Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

Killing Fields feminized Organic - 400 watt Gavita IR

Recommended Posts

@Krasi: schilderijpotentie...thx maatje, we doen ons best! Die chicks hebben alleen zware koppies. ;-)

 

@Cw: dank je collega, Killing Fields is inderdaad een lekker soortje en voor zover ik zie hoeven ze niet zoveel langer te staan als Kolossus. 1 Op 1 draaien met dit soortje moet kunnen wanneer alles onder controle is.

Ik moest het met 1 haasje minder doen op de 0,81m2 dus ik hoop dat ik in de buurt ga komen.

 

@Miami: de liefde is wederzijds :D

 

@Stickie: Ik heb er 1tje toch maar uitgetrokken, kwam niet meer goed met die roze pheno :P

 

@supernoob: thx voor je reactie, er zijn lekkere toppen in de maak - bij jou idem dito.

 

@the-choca: het is dat het nog niet die tijd van het jaar is; optuigen vinden de dames volgens mij wel leuk, alleen dat aftuigen vinden ze niet zo lekker :wave:

 

@Botsautobob: ja de groene pheno achterin en de freak die mogen nog wel even staan. Dit is een schatting, we kijken naar de trichs. ;-)

 

@Tune: bedankt ik doe me best, bij jou begint het ook al een kleurenpraal te worden!

 

@YOLO: Ja en ze dikken nog steeds aan. Eentje is er rap foxtails aan het aanmaken en die is ook meteen superwit van de hars. De nachttemp is nu circa 19-20, schijnt dat ze dan nog witter en vetter worden.

 

@Hans: ja ik wil niet dat ze het zeil gaan kussen dus we hebben maatregelen getroffen. :rofl

 

@Ronson: ja ze hebben nu steun nodig. Ik heb geen idee wat het straks allemaal in de schaal gaat leggen kwa gewicht, maar we gaan het zien.

 

@Nighthaunter: ja ik vind het een goede lamp, hij kan ook lekker dicht op de dames hangen zonder dat ze het te warm krijgen. Dat is een goede zaak. Vacuum? Ik heb alleen passieve inlaten, dan zuig je te hard af.

 

@green-go: thx wil je een slabbertje? :rofl

 

Dag 67 12/12

 

Het roze haasje is inmiddels geoogst, ze had alleen maar milky trichs en al een paar amber. Ze zag er ook rijp en lekker compact uit. Ze hangt nu te drogen, deze plant gaat flink wat meer dan 33 gram in de schaal leggen kan ik jullie vertellen. :) De pheno rechts achterin is heerlijk wit geworden en is ook zeer compact aan het worden. Ik vind het een prachtig soortje, vooral het phenoverschil spreekt mij wel aan. Lijkt mij in de toekomst leuk om een keer een selectie te maken en een mooie moeder van deze soort te selecteren. Hier en dan wat herfst dan wel tekenen van overvoeding. :) Ze krijgen nu helemaal geen voeding meer, ze gaan het doen met wat er in de aarde zit/zat en dat was best een hoop. Onafgezuurd kraanwater tot het einde.

 

Enfin, hier wat pics van dag 67 12/12

 

gallery_26898_15931_265870.jpg

 

Foxtails baby

 

gallery_26898_15931_293744.jpg

 

Potentie

 

gallery_26898_15931_168785.jpg

 

gallery_26898_15931_226293.jpg

 

gallery_26898_15931_121097.jpg

 

gallery_26898_15931_145374.jpg

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Donnie zoveel kristallen op die toppen. :) Prachtig om te zien.

Zoveel verschil qua oogsttijd is wel opmerkelijk maar ja er zijn idd heel wat pheno verschillen ook :P

Toppen op de laatste foto zien er steenhard uit. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De paarse zijn moddervet.

Op een gegeven moment gaan ze enorm veel hars aanmaken die KF`s, m`n paarse werd er bijna roze van.

Bij mij bleef de groene het langst staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De paarse zijn moddervet.

Op een gegeven moment gaan ze enorm veel hars aanmaken die KF`s, m`n paarse werd er bijna roze van.

Bij mij bleef de groene het langst staan.

 

er is wel een langere en een vrij snelle groene pheno trouwens...

de lange heeft een beetje een mint smaakje er in zitten.. :)

Edited by 3.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, diegene die ik had staan was echt heel fris, spearmint komt in de buurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie fotootjes weer Don. Kan je gewoon een lijstje omheen doen :) . Geen enkel probleem om 1 van die paarse rakketten van je op poster formaat boven me bed te hangen. Wordt ik iedere dag wakker met een lach :P . Blijf mee spieken met je, laterz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx mannen ik zal bij de volgende update inhoudelijk reageren. Drooggewicht plant 2 is bekend, de roze pheno. Ik denk dat het nog max 10% indroogt maar de blaadjes knisperen flink tijdens het knippen. Knokkelharde toppen ook.

 

66 gram, dus ik schat dat er echt ruim 60 gram droog overblijft. En dan heb ik nog wat fluffy spul dat bij elkaar ook 10 gram weegt. Dit is wel een brenger de roze pheno, ook nog eens vlotjes klaar. :)

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super Donnie en de score is al verdubbeld tov vorige :P

Ik zou zeggen doe zo verder :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De roze is ook mijn favoriet !

De kleur geur en smaak en uitwerking zijn fenomenaal van deze feno

 

Succes met roken

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor donnie!!

 

geniet ervan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes Donnie :)

Ik hoop dalijk ook op 60gr pp

 

Succes met knippen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sparta-rotterdam: bedankt man ik heb m'n best gedaan, de dames uiteraard ook!

 

@Tune: ja ze was eerst paars, en toen werd ze een beetje roze van de kristallen. Erg potent en sticky. Ze zijn supercompact, ik denk dat ik wel richting de 400 gram ga. Had er liever nog eentje bijgehad dan had ik zeker 1 op 1 gedraaid.

 

@Krasi: thx gabber ze zijn lekker aangedikt ja, toppen zijn dikker toch nog als die van de kolossus. Idd erg veel hars, daarom lijkt me dit ook een hel om nat te knippen ;) Nee, gewoon netjes ophangen en na een dag of 10 drogen knippen, daarna hup de wekpotten in.

 

@pruts: thx voor je reactie, ik vind ze zelf ook erg mooi. Killingfields is erg fotogeniek.

 

@sticky: klopt wat je zegt, die vrij snelle groene die hangt al te drogen, erg compact en zoet ruikend. De ''tragere'' groene pheno ruikt inderdaad richting mint. I

 

@miami: klopt, en nu jij mag het nu laten zien daar in de wigwam! Ik had 50% paars/roze, hoop dat je er nog meer krijgt.

 

@ronson: bedankt, als je een origineel wilt dan stuur je maar een pm :lol:

 

@sannie: leuk dat je weer ff langs komt. Dat roken zal wel lukken, heb de roze al gerookt inmiddels die is nog wat scherp (vers) maar wel lekker.

 

@skunkmonster: bedankt, dat zal gaan lukken!

 

@cW: ja 60pp is hier wat wishful thinking, maar misschien gaat het jou nog beter af.

 

 

Dag 74 12/12

 

Er zijn wederom weer 2 dames geoogst, die hangen in z'n geheel op de kop in de droogtent.

 

De 2 paarse hoeven niet zo lang meer, de groene nog een weekje of anderhalf. De freak in het midden begint nu ook bruine haren te ontwikkelen en heeft toch nog best wel wat buds aangemaakt. Traag maar fijn hopelijk.

 

Nu resteren er nog 4 girls in de tent, 2 liggen er al in m´n kelder, haha.

 

gallery_26898_15931_125813.jpg

 

De geoogste haasjes

 

gallery_26898_15931_290955.jpg

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met zulke knotsen valt er bijna niks te knippen joh :lol:

 

Ziet er echt goed uit. Complimenten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook buiten dit forum, wereldfaam heeft deze strain. ;)

 

Respect dat je alles in delen oogst, elke plant d`r tijd.

Nette ronde weer tot nu toe Donnie. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw man!

 

prachtige kleuren donnie!

daar ga je van genieten, kan niet anders!

profiteer er van!

Edited by sensi life

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag is ook de linker paarse plant geoogst, had de trichs bekeken en alles cloudy, hier en daar een amber trich. Oogstrijp dus. :lol:

 

Bloeitijd valt me erg mee.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de roze word steeds lekkerder hoelanger je ze laat curen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar het eindgewicht van de 4 pareltjes donnie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je daar nu hebt is echt goud, daar kan je trots op zijn Donnie.. geniet ervan!

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...