Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

7x Extrema / 2x Jackberry X MadScientist / 400watt Gavita IR.

Recommended Posts

al na een 20 dagen na omschakeling was t vrij duidelijk dat t m niet zou worden 5 dagen later heb k ze weggehaald k had door jullie topics juist nog wat hoop gekregen maar helaas. k begrijp dat t inderdaad raar is dat jullie goed afbloeien als t in de batch zou zitten. t maakt mij verder niet uit baal dr wel van maar kan altijd gebeuren maar weet cker dat t niet aan mn hok ligt zoals k al zij rest heeft nergens last van gelukkig maar alhoewel k heb nu 9 planten op 2,40x120 dus wordt cker geen mooie ronde hoop dat de kwaliteit wat compenseerd en anders jammer dan volgende keer beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel klote man bij grump openbaarde de Hermannen zich ook rond die tijd. Ook allen Herma. Ik zou ook niet durven te zeggen waar het aan ligt. Ook grump was er van overtuigd dat hij geen lichtlekken o.i.d. had. Ik heb zojuist even de dames goed bekeken en heb geen enkele bal of banaan kunnen vinden.

 

Had jij de ''dames'' getopt?

 

Gr,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee had ze expres niet getopt of gediefd zo min mogelijk geschoven met de potten temperatuur niet boven de 28,4 geweest snachts niet lager als 20 heb mn hok in een donkere kamer staan absoluut geen licht lek.

nog nooit geen herma s in dit hokje gehad en ook de andere soortjes die erbij staan geen herma symptomen dus aan mn hok kan het volgens mij nooit liggen temp s lijken mij ook niet het probleem.

 

gebruik canna voeding op light mix ph 6.0/6.1 ec voordat ze omgingen was 1.2/1.3 geen verbrande puntjes ofzo geen paarse steeltjes lamp altijd tussen de 60 en 50 cm

dus als k t zelf getriggerd zou hebben zou k niet weten waarmee blijft een vreemd verhaal in mijn ogen maar goed niet te lang bij stil staan en gewoon doorgaan ga dr ook niet verder naar opzoek volgende ronde gewoon andere genetica en dan halen we de schade wel weer in mn eigen rokertje gaat k er wel weer uit halen iig en dat is waar we t voor doen toch...al het andere is meegenomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mannen, mijn planten had ik wel getopt en 2 ervan geknakt omdat ze te groot werden. Kwa lichtlekken zou ik echt niet weten waar het licht dan naar binnen zou moeten komen echter zag ik wel als de lamp brande dat er een paar puntjes licht door de tent heen kwamen door het felle licht. Dit was bij de rits en een paar kleine puntjes, de tent had ik nieuw aangeschaft. Maar ik denk ook eigenlijk niet dat het hierdoor kwam tenminste die puntjes waren zo klein dat het bijna nix voorstelde. Verder staat de tent ook gewoon in een donkere kamer waar altijd de gordijnen enzo van dicht zijn. Maar die van jou zien er toch goed uit :) zal wel goed gaan ! Ik zal wel gewoon een paar verkeerde zaden hebben gehad. Terwijl het na mijn mening niet mag gebeuren! Ik heb trouwens toenstrax de nieuwe ronde al besteld *killing fields* hopen dat het deze ronde beter gaat haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad grump je weet dat t risico er is maar blijft jammer suc6 met je nieuwe ronde killingfields s ook erg mooi suc6 man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 38 12/12

De vergeling van de Mad Berry's zet door. Zit hetzelfde in als de Extrema dames enkel is de grond van Greenlabel. Laatste keer dat ik die mix heb gebruikt in ieder geval. :thumbsdown:

 

Ze worden namelijk exact hetzelfde behandeld als de Extrema dames. Zal wel een gele bedoeling worden straks maar ach het blad roken we toch niet. Flinke blokkade(s) - de topvorming blijft ook achter.

 

Hierbij wat pics

 

gallery_26898_16371_204994.jpg

 

Ze worden al lekker wit

 

gallery_26898_16371_174567.jpg

 

gallery_26898_16371_107197.jpg

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde ouwe, al vind ik sommige er niet zo slecht uit zien, blokkades zijn echt zwaar moeilijk op te lossen, ik heb er ook flink last van gehad.

Ik hoop dat je de boel nog wat recht kan breien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de extrema's komt het best wel goed, de zorgekindjes zijn de freebees (Mad Berry's).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bon dia!

 

Gister de 1e helft geknipt van mijn Kolossus, toch wel zaad, Had naar mijn weten de Herma er op tijd uitgehaald, maar hij heeft toch kennelijk wat schade aangericht, en zijn energie mede gestoken in het maken van zaad, dat gaat me veel opbrengst schelen.

Heel jammer, maar moet zeggen, het is de 1e keer dat ik een herma in de tent heb. Ik heb van Sannie de jack berry, big white, mad kush, de cheese en mad shack gehad, 1 a 2 jaar geleden wel, maar geen hermannekes!!

 

Morgen gaat de 2e helft om, ben benieuwd!!

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mad Berry's ook last van "teveel" voeding zoals de Killing Fields?

Voor de rest mooie toppen daar Donnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien dr inderdaad mooi uit die extrema s baal nu des te meer dat die van mij t niet gehaald hebben.. <_<

 

@el orro kolosus met herma s? weet je cker dat je geen licht lekje heb ofzo? heb de kolosus ook al eens gehad maar geen herma s is bij mijn weten ook de eerste keer dat k dat hoor van kolosus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet gewoon een reactie te geven op je laatste post, beetje dom! Maar ik vind ze er echt niet slecht uitzien, de Mad Berry's zijn idd best al aan het vergelen op de 38e dag 12/12, en dat toch met zo weinig voeding eigenlijk, ben benieuwd of je datnog wat bij kan gaan sturen. Ik begin er niet meer aan, meerdere soortjes in 1 tent, vind het te lastig, en verder altijd de light-mix van Plagron.

 

Maar je zit op de helft, ik denk dat de weegschaal uiteindelijk wel een mooi cijfertje aangeeft, ze zijn al best lekker vet tenslotte!

 

Keep on going!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agent orange,

Onmogelijk, mijn tent staat in een ruimte die 100% lichtdicht is, mijn bijverwarmkacheltje geeft wel een rood lichtje als hij aan is, dat heb ik na 1 nacht verholpen met zwart plakband, het is zoals het is, jammer dat ik dacht er op tijd bij te zijn, maar hij heeft me toch gefucked!

 

Ook iets om op te letten heren, lampjes van kacheltjes, ventilatoren, regelaars, enz. In het aardedonker kan zo,n ding voor je gevoel een zee van licht geven in je tent!

Mijn digitale hygrometer, had ook zo'n raar groen lampje, wat dus een lichtschijnsel gaf, in het begin direct afgeplakt met zwarte tape!

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie goos hoe ist daar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo miami update van gisteren avond :P

 

Ze staan er redelijk bij, weer ruimte voor verbetering maar ik mag niet klagen aangezien Extrema niet de opbrenger is zoals KF of Kolossus dat wel is. Heb 3 banaantjes gespot en deze verwijderd met een pincet. Ik verwacht niet dat dit nog problemen gaat geven maar het is geen stabiel soortje blijkt maar weer aangezien grump z'n planten vol zaten met ballen en ook nog een paar andere.

 

Denk dat het toch een PH probleem is aangezien ik never nooit niet teveel voeding heb meegegeven. Hierdoor kunnen ze waarschijnlijk niet genoeg fosfor (P) opnemen. Bekende blokkades weer. Ach ja...

 

Dag 49 12/12

 

De vergeling zet door. De dames mogen nog een kleine 3 weken dan denk ik dat de meesten wel klaar zullen zijn. Ik geef geen voeding meer en ze mogen het blad verder gaan leegtrekken.

 

gallery_26898_16371_20407.jpg

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zitten toch een paar flinke knuppels tussen don!

 

kan niet altijd soepeltjes verlopen natuurlijk

wat ga je veranderen aan je volgende ronde/medium om deze tekorten/blokkades op te vangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey don , heb er laatst wat over gelezen de voeding blokades en een evt werkend product

 

Ga t weer ff opzoeken voor je

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Skunkmonster: jawel ze zijn toch best dik geworden vind ik zelf, ik heb ook wat lichte spint maar die plaag lijkt onder controle nadat ik veel blad had afgedaan met wat neem.

 

@Boosie: ik ben benieuwd, hoor het wel wanneer je het hebt gevonden, thx!

 

Dag 56 12/12

 

Niet zoveel te melden, de vergeling zet door - gelukkig het aandikken van de dames ook.

 

gallery_26898_16371_94224.jpg

 

Ze mogen nog even staan :)

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind de toppen wel wat weg hebben van kolossus, ziet er nice uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan lekker puisten nu, almost there mate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, je bent weeral op het leukste punt van een kweek... Waar staan de Madberry's ? vindt het niet meteen terug in je topic, mss dat ik die ook ga neerzette

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er lekkere toppen uit Donnie!

Bijna oogstrijp???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miami: kwa compactheid zeker, maar kwa grootte halen de meesten het niet. De Mad Berry's zijn echt kneiterhard, amnees hard niet normaal. :D

 

@Krasi: ja ze bouwen nog lekker door is nog wat vlees bijgekomen deze week :D

 

@El oro: dank je man sinds dat ik niet meer heb gevoed en alleen de laatste 3 weken water heb gegeven gaat het een stuk beter en is de echt ernstige vergeling gestagneerd.

 

@Venastar: ja we zijn er bijna nu, ze mogen nog een paar dagen.

 

@NoNonSense: ja ze zijn lekker compact en ook goed onder de kristallen :)

 

@Tune: bijna, bijna :)

 

Dag 66 12/12

 

Sommige dames mogen nog even, de andere zijn nu en morgen wel oogstrijp. Ik ga ze in 1x kappen want ik heb wat last van beginnende spint :thumbsdown: Ze beginnen in het blad al kleine webjes te bouwen, ik heb de lamp op 275 watt staan nu de laatste dagen, zodat de spint niet optimaal floreert. Heb wat fanleaves weggeknipt die het meeste spint hadden. Ach ja, straks als ik de planten kap en ze op de kop hang kan ik ze weg stofzuigen want die f**kers kruipen dan naar boven, mooi van de toppen weg. Eerste keer voor mij dat ik ze op zaadplanten heb gehad, maar nu niks om me zorgen over te maken. Volgende keer toch maar weer eens PVP inzetten, spint zit vaak in een klein hoekje.

 

Laatste update zal dit zijn voordat ik ze kap. Uiteraard zal ik jullie nog het totaalgewicht laten weten.

 

gallery_26898_16371_43117.jpg

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...