Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Casto

De zoektocht naar Northernlight Special

Recommended Posts

Daar ga jij zeker van genieten maatje .... :icecream: :jump:

 

Wat wordt het de volgende ronde? Weer NL of weer ff wat anders....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende ronde word 1 van de drie die ik nu heb staan maar dan een hokkie vol ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cant wait ! Wil Zoooo graag weten welke t dichts't in de buurt komt ! :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er super compact uit :dribble:

 

hoop dat je een topje voor me bewaart :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnksssss

 

Zoiezo miami! Komt in orde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice! dat heb je toch goed voor elkaar mister casto!

 

ben erg benieuwd of je aan het eind van de rit je Nlx waar je naar zocht hebt gevonden!

 

k heb misschien niet zo vaak gerageerd in dit toppic maar zeker vaak genoten van de mooie foto's!!

 

en vind je zelf geknutselde pvc buis inlaat erg cool :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnks skunkie, ook ik lees jou zoektocht naar je moeder op de achtergrond nog steeds mee hoor ;)

Zolang alles gaat volgens het boekje valt er niet zo veel te melden he ;)

Posts met alleen een kwijlende smiley zijn zoooo 2013 :D

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tziet er niet fout casto men beste, ik hoop de soortjes nog steeds te kunnen keuren maar als alles der zo gaat uitzien (en geuren en smaken zoals ze der uitzien) kan dat nooit fout zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De geur is echt overduidelijk NL dus hoop dat de special in de smaak gaat zitten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn nu 2 NLS1 en 1 NLS3 om nog 11 te gaan;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mooi man!! ziet er super uit!!

 

En niet alleen je toppen.

 

Hoe krijg jij je foto's zo mooi is er een bepaalde instelling die helpt? ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zet gewoon een felle tl lamp er op, blauw doek als achtergrond, camera op macro en hup knopje drukken.

 

Ik ben een echte camera noob dus heb geen idee wat ik doe;)

 

Inmiddels staan er nog 4 nls2 de rest hangt op ze kop te drogen :D

Morgen gaat de eerste lading gefijnknipt worden en in de weckpotten.

 

Grtsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor camera gebruik je? En je kan foto's heerlijk nabewerken in lightroom van adobe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een sony a300 geen idee of dat kwaliteit is heb hem ooit als kerstcadeau gekregen ;)

Wil me er ooit wel eens in verdiepen maar de tijd is schaars de komende tijd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil niet als een snob overkomen maar dat is best een prima camera met de kit lens die er op zit. Ben me er ook pas recent in gaan verdiepen. Het is wel echt heel interessant en kan het op veel interesses toepassen. Wil alleen ook weer niet te veel gaan vastleggen op een camera, je maakt het moment toch minder mee.

 

PS. sorry beetje offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een sony a300 g

Wil me er ooit wel eens in verdiepen maar de tijd is schaars de komende tijd ;)

 

nee joh! juist nu met die kleine!

ik ben sinds kort trotse oom, en als je ziet hoe snel dat spul groeit! daar is een vette NLX niks bij!

"oftewel mooie momenten om te vereeuwigen op de gevoelige plaat ;) "

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou inderdaad Casto, monster hierboven geeft het ook al aan. Nu juist met die kleine ga je dat ding onwijs veel gebruiken lijkt me. Of doe je alles gewoon met je fone :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neeeeee de camera draait overuren nu :D, helaas kan ik mijn mooie dochtertje niet aan jullie showen :(

De glimlach die sinds 9 april op mijn smoel staat is blijven hangen en gaat voorlopig niet meer weg denk ik :D

 

Korte update betreft kweek:

 

Alles is om, de laatste planten hadden net geen 50% amber maar het moest de deur uit.

Een deel van de NLS1 is droog en zit in de weckpotten te curen :)

Waar ik de vorige oogst 5 planten in 1 pot kreeg had ik nu met 1,5 plant de pot al vol :D

Dat belooft wat, maar ik ga pas testen als hier alles lekker rustig is geworden zodat ik er echt even voor kan zitten.

Tot die tijd heb ik nog genoeg van de vorige ronde.

 

De nls3 is een iets lagere opbrenger ongeveer 2,5 plant per pot al moet ik eerlijk zijn dat ik wat kieskeurig werd na uren knippen en al snel iets als hasj topjes ging omschrijven :D

 

De nls2 was de minste opbrenger maar wel planten zonder fluf alle toppen zijn rookbaar.

Ongeveer 3 planten per pot.

 

Potten zijn overigens 2,5 liter geloof ik dus beetje voor het idee.

Maandag komt de weegschaal binnen dan zal ik alles eens wegen als het goed droog is.

 

De tocht der tochten is bijna op zijn einde, nog even en we weten of Casto de mooie tijden van vroeger kan herbeleven.

Dan is het tijd om wat mensen te laten proeven ;) en er achter te komen welke NLS het beste uit de bus komt.

Daarna een batch zaden halen van dat betreffende soortje en een super moeder laten groeien :D

Inmiddels heb ik ook een 2e ruimte gevonden, dus het zal niet lang duren voor dit verhaal een vervolg krijgt.

De olifant die het verhaaltje moet uitblazen is nog in azie dus dat duurt nog wel even ;)

 

Ik zeg hastelecasto!!!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nogmaals congrats met al je oogstjes, je hebt wel een paar kilo binnen deze week.

ben benieuwd wat het eind verdict gaan zijn. En dat we ok maar snel eens die meeting in het zuiderse belgie kunnen doen zodat Snaaip kan proeven en keuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er mooi uit casto!

 

volgens mij heb je iets moois te pakken daar!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnks!

 

Ik ben het geknip helemaal zat :D

Ik dacht eerst te drogen en dan knippen maar dat bevalt me echt voor geen meter.

Gewoon lekker knippen als ze net om zijn is 100x makkelijker, dan maar iets minder smaakje.

 

Nog een paar planten knippen en het zit er op deze ronde, alles is zo goed al droog :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wacht maar tot je een keer echte vette plakwiet hebt... die is nieteens nat te knippen.

 

hiehie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een heerlijk verslagje Casto!

Ben erg benieuwd of je hebt gevonden waarnaar je opzoek was!

 

Groeten,

 

Supertramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 1 plant nat geknipt en dat is ook lastig idd ;) maar droog vind ik echt verrot enige voordeel is dat je de bladeren er zo aftrekt.

En alle toppen lekker in een cocon zitten ;)

 

Mischien vind ik knippen gewoon rot werk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...