Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pasty-smasher

Hypocrieten

Recommended Posts

Wat mij al een tijdje op het hart ligt en waar ik erg slecht tegen kan.

 

Het hypocriete gedoe van mensen die zichzelf elk weekend helemaal de vernietiging in zuipen maar helemaal anti-blowen zijn.

Want wiet is drugs en drugs zijn slecht, open your eyes...

 

Zet een avond van een zuiplap tegenover een avond van een blower.

 

Zuiplap:

Zuipen zuipen en nog eens zuipen, aggresiviteit, vernielingen en zware katers.

 

Blower:

Chillt, is rustig en is volgende dag top fit.

 

En de gene die zich hondsberoerd voelt van de avond ervoor zeggen dat de 'drug' wiet slecht is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja alcohol is algemeen geaccepteerd wiet niet, ben het helemaal met je eens :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

net zo walgelijk als de gestopte rokers die opeens helemaal anti rokers zijn geworden... (rook zelf geen sigaretten)

mensen houden er gewoon van om te denken dat ze beter zijn dan een ander en met hun vinger te wijzen naar de genen die zogenaamd minder is in hun ogen.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasty-smasher ik deel deze mening helemaal.

 

Pasty-smasher ik deel deze mening helemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal met je eens!!

 

Ik las een paar dagen geleden nog in de krant dat als je stoned achter het stuur zit, je 15 keer meer kans maakt op een ongeluk. En dronken achter het stuur maar 7 keer meer... Dikke zever/larie!!

 

Zolang je maar niet te veel smoort rij Ik zelfs rustiger. Ik mag er niet aan denken dronken achter het stuur te kruipen..

En ik rij al jaren elke dag (80% van de tijd na of tijdens een jointje) en heb nog nooit een ongeluk gehad.

 

Met wiet chill je idd en dronken zijn is ook leuk Maar met alcohol in men systeem zou ik geen poblemen hebben om je verot te slagen als je uitdaagt. Terwijl ik het anders zou mijden als het gaat. Miss persoonlijk maar toch..

 

Over wiet zal steeds zo gedaan worden omdat mensen die niet beter weten alles geloven van in de media.

 

@3.0. Ook volledig eens, ik ben wel roker en ik ken er zo een paar..

 

Grts!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens het CLB ( een preventieprogramma op Belgische scholen ) is cannabis de minst gevaarlijke drug.

Lijst van minst schadelijke naar meest schadelijke drug:

 

Cannabis: minst schadelijk voor de hersenen, personen kunnen wel een sterke psychologische afhankelijkheid waarnemen.

Paddo's: Weinig hersenschade, personen met psychologische onstabiliteit kunnen bad trips triggeren

Nicotine: Weinig hersenschade, sterke lichamelijke verslaving

Cocaïne : onherstelbare hersenschade, middelmatige lichamelijke verslaving, verlies van remmingen.

Alcohol: Onherstelbare hersenschade, sterke lichamelijke verslaving, uitvallen van organen, toenemende agressie.

Amfetamines: onherstelbare hersenschade, sterke lichamelijke verslaving, uitvallen / rotten van tanden, paranoïde neigingen.

Opiaten: Onherstelbare hersenschade, lichamelijke afhankelijkheid, depressie , verlies van realiteit.

 

 

Zo, as get zo ziet is een jointje nog ni zo slecht he :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het eens dat blowers veel passiever zijn, en dat cannabis een veel grotere maatschappelijke en helaas nog steeds een ontkende medische waarde heeft.

Maar je hebt ook gezellige drinkers, snuivers, slikkers enz., lekker doen waar je zin in hebt, je leeft maar 1x en dat leven is zeer onzeker, wel andere mensen en hun bezittingen met rust laten.

Live and have fun......while you still can. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak me hier ook erg druk om maar na een jointje een stuk minder!!!!!

 

voila.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat iemand wil gebruiken vind ik ook niet mijn zaak, maar het hypocriete gedoe waar ik wel aan stoor is de oneerlijke behandeling van wietkwekers ten op zichte van bierbrouwers.

 

Allereerst is er veel meer vraag naar en aandacht voor speciaal bier. Ten tweede zijn mensen de laatste jaren steeds meer op zoek naar bieren uit de regio, net zoals dat gebeurt met bijvoorbeeld groenten en vlees. „Daarom besluiten veel mensen die bijvoorbeeld al voor de hobby aan het brouwen waren, professioneel te gaan. Ze zien de vraag groeien.”

 

„Er is veel ondernemerschap in de biersector”, beaamt Cees-Jan Adema van Nederlandse Brouwers. „Dat moeten we koesteren, want achter deze ondernemers schuilt vaak een enorme passie en liefde voor het product. Dat is essentieel om een nieuwe brouwerij te starten en het zakelijke avontuur succesvol te maken.”

 

„Ik verwacht dat de toename verder doorgaat”, zegt Keinemans. „Mensen zijn ernaar op zoek en dus gaan meer mensen brouwen.”

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2188360...n_vlucht__.html

 

Een enorme passie en liefde voor het product..., veel ondernemerschap in de sector, vraag naar en aandacht voor speciaal... waar doet me dat toch aan denken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit roep ik al zo lang. Ook tegen niet blowers, en die maken mij uit voor een "gek". Bah. Waar ik me ook aan erger is dat ze vaak "alcohol & drugs" roepen. Alsof alcohol en drugs twee verschillende dingen zijn. Alcohol is een drug, sterker nog het is een HARD-drug. Ze doen er zo makkelijk over omdat de staat eraan verdiend (en niet zo een beetje ook). Kan je nagaan hoeveel mensen er jaarlijks doodgaan aan alcohol wereldwijd, en hoeveel mensen zijn er ooit aan cannabis gestorven? Alcohol zorgt bijna alleen maar voor problemen, dronkenlappen vechten zo vaak in kroegen. Dat hoor je best wel vaak, en hoe vaak is er gevochten in een coffeeshop door mensen die wiet hebben geconsumeerd?

 

tumblr_lm9umkx20I1qcc8ul.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is egt zielig, en wat je zegt dat ze altijd alcohol & drugs zeggen klopt inderdaad egt niet. als je van die zatlappen ziet lopen.. kijk maar eens wat voor een vernieling dat dat toebrengt tegenover cannabis..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alhoewel het een dubbele moraal is wanneer een drinker een blower bekritiseert vanwege zijn rokertje, heb ik met alcohol an sich geen probleem. Sterker nog, ik drink dagelijks een of twee glazen wijn en kan het iedereen aanbevelen. Ook een lekker koud biertje vind ik niet te versmaden bij een waterpijp met goeie hasj. Waar ik moeite mee heb is tabak, want daar word je pas echt ziek van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol dat drankorgel Ivo Opstelten is een schoolvoorbeeld van een vieze hypocriet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ervaring is dat mensen die veel gedronken hebben veel onaangenamer zijn dan mensen die een paar jointjes hebben gerookt.

Ooit heb ik met een paar leeftijdsgenoten -allen 60 plusser- een disco bezocht.

Voor zover ik het nog niet wist dat ik een "ouwe lul" was, dan wist ik dit na een discotheekbezoek, nadat ik minstens 10 keer ouwe lul werd genoemd, zeker.

Kom ik evenwel in een coffeeshop, dan is een relaxt praatje met een jonge blower snel gemaakt.

Dan krijg je vragen in de zin van hoe lang blow je al, wat was er te koop in de jaren 60 of 70, welke muziek was destijds "in", naar welke concerten ben je geweest, waarom heb je nooit alcohol gedronken, waarom heb je nooit gerookt?

Kortom, interesse voor de persoon.

In een gewone kroeg ben ik evenwel een "watje" die geen alcohol drinkt en in een discotheek een "ouwe lul".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ging je naar de verkeerde discotheek, er zijn er ook voor ouder publiek

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

haha, uhh uhh ehh, dat zijn dus mensen die zo gezegd aan "het roer" staan. Onvoorbereid en de mensen in de zaal daarbij niet aankijken

Dat getuigd van onkunde en geen fatsoen

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik met zo'n gestuntel mijn vak uitoefen zou, zit ik zonder werk. En wij "jan modaal" zijn "schendbaar" hun niet.

Maar kapotschieten alez :) , ontslaan wegens onbekwaamheid en dan gaat ie ook maar eens echte arbeid verrichten.

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

en weet je wat het ergste is, na 4 jaartjes inde kamer verdwijnt het meeste van het gespuis de een of andere comisie in die ze zelf hebben opgericht en trekken ze daar lekker een salaris vandaan wat 2keer modaal is,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap werkelijk niet dat, welke partij dan ook, zo iemand naar voren zou willen schuiven. Een extreme blamage voor de VVD en de rest van het uuuuhhhhh uuhh uuuhhh uh Kabinet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zullen vast mensen gebaat bij zijn, maar het gros van het volk niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat ik niet begrijp...

 

Dat dat tuig, ondanks dat ze nog maar 20% van de stemmen hebben, ons land nog steeds nog verder kunnen vernielen..

http://www.nu.nl/politiek/3587998/nieuw-di...gspartijen.html

 

Maar goed dat dit geen politiek forum is..

 

Verder ben ik blij te horen, dat er mensen als Xtreme zijn.

Ik dacht hier 1 van de oudsten te zijn, maar nu voel ik me toch weer jong.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...