Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

7x Extrema / 2x Jackberry X MadScientist / 400watt Gavita IR.

Recommended Posts

netjes donnie

ziet er strak uit

 

hoop dat je de 1op1 waar je op hoopt gaat halen!

 

tot nu toe erg dikke totompalen als hoofdstam, dat moet vast een goed voorteken zijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes man, zonder dikke stammen hoor je er niet bij tegenwoordig :D

 

Heerlijk na zo'n ronde KF, niet zo veel strek en sneller klaar.. zit er nu ook al aan te denken voor straks :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Donnie,

 

Worden al dikke stammen man!!! moet helemaal goed komen. Heb je qua voeding nog dingen aangepast na afgelopen ronde???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: ja het gaat hard nog een paar dagen en er is geen aarde meer te zien van bovenaf.

 

@skunkmonster: ja we gaan ons best doen, ik koop dat ze mooie buds gaan aanmaken straks.

 

@NoNonSense: Bedankt en kijk lekker mee!

 

@Miami: ja ik geef ze karig water, daardoor strekken ze minder. Extrema heeft wel aardig wat strek als je ze te nat houdt. :rofl

 

@Don: hoi naamgenoot leuk je weer ff hier te zien. Jazeker heb ik e.e.a. aangepast. Veel minder gemengd door de aarde. Ik zie nu ook dat de planten het makkelijker hebben dan op een zwaar voorbemeste aarde. Straks kan ik dan ook PK booster meegeven in week 6. Afgelopen ronde waren door de hitte de toppen toch niet mooi uitgehard, en door blokkades e.d. Daarom doen we het nu anders. :D

 

Dag 10 12/12

 

Eind van de week weer een update met de lampen net gedoofd, voor nu eentje met HPS aan. De dames groeien lekker door, de lucht is droger aan het worden, ik bevochtig de lucht nu nog, wanneer straks de bloei er in komt stop ik daarmee. LV is nu tegen de 55% met lamp aan. Zonder bevochtiger zou dat 40% zijn, te laag ook al zijn het zaailingen.

 

Temperaturen nog steeds 28 met lamp aan, en 20 met de lamp uit.

 

gallery_26898_16371_9146.jpg

 

EDIT:

 

Met lamp uit.

 

gallery_26898_16371_82031.jpg

 

Gr,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat daar drummen worden in de tent. Hopelijk gaan ze niet teveel strekken hierdoor.

Mooie opbouw van de planten, nerven zijn goed zichtbaar. Lekker groen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten zien er gezond uit, heb je al bloei gespot?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie waar heb jij je inlaat zitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er al lekker vol uit daaro Donnie :lol:

Misschien dat extrema ook gevoelig is voor voeding vandaar dat je snel ballen krijgt?

Ik ga het iig meemaken hiero ..... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NoNonSense: Nikon D5100+Nikkor 16-85mm+Nikon SB400 flitser. Lekkere allround lens op DX.

 

@Tune: Thx ze zijn mooi groen idd. Ze beginnen nu een klein beetje te stressen ja, plant in het midden vooral. Maar ik zou ook verlegen worden als ik rondom bekeken zou worden door mooie dames. ;)

 

@Krasi: Thx er zit al wat bloei in. Plant linksachter is het snelste hiermee.

 

@Miami: gewoon die flappen aan de zijkant. Ik heb aan de buitenzijde vd tent zwart koolstoffilter zitten maar ik grow zowiezo in de dag dus dames hebben zero last van lichtstress aangezien de tent in een zeer donkere ruimte staat wanneer het licht uit is.

 

@criticalwidow: het zou kunnen maar ik wil eerst kijken wat er hier gebeurt voordat ik een oordeel vel. Het kan immers ook aan de kweker liggen. Bij sshorty gaat tot nu toe ook alles goed, alhoewel, ik heb al 10 dagen geen update gezien van hem. :lol:

 

Dag 14 12/12

 

De dames staan vandaag precies 2 weken op 12/12. Ze doen het lekker, ontstaat nu ook een beetje hoogteverschil maar ik laat ze hun gang gaan voor nu zodat ze geen stress ondervinden door het knakken. Ze groeien minder hard als een sativa dat is wel duidelijk.

Ze krijgen alleen water mee ik heb afgelopen week ook nog een druppel per liter water GHE bio roots meegegeven. Verder is het klimaat stabiel. Circa 20 in de nacht en 28 op de dag. Op de bodem meet ik met licht aan een temperatuur van 21C. Prima dus.

 

gallery_26898_16371_12385.jpg

 

Potent

 

gallery_26898_16371_78603.jpg

 

gallery_26898_16371_19883.jpg

 

Groet,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keurig man, diepe kleur, mooie nieuwe groeischeuten, aankomende week zal het wel erg hard gaan. :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat je de herma's onder controle houdt. Ballen en een kut is mode op het forum momenteel :execute

 

Ik kijk even mee... :popcorn:

 

 

 

Waarom Aptus start trouwens?

Edited by cityboxer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: thx gappie - ze gaan nu erg hard. Paar dagen geleden nog haast geen bloei, en nu overal de bloei er lekker in. Ook ietwat strek, maar ik laat ze nog hun gang gaan. Hier staat Extrema een beetje om bekend.

 

@NoNonSense: Geen dank!

 

@cityboxer: ik mag het ook hopen dat ik geen aanstaande Hermannen in mijn wigwam hiero heb staan. Aptus flesje had ik nog liggen dus gebruikt. Echt prima spul voor zaailingen. Heb ze er alleen mee ingewaterd toendertijd.

 

Dag 18 12/12

 

Bloei zit er goed in, vrijdag weer een update zonder lamp aan. Dan zitten we precies op 3 weken 12/12.

 

gallery_26898_16371_115907.jpg

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 22 12/12

Dames hebben aardig de beentjes gestrekt. Ik zit nog te twijfelen of ik die linksachter moet gaan knakken, ik wou ze eigenlijk hun gang laten gaan maar ze wordt wel erg lang.Temps nog steeds in orde - ze krijgen enkel onafgezuurd water tot pak hem beet week 6 bloei dan zal ik een keer PK boost meegeven van BAC.

 

gallery_26898_16371_43480.jpg

 

gallery_26898_16371_177451.jpg

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Donnie, de groei zal er nu wel bijna uit zijn toch, je kan zowiezo een plet in de steel maken van de lange dames, dan blijft de plant recht maar heeft toch enige groeistilstand, anders lekker laten gaan, ze gaan weldra de volle bloei in en zien er qua gezondheid pico bello uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dikke stammen donnie

dat beloofd wat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: ja de groei kwa hoogte is er nu uit. Gelukkig maar, het is toch lekker vol geworden en de dames zijn niet te lang. Heb een mooie diepte in het vedje nu.

 

@Cityboxer: ik doe mijn best ;-)

 

@Skunkmonster: ik denk dat het flink dikke toppen gaan worden. :D

 

Dag 26 12/12

 

De dames zijn al flink wat vlees aan het ontwikkelen. Ik heb nog geen banaantje gespot en zit nu op ongeveer dezelfde bloeidag als grump. Ook bij sshorty gaat het goed. Ik denk dat je toch een lichtlekkie heb gehad grump (mocht je dit lezen). Nu wil ik niet zeggen dat dit alsnog niet gaat komen maar het ziet er nu goed uit.

 

Dames beginnen ook steeds meer te drinken nu. Temps 20/28C

 

gallery_26898_16371_24175.jpg

 

Ze wil de zon omhelzen.

 

gallery_26898_16371_24633.jpg

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker daar, mooie verdeling van de planten. Ik zet de grootste ook altijd in de hoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie volle bloei daar gappie, beginnen ze al te ruiken ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het idee dat je wat hoog zit met je voeding en dat ze daar door slechter verdampen, verdraait en gebold blad en wat lichte puntjes.

zou even je voeding in de gaten houden, nu geeft het nog weinig zichtbare problemen maar kan snel erger worden he...

 

hoop dat het je ec is en niet je ph..

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker bezig donnie :lol:

 

ziet er goed uit wordt een mooie ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...