Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

Killing Fields feminized Organic - 400 watt Gavita IR

Recommended Posts

Hey Donnie ga je de plantjes toppen of fimmen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Tune, nee toppen of fimmen doe ik niet. Dat geeft de plant stilstand en dat wil ik niet, sommige mensen zullen het hier waarschijnlijk niet mee eens zijn. ;) Ze mogen groeien en als ze te hoog worden naar mijn smaak (want ik hou niet van lange stelten :P ) dan draai ik ze vakkundig maar beheerst even de nek om, knakken dus. Bekijk mijn Kolossus ronde maar even zo wil ik het veldje weer hebben.

 

Gr,

Donnie.

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je oude Kolossus ronde ingelezen. Mooi mooi.

Die zijn ook nog wel een stuk doorgegroeid toen je ze op 12/12 had gezet?

Die kolossus staat nl op lijstje in volgende ronde samen met Killing Fields en Hericules ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Tune: Ja die Kolossus dames groeiden flink door voor een hybride strain. KF is echt meer sativa dus ik denk dat die wel minimaal net zo groot worden. Zijn beide mooie strains!

 

Dag 6 12/12

 

Ik heb de dames met het hete weer wat aan de natte kant gehouden dus sommige plantjes zijn iets lichter van kleur, dit trekt in de aankomende dagen wel bij.

 

Naar omstandigheden doen ze het redelijk, heb een aantal dagen op 275 watt moeten draaien maar nu eindelijk weer op 440 watt (superlumen).

 

Wat plaatjes (overzicht en detail). Morgen zal ik de kleinste plant links midden even recht onder de lamp zetten zodat ze wat in kan lopen op de rest.

 

gallery_26898_15931_169078.jpg

 

gallery_26898_15931_261214.jpg

 

gallery_26898_15931_157389.jpg

 

gallery_26898_15931_87660.jpg

 

Groet,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

No problemas por aqui, die beginnen mooi wat potbreedte te pakken, spreidt de armen en verken uw omgeving. ;)

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Krasi ik hoop dat het een leuke ronde gaat worden.

 

Dag 10 12/12

 

Ze zijn aardig gegroeid in 4 dagen en dat gaat alleen maar harder zo. Je ziet nu al duidelijk wat verschillen tussen de planten, de middelste dame had wat moeite op stoom te komen maar die gaat nu ook ontwikkelen.

 

Ik geef de plantjes wanneer ze dorst hebben 3x een beetje water ipv 1 grote plons. Vindt het wortelgestel wat fijner. Heb ook al even voor de eerste maal van onderen water gegeven.

 

Anyway hier wat foto's die zeggen vaak meer als woorden.

 

gallery_26898_15931_99833.jpg

 

gallery_26898_15931_222989.jpg

 

gallery_26898_15931_24728.jpg

 

gallery_26898_15931_294850.jpg

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine krachtpatsers, zo begint dat, met die dikke stammen. :lol:

Lekker kleurtje hebben ze ook, de aankomende week kunnen ze zomaar 2 tot 3 keer langer worden, als niet meer. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej^^

 

plantjes zien er inderdaad mooi stevig uit zoals krasi zegt, voor zo klein al te zijn verbaasd het mij als ik de dikte van de stam en zijtakjes al zie..

 

Ook vind ik die laag perliet op de bovenkant ook wel interessant en dit ga ik denk ik binnenkort ook toepassen.

 

Ik volg mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren bedankt voor de reacties.

 

@Krasi: ja de stammetjes zijn echt flink dik, ik durf te zeggen nog wat dikker als de Kolossus kinders die ik eerst had. Ik hou de lamp er zo kort mogelijk op en beperk de watergift want ik zit niet op slungels te wachten :lol: We moeten de boel nu gaan drukken. Mocht dat niet lukken dan draai ik ze net als bij de Kolossus kinders van vorige run vakkundig de nek een stukkie om.

 

@LGM: Ja ze zijn lekker stevig, kan er flink wat sap straks naar de toppen. :smoke Perliet reflecteert de lichtbundel (en dus stralingswarmte) op de bodem, het wordt nu teruggekaatst ipv geabsorbeerd. Een laagje seramis kan ook maar dit is luchtiger en wit. Ik had er eerst witfolie op liggen alleen ik vind dat wat teveel gek*t met de watergift.

 

Op dag 14 12/12 zal ik weer een update plaatsen.

 

Gr,

Donnie

Edited by Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik heb juist hetzelfde met die zwart wit folie is echt niet te doen zeker niet in een bak.. Ik heb het de eerste week toegepast en telkens duurde de watergift echt super lang en telkens die stukjes uit tent halen kans dat daar dan nog eens een beestje ofzo per ongeluk opkomt is niet handig inderdaad^^

 

En inderdaad de circulatie van je water/voeding in je planten zal zeker geen probleem worden hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier ga ik ook lekker meekijken :lol:

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mocht dat niet lukken dan draai ik ze net als bij de Kolossus kinders van vorige run vakkundig de nek een stukkie om.

 

:smoke zo doen wij dat!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lookin' good,

 

growin' strong!

 

 

Mowgli

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LGM: met betere temperaturen in het vooruitzicht moet de bloei er straks lekker inhakken en de kinders doen het toch leuk tot nu toe.

 

@Elmo: hey tijd niet gezien (jij mij ook niet :smoke). Kijk gezellig mee ik probeer het net zo mooi als bij jou te maken. Ik had even je topic doorgelezen, superresultaat ook 127/150 (?)

 

@Krasi: kleine krachtpatsers zijn het. De Kolossus dames werden sneller breed, deze bouwen eerst de hoogte in en dan komen de zijtakken. En ja, ze zijn alweer wat gegroeid. :lol:

 

@Mowgli: thx voor je reactie en kijk lekker mee!

 

Dag 12 12/12

 

Min/Max: 23/30C

 

Even een mini update tussendoor, eigenlijk is er niks spannends gebeurd maar de dames groeien lekker. De middelste gaat nu langzaam maar zeker ook de hoogte in en dat is maar goed ook; ze heeft namelijk wat achterstand.

 

Ze hebben net even een douche gehad met kraantjeswater, zullen ze vast lekker gevonden hebben.

 

gallery_26898_15931_228448.jpg

 

gallery_26898_15931_64215.jpg

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat goed!!

Ik kan me nog foto`s van ik geloof Sannie voor de geest halen van ongetopte KF`s, monsterachtige paarse en rose budz.

Een mooi vooruitzicht. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bijna naamgenoot,

 

goed je weer in aktie te zien, mooie plantjes man, mooi groen is niet lelijk :smoke

 

grtz,

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

donders mooi plant killingfield, effect lekker maar niet sterk te noemen.

 

de nummer 7 zoals elmo had das me een beauty. hopen op net zo'n pheno :smoke

 

ze gaan lekker ben je al begonnen met wat buig en knak werk op je grotere planten??

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er strak uit !

Van onder water geven als je buffertabletten gebruikt is niet te adviseren, beter is om van boven af water te geven. Is dit lastig dan misschien 1-2 X in de week van bovenaf wateren om de buffertabletten goed verdeeld te krijgen in je potten.

Tevens zou je je smartpots bij kunnen vullen met wat extra aarde aangezien die aardig ingezakt lijkt te zijn.

 

Killing fields is een topper en je zal haar zeker kunnen waarderen, succes met je kweekje

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: ja ik hoop dat ik net zulke knuppels kan kweken als Sannie! Thx voor je reactie gab.

 

@DonBone: hey man alles goed? Klopt ja donkergroen is niet lelijk, lichtere kleuren groen moet ik alleen in de herfst zien. :smoke

 

@hemprenaissance: ja zijn mooie plantjes, we gaan zien welke pheno's er worden aangetroffen.

 

@Sannie: leuk je te zien hier in het topic Sannie, de reden dat ik van onder water is dat de aarde redelijk sterk bemest is met mijn toevoegingen (zie eerste post) ik heb al wat verbrande bladpuntjes hier en daar. Wel licht maar geeft al aan dat we wat hoog in de EC zitten. Ik geef om de keer van boven water, komt wel goed zo heb ik het vorige ronde ook gedaan. Ik hadden de potten btw niet helemaal gevuld, niet genoeg aarde haha ik laat het nu wel voor wat het is, ze staan in 15,6 liters. Volgende keer pak ik 4 zakken ipv 3 Goldlabel custom :lol:

 

Dag 14 12/12

 

Miin-max temps

22,5C / 29C

 

De kinders staan nu precies 2 weken op 12/12. De zijtakken beginnen op te komen en ze moeten wat langer staan dus ik twijfel er niet aan dat het ook met 8 planten helemaal vol gaat komen. Zal binnenkort, indien ze me naar smaak te lang worden, beginnen met wat strekoefeningen voor de dames :( Of dat al dan niet hardhandig gaat hangt volledig af van de mate waarin ze nog groeien.

 

gallery_26898_15931_119971.jpg

 

gallery_26898_15931_342507.jpg

 

gallery_26898_15931_49962.jpg

 

gallery_26898_15931_328789.jpg

 

Volgende update kan ik pas over een week plaatsen ivm drukte.

 

Groet,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten staan er lekker bij, mooi soortje :lol:

 

De dikte van de stammen vallen me op :smoke

 

Succes deze ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je ziet nu al dat het grammendragers worden.

Afwisselend onder en boven wateren gaat idd perfect icm de tabs. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

godverdomme wat een boomstammen... als dat wat zegt over de toppen die erop komen.. staat je nog wat leuks te wachten donnie :smoke

 

ik kijk mee!! k word altijd wel hitsig van die geile paarse kleurtjes!

 

succes kerel!! op naar dikke toppen!!!!

 

 

 

Edit: misschien die in de hoek ff een knak'je geven?

 

btw ik heb sinds gisteren ook zo'n 5w clip-fannetje van horticulture ofz wat een pokke ding!

als ik een goeie scheet laat verplaats ik nogmeer lucht!

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie opbouw van de plant en donkere kleur.

Gaat volgens mij een oerwoud worden daar in het tentje. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn mooie stevige dames man!!

ziet er super netjes uit!!

blijft toch het mooist, zaadplanten :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn nog eens nette plantjes!

 

gaan toppertjes worden!

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...