Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Casto

De zoektocht naar Northernlight Special

Recommended Posts

meestal is dat dan vertimec,

 

maar vertimec is geen bruin drapje iig!

 

zou ikook voorzichtig mee zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trips is k u t, ze gaan uiteindelijk zelfs in je toppen zitten als ze de kans krijgen en idd lekker poepen.

 

Hoe ruikt dat flesje?

Als je bij mijn favo GS geweest bent zou het wel eens een flesje Neem olie kunnen zijn wat ik daar ooit als 'wondermiddel' heb achtergelaten.

DIe olie is inderdaad zo puur als maar kan en kun je zeker niet met 5ltr mengen en dan lekker spuiten.

 

Shit dat je al in de bloei zit, zilveren PVP 1x spuiten en geen last meer van trips (hier dan)

 

oorzaak trips bij mij.. gemeenteperkje vd deur en meeliften.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal een foto maken is wat duidelijker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij zei in ieder geval dat het een wondermiddel was maar hij deed dus nogal geheimzinnig.

Ik moest alles nat spuiten, dan eigenlijk 24 uur in het donker, of net voor de lampen uitgaan.

Ik dacht eerst dat hij dacht dat ik om een trip vroeg dus een flesje met 1 of ander trip middel kreeg :wOOt

 

gallery_37862_16593_1944905.jpg

 

Edit: het is een wit drapje in een bruin flesje

 

@ lostchild

 

Als jou shop in hoorn zit ;) het ruikt nergens naar in ieder geval

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha daar kan je wel ene tripje van zetten denk ik :whistle: :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het idee dat het wel vertimec is dus dat krijgt hij morgen netjes terug van me dat ga ik niet op mijn planten spuiten.

 

Heb ook nog spruzit-r staan maar wil het echt niet in mijn toppen hebben dus ik ga met 1 plant kijken hoe voorzichtig ik dit kan doen.

Dan maar wat overlevende trips maar dan kan ik wel zonder naar gevoel me toppen roken straks.

 

Ik ben echt antigif roken dus zit in dubio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ik met spruzit bijvoorbeeld het onderste van de plant behandelen plus het laagje aarde? En dit na een aantal dagenherhalen?

 

Onderin groeien geen toppen en alleen blad dit is ook het meest aangetast of heeft dit geen zin en schuiven ze dan gewoon op naar boven?

Liever behandel ik de rest van de kweek de toploze gedeeltes om de trips onder controle te houden dan dat ik op mijn toppen ga sproeien.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een update want er is het 1 en ander veranderd :dribble:

De trips zijn onder controle het is niet extreem uit de hand gelopen gelukkig, en heb gespoten met bayern.

Dit alleen op het grote blad in de hoop dat de trips er in ieder geval mee onder controle te houden was, en ik niets op de toppen krijg.

Dit was een een secuur werkje maar zeker de moeite waard geweest gelukkig.

De toppen worden dikker en dikker, en het is mooi om te zien dat alle 3 de soortjes zich anders ontwikkelen qua top opbouw.

Ik weet echt de nummers nu niet meer want ik kan overal erg slecht bij en ik kwam er achter dat de nummertjes opeens aan de achterkant zaten :whistle:

Dus jullie moeten de nummers er maar bij fantaseren want ik wil natuurlijk nog geen breeders bekend maken.

Voeding is echt nog steeds minimaal want ze krijgen meteen verbrande bladpuntjes dus ik weet het niet meer hoor, 2e kweek op rij dat de voeding op de plank blijft staan :hug:

Genoeg gelult toppen willen jullie zien hoor ik iedereen denken nou daar komen ze:

 

gallery_37862_16583_220684.jpg

 

gallery_37862_16583_24091.jpg

 

gallery_37862_16583_3333677.jpg

 

gallery_37862_16583_691147.jpg

 

gallery_37862_16583_895850.jpg

 

gallery_37862_16583_148654.jpg

 

gallery_37862_16583_679541.jpg

 

gallery_37862_16583_3143990.jpg

 

gallery_37862_16583_320334.jpg

 

gallery_37862_16583_2186921.jpg

 

Northernlight Special!!! wat een bijzonder soortje :icecream: :vape:

 

Hastelacasto!!!

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter dat je die trips onder controle hebt gekregen! Toppen zien er heerlijk besneeuwd uit. Dat wordt volgens mij een lekker wietje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnks ik kan niet wachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ooit gelezen dat planten die waar dan ook een synthetisch bestrijdingsmiddel op de plant hebben gekregen zijn geholpen in hun afweer. Dat maakt em niet echt "lui"om zelf afweer te versterken , maar er verandert wel iets aan de inhoudsstoffen van de hars door het sprayen , ook al is het uitsluitend op het grote blad geweest dat je hebt gesprayed.

ik hoop echt voor jou dat je geen rare smaakjes in je wiet zal hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeeeeeeeeeeeeeeyyyy Kaassie! :P

 

 

Ziet er mooi uit man... Ben je tevreden hoe het allemaal loopt nu?

Ik zou wel weer eens een toppie norternlight willen paffen ookal rook ik het niet meer, maar deze ziet er heerlijk uit ;)

 

Succes nog maatje ik blijf nog steeds meekijken hoor!

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@meneer jansen

 

Heb echt amper gespoten met die bayern spul.

Dus ik denk zelf dat het niet te proeven is straks hoor.

De trips is niet weg maar wel onder controle.

Spuiten doe ik niet meer wel wantsen uitgezet.

 

@ critical

 

Ik ben zeer tevreden over 1 breeder die ik heb staan die geeft echt een heerlijk typische NL geur af en ontwikkelt zich echt heel mooi.

De andere breeders zijn iets minder potent maar die liggen ook iets achter (ze moeten langer bloeien).

Als we een keer gaan vissen paf je maar eentje mee ;)

Succes dit weekend! Wij staan 1-0 helaas verhinderd om naar het stadion te gaan :(

 

Greets

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 45 12/12 en ze gaan hard!

Sommige vragen om voeding als een malle 1 wil daar niks van weten, die heeft pech gehad want ik ga niet voor 1 plantje de hele methode omgooien.

De trips is er nog steeds maar in hele kleine aantallen en lijkt onder controle.

Roofwants eet alles op :execute

 

Er zitten een paar hele mooie pheno's tussen en een pheno met een bijzondere topopbouw.

Er beginnen weer wat haartjes bruin te worden en het lijkt wel of deze ronde ook sneller gaat als het schema.(vorige ronde was na 7 weken al klaar)

Ach we laten ze lekker staan tot ik duidelijk amber zie komen en dan gaan ze om, duurt zeker nog 2 weken schat ik mischien wel 3 al dacht ik dat de vorige ronde ook natuurlijk.

Ik zit nog laag in de voeding maar ga vanaf de volgende watergift wat hoger met de top-max zitten.

 

plaatjes!!!, zoals jullie gewend zijn geen nummers maar alleen :dribble:

 

gallery_37862_16583_988650.jpg

 

gallery_37862_16583_2424188.jpg

 

gallery_37862_16583_2440070.jpg

 

gallery_37862_16583_155497.jpg

 

gallery_37862_16583_1727983.jpg

 

gallery_37862_16583_349324.jpg

 

gallery_37862_16583_235704.jpg

 

gallery_37862_16583_1039578.jpg

 

gallery_37862_16583_1124288.jpg

 

gallery_37862_16583_810949.jpg

 

gallery_37862_16583_1954132.jpg

 

gallery_37862_16583_175998.jpg

 

gallery_37862_16583_510223.jpg

 

gallery_37862_16583_4284448.jpg

 

gallery_37862_16583_155698.jpg

 

Zoals je kunt zien reageren sommige erg direct op de voeding door middel van verbrande puntjes.

Ook zit er hier en daar een blad die wat gebreken laat zien maar ik kan het niet helemaal plaatsen of dat nou de trips zijn geweest of iets anders, suggesties zijn welkom.

ik hoop dat jullie er weer trek van krijgen :icecream: :vape: :dribble:

 

hastelacasto!!

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou die toppen maar goed in de gaten voor rot maatje ;)

Als je zo'n blaadje zonder al teveel moeite uit je top ken trekken is het al foute boel!

 

 

Ennuh waarom hebben jullie niet gewoon je plicht gedaan tegen die duitsers?

Zonde hoor .... had het jullie wel gegunt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprotten hoor met je rot ;) haha nee rot krijgt geen kans hier check ze grondig elke avond dus moet goedkomen.

Al zitten er echt hele compacte dikke toppen bij die echt een apk nodig hebben.

 

Het was een moeilijke match na een Europees duel dus was te verwachten he :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor Casto, ht aftellen is begonnen daar. Goed alles in het snotje houden nou.

Ben nog steeds benieuwd wie der als winnaar uit e bus gaat komen, die ga ik dan vast ook wel eens growen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die NL helemaal rechts voorraan ...ik hoop voor jou dat je daar een stekje van hebt gehouden...want die is indrukwekkend dik geworden...

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb deze ronde geen stekken genomen :(

Dit is een proef, geur, potentie rondje en als dit achter de rug is ga ik een tent vol zetten met het soortje en dan op zoek naar de beste moeder van de verschillende pheno's.

 

Overal staat dat NLS een lage opbrenger is maar ik zie het tegenovergestelde, vooral die rechtsvoor ontwikkeld zich idd abnormaal.

Keiharde, compacte knotsen ontstaan daar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg er zeker trek van! Ze glinsteren als een malle :P Komen we pas te weten welke dame van welke breeder afkomstig is als ze om gaan? Ben benieuwd namelijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra ik en wat andere de soortjes getest hebben maak ik bekend welke nummer welke breeder was!

 

Zo krijg ik straks een eerlijk antwoord zonder voorkeur voor een bepaalde breeder ;)

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Casto, ik had ook al ff een updateje weer gegeven in me topic... maar zit er een premium pro seeds tussen?

 

En ons clubje heb verloren van oostenrijkers :P ja ik heb wel terug gelezen maar nie zo ver :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen premium pro seeds, kan deze ook niet vinden.

 

Ik heb de NLS van de enige breeders die ik kon vinden.

Opbouw is ook totaal anders dan jou plant...

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je niet alvast verklappen welke kwa geur het meeste in de buurt komt van de nl special van de anytime? :whistle:

heb het tijden gerookt toen echt een heerlijk wietje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er toch lekker uit man.

 

Ik mis de nlx een beetje in het shop assortiment de laatste jaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...