Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Si.

Stekkies, wat te doen

Recommended Posts

Dat is dus gebeurt met mn blueberry x skunk, Die heb ik net 5/6 dagen voor zichtbare bloei laten flikkeren perongelijk waardoor hij nog maar 5/10 cm wortels had maar hij is mooi aangeslagen veel groeischeuten, heb hem van de week nog een keer geknakt ben nieuwsgieriger naar die om te roken dan mn andere 6 planten ;d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij wortels werkt het min of meer het zelfde als bij bovengrondse snoei. Als je topt, komen er twee of drie groeischeuten. Als een wortel wordt doorgestoken, dan "vertakt" de wortel zich in twee of meer wortelscheuten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, weer een heleboel pagina's gelezen en ben blij dat er nu ook wat foto's te zien zijn.

 

Dit is wel een interessant topic, gezien de vekle tips die iedereen erin schrijft.

 

Superrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben onderhand een growguide gecreeert ja :D

Edited by Dirkieto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kwam op dit forum ergens zo'n 'album' tegen voor je foto's. Ook zag ik ergens staan dat jullie liever hebben dat je foto's op wietforum.nl upload ipv op een externe site. Ik wilde nog wat foto's plaatsen, dus mijn vraag is: hoe moet dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

klik rechtsboven op je naam, dan op het geopende schermpje op MY GALLERY,

 

dan vermoed ik dat je ergens een upload of new album button ziet, en daar klik je dan op.

Volgens mij wijst de rest zich redelijk vanzelf

 

Ik heb reeds een aantal albums, dus open ik een album, dan komt er rechtsboven te staan UPLOAD, waarna ik kan kiezen new album of change album.

 

bestand kiezen, een beetje links onder en daarna een stukje naar rechts upload.

 

Hoop dat het werkt zo.

 

Grtz,

Dj

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt!

 

Ik zal vanaf nu wel proberen elke week een paar fotootjes te maken, hopend op nog wat goede tips en verbeterpunten

 

 

 

wat me nogal tegenstaat is dat de topjes niet echt hard groeien, en bovendien dat er erg veel bladvorming is, bij de toppen groeit meer blad dan top zeg maar. enig idee hoe dat kan komen?

 

trouwens offtopic: ik kwam deze tegen en wilde jullie hem niet onthouden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si.....

 

Ik moet toch even kwijt dat ondanks wat er allemaal gezegt is eerder in dit topic je plantjes er ontzettend goed uit zien.

Ik had er echt een hard hoofd in dat het goed ging komen hoor.

Mede door koppigheid van jou als ik het even zo mag noemen maar door deze foto's heb je wel het tegendeel bewezen.

 

Neemt niet weg dat je soms niet te moeilijk moet denken als iemand je advies geeft want dat komt via een tekst soms anders over dan je in eerste instantie mischien voor ogen had.

 

Mijn complimenten in ieder geval!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank voor de complimenten, die doen me altijd goed natuurlijk:)

 

ik weet dat ik soms wat eigenwijs kan zijn, maar ik laat me graag overtuigen, en uiteindelijk blijkt meestal ook wel dat jullie dan uiteindelijk toch wel gelijk hadden. Alleen soms stoor ik me aan van die vage zij-opmerkingen en daar wordt ik dan juist eigenwijs van.

 

wat vind jij nou van al die blaadjes tussen de toppen? zal ik die wegknippen of zal ik ze lekker onbeperkt laten groeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker laten zitten die uitgestoken zonnepaneeltjes.

 

Die zitten straks verstopt in je toppen en dan heb je er echt geen last meer van.

Toppen zwellen pas echt aan in de laatste 2 weken van de bloei dan ontploffen ze echt, tot die tijd lekker laten gaan.

 

Ik haal in de laatste weken vaak zo nu en dan al wat groot blad van de plant af, maar daar zijn ook weer tegenstanders van.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ok eerlijk gezegd heb ik bij 1tje wel aan 1 kant bijna alle kleintje blaadjes weggeknipt maarja we zullen wel zien wat er mee gebeurt.

 

Dat van die laatste 2 weken is wel erg leuk om te horen, ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens he, over dat filmpje:

 

als je het dus echt goed aanpakt (juiste zaad, de tijd nemen) kan je dus met 4 plantjes eigenlijk best meer dan genoeg hebben om goed van rond te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfs met 1 plant kan je genoeg maken voor jezelf ligt er maar net aan hoe groot je m laat worden kijk eens naar de 5 planten mammoth grow van gues who

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens he, over dat filmpje:

 

als je het dus echt goed aanpakt (juiste zaad, de tijd nemen) kan je dus met 4 plantjes eigenlijk best meer dan genoeg hebben om goed van rond te komen.

Dat schiet zo niet op. Dat soort filmpjes zijn natuurlijk wel leuk om te bekijken, mega planten, enorme toppen. Dat kan iedereen, met 2 maanden voorgroei... Uiteindelijk kom je op het zelfde neer als jij twee kweekjes achterelkaar kan draaien ipv eentje met een enorme voorgoei.

 

Dat soort gasten (uit de USA) hebben vaak een licentie waardoor ze een X aantal planten legaal mogen kweken. Daarom gebruiken de meeste enorme potten in combinatie met een lange voorgroei.

 

Er staat hier ergens op het een forum een hele mooie Co2 verslag de gebruiker maakte ook gebruik van een voedingscomputer. Best wel professioneel. Maar die haalde ver over de 1gr per watt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik kwam hier ook ergens een filmpje tegen van een of andere Hercules, die liet die horizontaal groeien vlakboven de aarde en al die zijtakken groeiden dan omhoog, op die manier krijg je ook gewoon een heel veldje van 1 plant. Dat soort dingen zijn toch wel het overwegen waard omdat de politie je dan niets kan maken. Als jij 4 planten hebt, elke in een pot van 250 liter dan kan je denk ik net zoveel halen als dat je bijvoorbeeld 100 planten in potten van 10 liter allemaal recht omhoog laag groeien. Maar bij de ene ben je de sigaar en bij de andere niet.

 

je moet dan alleen wel wat geduldiger zijn en fouten kunnen wel grote gevolgen hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die vlieger gaat niet op Si. Met een enkele plant ben je onder voorwaarden de pineut. Een HPS-lamp is al voldoende voor de aanname dat er sprake is van een professionele teelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De politie vertelde bij mij als je op hydro of wat voor methode ( precies hoe hij het zei ) wss weet hij ook niet meer. Dat dan gezien wordt als proffesionele teelt. kweek je op aarde binnen met tussen de 1-10 planten wordt dat als hobbykweek beschouwen. en wordt je zooi vernaggelt en wordt het geseponeert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dirkieto dat klopt inderdaad. Straf ga je sowieso krijgen maar als je een hydro, Co2, voedingscomputer gebruikt dan krijg je hogere straffen. Dacht dat je voor een pro kweek maximaal 10 jaar kon krijgen en voor een normale kweek maximaal 2. Best grappig vind ik het hoor, een kweker mag langer brommen als een pedofiel die kleine kinderen verkracht.

 

@SI: Nee dat is helemaal niet zo. Heel lang geleden was er een man die volgens de media enorme wietbomen in zijn tuin had staan. Dat waren er maar 3, maar de beste meneer heeft ook problemen gekregen. Volgens de politie waren het rond de 2600 toppen. Maarja, wat voor toppen. Vast alleen fluffy troep dat niet eens te roken is.

 

Als je toch schijt hebt kan je beter je hele huis volgooien. Maximaal 3x draaien en dan in een andere locatie verdergaan.

 

Hypocrisie komt wel van beide kanten vind ik. Zowel aan de kant van de hobbykwekers als de overheid. De meeste hobbykwekers denken dat als het hier gelegaliseerd word dat ze zelf thuis mogen kweken, nou mooi niet. En de meeste willen dan ook wel onder 2/4 lampen een "hobbykweek" houden. Nou dan ben je wel een hele grote wiet stofzuiger als je minimaal 1500gr wiet binnen een paar maanden oprookt. Dat zie je hier bij sommige gebruikers ook, draaien met zoveel lampen en maken je nog steeds wijs dat het om een hobbykweek gaat. Dat zijn vaak ook de zelfde mensen die zeuren dat je niet onder de meter moet tappen. Hypocrisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij wordt het geseponeert heb afstand moeten doen klaar :> 5 plantjes 5 weken voorgroei en bam ook tent vol. Ging 2e week bloei in :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best grappig vind ik het hoor, een kweker mag langer brommen als een pedofiel die kleine kinderen verkracht.

ja logisch de top hier in nederland zit vol met pedofielen en ze verdienen vet geld aan wiet dus als je dat van ze afpakt ja dat vinden ze niet leuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee het punt hier in nederland is ze doen alles om geld te verdienen, Hier was voor paar dagen geleden trein -> auto ongeluk dus treinverkeer lag plat maar wel de spoorbomen naar beneden en de kinders die naar school moeten zullen het spoor oven moeten hoe dan ook. En daar stonden 2 van onze blauwe vriendjes boetes uit te schrijven. Laat ze eerder helpen man om de kinderen veilig over te laten steken ipv een quatem proberen te halen. stelletje kut mongolen hier in dit land.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja precies en als je dan gaat bedenken waarom heel de boel is afgezet is dat waarschijnlijk omdat er allerlei onderzoeken moeten plaatsvinden zodat de verzekering zn geld niet hoeft uit te keren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af hoe lang het gaar duren voor hier een opstand komt. Ik kan je garanderen dat de PVV het land nog verder naar de knoppen gaat helpen. Moet je eens hun wiet standpunten lezen. Growshops en wietbeurzen sluiten, hogere straffen opleggen, virtuele schandpaal (je gegevens komen op een openbare site). Als een partij zulke standpunten heeft dan zegt het al een hoop over hun manier en denken en doen. En dan denken de meeste hier dat Ivo Opstelten een controlfreak is, het gaat erger worden. Let maar op.

 

En dan durft Rutte nog eens over de mensenrechten in Rusland te praten. Hoe bedoel je hypocrisie druppelt van mijn kop af lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...