Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

7x Extrema / 2x Jackberry X MadScientist / 400watt Gavita IR.

Recommended Posts

Mijn jackberry X madscientist zit een weekje achter.

 

Doe Baekelandt een plezier wil je?

 

Wrijf eens vet over de stam van een MadJack en snuif eens goed aan je vingers?

Bij mij ruikt 'ie naar zwavel, alsof de duivel hemzelve wind heeft gelaten in mijn bescheiden kastje...

Edited by Baekelandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag Heren,

 

Ik ben El oro verde, en nieuw op dit forum. Kweek al wat jaartjes, en volg al enige tijd een hoop onzin en veel waarheden op diverse forums.

Maar ik ben met name geinteresseerd in de kweekjes van Donnie, zo ook nu!

Kwam je post van sept, okt, nov 2011 tegen waarin je met 9 planten onder 400 watt ong. 470 gram droog afhaalde, waanzinnig!

Ik heb nu zelf ook 14 Kolossus staan onder een 400 watt, maar haal er zeker geen 470 gram af, ben al blij met de helft.

De dames staan nu in de 9 week op kraantjeswater, en zijn aardig aan het afrijpen, benieuwd of ik de 11 weken haal.

 

Ik ga je in ieder geval volgen in deze ronde.

 

Succes!

 

El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

El Oro Verde, voorstellen van jezelf doe je in het daarvoor bestemde gedeelte van het forum, wie is wie.

Verder heb je iig de juiste kweker uitgezocht om geïnteresseerd in te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou handig zijn geweest om dat niet in iemand anders zn topic te doen el oro :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt druk hier :D

 

@Bob: thx we doen ons best. Kijk lekker mee!

 

@miami: ik heb eigenlijk niet geschoven moet ik zeggen - dit is gewoon puur toeval maar opzich komt het niet verkeerd uit.

 

@Krasi: ze beginnen aardig te ''meuren'' ja. Ze ruiken sterk maar ja dat was wel bekend. Bloei zit er goed in maar ondanks dat ik helemaal nog geen voeding heb gegeven toch weer verbrande bladpunten, zoals 3.0 ook al aangeeft toch een wat hoge EC. Ik ga ze wat natter houden zodat de EC minder oploopt.

 

@3.0 je hebt gelijk, de middelste plant voor (Mad berry) is iets lichter van kleur ook in de top - het was de EC die te hoog was opgelopen. Ik heb ze nu wat natter staan. Ph probleem is het niet denk ik.

 

@sshorty: thx bij jou in de wigwam ziet er nog heerlijker uit, je bent inmiddels al wat verder. Ik kijk in het andere gedeelte van het forum dan ook uit naar je update. DjBroertje had al gevraagd waar je bleef met die update :P

 

@Baekelandt: ik kan niet die geur herkennen, misschien een andere pheno. Deze ruiken juist heel fris en zuur, bijna lemon haze achtig.

 

@blackgemini: leuk dat je meekijkt ik heb een stoeltje vooraan neer gezet voor je.

 

@El oro: leuk dat je je even voorstelt hier in het topic, nog nooit meegemaakt dit. Hoe dan ook, welkom op het forum en kijk lekker mee!

 

@agent orange: je had ook gewoon een slotje erop kunnen gooien. :innocent: :execute

 

Dag 31 12/12.

 

 

De plant voor (Mad Berry) heeft wat verdampingsproblemen, deze wordt wat lichter van kleur. Ik heb ze denk ik iets te droog gehad waardoor de EC is opgelopen. Dat moet het wel zijn want ik heb de aarde lichtbemest en nog geen voeding gegeven. De wat lichtere madshack heb ik even een flex oefening gegeven door haar naar beneden te binden aan haar eigen been :D Ze kroop wat teveel richting lamp.

 

Desondanks staat het er toch leuk bij zo dacht ik voor een dag 16 zichtbare bloei.

 

gallery_26898_16371_176506.jpg

 

gallery_26898_16371_129792.jpg

 

Groet,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Donnie,

 

Sommige dames zijn wel aardig gestrekt met lange internodes. Ga je nu nog verder buigen, om de lamp lager te hangen en de rest meer licht te geven? Kunnen wel weer aardige knuppels worden!

Gebruik je verder nog een bloeivoeding? en vanaf de 6e week een booster of zoiets?

 

Heb zelf ook een tent staan met 14 Kolossus van Sannie, die staan in 7.5 liter potten. en zijn lekker aan het afrijpen nu, ze gaan as. donderdag de 10e week bloei in, en krijgen alleen nog onafgezuurd kraantjeswater, twijfel nog om ze nog een keer bacto te geven, heeft het zin, wat denk jij?

Toch krijgen we niet de knuppels die we hadden gewild, klimaat is goed geweest de hele kweek, 28 om 20 met grondtemp van 19 graden, we kweken onder een 400 watt, en verwarmen in de nacht zo nodig bij. We hebben om de dag voeding gegeven volgens het Bac Bio schema, met 1 x in de 2 weken bacto, misschien missen we daar nog wat extra's in? maar voeding gegeven van boven en kraantjeswater van onder.

 

Genoeg gelult nu, ik ben benieuwd naar je volgende post!

Succes verder man!

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ el orro voedinggeven van boven en kraanwater van onderen lijkt mij een beetje dubbel op

Share this post


Link to post
Share on other sites

@El Oro: ik heb weleens 9x Kolossus gedraaid onder Gavita 400 IR. Lamp hoeft niet lager de plant in het midden is het korst deze heb ik wel opzij gebogen nu zodat de onderliggende toppen wat meer zon krijgen.

 

Zie hier mijn Kolossus kweek.

http://www.wietforum.nl/topic/84893-9x-kolossus-fem-secret-jardin-dr90-gavita-400w-ir-bloei-voorgroei-spectrabox-2-250w/

 

Kolossus is een hybride en legt meer gewicht in de schaal dan Extrema.

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi zeg.

Die MadScientist is echt een lekker soortje.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agent orange,

 

Het lijkt misschien dubbelop, maar alleen van bovenaf watergeven geeft luie wortels, zeker in de voorgroei zullen de wortels naar vocht zoeken onderin de pot, we proberen dus de hele pot vochtig te houden door voeding (bac bio)van bovenaf te geven, en de andere dag onafgezuurd kraantjeswater van onder. Werkt prima! Maar iedereen heeft zo zijn eigen manieren, en het is toch vaak proberen en kijken of je er rendement uit haalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Donnie,

 

Je Kolossus verslag heb ik helemaal gelezen en vond ik prachtig, heel mooi duidelijk verslag en pics, gewoon een superkweek onder een 400 watt. Te gek om dat voor elkaar te krijgen!

 

Complimenten voor je duidelijke verslagen, maar er zijn er meerdere op dit forum, prachtig om te lezen en te zien hoe iedereen bezig is om te proberen zijn geliefde plantjes tot knuppels te laten growen!

 

Greetzzzz,

El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Donnie,

 

Ik zie wel dat je weer in plastic potten growt, je was wel te spreken over die root punch toch?

 

Of heb ik ergens over heen gelezen? :rtfm:

 

Keep on going!

 

 

Greetzzzz,

El oro verde :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas gisteren 5 extrema s moeten kappen zat vol met ballen geen licht lek of andere stress heb nu nog 2 jackxmad scientist en 5 herijuana en 2 mad shack die nergens last van hebbenn.......jammer maar helaashoop dat ze hier goed blijven gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer een slachtoffer in deze herma genocide op het wf de laatste tijd... :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja echt jammer planten waren echt mooi en gezond maar helaas had nog een beetje hoop maar heeft niet mogen baten hoop dat k met de rest mn ronde nog wel enigzins goed kan afsluiten maar gaat me toch wel aardig wat grammen schelen volgende keer beter maar dan geen extrema s meer iig denk zelfs maar eens een andere zaden leverancier .... ,aar dat zie k nog wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde zonde mannen, je zou bijna gaan denken dat onze brabbelaar ivo op stelten of teefje erachter zitten, wat een gefuck allemaal!

Had laatst ook nog een herma tussen m'n Kolossus staan, had al zo'n achterlijke groeispurt met joekels van internoden, en ja hoor, ballen!!!

 

But keep going!

 

 

Greetzzzz,

El oro verde

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

snap niet hoe ivo dit voor mekaar zou moeten krijgen en die heb ook geen ballen....maar zonde is t zeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch blijft het vreemd, zou het per batch verschillen ? want had 2 jaar geleden zelfs extrema buiten staan en die deed het super tot het einde..

zelfs een onsje of 4 afgehaald..

Share this post


Link to post
Share on other sites

k heb inderdaad het vermoeden dat t om een slechte batch gaat heb zelf ook nog nooit problemen gehad met sannie s zaden en er worden ook gewoon goede extrema s afgebloeid tenminste dat moet nog blijken maar ziet r voorlopig goed uit.

deze die k had begonnen gelijk met ballen onder de oksels en al vrij snel zag k ze op heel veel plekker verschijnen. terwijl de herijuana wat toch ook een gevoelig plantje schijnt te zijn nergens last van heeft. foutje kan altijd natuurlijk maar alle 5 de planten vol met ballen terwijlnde rest nergens last van heeft geloof k r niet in dat t aan mn hok of stress e.d ligt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er hier tot nu toe goed uit, niet helemaal perfect (te hoge EC) maar de dames bouwen lekker door @ dag 35 12/12.

 

Wanneer spotte je die herma's agent orange? Sshorty in de microsectie heeft de dames ook perfect afgebloeid. Ik vraag me toch af hoe het bij de 1 wel goed gaat, en bij de ander gruwelijk mis. Immers, mocht het een slechte batch betreffen, dan zouden we toch allemaal onherroepelijk herma's moeten krijgen?

 

Ik zal maandag weer een update met licht uit plaatsen.

 

Groet,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Donnemans, je had bij aanvang van deze ronde minder in de grond gestopt qua EC, heb je dan zoveel bijgevoedt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasebaas :D Dat is het gekke, ik heb alleen kraantjeswater en 2-3x Bio Roots meegegeven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...