Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dilago

O.g. Kush Stekkenkweek

Recommended Posts

De balans is opgemaakt: ik ga voor een softbox 1000m3 én een stillere fan controller. Hoewel de temperatuur nu prima is met de lamp aan, is het rumoer van het filter gewoon te erg. Zelfs als hij voluit afzuigt hoor je een elektronische toon, weliswaar veel zachter als met de fan controller er tussen maar het is hoorbaar en dat kan gewoon niet op deze locatie. Er moeten maatregelen genomen worden wil ik de politie niet aan de deur krijgen een dezer dagen.

 

Van al deze perikelen trekken de planten zich gelukkig niks aan en al zou je het soms bijna vergeten met alle gedoe wat bij kweken komt kijken, de dames is waar het allemaal om draait natuurlijk. Hoog tijd voor wat kiekjes.

 

gallery_6495_17175_66632.jpg

gallery_6495_17175_52281.jpg

Een mooie temperatuur op een warme dag als vandaag.

 

gallery_6495_17175_68243.jpg

gallery_6495_17175_106729.jpg

 

Helaas zag ik een blad waar een gaatje in zat, van schrik heb ik die er af getrokken en weggegooid. Geen foto dus.

Een andere plant heeft wat vreemdigheden aan het blad, wat mij voorkomt als stress maar ik hoor graag wat de meningen zijn. Zo ziet het er uit:

 

gallery_6495_17175_119483.jpg

Moet ik me zorgen gaan maken?

 

Dit was het voor nu.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan zijn dat dat blad al aan de plant zat toen de stek geknipt werd. eerst tl licht en daarna hps kan wat vervorming geven aan de kleinste scheuten van de stek.

vraag me wel af wat die witte spikkeltjes zijn. denk dat dat een grotere zorg kan zijn.en waarom trek je meteen het blad eraf zodra je een gaatje ziet?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denk je dat het is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze komen van buiten, misschien heb je ongedierte meegenomen?

 

Misschien nog een keertje neem olie spuiten?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik al gedaan en het heeft kennelijk niks geholpen, zal het een paar keer herhalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De toppen van de planten zijn geknakt en ze groeien verder goed en de eerste tekenen van de bloei al te zien.

 

gallery_6495_17175_52176.jpg

gallery_6495_17175_99977.jpg

gallery_6495_17175_18858.jpg

gallery_6495_17175_58304.jpg

 

Fijne avond!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog wat kiekjes net nadat de lamp uitging. Het is nog geen sea of green maar het gaat de goede kant op.

 

gallery_6495_17175_67473.jpg

gallery_6495_17175_82367.jpg

gallery_6495_17175_81205.jpg

gallery_6495_17175_78948.jpg

 

Een fijne dag! :)

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat er prima bij hoor, geloof me, het komt goed vol daarzo :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lukt het nog een beetje om de strek er in te krijgen?

Nee, de strek krijg ik er helaas niet in, ze zijn wel wat hoger als de planten tijdens de vorige ronde maar nog steeds klein. Het valt me op dat ze buiten groter worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd ze een paar dagen net wat te vochtig en lamp zo hoog mogelijk dan strekken ze wel iets.

Edited by The-Predator
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er een mooi veldje uit Predator,lekker groen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Undying jij hebt zeker teveel gerookt vandaag

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd ze een paar dagen net wat te vochtig en lamp zo hoog mogelijk dan strekken ze wel iets.

Zal ze nog wat vochtiger zetten, de lamp heb ik steeds op zijn hoogst gehouden.

 

Undying jij hebt zeker teveel gerookt vandaag

Lol. :)

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er zeker erg mooi uit.

Probeer wat langer de water beurten uit elkaar te trekken dan gaan ze wel omhoog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis van te weinig te roken ;) kga er nu werk van maken zie :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er zeker erg mooi uit.

Probeer wat langer de water beurten uit elkaar te trekken dan gaan ze wel omhoog

Oké, het zal me benieuwen want ze willen maar moeilijk de hoogte in.

 

Tis van te weinig te roken ;) kga er nu werk van maken zie :vape:

Hahaha mooi werk! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Job done :smoke Komt zeker goed.........I BELIEVE wordt een top draai

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er begint nu een beetje strek in te komen, maar echt de hoogte willen ze niet in. Ook de O.G. Kush die ik buiten heb staan wil niet de hoogte in, aanvankelijk leek dat slechts even het geval. Kortom, mijn ervaring met de plant is dat ze klein blijven, in mijn geval zelfs nog kleiner dan de meter die wordt aangegeven en daardoor denk ik dat het met deze soort lastig is om ooit een score van 1 op 1 te halen. Qua smaak en effect is het echter wel een van de lekkerste soorten die ik in tijden gerookt heb en dat vind ik belangrijker dan opbrengst.

 

gallery_6495_17175_7219.jpg

gallery_6495_17175_176522.jpg

Sea of green in progress.

 

De temperatuur in mijn tent stijgt deze dagen tot recordhoogten, zelfs de 40 graden werd even aangetikt. Gelukkig zijn de planten nog niet gekookt, maar veel scheelt het niet. Ze gedijen nog prima gelukkig. Hoe het de opbrengst zal beïnvloeden is afwachten, sowieso verwacht ik er niet veel van want deze planten worden niet zo groot.

De eerstvolgende ronde ga ik voor een soort met hogere opbrengst, liefst een superwiet met een superopbrengst. Ik heb nog een paar weken tijd om me even te oriënteren.

 

Groet.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smaak is inderdaad lekker maar ik mis alleen die kush smaak :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb voorheen nog nooit Kush gerookt dus mis ik die smaak niet logischerwijs, want ik weet niet wat ik moet missen. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ze er goed uit zien! Hoeveel dagen ben je nu totaal? Misschien dat ze nog wat groeien

 

Dag en nacht temperatuur verder uitelkaar trekken zorgt ook voor strek.. Maar best lastig met deze hoge temperaturen he

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is inderdaad lastig met die warmte, maar ze zijn nu al ietsje groter dan tijdens de vorige ronde. We zitten in week drie van de bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...