Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

secret jardin

Secret Jardin's Secret Gardin Goes Rfx

Recommended Posts

niet als ik em 37rondjes achter elkaar door kan draaien

 

maw hij stopt niet

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denk je? Fabrieksfout Dimlux of ondeugdelijke verpakking/verzending PUK?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eens aan de zijkant van dat knopje of er geen mini schroefje zit die hem op zijn plek moet houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@city, dimlux was gwn netjes verpakt in de grote zwarte doos, kon geen kant op dus dat lijkt me niet. denk fabrieksfoutje!

@niet meer nodig don bone.

 

vandaag even een belletje naar puk en het is al geregeld. een van de beste webshops die ik ooit heb meegemaakt met perfecte service echt waar!!

vind dat dat echt gezegd mag worden! niets dan lof voor Rob!

Share this post


Link to post
Share on other sites

(ja, hij zal hem wel uit zijn knoken hebben laten vallen)

 

Zoiets is altijd transportschade. Ze worden allemaal getest voor ze in de doos gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb em niet laten vallen iig, te duur om er roekeloos mee om te gaan:P. bij puk weet ik niet.

kan ook altijd bij tnt gebeurd zijn natuurlijk, maar daar heb ik in principe niks mee van doen.

al een keer meer gehad met een gavita lamp die gesmolten was nadat ie nieuw uit de doos kwam

gallery_35330_15002_1796672.jpg

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!

RFX Tent

*dag 4 18/6

lampstand: 1000watt

*vloed: 200ltr. ec1.3- ph5.7.

*drain: 175ltr. ec1.5- ph6.0

 

denk dat vanaf nu 150ltr genoeg is aangezien het water tot de haft van de kratjes komt, dus op stekplug hoogte.

ze beginnen aan te slaan en voorzichtig te groeien.

foto's

gallery_35330_17394_114802.jpg

gallery_35330_17394_4406385.jpg

gallery_35330_17394_3290285.jpg

 

Moddertent.

*Dag 11 12/12

*lampstand 1150watt

*voeding canna A&B 20ml per 10 ltr. de helft van de aanbevolen hoeveelheid. 10ltr om de dag

foto's

gallery_35330_17394_4427203.jpg

gallery_35330_17394_3601015.jpg

gallery_35330_17394_3748167.jpg

 

aankoopje just in case;)

gallery_35330_17394_3865805.jpg

 

dat was em weer.

 

grtz;

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

klein updateje

vandaag weer gevloed, bijna net zoveel teruggekregen als erin is gegaan.. denk dat ik wel wat langer weg had kunnen blijven maar goed.

ook heb ik ze vandaag getopt, waarom zo snel? omdat ik ze nog minimaal 3 dagen op 18/6 wil laten om volwassen scheuten te krijgen..

gallery_35330_17394_408359.jpg

 

moddertent.

dag 12 12/12, denk dat ik ze als ik op 2 weken 12/12 zit inspuit met clomeq omdat ze zo een mooie hoogte bereikt hebben om op 1150 te blijven draaien ipv te dimmen

gallery_35330_17394_3607778.jpg

 

 

grtz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben zelf ook wel tevreden over de indeling, komt allemaal netjes uit.

de aardetent gaat super idd, maar we moeten week 3 nog doorkomen, de clomeq staat stand-by hahha

 

morgen toch maar even maxicontroller halen met alleen temp sensor, ff kijken hoe ik die ga kalibreren :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al eens eerder gebruik die clomeq? wat waren je bevindingen. prutsertje was er toen mee bezig maar is van de aardbodem verdwenen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ok. Hij had het toen over celremmer. Planten zouden nog een klein beetje doorgroeien naar het spuiten en zijn maatje claimde zelfs dat het opbrengstverhogend was. Niet dat ik daar in geloof, maar zou mooi zijn als het werkt voor je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar prutsertje had het volgens mij over de spuit versie.

Deze zal wel werken ze gebruiken die in de glas tuinbouw ook

Edit ik zie dat dit ook de spuitversie is lol

Edited by lion61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! Zou alleen bij het bespuiten niet teveel de bovenkant doen. Ook even de lamp dimmen voor de eerste uren als die aan gaat. Dit omdat je anders kans hebt op vlekken op je bladeren aan de bovenkant.. Bij mij hielp het toen ik het de tweede keer wel zo deed.

 

Abruzzi

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Noob, als het remmend werkt is het al genoeg voor me hehe

@lion klopt het is de spuitversie, alleen vraag ik me af of het echt alleen op de bladeren moet of dat ik gen de plant in zijn geheel in moet spuiten,incl. de beginnende toppen..

@Abruzzi, hoe bedoel je niet teveel de bovenkant? en ik spuit toch in net voordat het licht uitgaat? kan best de dag daarna dimmen dat is geen probleem.

@JMI, thx! heb er het volste vertrouwen in:)

 

nu nog een vraagje, ik krijg morgen mijn maxi controller binnen, en heb toenstraks luidsprekerdraad gehaald bij saturn, alleen die is 1,5mm dik(enige wat ze nog hebben)

maar nu las ik net dat je beter iets van 0,7mm kan pakken. gaat dit problemen opleveren? gaat het passen? haha

 

luidsprekerdraad

gallery_35330_17394_2782114.jpg

gallery_35330_17394_2257918.jpg

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tuurlijk kan je spuiten net voordat de lampen uitgaan. Bedoel ermee dat je beter kan zorgen dat je tussen de planten door spuit en niet teveel helemaal bovenaan aan de bovenkant van de bladeren. Toen ik dat deed verneukte ik me bladeren helemaal boven aan een beetje. Heb er toen een foto van gemaakt, het zag er toen zo uit.

 

gallery_41826_17421_1418754.jpg

 

1 dag na het spuiten had ik dit zitten, maar wel alleen op de planten die ik had bespoten.

 

 

Abruzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

gamma heeft toch wel 0.75mm2 die moet toch wel passen lijkt mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm dat ziet er idd vreemd uit abruzzi, hopen dat dat bij niet het geval is. goed tip iig thx!

 

Chees en Bone:P,

 

ik lees het nu pas moest toch adereindhulzen halen dus bij de hornbach dit maar meegenomen,

gallery_35330_17394_2169361.jpg

gallery_35330_17394_892978.jpg

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben eens benieuwd hoe je + en - uit elkaar gaat houden met 2 dezelfde kleur draden haha. (vandaar boxkabel, die is meestal zwart/rood) Adereindhulsen hoeft niet, er staat maar 12volt op die draad.

 

Ziet natuurlijk wel beter uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben eens benieuwd hoe je + en - uit elkaar gaat houden met 2 dezelfde kleur draden haha.
multimetertje, ff beetje klooien :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...