot door de verschillende bloeitijden omdat de een klaar is en de ander niet. Elke keer weer sjouwen en risico voor jan kut omdat Female Seeds hun professionaliteid verzaakt.

 

Maar vooralsnog F.S. kan nog steeds geen antwoord geven op mijn vraag maar kan wel antwoord geven als ik vraag om een antwoord dat ze het hebben doorgestuurd. En dan nog in het Engels, proberen ze zeker te testen of ik die taal spreek maar die spreek ik zeer goed dus daar kunnen ze me ook niet mee op afstand houden.

 

Easy sativa komt er niet meer in als de volgende batch ook zo is dan hoeft het van mij niet, dan nog liever de Goldrush die is wel uniform in bloeitijd.

Heribei rot mij te graag maar is zeker een super mooie soort. In de M had ik m graag dit jaar willen hebben hoor!

Volgend jaar gaan we goed op tijd, ik heb het dit jaar niet vroeg genoeg kunnen doen wegen gebrek aan maxi rootrainers waar ze langer in kunnen staan dus waardoor je ook eerder kan beginnen.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij rotte de heribei bij de vleet dit jaar, maarja was er maar eentje van de partij dit jaar in een kuip. Had ik er maar 300 weggezet in de m dit jaar dan had ik nu dikke pegels in me zak haha! Maar als ik jou zo heb gezien daarmee johnny met die heribei dan ben ik blij dat ik niet ook groot ben gegaan ermee. Maar nu heb je wel de reguliere en dat telt zeker! Vooralsnog geen rot in de pheno 1 Johnny :) Pheno 2 heb ik helaas niet staan, maar zoals je al aangeeft misschien ook maar beter van niet.

 

Ik ben nog steeds niet overtuigd van die Goldrush, en female seeds moet met een hele goede reden komen anders komen die er ook niet meer in.

Zoveel zadenboeren met zoveel soortjes en niet 1 die een beetje fatsoenlijk de beweringen naleeft?

Huh de Herbei zaad was juist het mooiste spul. Geen rot en knoerthard.

 

Pheno 1 bij ons ook weinig rot.

 

 

Edit ja die easy's wat een onzin man.

 

Wiet61 heb jij al gevraagd aan Roel hoe dit zit?

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja johnny , hij had ze van famale seeds , en van een andere breeder , de naam zei hij niet .

 

IK word er ook triestig van , ik zit met alleen laat bloeiers nu , eigen lijk hadden die ik heb allang klaar moeten zijn , een klote zooi is het , ik zie mijn eigen dit jaar nog minder oogsten als vorig jaar .

Ik doe het nog een jaar , schiet het dan niet op , stop ik ermee , dan loont het niet , elk jaar is het wat anders .

Er gaat niks boven eigen zaad , en als het kan fem , dan heb je die klote klappers niet nodig

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer de vraag opnieuw naar female seeds, er zijn weinig Nederlands sprekende staffleden zo begreep ik uit hun mail. Dus de vraag opnieuw gesteld en uitgelegd dat er veel meer mensen dezelfde soort met name Easy sativa heeft staan en dat we allemaal hetzelfde probleem tegenkomen namelijk het grote verschil in bloeitijd er zit gewoon zonder grap een week of 5 tussen de eerste en de laatste dat kan niet en is niet normaal. De eerste gaat bij mij over een paar dagen om en dan heeft die wel een goede 7 weken gehad tegen de 8 aan nou daar kan ik mee leven dus enigszins eentje die de verwachtingen naleeft zoals aangegeven op de site. De rest word gewoon oktober begin november werk. Denk dat de S5 eerder is dan de laatste easy's!

 

Dus we wachten op antwoord...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

de lekkere Mighty mite top die Luf bedoeld

 

gallery_36283_17729_972894.jpg

 

lekker hard en compact

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er niet raar uit Wiet61,

Komt het door het vele blad van de MM dat de regen geen vat heeft op de toppen? Alleen extreme luchtvochtigheid?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ziet er niet raar uit Wiet61,

Komt het door het vele blad van de MM dat de regen geen vat heeft op de toppen? Alleen extreme luchtvochtigheid?

 

Dat zou zo maar kunnen highlive , dit is toevallig er een met wat meer blad , maar onder die kleine blaadjes zit veel top hoor , en hard is hij ook , het zou zeker een goede opbrenger kunnen worden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa ik heb alleen maar zaden van female seeds gebruikt dit jaar omdat ik juist hoorde dat het goede zaden waren en dat bleek ook zijn mooie struiken uit gekomen. maarja dan ga je kijken naar de verschillende bloei tijden dan ga je wel hard twijfelen of je ze weer gaat neer zetten. vooral als je hoort als beginneling dat easy savita de makkelijkste planten zijn om mee te beginnen. haal je der een paar van staan er 2 van de 4 al redelijk in bloei en de andere 2 zijn pas net een week haren aan het aanmaken.

 

de purple marroc doet het wel lekker hier. grapes zit ook teveel verschill tussen.

 

maar het weer is wel heer raar geweest dit jaar. dus kan begrijpen dat de planten ook gedacht hebben van wtf gaan we doen bloeien of nog ff door groeien.

 

maar waar kan ik me bestelling plaatsen van het zelf gemaakte zaad van dit jaar :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Vandaag met LTGs op pad geweest , en naar verschillende spots van hem wezen kijken , nou ik kan jullie vertellen dat de gold rush en de groene maroc , van spliff seeds en famale seeds het kei goed doen .

Wat een grote harde toppen zeg , ik heb al veel gezien , maar dit sloeg alles , zelden zo,n mooie buitenwiet gezien .

Maar het verschil met mijn gold rush is dat die van luf constand in de zon staan , en getopt zijn , dat hebben deze planten echt nodig , een spot met heel de dag zon .

Ik kan ze dan ook iedereen aanraden , ook de ongelovige tobiassen van het forum , ik zou zeggen doe er je voordeel mee .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met Luff in de bosjes geweest....

 

Hmmm.......

 

Weet niet wat ik daar van moet denken.

 

 

Goldrush doet het bij ons ook prima, alleen hebben wij weer pech dat 4 van de 5 paars zijn.

 

 

Groetjes,

 

 

Tobias :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de lekkere Mighty mite top die Luf bedoeld

 

gallery_36283_17729_972894.jpg

 

lekker hard en compact

 

Toppen willen we zien :icecream:

Kun je wat vertellen over de geur/smaak en opbrengst?

 

Grtz,

Deep

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

deep , dit was van een klein plantje van 30 cm hoog , ik had er een paar gezet , veelste laat natuurlijk , maar als je ze op tijd zet , worden ze een 80 a 90 cm hoog , en meestal word het bijna een top .

Je kan ook makkelijk 50 gram droog halen per plant , ze staan er allang niet meer , ze zijn dan ook eind augustus klaar .

 

Johnny zijn die van jullie helemaal paars , toch zeker niet , die van luf zijn bovenop een beetje paars , met drogen is dat weg .

Wat we zijn wezen doen weet jij ook wel hhahahahaha

Wat vind jij van de gold rush , ik heb ze ergens staan waar achteraf toch niet zoveel zon komt , zeker nu niet , jammer , het gaat allemaal veranderen volgend jaar , we hebben dan ook spots waar heel de dag zon is , en een mooie open vlakte , ik bedoel niet ergens strak tussen gezet , maar waar de zon en de wind goed bij kan , wel moet je deze toppen , wat een planten , net wat ik zei , ik heb er zelden gezien zo mooi .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gold Rush ruikt wel lekker. Maar echt diep paars. En ontzettend laat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe zit t met t effect? Weet dat je zelf nie rook wiet maar je krijgt vast feedback.

 

Kreeg laatst wat old farmer nepal en dat deed 0,0% bij mij, ookwel wat vroeg geoogst ( was zelf nie betrokken bij de kweek, helaas)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gold Rush ruikt wel lekker. Maar echt diep paars. En ontzettend laat

 

eind sept geeft hij ook aan op de side , dus niet echt laat .

 

Hoe zit t met t effect? Weet dat je zelf nie rook wiet maar je krijgt vast feedback.

 

Kreeg laatst wat old farmer nepal en dat deed 0,0% bij mij, ookwel wat vroeg geoogst ( was zelf nie betrokken bij de kweek, helaas)

 

Dit moet je aan mijn maatje LTGS vragen , die rookt het heel de dag hahahhahah

Ik neem aan dat die het wel zal weten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gold Rush ruikt wel lekker. Maar echt diep paars. En ontzettend laat

 

eind sept geeft hij ook aan op de side , dus niet echt laat .

 

Op de spot geef hij eind oktober aan. Dat is waar het om gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gold Rush ruikt wel lekker. Maar echt diep paars. En ontzettend laat

 

eind sept geeft hij ook aan op de side , dus niet echt laat .

 

Op de spot geef hij eind oktober aan. Dat is waar het om gaat.

Dan hebben jullie hele late , dat is iets waar je niks aan kan doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad. Ze kunnen zo veel zeggen.

 

Zie je ook aan die easy's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...