Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

secret jardin

Secret Jardin's Secret Gardin Goes Rfx

Recommended Posts

Ik denk dat de groei er nu nog ff flink inkomt secret, bij mij zijn de laatste twee weken zeker 20cm gegroeid..

Share this post


Link to post
Share on other sites

growking, 20cm? dat hoop ik niet haha dan zit ik op 50-60 :|

Noob, laten we het hopen. ik vind ze er gezond uit zien geen rode steeltjes whatsoever.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prima uit Secret, de groei lijkt me er nu wel uit.

 

Lees altijd wel mee met jou verslagen maar reageer niet veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er top uit man, je rfx dames hebben een mooie bouw.

De prut ladies ook geen klagen, ja misschien een beetje warm maar daar ontkomen we niet aan.

Nice man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasii, thx vind ze er ook erg mooi bij staan. Wat aan de kleine kant maar er kan nog veel gebeuren in 2 weken hehe

Modderdames klagen niet nee haha, lamp staat op 1000 met een temp van 31.2 op tophoogte dus de rest van het gewas heeft het wat frisser gelukken. Blaadjes krullen minimaal en vandaag was het dan ook wel echt warm.

Dag voor dag aankijken tot de temp buiten weer zakt:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor.... Bevalt die cli-mate fancontroller je ook goed? Ik heb nog n ouderwetse en die hoor je toch wel......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ze er allemaal prima bij staan. Vorige keer ging het begin ook goed met hydro toch? Hoop dat je dat door kunt zetten ditmaal!

 

Even over die automaat: jij pakt je stroom gewoon uit een stopcontact toch? Dan heeft het helemaal geen zin nog een automaat er tussen te zetten daar je huis je stopcontacten al afgezekerd heeft. Feitelijk gezien maak je nu alleen maar extra schakelingen tussen de lamp en het stopcontact en het zijn juist die schakelpunten die zwak zijn. Ik zou, als je je stroom gewoon uit het stopcontact pakt tenminste, die automaat er tussen weg trekken en je lamp direct in je stopcontact van je woning stoppen. Die is afgezekerd (zelfs met aardlek). Je controller zorgt zelfs voor opstarten zonder piek.

 

Zoiets is altijd transportschade. Ze worden allemaal getest voor ze in de doos gaan.

 

En de mensen die de spullen bij Airsupplies testen maken geen fouten? Als dat zo is dan ben ik benieuwd of daar ook vrouwen werken want dan wil ik met haar trouwen...

Edited by cityboxer
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ city, automaat ligt nog in de kast haha ja heb em rechtstreeks op het stopcontact vanaf het begin(nog niks gebeurd)

tsja iedereen kan fouten maken natuurlijk, het gaat meer om de service die erna gegeven word. en wij als consumenten hebben er niet mee te maken wie fout zit tussen de leveranciers we moeten een goed en heel product aankrijgen waar we voor betaald hebben.

 

@ Cum Laude THX :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

murdoch please enlighten? bedoel je dan een losse plastich fitting waar je em indraait zeg maar? of gewoon echt een kap?

 

plaatje bij het praatje?

 

grtz;

 

Check mm purschuim topic zie je hem hangen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu zie ik het ja! maar had al vlaaikartonnetjes gehaald en getaped, scheelde toch weer 2 graden dan dat ze in de doosje hingen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat nu hard he. Nog ff en je gaat je druk maken of ze niet te hoog worden :P

 

Beide tenten zien er top uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha city en noob, +2 :likken: het word hoog!

thx groene mug!!

 

Update!

 

hydrotent

dag 17 12/12

lamp tegen het plafond met 60-70cm tot het gewas

meeste zitten rond de 100cm met uitschieters uiteraard( veel strek imo :thumbsdown: )

RV is erg hoog dus maar een ventilator neergehangen en de min hz naar 35 opgeschroefd

gallery_35330_17394_1061546.jpg

gallery_35330_17394_2302896.jpg

gallery_35330_17394_1965598.jpg

gallery_35330_17394_1546252.jpg

gallery_35330_17394_3632284.jpg

 

de moddertent

dag 38

gaat prima, alleen beginnen de uitlopers te komen dus denk dat ik de lamp terug ga schakelen, staat nu op 1150 maar de temp is wel netjes rond de 29/30 graden

gallery_35330_17394_4652137.jpg

gallery_35330_17394_2843712.jpg

 

de datalogger

lekker makkelijk neer te hangen dmv de bijgeleverde magneet, hij hing ergens boven in de tent en heeft een dagje gedraaid om te testen

gallery_35330_17394_2701038.jpg

datalog van 1 dag

gallery_35330_17394_7175.jpg

 

iemand een idee waar std voor staat in de min/max log

grtz; :wave:

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze elkaar zo vroeg al aanraken kun je vergif op innemen dat ze zo hoog worden lol. toch niet te enthousiast geschakeld :P

 

die groeien nog wel 15 cm op zn minst. knakkerdeknak?

 

 

 

aarde tent gaat lekker. een paar torentjes hou je altijd wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

knakken wil ik nu liever niet doen, de kans bestaat dat ze niet meer omhoog komen:P

ik ga eerst proberen de ec omhoog te gooien naar 2.0 ofzo kijken of dat helpt

 

klopt torentjes blijf je houden als ze maar hard en compact worden;)

 

vergeten te zeggen hij hangt aan die gavita rollers dus als er nood aan de man is haal ik die eraf en maak em met tayrips vast scheelt toch weer zo'n 12cm

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...