Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jeice

gedoogkweek Jeice

Recommended Posts

Ja dat klopt maar omdat je met een kunstmatig iets bezig bent. wordt je totale bladoppervlak(LAI) gauw te veel.

En dan kost het meer dan dat het oplevert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat bedoel je met teveel? teveel suikers die worden gemaakt door de photosynthese, die niet kunnen worden verwerkt of?

 

naam mijn mening is het een inschattingsding heb je te veel bladeren haal wat weg, heb je gewoon veel laat ze lkr staan.

vaak zat meegemaakt dat de bovenste toppen mooi bruin zijn maar de onderste door het bladerdek gewoon niet bruin te krijgen zijn. welke je dan nog 2 weken kon laten staan of weggooien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

als wat in de boekjes staat zou kloppen dan zou je het altijd bomvol kunnen laten groeien in de breedte en toch overal harde toppen krijgen.

 

heb een aantal bladeren weggehaald die over toppen aan de bovenkant hingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
in de boekjes staat weer dat het complete bladoppervlak van 1 plant de energie over alle toppen verdeelt. dus zou dat niet veel uit hoeven maken.

 

Zou t? Welk boekje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat moet je aan amnees vragen, zie vorige pagina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke info.......... :P

Ziet eral lekker uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dan, wat zijn die al dik zeg! En toch nog lekker op lengte gekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, we hebben er weer even op moeten wachten, maar het was me het waard, mooie volle takken met wiet, mooi groen ook nog, heb je de temp. nog onder controle met alle lampen aan, en hoe is de hardheid van de toppen?

Lekker bezig :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks

 

veel langer zijn ze niet geworden, +- 50 cm @ Watzeggie.

 

de toppen zijn minder lang dan vorige ronde, maar wel al dikker en dichter dan de vorige ronde deze periode.

 

de lampen hangen op +- 50 cm met een temp van 28/29 gr @ Krasi. Meestal draait de cli-mate op 36hz. Af en toe moet de afzuig volle bak draaien dus blij met mn 2500m3. min temp is 21 graden.

 

hardheid heb ik nog niet gecheckt, ze moeten nog dik een maand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, je planten zijn dan niet langer geworden. De lengte van de toppen lijkt mij niet verkeerd.

Het lijkt alsof ze zelfs onder je mapito zitten :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

He jeice mooie toppen zeg. Waar staan je kratjes eigenlijk in? In een bak? (Zit op telefoon, terugzoeken duurt lang)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, genoeg toppen idd watzeggie. maar zoals je op de laatste foto kan zien is het bladerdek ook redelijk dicht.

 

 

markie, de kratten staan op kabelgootjes een paar mm van de grond, maar gewoon op het zeil van de intense tent. tot op heden geen lek. de intense moet waterdicht zijn maar als je t save wil doen beter een bak erin maken.

 

ik vloed maar 15 minuten dus als het lekt merk ik het snel genoeg, daarna pomp ik alles weer weg de ton in dus een ernstige lekkage ga ik niet krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey Jeice,

 

Tijdje geleden, maar wat ik hier zie, ziet er goed uit!

 

Succes nog ff.

 

Logitak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks gasten

 

Ze gaan lekker, toppen dikken goed aan en ze lijken zelfs meer te drinken dan hun veel langere zusjes de vorige ronde.

Geen beestjes terwijl ik 0x heb gespoten, ook niet gedompeld :lol:

 

Ik heb een keertje ec 1.25 meegegeven vandaag. Een drain van 1.4. Mijn laatste gift was 1.64, drain 1.70.

Laat de plantjes maar een beetje meewerken.

 

Volgende keer 1.4, eens kijken wat ze doen.

 

Binnenkort weer pics, te vaak is minder leuk :)

 

Gr

 

 

 

edit: fuck, ik zie door de vorige update dat ik een dag te laat heb gewaterd :lol: vandaar dat ik dusdanig minder drainwater had :lol:

 

niet dat het uitmaakt, pito is niet droog na 3 dagen. dat is enkel om de waardes vaker bij te sturen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

geile dames heb je daar staan!

 

was lang geleden dat ik hier nog geweest ben, mooi aangedikt! :lol:

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super! Hier gaan ze ook lekker en ook zonder ongegedierte :lol:

Ik heb je discussies gevolgd, hier en op andere verslagen, en weer veel bijgeleerd.

Heb er net ook EC 1.4 bijgegooid (nog voordat ik je laatste update hier zag) en heb de indruk dat ik net op tijd ben gaan verlagen.

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks

 

Yes vond het verhaal van PH Donner wel interessant. Ik blijf de drainwaardes wel in de gaten houden maar ga proberen de plantjes een stap voor te zijn.

 

Vorige ronde was ik mn ec elke watergift aan het verlagen omdat mn drain steeds te hoog terugkwam. Nu wil ik dezelfde en mis beter nog een iets lagere drain terug hebben. Vooral tegen het einde aan. Vorige ronde had ik helemaal geen herfst, desondanks ik de laatste 2 weken heb gespoeld.

 

Ze mogen nog een hele poos tho :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...