Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Casto

De zoektocht naar Northernlight Special

Recommended Posts

Ben ook wel benieuw naar de Breeders :whistle:

 

en een gokje gewoon omdat het kan: Sensi nr 1 ? kan hier natuurlijk welvolledig de mist in gaan maar omdit uur van de nacht vind ik dat wel oké :likken:

 

Mooi verslag btw en ik bedoel foto nr1 van nononsense rookverslagje

Edited by VenaSnar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou omdat de belgie meeting niet door zal gaan (miramar<--- :whip: ) :likken: plaats ik mijn samenvatting van mijn kweek zodat dit topic een mooi einde krijgt.

 

We beginnen bij het begin:

 

De kanshebbers van deze zoektocht waren:

 

sensi seeds - Northernlight #5 x Haze

Spliff Seeds - Northernlight Special

Kc Brains - Northernlight Special

 

Ik had van alle 3 de soortjes 5 zaden laten ontkiemen waar er 1 soortje was die een slechte kieming hadden.

Dit waren zaden van sensi seeds dus ik een boos telefoontje naar sensi seeds gedaan en ik kreeg netjes een nieuw zakje met zaden toegestuurd.

Helaas liepen die wel een beetje achter natuurlijk maar door de enorme groeispurt was daar weinig van te merken.

Even een pluim naar sensi seeds voor de goede afhandeling :innocent: zo hoort een zaadboer met zijn klanten om te gaan!

 

Nou het zoeken kon beginnen:

Eerst was de bedoeling om meteen stekken te snijden van de mooiste planten maar door al het extra werk en een kleine casto op komst heb ik dit maar even uitgesteld.

Ik zou wel zien welke soortjes er boven uit zouden springen en dat is uiteindelijk ook gebeurt..

De NLS1 ging zoals gezegd als een speer zeker door de haze die er overduidelijk in zit.

De NLS2 was gemiddeld kwa groei maar daar zag je dankzij de potente bloei en topopbouw niks van terug.

De NLS3 bleef kwa groei de hele kweek achter en in de bloei ontplofte deze werkelijk tot de mooiste toppen die ik ooit gekweekt had.

 

mooi om te zien dat op papier dezelfde soortjes toch zoveel verschillen kwa groei, bloei maar vooral kwa smaak!

Gemideld genomen vond ik de NLS1 kwa groei en bloei het soortje waar ik van dacht dat die het mooiste eindproduct zou opleveren maar dat bleek wel anders.

 

De NLS1 Heeft de meest compacte toppen, en de NLS3 de minst compacte alhoewel ook die toch redelijk dichtgegroeid waren.

Kwa smaken kun je de verslagen nog even teruglezen eerder in dit topic maar de NLS3 stak er wel boven uit.

 

Nu willen jullie natuurlijk weten welke soortje is nou welke breeder casto!!!

Nou vooruit ik zal het dan maar vertellen :likken:

Tot nu toe zat in ieder geval iedereen er naast :search:

 

De nummer drie:

 

Voor mij persoonlijk was de NLS1 de nummer drie ondanks dat dit de duurste zaden zijn van het stel (5 stuks €91.50).

Dit was de plant die wel kwa groei een echte doorschieter kan zijn en met het nodige knak en buigwerk heb ik hem gelukkig op het nippertje nog bij de lamp weg kunnen houden.

gallery_37862_16583_18591.jpg

 

De nummer twee:

 

De NLS2 is Echt de gemiddelde van de 2 en daarom ook een 2e plaats in mijn ranking!

gallery_37862_16583_58877.jpg

 

 

De nummer een!:

 

Nou lijkt me duidelijk dat de nummer 1 van mijn zoektocht overduidelijk de zaden van spliff seeds is geworden.

Ben erg benieuwd hoe die zich gaat houden in een hok vol met soortgenoten!

gallery_37862_16583_47468.jpg

 

hoop dat jullie net als ik genoten hebben van deze kweek dus hopelijk tot de volgende kweekronde!

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker genoten casto!

wat een zoektocht, we zijn er allemaal een beetje wijzer van geworden :tu

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi einde idd man en een leuk project, wanneer ga je aan de slag met je je stokstaartjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twijfel nog tussen komende week of na de zomer :)

 

Heb geen idee of ik de temps goed kan houden op zolder met het warme weer dat gaat komen.

 

je hebt pm btw!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had het gezien mateke maar ik wil eerst ff kijken of we zaterdag nog wat kunnen doen. PM terug btw aangaande

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...