Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

7x Extrema / 2x Jackberry X MadScientist / 400watt Gavita IR.

Recommended Posts

Donnenmans, daar is idd wat vlees bij aangekomen, evengoed ouderwetse knoeperts, rechtsvoor is een mooie 2e bloei waar te nemen, allemaal witte haren waaronder al bruine haren zaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een knoerten...

Ben heel benieuwd hoeveel je overhoudt droog..

Moet wel goed zijn, zo te zien...

Geen blaren van het knippen??? LOL

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

very nice Donnie, jammer van wat spintjes maar dat mag de pret toch nie drukken of wel soms?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat zonder herma's?

Knap gedaan hoor Donnie :tu

 

:oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het resultaat is bekend, circa 360 gram droog. Heb hier in een weckpot nog wat fluff en van het knipafval ga ik een lekkere ice-o-later hash brewen. Ik heb wat zaden uit de wiet ziet vallen en wat banaantjes maar het is nu rookbaar. Toch wat hermatrekjes, ik ben hier niet blij mee vooral niet omdat ik zeker niet de enige ben gewenst met dit soort klachten.

 

Groet,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schuif ook aan.

Planten zien er mooi groen uit.

wat voor medium gebruik je?

 

greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus toch herma s.....iig wel een mooie score

suc6 met de volgende ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schuif ook aan.

Planten zien er mooi groen uit.

wat voor medium gebruik je?

 

greetz appel

 

Lees even het verslag door alvorens te posten :)

 

@agent: thx man, en ja idd hermatrekken. Ben blij dat het hierbij is gebleven. Het ligt denk ik wel aan de batch zaden.

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja denk dat daar geen twijfel over kan bestaan inderdaad jammer maar helaas volgende keer geen extrema :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik maar denken dat het aan mij lag :whistle:

Al met al netjes gedaan hoor Don en ik hoop ondanks dat bananenzaad je toch ken genieten ....

 

Wat kennuh we nu van je verwachten??

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb Sannie aangeschreven maar tot nu toe nog geen reactie. Dit kan natuurlijk niet in fem zaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee daar heb je gelijk in Don maar het was niet alleen bij de Extrema's.

Ik had het namelijk ook bij een andere... mad kush of shiva haze dat weet ik niet meer.

Nu ik bij meerdere mensen zag dat er herma's vandaan kwamen ben ik even over gestapt naar stekken.

Ik weet zeker dat hij er niks aan ken doen want de Jacks en fields zijn natuurlijk meesterlijk!

 

Alles is nu op daar, en had begrepen dat de extrema's ook niet meer terug komen.

Zelf heb ik nog zat zaden liggen o.a. KF, Santa Maria, Chemistry en Extrema x heribei...Die laatste zijn reguliere zaden maar ben

wel erg benieuwd naar deze strains

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had vorig jaar oktober 1 herma in mijn Kolossus van Sannie, mag zeker niet klagen als ik zie wat een hermannen hier voorbij komen. :execute :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag Donnie, ondanks je tegenslagen toch nog een mooi resultaat.

 

Ik heb 7 Extrema fem staan allemaal met hermatrekken. Nog 5 weken iedere dag controleren op bananen, en castraties uitvoeren :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zuur van die herma's. Heb net de extrema's fem van sannie binnen...... Toch vind ik het een heel netjes resultaat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey donnie ik had ook een herma in mn kolossus grow die nu staat ...... volgens sannie zit er geen verschil in de batches kwa ouders dus het moet stabiel zijn ,,

mn vorige ronde kolossus geen probleen nu een berg zaad ..

heb hermas gehad met extremas en nu mn kolossus ook en ze hebben geen stress gehad.

 

vind het jammer maar ik ga geen fem zaad meer gebruiken denk ik helaas want sannie heeft echt mooie soortjes mrr 1 herma verknalt de hele oogst

 

greetz ernie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde don, des al niet te min een prima score!

 

herma trekjes komen naar mijn idee echt bij herijuana vandaan... maargoed dit laat ik liever in het midden

 

zelf ben ik over gegaan op regulier zaad, scheelt een hoop hoofdpijn..

 

geniet ervan kerel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een reactie ontvangen van Sannie. Kortgezegd komt het er op neer dat hij zegt dat het ligt aan de genetica + kweker. Zelf zou ik als breeder deze zaden niet meer verkopen, wanneer er zich zoveel herma's voordoen.

 

Van enige compensatie is echter geen sprake, ook al is dat het doel niet. Maar ik zal het hier verder bij laten. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dit een andere batch zaden dan 2 jaar geleden dat je weet ? want heb haar meerdere keren gegrowd en zelfs outdoor zonder problemen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don... Die compensatie krijg je echt wel wanneer je een nieuwe bestelling doet.

Ik heb hetzelfde gehad als jij en ik hing ook gelijk aan de bel...

De zaden van mij waren van vorig jaar in iig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Donnie,

 

Een 360gr fijne rookwaar. Lekker.

Tja herma hebben we allemaal al wel gehad...maar als het bij een paar zaadjes blijft dan is dat niet verkeerd vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...