Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

Killing Fields feminized Organic - 400 watt Gavita IR

Recommended Posts

Die gaan mooi....................wordt een mooie gekleurde boel bij jou :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie setup donnie, mooie plantjes ook. Ga stiekem toch ff met je meekijken :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er mooi uit Donnie lekkere dikke soortje ik kijk ook mee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HW: ja de stammen zijn erg dik, dikker als bij de Kolossus dames maar die waren wel voller c.q. bossiger.

 

@Krasi: ja het ziet er vooralsnog redelijk uit, alleen die middelste vooraan vind ik erg klein voor 3 weken 12/12, geen idee waar dit aan ligt. Ze ziet er wel gezond uit maar toonde ook als laatste bloei.

 

@Skunk: ik zie al wat paarse kleuren ontstaan, over een week of 2 zal je de kleuren echt gaan zien denk ik.

 

@Tune: thx ik heb ze zoals je hieronder kunt zien al aardig onder handen genomen.

 

@piet: ja zaadplanten blijft leuk alleen je hebt wel te maken met phenoverschillen, zeker bij KF

 

@sensi: dank je man ik hoop het dat ze flink gaan knallen.

 

@Art: leuk dat je meekijkt, ik hoop op mooi paars EN roze, en uiteraard de groene pheno want die vind ik ook mooi.

 

@Ronson: kijk lekker mee, als je wat chips of popcorn wil geef je maar een brul :P

 

@choca: gezellig dat je meekijkt en bedankt voor je reactie!

 

Dag 20 12/12

 

Zoals reeds gezegd heb ik de dames uitermate toegetakeld zodat die lamp er lekker dicht op kan. Ze begonnen aardig lang te worden (richting de meter al) en dat wil ome Donnie nie. ;) - en dus hieronder het resultaat. Het echte lurken zal straks beginnen. Wegens tijdgebrek maar 1 fotootje, volgende week woensdag op dag 28 12/12 zal ik een uitgebreid verslag maken. Hoop dat ze dan een beetje uitgegroeid zijn. De zijtakken komen al flink op.

 

gallery_26898_15931_30204.jpg

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aardig geknakt. Ben benieuwd hoe ze zich herstellen.

Ze zijn al in de bloei...hopelijk zorgt dit niet voor teveel stress.

Share this post


Link to post
Share on other sites

There is always a freak. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat knakken kunnen ze wel hebben ...

 

vind kf lekker .... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er super uit!

 

Beetje SM hebben ze ook wel nodig.... (Niet getopt, vanaf geboorte op 12/12 met alleen binden is ze me al eens 2,5m geworden ;) )

 

en vinden ze idd lekker :P

 

 

Zoo mooi, de blaadjes die al paars kleuren B)

 

Nog ff, en je wil je tentje niet meer uit B)

 

 

Mowgli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die zijn lekker een stuk om hoog geschoten ;) . Ziet er goed uit. Die smartpots zit ik ook aan te denken voor mijn volgende ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tune: ja ze lijken zich er weinig van aan te trekken, hier en daar een kromme nek en maar naar boven loeren. :P

 

@Krasi: ain't that the truth. B)

 

@Elmo: ze kunnen het prima hebben inderdaad!

 

@Mowgli: 2.5 meter, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik geloof best dat ze anderhalve meter worden, maar 2.5m? ;)

 

@Ronson: ja kijk maar eens beneden, ze groeien nog steeds. Smartpots zijn dikke prima, meer lucht voor de wortels.

 

Update dag 27 12/12

 

Weinig te melden, planten groeien nog steeds, geen nog geen bloeivoeding, alleen onafgezuurd water. 1 Plant is wat lichter van kleur, wellicht dat deze moeite heeft met de wat te hoge Ph? Ondervoeding kan ik me niet voorstellen, over ook niet aangezien de rest hetzelfde in de bodem heeft zitten. Temp is 29C / 22C (dag/nacht) dus prima.

 

Wat kiekjes

 

gallery_26898_15931_113484.jpg

 

gallery_26898_15931_78127.jpg

 

gallery_26898_15931_305472.jpg

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar komen ze hoor, in full colour. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt idd wat kleur in die planten.

Gaat goed Donnie! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zouden je herma's niet veroorzaakt zijn door de bende hormonen die je er tegenaangooit.

 

Heb zo nogal dingen gelezen van superthrive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoor maar ik heb hier geen Hermannen in mijn tent. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Zouden je herma's niet veroorzaakt zijn door de bende hormonen die je er tegenaangooit.

 

Heb zo nogal dingen gelezen van superthrive.

Antwoord niet in een verkeerde topic :lol: wel leuke plantjes trouwens :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

 

Ze wilde niet ontkiemen, bijna 5 dagen na de rest kwam zij op, was slechts 1cm (1e lobblaadjes), en toen heb ik 'r maar achter in het hoekje gezet en ben d'r een beetje vergeten...... :lol:

Totdat ze ineens boven me cool-tubes uitkwam waarna ik haar in een soortement van s gebonden heb en ik de hoofd-top nog eens terug plat heb moeten binden om haar onder de lamp te houden.. Afstand bovenkant pot tot onderkant lamp zal 1,7m zijn geweest

 

Toen de blaadjes paars werden en zij een beetje gelig wegtrok gaf dit zó een freakin' mooie plant dat ik :D, de geuren waren als van heerlijk donker zacht fruit, met een heleboel andere invloeden....

(ik vind zoiets omschrijven altijd lastig)

 

Nadat ik de paarse gerookt had was de roze nog wel lekker, maar daar heb ik hash van gemaakt met 'n topzeef en warm geperst (met 'n flamez persje)

en deze was weer zó lekker dat ie ook zó op was :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

donnie, gaat lekker !

lekker door laten gaan en niet teveel mee bemoeien op het knakken na.

als de bladeren gaan aangeven dat ze meer nodig zijn kan je altijd gaan bijvoeden !

mooie kleur, dikke steel ziet er gewoon weer goed uit !

 

grtn Erazer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er al lekker uit in dat tentje van je :lol: . Heb van de week alvast maar ff die smartpotjes gekocht. Leuke dingen, kan niet wachten om ze te gaan gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: Ja daar gaan ze, ik heb van de 8 dames zeker 4 gekleurde, wel wat verschillende pheno's, leuk!

 

@Tune: ja er is roze, en dieppaars, ben benieuwd welke plant strakd de dikste knuppels aflevert, ik vermoed rechts achter dat vind ik een supermooie pheno.

 

@Elmanito: thx kijk gezellig mee!

 

@Mowgli: ja ik vind het ook mooie planten, lekkere sativa's waarvoor je het geduld moet hebben met afbloeien.

 

@erazer: Thx man het gaat prima inderdaad, vorige keer was de tent iets voller maar ik verwacht nog dikkere toppen van de Killing Fields. Wil wel weer richting de 1 op 1 gaan draaien namelijk.

 

@Ronson: Die smarpotten gaan je zeker bevallen. Wel iets hogere LV dus in de verdere bloei de afzuiger iets harder laten draaien, maar kan prima hier nu draait ie slechts op 35%.

 

Dag 32 12/12

 

Ik vind ze nu best lekker doorbouwen, en met nog zoveel dagen in het vooruitzicht belooft dat alleen maar veel moois.

 

Temperatuur is prima (23/29, nacht en dag) en de LV hangt zo rond de 50% met de lamp aan en 60% met de lamp uit. Die brengen we vanaf volgende week wat terug omlaag.

 

Jullie moeten het nu even doen met licht aan foto's, heb vandaag geen tijd om bij het licht uit moment te zijn.

 

gallery_26898_15931_144082.jpg

 

Dit is de roze pheno die echt hard toppen aanmaakt. :lol:

 

gallery_26898_15931_88947.jpg

 

gallery_26898_15931_360462.jpg

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha mooie kerstboompjes dat wordt feest binnen enkele weeken.

 

Ze zijn precies ook al goed groot geworden!

 

Ik blijf volgen

 

mvg

 

LGM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, KF heeft idd verschillende pheno`s, zelfs onder de pheno`s zitten verschillen, en dat is idd leuk, dat weet je wanneer je KF gaat growen.

De rose is het snelst en meest compact.

Mooie hoofdtoppen in de maak. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi roze is niet lelijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi tentje met een mooie inhoud. Ik zie een mooie lamp ook :lol: . Dat kan niet anders dan een lekker rokertje gaan opleveren. Houden zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

good luck donnie :lol: :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou ook wel van roze :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...