Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Casto

De zoektocht naar Northernlight Special

Recommended Posts

Holy moly zeg mooi verslag heb je voor me gemaakt maatje!

 

Had niet verwacht dat het zo goed zou vallen :D, maar doet me zeer goed dat ik het allemaal nog wel in de vingers heb zotten.

Vind jou beoordeling van de NLS 3 erg realistisch verwoord jij raakt daarme een snaartje die mij terug brengt naar de jaren dat de special hier nog in de shop lag :D

Ik ben het dus helemaal eens met het feit dat dit wel eens heel dicht in de buurt zou kunnen zitten van die nostalgische special ervaringen.

Uiteraard heb ik hem stiekem ook al geproefd ondanks dat ik het wilde uitstellen tot de vismeeting :whistle:

Tijdens de bloei kwam de geur van de plant al aardig tot zijn recht i.t.t de andere 2.

 

Ik ben al wat mooie sample pakketjes aan het creeren voor de vismeeting dus hopelijk komen er dan nog wat ervaringen hier te staan.

Er is geen mooiere afsluiting van een topic dan een paar rookverslagen helemaal als ze zo uitgebreid zijn als deze!

 

Thnks for sharing history ;)

 

En voor de rest, op de vismeeting gaan we er even goed voor zitten!

 

Toppers!!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag meneer j :tu

 

Ik ben gelijk benieuwd naar de nlx2.... de bankslottert ;)

Zegt gelijk genoeg over je kweekervaring casto.... en dat voor een kaas jongen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZO relaxed, sociaal, mellow, kruidig , euphorisch- zonder-over-de-top te zijn.

 

Dat is precies wat ik zoek in wiet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch even een bezoekje brengen dan de 17e mei predator :whistle:

 

@critical

 

Zelfs wij kaasjes hebben schijnbaar groene vingers ;)

Naast voetballen kunnen we dus ook nog een plantje laten groeien :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar blijven de verslagjes mannen ;)

 

Sta te trappellen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van mij hoop ik vanavond te kunnen maken. Anders morgen, hij komy er hoe dan ook! Tot nu toe springt de nls 3 er duidelijk uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil niet pushen hoor ;)

 

Maar ben wel benieuwd natuurlijk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knetterwaus zijn ze natuurlijk..nls#3 met dit weer en je komt niet meer bij de pc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een goed gekweekte wiet, dat valt me als eerst op. Dit is met zorg en aandacht gedaan zonder haast. Dat is mijn idee dan he.

 

De NLS 1 rookt heerlijk weg. Ik heb er een joint van gedraaid. Klein beetje tabak en lekker veel wiet erin. Na vier haaltjes, voel ik dat hij hard inslaat. In eerste instantie een high gevoel. Dat wordt na een kwartier (dus heel snel) ongeveer een stone die lekker in de benen zakt en ik heb het gevoel dit ik wil gaan liggen. Dat doe ik dan ook en krijg een warm gevoel, alsof er een deken over me heen wordt getrokken. Ieder keer als ik wat nieuwe haaltjes neem dan komt dat high gevoel weer even boven en ebt dan snel weg. Deze wiet werkt lichamelijk op mij het sterkst. In het hoofd is alles rustig en relaxed. Geen zorgen en alles komt wat vertraagd binnen. Zeer aangenaam allemaal, zeker voor in de avond wat mij betreft of op een dag dat je echt niks meer hoeft.

De smaak is aardse, kruidig met een zoetje. Zeker de moeite waard en complex te noemen. Het zoete overheerste in eerste instantie maar na haar twee weken langer te hebben laten liggen lijkt het aardse en kruidige de overhand te gaan nemen.

 

NLS 2 Is voor mij net zo als NLS 3 maar dan veel meer afgevlakt en minder sterk. Mijn voorkeur gaat uit naar 1 of 3 en dat hangt af van de situatie.

 

NLS 3 gister gerookt en dat was zeer plezant. Deze komt heel snel op bij mij. Een paar haaltjes is al genoeg om haar te voelen. Ze is snel (niet super snel) maar zeker sneller als hetgeen ik hier de laatste tijden heb gerookt. Krachtig, dat is het woord dat ook bij haar past.

Ze heeft ook die twee deling van een actieve head high waarbij ik niet zozeer behoefte heb aan mensen maar het maakt me niet zoveel uit en vind alles best. Ik kan me in een groep of met andere prima vermaken met deze wiet, maar sociaal wil ik haar niet noemen. Dat komt door deel twee van het effect. NLS 3 heeft ook een stone in zich en hoe langer je ervan rookt op een dag of avond hoe meer deze door komt. Ook vind ik dat zeer prettig. Iedere keer als je wat haaltjes neemt voel je jezelf weer actief worden en krijg je zin om iets te doen/gesprek te voeren of ergens over na te denken. Toch is de bank een prima plek met deze wiet of ergens waar je niet teveel moet.

Weer dat zoetje met een beetje een chemische hubba bubba achtig iets, lekker. Maar de smaak is vooral kruidig maar zeker niet spicy. Meer een zachte kruidigheid die mooi is gebalanceerd. Ze ligt nu een aantal weken in de kast en ik ben benieuwd hoe de smaak zich gaat ontwikkelen.

 

Van alle drie ben ik benieuwd naar de smaakontwikkeling. Keep you updated about that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnks maatje!

 

Nu nononsense nog en dit topic mag officieel aan zijn einde komen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister toch nog maar ff de NLS 2 gerookt, erg lekker wietje en goed effect. Heel relaxed.

Ik heb nog een toevoeging op de smaak, Vanille, duidelijk in NLS 2 eruit te halen. Past natuurlijk ook goed in dat kruidige.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke was nou van welke breeder? heb ik even gemist..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even gedulf mr jansen zodra nononsense zijn oordeel heeft geveld en we na de belgie meeting terug zijn zal ik een mooie samenvatting maken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nononsense is nog niet bijgekomen Casto, ff geduld nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha hij is er vast nog 1 aan het testen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt krap hoor, vast vlijtig aan het typen nou, of compleet uitgeteld op de bank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha 12 minuten te gaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o :o

 

1 minuut over 12 hahaha

 

Edit: 2 minuten zelfs hehe

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is ie

 

NLS 1

 

gallery_9715_4235_89473.jpg

 

Mooie compacte top. Klassieke wiet geur. Het geen wat iedereen ,die een tijd heeft geblowt, zal defineren als skunk. Smaak vrij neutraal.

 

Ik krabbelde op mijn blaadje "Kan mijn conentratie niet houden bij de serie houden". Niet echt helder dus.

Bleef nog goed actief. Wel een beetje een ongeleid projectiel.

 

"Festival wiet'

 

NLS 2

 

gallery_9715_4235_250104.jpg

 

Geur was kruidig met een hint van naaldbomen. Net zoals de NLS 1 een mooie compactie top. Volle zoete smaak waar na het uitademen een gedachte van kersen achterblijft.

 

Lekkere high. Ben tegen deze late uurtjes aan al flink moe. Door de uitwerking van de NLS 2 is het vooruitzicht aan een lekkere kop thee, de enceclopedie van russische gevangenis tattoo's en ingepakt door een deken mij niet verkeerd.

 

"Afterwork wiet"

 

NLS 3

 

gallery_9715_4235_70604.jpg

 

Geur fruitig en helder. Smaak fris en zurig. Een lichter wietje. Structuur van de top was wat opener dan de andere twee. Heerlijke high die wat minder aanwezig is. Muziek komt lekker over en dingen doen lijkt me op dit moment niet erg.

 

"Overdag wiet"

 

 

Dat was het. Gefeliciteerd met het resultaat van de wiet en ook het topic en bedankt voor het mogen testen van je wietjes! Excuses voor mijn traagheid.

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geeft niks maatje mooi verslagje :)

 

Zal beginnen aan mijn eindpost :)

 

Thnks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou 00.24 laten we maar door de vingers zien natuurlijk.

Snaaip komt zeker naar de meet aanstaande dus ik ga het ook proeven, ben nog steeds benieuwd want ook al staan der al wat verslagjes.

 

n elk geval Fidel, al vooruitlopende op de breeders, welke is nou DE uitverkorene

?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...